Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.0 MPI

  1. Zahájeno uživatelem danikd,

    Ahojda, jaky olej pouzivate do sveho 1.0 Citiga? Norma ma byt 502.00, co presneji by jste doporucili? Leju do sveho druheho ( O2 PD bez DFP ) toto : https://www.autodily-pema.cz/motorovy-olej-valvoline-all-climate-diesel-c3-5w-40-5l Ten take normu 502.00 ma, ale nejak mi selsky rozum rika, ze bych nemel lejt do benzinu a dieslu to same Ale vypada to ze to tak bude, coz by bylo skvele, protoze mi z O2 vzdy zbyde a tak bych dokoupil jen mensi flasky. A nebo musim pouzit ten samy olej akorat bez C3? https://www.autodily-pema.cz/motorovy-olej-valvoline-all-climate-5w-40-1l U Citiga se jedna o moji prvni vymenu ... nevim co tam kdo lil prede mnou ... …

  2. Zahájeno uživatelem Tucnak88,

    Zdravím lidi, už jste někdo měnil vzduchový filtr v motoru? Nedávno jsem se na to chystal a zjistil jsem, že tři šrouby krytu sání jsou až vzadu pod tím plechovým rantlem, takže se k nim nedá dostat... Není na to nějaký fígl? Díky za odpověď.

      • Pozitivní
      • Negativní
    • 7 odpovědí
    • 8,9tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem ferokulda,

    Zdravím Vás. Měnil někdo již na autě zapalovací svíčky? Lze to provést doma, nebo je potřeba nějaké speciální nářadí (v servisním manuálu je uveden nějaký vytahovací nástroj na cívky) a nechat to udělat v servise? Mám gola sadu a momenťák.

      • Pozitivní
    • 4 odpovědi
    • 7,3tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem libero,

    Tříválcový benzínový motor 1,0 l 44 kW/ 55 kW Charakteristika motorů › vložka olejového fi ltru našroubovaná na olejové vaně › hliníková olejová vana s integrovaným výstupkem pro našroubování kompresoru klimatizace › litý klikový hřídel › trapézová ojnice (kovaná ocel) › 4V hlava válců, integrované výfukové potrubí › monolitický hliníkový kryt hlavy válců s integrovaným vestavěným vačkovým hřídelem › nastavování vačkového hřídele s elektrohydraulickým nastavovacím ventilem v krytu hlavy válců › vodní čerpadlo poháněné ozubeným řemenem, integrované do skříně termostatu › tlakově regulované olejové čerpadlo Duocentric › plastové sací potrubí › pohon vačkového hř…

      • Pozitivní
    • 2 odpovědi
    • 9,8tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem havlik.jan,

    Zdravím, ze dne na den po výměně baterie a nového kabelu na ukostření v motoru se začalo auto při jízdě od 80km/h velmi značně celé klepat. Pokud je plyn zmáčknutý jen na 1/4 není to skoro cítit. Jede na 2 a jakoby mu scházel benzin nebo vzduch. Kontroloval se přívod paliva, vzduchu, cívky, svíčky. Diagnostika neukazuje žádnou závadu. Setkal se někdo s něčím podobným?

  6. Zahájeno uživatelem Jandax,

    Přeji dobrý den, ať se snažím jak se snažím nikde nemohu sehnat odpověď na to proč u tohoto motoru při řazení visí otáčky motoru, respektive pomalu klesají. Při akceleraci a vytáčení motoru do vyšších otáček a následném přeřazení na vyšší převodový stupeň motor nějakou dobu drží otáčky motoru než začnou zpomaleně klesat. Jezdil sem se třemi těmito motory a pokaždé je to stejné. U žádného jiného motoru jsem se s tím nesetkal. Neví někdo proč se to děje? Nejde mi do hlavy k čemu to má být jako dobré. Děkuji za reakce.

  7. Zahájeno uživatelem Jan Zlamal,

    Zdravím, mám dotaz řešil někdo na citigu rozvody? Mám 2013,55 kw, najeto 65000? Kdy se mění, co se všechno mění? Díky

  8. Zahájeno uživatelem JakubV,

    Prosím o radu s identifikací zvuku při nastarování studeného motoru. Video se zvukem - rachtáním přikládám. Zvuk se ozývá pouze u studeného motoru na volnoběh. Vliv má vypnutí/zapnutí větráku, ale nemá vliv na jaký stupeň. Při přepnutí na 0 zvuk zmizí. Předem díky za radu. Jakub IMG_2100.MOV

