Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....


173 témat v tomto fóru

    • 109 odpovědí
    • 81.6k zobrazení
  1. Výpis závad VAG 1 2

    • 25 odpovědí
    • 31.7k zobrazení
  2. Akumulátor 1 2 3

    • 52 odpovědí
    • 27.6k zobrazení
    • 124 odpovědí
    • 87.7k zobrazení
  3. Asistent rozjezdu do kopce 1 2 3 4

    • 82 odpovědí
    • 71.7k zobrazení
  4. Tempomat 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 51.8k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 51.7k zobrazení
    • 67 odpovědí
    • 50.6k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 47k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 46.9k zobrazení
    • 67 odpovědí
    • 45.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 42.6k zobrazení
    • 54 odpovědí
    • 38.2k zobrazení
  5. LED žiarovky 1 2 3

    • 72 odpovědí
    • 38k zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 37k zobrazení
  6. Topení 1.2 TSI 1 2 3 4

    • 93 odpovědí
    • 36.1k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 31.8k zobrazení
  7. vypnuti pipani pasu 1 2

    • 37 odpovědí
    • 31.4k zobrazení
  8. ESP závada

    • 11 odpovědí
    • 27.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 27.2k zobrazení
  9. Xenony a skusenosti 1 2 3

    • 63 odpovědí
    • 26k zobrazení
  10. Topeni klima 1 2

    • 39 odpovědí
    • 25.7k zobrazení
  11. Smartgate 1 2 3 4

    • 78 odpovědí
    • 25.3k zobrazení
  12. START-STOP 1 2

    • 25 odpovědí
    • 23.7k zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 22.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Odpoviem si sam, ked sem nikto nepise. Mal som dole hlavu na mojom fsi a pri tej prilezitosti som vycistil vsetky ventily (lavy je vycisteny). Motor ma 270 tisic km a takto nejak ventily vyzerali. Motor fungoval bez chyb, nejaka vrstva karbonu tam bola ale nemala nejaky zasadny vplyv na funkcnost. Cize toho karbonu sa az tak velmi bat netreba. 
    • ono to drží trošku za ten plastový rantlík a hlavne tým gelom no ... v tej sade býva návod na ktoré to pasuje a na ktoré nie 
    • normálna spotreba to nie je rozhodne , dobré nežerú na interval 15 nič ... ale zase nie je to ani nejak extra drahá generálka na tom , urobiť komplet hlavu , rozvod ktorý aj tak treba , vpredu pozreť či netečie odlučovač a nové piesty 
    • a ked neodpovida? ELSA nie je dogma pre nové auto a nie natož pre 15 ročné herky ...    urobiť 1,2TSI solídne , tj olej , všetky filtre , sviečky , odlučovač oleja , rozvod aj s olejovým čerpadlom , pretesnenie predného držiaku , vyčistenie klapky je v prípade poctivej roboty pre jedného človeka kľudne celý deň a to som ich pár robil ... ale zase musím povedať že všetky kde sa to komplexne a raz urobilo jazdia super ... také tie zliepance že urobíme rozvod ,  o pol roka pretesníme predok , o dalsi polrok odlučovač to stojí vždy za prd ale majitel si mysli ako ušetril 
    • Kolegovy takhle klepaly na Superbu IV a v servisu mu je vymenili.
×
×
  • Vytvořit nový...