Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI CR


213 témat v tomto fóru

  1. Údržba vstřikovačů

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 42.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 24.7k zobrazení
    • 54 odpovědí
    • 43.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 31.1k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
  2. Vibrace 2.0 TDI 110kw

    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 680 zobrazení
  3. Vstřikování

    • 4 odpovědi
    • 5.1k zobrazení
  4. Vstřiky 2.0TDI 110kw

    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  5. Vstřiky?

    • 3 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
  6. Výdrž motoru

    • 4 odpovědi
    • 8.9k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 20.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 10.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 9.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  7. Vymena zhavici svicky

    • 13 odpovědí
    • 23.5k zobrazení
  8. Vypina turbo CUPA

    • 5 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 400 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Myslím, že po 15ti letech od dotazu to už asi nebude úplně aktuální 😀
    • Zkuste víc zabrat, taky jsem z toho byl vyplesklý, ale mají velkou tendenci se festovně přilepit ke kedru
    • Díky za doporučení! War Thunder jsem znal jen z doslechu, ale až teď jsem si začal víc zjišťovat detaily a musím říct, že to vypadá fakt dobře. Hlavně ten koncept kombinace letadel a tanků na jedné mapě zní hodně zajímavě – přidává to úplně jinou dynamiku do boje, než na co jsem zvyklý třeba z WoT. Taky oceňuju, že to není postavené jako pay2win – to je za mě vždycky velký plus. Když se dá něco reálně vyjezdit hrou a ne jen peněženkou, má to hned jinou váhu. Každopádně díky za tip, večer to určitě zkusím stáhnout a aspoň otestuju, jak to celé funguje v praxi. Pokud to bude tak zábavné, jak to vypadá, klidně u toho zůstanu dýl.
    • Po létech zkusím oživit diskuzi... Nevím jak na F3, ale na F2 po FL byl tenhle výdech s největší pravdepodobností pouze na autech s Climatronicem... Já si ho na F2 dodělávál, když jsem auto přestavěl na Climatronic, protože jsem na dílu z vrakoviště měl ten vývod s hadicí a stačilo jen sehnat ten otočný výdech do kastlíku. A při té příležitosti jsem též zjistil, že na můj původní blok topení manuální klimy by tahle fičura doděla vůbec něšla: Obal topného bloku climatronicu u F2 tam měl otvor, kolem nějž je takový nálitek/příruba, do které se zacvakával ten plastový vývod s gumovou hadicí vedoucí do kastlíku... Obal topného bloku manuální klimy u F2 v místech vývodu pro chlazení schránky nemá nic, jen hladkou stěnu. Žádná záslepka nebo tak, chyběl tam i ten nálitek/příruba pro zacvaknutí vývodu. Takže ani vyříznout díru by nepomohlo, muselo by se to jedině nějak lepit... Předpokládám, že pokud jim pro F2 u aut bez vývodu stálo za to si tenhle díl takto zjednodušit, tak u F3 (která nejspíš chlazení schránky z výroby asi neměla nikdy, co jsem tak pročítal vlákno) tam na 99% též bude hladká stěna a tu vývodní trubku nebude kam přidělat - pokud nebudete chtít vrtat do obalu topení a nějak to tam bastlit... A další věc ohledně funkce téhle fičury, kterou tu někteří mylně uvádí - u dvojkové Fabie jde ta trubka přímo z výparníku klimatizace. Tedy dávno předtím, než se smíchá opravdu chladný vzduch z výparníku s teplým od topení na směšovací klapce (ovládané servomotorem V68), kterážto směs pak teprve jde do interiéru - třeba o výsledné teplotě 22°C. Tedy vzduch, co jde do přihrádky, by měl být skutečně studený, cca o teplotě, která je na výparníku klimy, rozhodně ne stejně teplý, jako jde do interiéru... Co je pochopitelně pravda, je, že musí běžet kompresor klimatizace, aby to tu schránku chladilo....
×
×
  • Vytvořit nový...