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  9. Zdravím, koupili jsme bazarové Citigo 1.0 MPI, slabší varianta 44kW. Po koupi bylo v motoru celkem dost starého oleje (viz levá fotka - čárka označuje výšku). Jezdilo to předtím v německu údajně do autorizovaného servisu. Bál jsem se, že tam někde teče do oleje voda. Na běžný servis jsme to dali do neznačkové a předtím osvědčené dílny. Po výměně oleje jsem znovu vytáhl měrku a je sice vidět, že olej je nový, ale je ho tam opět o dost víc nad maximum (obrázek vpravo). Otázka teda zní, neumím odečíst množství oleje a je to v pořádku, nebo jsou všichni mechanici ignoranti, co tam nalejí olej podle tabulek a nekontrolují, kolik ho tam pak ve skutečnosti je? Podle…

      • Díky
      • Pozitivní
    • 25 odpovědí
    • 9,6tis zobrazení
  10. Ahojte, před časem jsem přenechal rodičům moje r.v. 2015 CITIGO 1.0 44KW Ambiente Plus včera jsem přijel na návštěvu a bylo potřeba koupit něco v krámu, tak jsem si ho půjčil a již po rozjezdu když otáčky šl nad 2000 ot. citigo chrčel až do 2150ot nad tyto ot. i do 2000 ot to nědělá. Máte podobnou zkušenost? S tímto citi jsem najel 32tis. a tato podle mě závada se neprojevovala, k dnešnímu dni mají rodiče najeto 42+tis. prav servis a auto ještě je v záruce do 2019. Prosím o info jestli to někomu začalo také dělat a nebo co to je v Po pojednou do servisu s citíkem... Předem Děkuji !

      • Líbí se mi
      • Pozitivní
    • 18 odpovědí
    • 12tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Sir_Jarek,

    Majitele zejména softwarově přiškrcených 1.0MPI 44kW by mohla zajímat možnost update řídící jednotky motoru s odškrcením na 55kW (obě verze motoru jsou mechanicky identické) Posílal jsem na kontakt firmy CIMBU Autosport tento dotaz: "Provádíte také přeprogramování řídící jednotky u motoru 1,0MPI (UP!, Citigo, Fabia...) 44kW na 55kW - originál software? Jestliže ano, v jaké cenové relaci?" Načež jsem obdržel odpověď, kterou se svolením Mr. Cimbu sdílím: Tedy vylepšení přechodů by mělo být znát i u 55kW verze, ovšem zejména 44kW si znatelně polepší i výkonem na vrcholu otáček. V případě slabší 44kW verze navíc vznikne nová nesériová kombinace výkonn…

  12. Zahájeno uživatelem Cecil67,

    Ahoj dnes po příjezdu z výletu jsem jen tak otevřel kapotu motoru a všiml si poměrně silných vibrací motoru na volnoběh. Nevím, zda jsem si toho minule nevšiml nebo co.Uvnitř kabiny jsem to neregistroval. Motor byl zahřátý, máme najeto 26000km. Chtěl bych se proto zeptat, zda to dělá i vám, zda je to normální....A ještě něco, pár vteřin po startu stud.motoru se ozývá takové silné kovové cvakání, ale po pár vteřinách zmizne. Jinak City jezdí dobře a bez závad.

      • Pozitivní
    • 24 odpovědí
    • 11,3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem ferokulda,

    Zdravím Vás. Mám následující problém s mým up!em 1.0 MPI. Byl jsem na STK a k mému překvapení byl problém s emisemi. Technik říkal buď vadná lambda sonda či katalyzátor. Na autě jsem prováděl následující (vypíšu, co by na to mohlo mít vliv): - 15. 8. 2017 proveden chip od Cimbu na 55 kW - 4. 10. 2017 výměna zapalovacích svíček Je pravda, že v listopadu se mi při jízdě rozvítila oranžová kontrolka motoru (chybu z diagnostiky přikládám v příloze), přičetl jsem to horší kvalitě paliva a chybu jsem smazal. Od té doby se nic neobjevilo. I ihned po STK jsem to napíchl na diagnostiku a bez chyby. Spotřebu paliva mám pořád cca stejnou, změnu výkonu…

  14. Zahájeno uživatelem kutilferda,

    Zdravím vespolek, nějaký tip, co se mohlo stát?

      • Díky
    • 11 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Mote,

    Ahoj, řešili jste někdo ventilové vůle? Kdy kontrolovat, nebo zda li je vůbec potřeba je kontrolovat? V servisním manuálu je samozřejmě postup jak na to ale chybí údaje kdy se do toho pustit.. ví někdo více? děkuji.

