Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI PD

  1. Zahájeno uživatelem radhola,

    Zdravím všechny octaváky a zároveň prosím o rady a zkušenosti. Mám 1,9 TDi 77 kW,facelift 1/2009 , při plynulé jízdě na rychlostní st. 3,4, to začne cukat,po přidání rychlosti je vše O.K- . Dnes vyměněna řídící jednotka EGR,kontrola VGA bez chybičky. Po výměně EGR to jede lépe,ale stále to cuká. Co by to mohlo být?

  2. Zahájeno uživatelem suzukiman,

    ahoj, mám problém, při rozjezdu vždycky v otáčkách mezi 1500 až 1800 auto začne poškubávat, vyměnil jsem těsnící kroužky na vstřicích, nalil aditiva a dělá to pořád, tak nevím..

  3. Zahájeno uživatelem dandyho,

    Ahoj kluci, mam OII 1,9TDi 77kW a najeto lehce pres 120.000km. Chci nechat vymenit rozvody a vodni pumpu. Co jsem koukal napr. na aukro nebo sbazar nabizeji se tam celkem casto a za dobre ceny. Zajima me jak je to s kvalitou a na co si mam dat pozor. Rozvody vyrabi primo Skoda? Je pro me auto je jen jeden typ? Jde mi o to, ze bych si je sehnal za lepsi cenu na internetu a znamej mechanik mi je vymeni :-) Diky moc za rady!

      • Pozitivní
    • 220 odpovědí
    • 297,7tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem pery.a,

    Ahojte, potreboval by som poradit...... octavka 2, 1.9TDI 77kw ..idem po dialnici, tempomat nastaveny na 145km asi po 400km mi padne do nudzoveho rezimu, zapnem , vypnem vsetko ok, potom to urobi este asi 3krat v priebehu 20km a zase mam pokoj priblizne 800km, na normalnej ceste mi to nerobi,zatial len na dialnici, bol som na vag , vymenili sme snimac tlaku turba, daco tam premazali, vymenili pre istotu palivovy filter a ze uvidi sa, to som bol original v skodovackom servise, preisel som potom zhruba 1000km mimo dialnic a zase som isiel na dlhu cestu a opet na dialnici to zacalo robit.... ja uz ani neviem na koho sa mam na Slovensku obratit aby ma neodrbali v servise a v…

  5. Zahájeno uživatelem italik,

    Prosim vas už jsem to tady psal před 2 tydny. Když auto vypnu a pak jenom popojedu třeba jen 3 metry a zase vypnu motor a za hodinu chci nastartovat tak to nejde až když sešlapnu plně plyn. v patek jedu na dovolenou tak jsem z toho nervní. diky

  6. Zahájeno uživatelem jannnn,

    Protože při 150kkm odešly 2 žhavící svíčky, rozhodl jsem se je komplet vyměnit. Objednal jsem si tyto: http://www.skoda-dil...2-superb-2.html (od BERU, nevim proč už je tam teď v nabídce nemají)... nicméně když přišly, byly trochu jiné než ty původní. Cca o 3mm kratší a ta poslední část není tolik zúžená. Namontoval jsem je a auto normálně startuje. Ale nedalo mi to a začal jsem googlit. Na krabičce je označení GN 855, což jsem našel že jsou svíčky pro motory TDI 66/81/74kw. Kód škoda/vw na těch nových není, ale je to tato na 95%: http://www.skoda-dil...ia-octavia.html Změnilo se něco a tyto svíčky se dají bez problému použít i pro 1.9TDI 77kw nebo to na skoda-dily.cz z…

  7. Zahájeno uživatelem romankoWW,

    Zdravím Vás, mám 77kw motor (BKC), mám taký pocit že je niečo s turbom, tiahne super,ale mám stále pocij, že je zamnou sanitka s majakom, ide o to že ked zošlápnem plynový pedál, tak to začne pískať, nič drasticke,ale za jazdy to počujem, nieje to zas nejak extra nahlas,ale počuť to. Ďakujem za vaše rady a postrehy.

  8. Zahájeno uživatelem reprom,

    Ahojte, na OII 1,9TDI sa mi zlomila ojnica. Urobila dve diery do bloku motora a jednu do olejovaj vane. Motor celý zničený. Stalo sa to 10 dní po záruke. Výrobca dal ruky od toho, lebo zistili chip tuning. V malom servise, kde auto je, povedali, že je to tretí prípad zlomenej ojnice, za tri mesiace. Všetky na motore 1,9 TDI, a všetky majú rovnaký kód motora.

