Přejít na obsah

Elektrika


3 386 témat v tomto fóru

    • 41 odpovědí
    • 45,1k zobrazení
    • 54 odpovědí
    • 44,8k zobrazení
  1. Klíče na DO 1 2 3 4 6

    • 149 odpovědí
    • 44,6k zobrazení
    • 82 odpovědí
    • 44,5k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 43,7k zobrazení
  2. Kontrolka ESP 1 2 3

    • 57 odpovědí
    • 42,8k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 42,2k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 41,6k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 41,5k zobrazení
    • 102 odpovědí
    • 41,1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 41k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 40,9k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 39,9k zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 39,2k zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 39k zobrazení
  3. Xenon octavia 1 nesvítí 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 38,5k zobrazení
  4. Alarm Cobra 1 2

    • 33 odpovědí
    • 38,1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 38k zobrazení
    • 73 odpovědí
    • 37,9k zobrazení
  5. Výměna řídící jednotky

    • 11 odpovědí
    • 37,8k zobrazení
  6. Ventilator chladiča nezapne 1 2

    • 39 odpovědí
    • 37,7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 37,6k zobrazení
  7. Oprava naklápění světel 1 2

    • 31 odpovědí
    • 37,4k zobrazení
  8. Airbag - svítí kontrolka 1 2 3 4

    • 90 odpovědí
    • 36,8k zobrazení
    • 125 odpovědí
    • 36,3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dopravní info jde po TMC zprávách. Vysílá to některá stanice ČRO. Jestli myslíš to Dopravní info co je v menu Infotainmentu. Navigace jako taková je off-line. Ty dopravní informace, nevím podle čeho to kdo řídí, že mi někdy hlásí omezení na nějaké zapadlé okrsce a jinda na jedničce či dálnici mlčí. Jinak nejlepší je SmartLink a Android Auto či Car Play a navigace z mobilu. Ať už Google, Waze, apod., s on-line dopravními omezeními.  
    • Jak zde na fóru vidíš, každý má jiný názor. Osobně to beru podle pocitu a zkušeností z předešlých vozů. Je fakt, že po dvaceti letech mám opět benzín, jinak jsem měl pokaždé naftu. Takže k servisu přistupují co se týká rozvodů jako bych měl naftu 🤷‍♂️ 
    • Ahoj! S dovolením oživím tohle téma :-). Představte si, že já (ač rovněž vlastník Karoqa Sport Line s MIB 3) jsem SPORT menu ve svém autě měl - a fungovalo přesně tak, jak uváděl manuál (MR 2021). Jenže po roce SPORT režim beze stopy zmizel. Od té doby to řeším jak se servisem, tak hlavně se Škodovkou (výměna mailů přes infolinku). Začalo to tak, že Škodovka UZNALA ZÁVADU s tím, že  zkusili nejdříve nahrát nový software palubní desky a když to nepomohlo, tak jsem byl uklidněn, že na mém problému bude pracovat tým odborníků. Nicméně roky běžely a nic se nedělo. Teď po třech letech jsem se dočkal finálního verdiktu. Přikládám mailovou komunikaci se Škodovkou. Předem prozradím, že věc nedopadla k mé spokojenosti a když jsem to ukázal právníkovi , doporučil to předat České obch. inspekci s podezřením na nekalé obchodní praktiky jelikož "zmýlená" v právu neplatí. Nejsem typ který se vyžívá ve sporech (a už vůbec ne soudních) nicméně štve mě arogance Škodovky a tak přemýšlím, jestli to té ČOIce nepředat.... Co myslíte?   Dobrý den!   Děkuji vám paní xxxxxxx za vaší odpověď. Nicméně toto vyjádření Škoda Auto nemohu z následujících důvodů akceptovat.   