    • 3 odpovědi
    • 3,4tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem party_boy,

    Trochu jsem pohledal na netu, bohužel bez výsledku. Tak zkouším zde. Moje bývalé firemní citigo před fl r.v. 2013 44kw jelo lépe než stávající po fl r.v. 2017 44kw. Ten rozdíl je docela znát. Kor teď ve dnech kdy používám klimatizaci. Ona ta klimatizace byla znát i u toho bývalého, ale ne tolik. Na dálnici častěji podřazuji, což jsem u toho minulého také nemusel. Když to auto bylo úplně nové, tak se tomu brutálně nechtělo. To bylo fakt utrpení. Nejsem jediný, který to tvrdí. Mohl by mi někdo vysvětlit čím je to způsobeno?

    • 11 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Tomina87,

    Zdravím majitele Citigo. Chci se zeptat, máte nějaké zkušenosti s jízdou po dálnici? Je mi jasné, že je to městské auto, ale v recenzích píšou, jak se s tím dobře jede po dálnici a je fakt, že pár Citigo mě na D1 i předjíždělo, proto se ptám, jaké máte zkušenosti? Díky

  18. Zahájeno uživatelem xpi3rr3x,

    Zdravím, máte někdo zkušenosti s vzduchovým filtrem (vložkou do airboxu) K&N, BMC, nebo podobné? Zajímá mě, jestli to opravdu lépe jede a je nižší spotřeba jak udává výrobce.

      • Pozitivní
    • 3 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem ferokulda,

    Zdravím. Budu měnit chladící kapalinu v up!ovi. V dílenské příručce je, že se má k naředění chladiva použít pitná voda, tak se chci zeptat, mám použít z kohoutku, nebo destilovanou? Díky.

      • Pozitivní
    • 19 odpovědí
    • 7,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Dyxan,

    Posledni tyden (stav tacho 15tis km) se po chvilce rozsvicuje kontrolka motoru (nekdy se k tomu prida i signalka EPC) a motor obcas zacuka. Pri nacteni chyb se jedna nejcasteji o P0201 nekdy i P0301,po vymazani chyby tato naskoci po chvilce znovu. Muze to byt svicka, lambda, vstrikovac neco jineho? Mate nekdo podobne zkusenosti?

    • 1 odpověď
    • 6,3tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem jurdadavid,

    Tak známí mě neustále kamenují otázkami na citigo, protože o něm asi stále mluvím :-D tak se tomu ani nelze vyhnout. Známí mají Suzuki swift 2005 s tím, že pokud zapnou klimu auto začné být líné a klepat se. Vše mají ale prý v pořádku a je to konstrukcí auta a motoru. Pozoroval jste již někdo, např. při cestě k moří, na dálnici, nebo tak snížení, možná zvýšení? :-D výkonu motoru při zapnuté klimatizaci? Díky D.

      • Pozitivní
    • 11 odpovědí
    • 9,2tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Ady2410,

    Chtěl bych se zeptat, kolik km vydrží motor při únosných výdajích. 2. otázka je možná trochu mimo téma, ale přesto: Je účinná klimatizace, a o kolik zvyšuje spotřebu? Dík za odpověď

  23. Zahájeno uživatelem bobanHTP,

    Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jestli má motor od Citigo 1,0 MPI chladič oleje nebo ne? Zajímá mě to, protože na motorech HTP tento prvek chyběl a proto docházelo k přehříváním oleje, což mělo razantní vliv na snížení životnosti motoru.. Nejsem žádný rýpal, mám už druhou generaci Fabie HTP a Citigo se mě moc líbí, jen bych nerad kupoval zajíce v pytli :-) Díky...

    • 5 odpovědí
    • 4,1tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Pavlas-Cer,

    Zdravím všechny fanoušky a majitele malé škodovky, měl bych na Vás možná netradiční dotaz. Jde nějak pouhým okem a pohledem do motorového prostoru rozeznat, zda-li je pod kapotou motor s výkonem 44kW resp. 55kW? Jsou nějak rozdílně umístěny nádržky kapalin atd.? Kupuji 55kW Citigo, možná to bude znít divně, zkrátka chtěl bych mít jistotu, že to bude opravdu 55kW verze. :-) Vím, pro klid duše mohu vzít auto na brzdu, navíc, výkon bude mít zapsán v servisce, ošidit mě nemohou, ale přece jen, jestli to jde nějak rozlišit, budu rád za případné rady. :-)

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.