  9. Zahájeno uživatelem DRYVER,

    Zdravim mam v O II 1,9 TDI zaslepny EGR ventil, jelikoz mi to rozsviti kontrolku motoru, tak jsem premyslel jak z toho vybruslit. EGR funguje pri nizkych otackach, kdyz neni potreba vykon. Podle ceho pozna jednotka ze EGR je nefunkcni (zaslepeny) - z Lambda sondy, nebo z vahy vzduchu??? Muj nazor je, ze z vahy vzduchu. Takze me napadlo ze bych tu prepousteci trubku mezi vyfukem a EGR vyhodil, dal zaslepku na vyfukove potrubi a na EGR ventil udelal nejake kolinko s trubickou bud do vzduchoveho filtru, nebo dal na konec nejaky univerzalni maly filtr (treba ze sekacky, nebo neco takoveho...) Tudis by vaha vzduchu nepoznala ze tam jde vic čerstveho vzduchu a misto spalin…

  10. Zahájeno uživatelem pavelhappy,

    Dobrý den, rád bych Vás požádal o zkušennosti nebo radu ohledně úniku chladící kapaliny (Skoda Ctavia 2, TDi, 77kW). Mám najeto asi 130.000km, po ujetí zhruba 500 km se mi ztratí zhruba z Maximální hodnoty v nádržce na Minimální (2dcl?). Servis: výměna nádržky (možná by špatně těsnila), kontrola tlaku v systému: v pořádku, bez ztráty tlaku, kaluž žádná pod autem, ale hadice vyměněny pro jistotu, těsnění pod hlavou: hlava stažená a těsnění nové + vše co k tomu patří, žádné kapky pod autem nezústávají, pod nohama uvnitř vozu sucho, kdyby snad únik přes topení, nic ani nesmrdí z klimatizace. Před 120.000 km byly dělaný i rozvody, takže i vodní pumpa byla vyměněná. Nenapa…

      • Pozitivní
    • 150 odpovědí
    • 111tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Honza10,

    Octavie ll 1.9 77kw přečip. -( cimbu) 195000km - nejdříve se rozsvicovala závada čidla G81 - teplota paliva - výměna. Dva dny poté se rozsvítila znovu, ale nyní to píše " zpětné vedení výfukových plynů - malý průtok - trvalá závada. V servisech zkoumají přemazávají ale kontrolka se opětně rozsvicuje. Někdy po pár km, někdy po 200km. Dráty a svorkovnice zkontrolovány, také podtl. hadičky a klapky. Neměl někdo tento problém, chci auto prodat a mělo by být v pořádku.

      • Pozitivní
    • 122 odpovědí
    • 135,7tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem roxtidy1,

    Ahoj, budu si poprvé sám měnit palivový filtr. Nevím, který ale koupit. Když mi ho měnili naposledy, tak na faktuře je kód 3C0127434. Ovšem tuhle jsem volal do stejného servisu jen tak pro ověření a sdělili mi (po nadiktování VIN), že tam přijde 1K0127434. Oba filtry jsou samozřejmě rozměrově naprosto odlišné. Nechce se mi to rozdělávat. Baňka s filtrem má označení 3C0127400B a je od UFI. Může někdo poradit? Dál by mě zajímalo jaké značky filtrů používate (BOSCH, MANN, Hengst,UFI, Knecht,...). diky

    • 39 odpovědí
    • 46,5tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem lišák,

    Chci si koupit olej na výměnu, ale nevim kolik(1,9 Tdi, 77 Kw), nikde jsem to nenašel, na jedný diskuzi někdo psal asi 4l, ale pak jsem někde četl 6l, tak jsem zmatenej.Díky za pomoc.

      • Negativní
      • Pozitivní
      • Líbí se mi
    • 671 odpovědí
    • 334,1tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem milano205,

    Ahoj, nevim jestli se to uz resilo, ale nenasel jsem, jak by se dal zvysit vykon u motoru 1.9TDi 77kW? Je me jasne ze bez chiptuningu to nebude o desitky kW ale pro tento jsem se jeste nerozhodl. Diky

  15. Zahájeno uživatelem PetrsUL,

    Ulomil se mi vývod senzoru odchylky tlaku a tím pravděpodobně došlo k totálnímu zničení fitru pevných částic. Takže kromě senzoru sháním i filtr. Mám auto 1/2007 a na filtru je číslo 1K0 131 723 B. Bohužel Škodovka to nedodává pod tímto číslem ale jako sestavu filtr-vlnovec-trubka pod zcela jiným číslem. Mám nyní k dispozici jinou sestavu, bohužel na fitru je číslo 1K0 131 723 G. Liší se to pouze v tom B a G. Našel by se tu někdo kdo by mi poradil zda je to použitelný? Předem díky.

