Přejít na obsah

Motor

chipování, filtry a vše kolem těch koníků pod kapotou


603 témat v tomto fóru

  1. přev.olej

    • 8 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
  2. převodovka 1,6 55kw

    • 0 odpovědí
    • 985 zobrazení
  3. Vada v diferenciáli

    • 3 odpovědi
    • 2,3k zobrazení
  4. vibarace od spojky

    • 2 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
  5. 1,8 turbo synchrony?

    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
  6. TDI NA LPG 1 2

    • 44 odpovědí
    • 17,4k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 12,9k zobrazení
  7. prevodovka

    • 6 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5,2k zobrazení
  8. Směsná nafta

    • 15 odpovědí
    • 7,4k zobrazení
  9. prevodovka RS

    • 1 odpověď
    • 1,1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
  10. Převodovka

    • 3 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 11,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5,6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4,7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,9k zobrazení
  11. Převodovka

    • 6 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
  12. ako vymenit spojku?

    • 3 odpovědi
    • 3,5k zobrazení
  13. Sprej na motor či co

    • 5 odpovědí
    • 2,7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Jj proto jsem psal ať v salonu zkusí. V mlze asi vyniknou nejvíce, pro představu při dešti to stačí.
    • Doporučuju u někoho v autě zkusit - foto může být hodně zavádějící. 
    • A co si o tom myslí AI se zdroji zaměřeným na olejový průmysl?   Příspěvek obsahuje několik pravdivých informací, ale také některé nepřesnosti. Pojďme si to rozebrat krok po kroku. 1. Viskozita a stabilita:    - Viskozita je jednou z klíčových vlastností motorových olejů a skutečně popisuje, jak dobře olej teče při různých teplotách. Je to schopnost oleje udržet se na třecích površích a vytvářet mazací film.    - Stabilita oleje, zejména tepelná stabilita, je také důležitá. Popisuje, jak dobře olej odolává rozkladu při vysokých teplotách a udržuje své vlastnosti. 2. Základový olej a aditiva:    - Základový olej tvoří většinu složení motorového oleje a jeho kvalita je velmi důležitá. Aditiva se přidávají pro zlepšení vlastností oleje, jako je snížení tření, ochrana proti korozi, či zlepšení tepelných vlastností.    - Toto tvrzení je správné. 3. Nanoaditiva:    - Existují nanoaditiva, která se používají ke zlepšení vlastností motorových olejů. Tyto přísady mohou zlepšit ochranu proti opotřebení a snížit tření. Nicméně jedná se především o reklamní prezentaci prémiových produktů a nejsou ve skutečnosti v reálném provozu dostatečně otestovány a nedá se ani nikterak dokázat jejich reálný přínos.    - Toto tvrzení je značně spekulativní. 4. SAE specifikace:    - SAE označení viskozity, jako např. 5W-30, má skutečně význam: číslo před „W“ (Winter) označuje viskozitu oleje při nízkých teplotách (studený start), zatímco číslo za „W“ označuje viskozitu oleje při provozní teplotě motoru.    - Tvrzení, že vyšší číslo za „W“ znamená lepší mazání při vysoké zátěži a teplotách, není úplně přesné. Vyšší číslo za „W“ znamená, že olej je hustší při provozní teplotě. Neznamená to nutně lepší mazání při vysokých teplotách, ale spíše že olej bude při vyšších teplotách méně tekutý. Celkově lze říci, že příspěvek obsahuje několik správných informací o vlastnostech a funkci motorových olejů, ale některé detaily, zejména ohledně SAE specifikací, nejsou úplně přesné. Doporučuji se obrátit na důvěryhodné zdroje nebo odborníky v oblasti maziv pro přesnější informace.
    • Dobrý den všem, nevíte jak deaktivovat u radia Swing v Octavii 4 automaticky "vyskakující" velké logo stanice rádia a nechat na obrazovce pouze předvolené stanice? Děkuji
    • Tohle ti asi těžko někdo poradí. S tímhle nájezdem už může být cokoliv. Když neberu v potaz že v těhlech otáčkách na 4 nedejbůh 5 nemůžeš čekat, že ti to vystřelí jak péro. V tomto rozmezí otáček se začíná probírat turbo, takže hledej kolem toho.
×
×
  • Vytvořit nový...