1.) Před zakoupení vozu jsem si ověřil, že daný typ vozu je touto funkcí (režim SPORT) vybaven a na základě toho jsem si v příplatkové výbavě "zaškrtl" položku Virtual cocpit.   2.) Při převzetí vozu mi prodejce tuto funkci předvedl a fungovala přesně tak jak je uvedeno v manuálu mého vozu.   3.)"Funkci" kterou jsem si ZAPLATIL a převzal při zakoupení auta mi Škoda Auto "potichu" odinstalovala (přesnější výraz je "ukradla" jelikož jde o věc kterou jsem řádně zaplatil , jež je v mém výlučném vlastnictví  a k jejímuž odinstalování jsem nedal souhlas ).   4.) Pochybuji, že v možném právním sporu obstojí váš argument "my jsme se spletli - tuto funkci měl váš vůz omylem". Opět jsme u řetězce: Koupeno, převzato, užíváno ,ukradeno.    5.) Obracím se na servis xxxxxxxxxxx  kde jsem vůz zakoupil s žádostí o opravu - tedy o uvedení vozu do stavu v jakém jsem jej zakoupil s plně funkčním režimem SPORT.    6.) Pokud mi autorizovaný servis (který se pochopitelně obrátí na Škoda Auto s žádostí o řešení) "přetlumočí" stanovisko jež jste mi zaslala (tedy, že SPORT režim byl v mém voze "omylem") - tudíž abych se smířil s tím ,že věc kterou jsem si zakoupil prostě zmizela a už se nevrátí, zvážím další právní kroky. Nejde o to, že bych bez funkce SPORT menu nemohl žít, jen mě děsně štve, že mi výrobce vozu sebral něco co jsem si koupil (ZAPLATIL!!!) co fungovalo na co neměl nárok. Stejně tak by jste mi mohli odinstalovat další sotwarové funkce jako třeba asistent dálkových světel, či dešťový senzor.     S pozdravem - .......................     ______________________________________________________________ > Od: "SKODA sks.service" <sks.service@skoda-auto.cz> > Datum: 23.04.2024 15:23 > Předmět: xxxxxxx, Karoq 2.0, ........................................Ticket: E478A26666D1A Re: Reklamace. > Vážený pane xxxxxx, Děkujeme za Váš podnět týkající se chybějícího submenu Sport ve Vašem vozidle Škoda Karoq s VIN ........................ Váš podnět jsme znovu otevřeli a prověřili. Zjistili jsme, že vůz opustil výrobní linku s chybou, která umožňovala Vámi zmiňovanou možnost ovládání SPORT. Po aktualizaci SW se tato chyba opravila. To znamená, že nyní máte vůz dle správné a homologované specifikace. Funkce sport HMI nebyla pro projekt MIB3 OI (rozumějte Váš typ infotainmentu) nikdy oficiálně testována a uvolněna. Přijměte prosím naši omluvu za komunikační šum, který byl způsoben lidským faktorem a poděkování za Vaši trpělivost. Je nám velmi líto, že jsme Vám nemohli podat uspokojivější odpověď. Věříme, že i přesto zachováte přízeň značce Škoda Auto. S přátelským pozdravem xxxxxxxx   , Péče o zákazníka - Customer Center ŠKODA AUTO a.s., tř. Václava Klementa 869, Mladá Boleslav II 293 01 Mladá Boleslav, Czech Republic sks.service@skoda-auto.cz, www.skoda-auto.com
    • Děkuji. Asi je mi už vše jasné a není nutné kupovat celý svazek kabelů. Měla by mi stačit: Svorkovnice 27-pólová, tzn. 8K0 972 702 případně i 8K0 972 701, protože ta stávající plastová část není připevněna ke karoserii a jde zastrčit směrem dovnitř.
    • No, nemám s tím velké zkušenost. Jen vím, že některé výbavy umí personalizovat některé fce podle klíče. proto mně to napadlo. Z toho co jsi vypsal mně napadlo, jestli máš u toho druhého klíče zapnutí komfortní  blikání vůbec. Ovšem za předpokladu, že Tvá výbava vůbec umí personalizovat dle klíče.
×
×
  • Vytvořit nový...