      • Pozitivní
    • 88 odpovědí
    • 62,5tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem DRYVER,

    Zdravim panove nedavno jsem rozdelaval jednoho Golfa V (2,0 16V TDI PD ) Po rozdelani vzduchoveho filtru jsem tam obkevil takovou jakoby plastovou vyndavaci prepazku s dirama - nevim jak to popsat. ( vypadalo to jako nejake struhadlo na zeli ). Ja to prave v Octavii 1,9 TDI PD nemam - mozna to tam bylo a nekdo do vyhodil, nebo to tam proste byt nema... Ale co me zajima je k cemu to tam vlastne je?? Napadlo me na snizeni hlucnosti sani, protoze to ma ty voštiny takove lomene, asi aby ten proudici vzduch pres to se nejak lamal a snizoval tu hlucnost... Setkali jste se s tim?? Jo a jeste me zajima proc kdyz zmacku enter pro psani na dalsi radek mi to udela tkovou velko…

    • 19 odpovědí
    • 9,3tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Dano1001,

    Zdravím, Mám problém so spotrebou, Oktavku (r.v.2006) mam cca mesiac a ani za nič sa neviem dostať pod 7/100km na tej dlhodobej spotrebe. Pri kludnej jazde po meste mi na ,,jednotke,, ukazuje priemer 8-9 a jazda mimo mesta 6-7. a to jazdím s VEELMI ľahkou nohou. dvaja známi s Oktavkou s tým istým motorom pri tom robia spotrebu v meste 5-6 (a tak je aj všade uvadzana). ďalej pri rozbiehaní normálne pridám plyna a okamžitá spotreba mi vybehne až na 99.9!!! a pri inej jednadevine ani keď sa prudšie rozbehnem ta okamžitá sa nedostane cez 40l/100km. Pytal som sa v servise a bolo mi povedane že to moze byt zblbnuty počítač. zaujmalo by ma či s tým mate niaku skúsenosť a či sa…

      • Pozitivní
    • 221 odpovědí
    • 84,2tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem h.vik,

    Zdravím všechny, chystám se vyměnit olej v OCII liftback 1.9TDi-PD 77kw. Při vybírání filtru jsem však narazil na problém. Jde o to, že v podstatě existují dva druhy: 071 115 562 A - http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/071115562a-olejovy-filtr-fabia-fabia-2-roomster-octavia-octavia-2-superb-2-yeti.html 021 115 562 A - http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/021115562a-olejovy-filtr-tdi-octavia-2.html Oba uvádí specifikaci 1.9 TDi, ale podle mě nebudou úplně stejné. Jaký máte filtr vy? Mám rv. 2007. Předem díky za jakýkoliv nápad.

      • Pozitivní
    • 35 odpovědí
    • 33tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Daniel.,

    Zdravím, nedávno se mi začala ztrácet voda (motor BJB) (nebyl to velký únik, jen pár kapek pod motorem na zemi). Pak mi zahlásil maxík, že málo vody, tak jsem dolil. Teklo to u příruby pod tandemovým čerpadlem, to se vyměnilo za kvalitní i s čidlem na vodu, obě od FEBIho. Ještě před výměnou se ale začala zvedat ručička na teplotu vody při jízdě do kopce (nemusel být velký, stačilo jet do vedlejší dědiny se zahřátým motorem a ručička i při klidné jízdě a ne moc velkého kopečku byla i tak mírně nad 90°C. I když jedu po rovince a dávám tomu kartáček do 3000-3500 otáček/min, tak se ručička ani od 90ky nepohne, vždy ale kopec i mírný je problém. Teď jsem jel delší do…

  20. Zahájeno uživatelem hronek777,

    Zdravím, prosím vás o radu, jedná se o Octavii II, 1.9 TDI 77 kw BXE. Auto chcípne hned potom, co "pustím" klíček z pozice startování, ale neděje se to pokaždé, někdy ano jindy zase ne. Většinou to přemůžu tím, že před startováním tam hodím 1 nebo R a rovnou po nastartování dám vyšší otáčky a rovnou se rozjedu, tak to ve většině případů už potom drží otáčky a můžu odjet. Je mi jasné, že mi napíšete diagnostiku, to samozřejmě provedu - ale dostanu se ke kamarádovi až příští týden v pátek a nedá mi to samozřejmě spát. Myslíte, že by to mohl být vadný snímač otáček klikové hřídele? Četl jsem, že na to tyhle motory celkem trpí. Přikládám vi…

    • 1 odpověď
    • 344 zobrazení
  21. Zdarec borci, resim na oktavce bls že při 2-3tis otáček jakoby kope škube a je taková línější. Řešil sem nové turbo, poloosy, nechaval sem čistit filtr DPF protože byl ucpaný. Podle diag sou vstřiky cajk. Po čem se podívat co by mě mohlo navést? Díky

    • 1 odpověď
    • 180 zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem MarekOct2,

    Dobrý den, mám vylítanou oktávku 1.9 TDI PD, ale 390 000 km, a posledních 14 dní vydává divné zvuky (video níže), ale pouze nad 80km/h (tedy pouze prakticky na 4 a 5), jedině v záběru pod plynem (na volnoběh nebo neutrál nic), a mírně silněji při pravotočivé zatáčce. Auto nevibruje, nechvěje se, žádný jiný projev, jen takový "rurururu" zvuk od motoru nebo kol. Není to nic strašně hlasitého, ale člověk pozná, že je to cizí zvuk. Objevilo se to hned druhý den poté, co jsem přehazoval kola na zimní, auto na heveru, kola "svěšená" (nevím, jaké použít správné slovo). Těžko to bude tou výměnou / jinými koly, když to dělá jen v plném záběru, ale spíš jestli se nemoh…

  23. Zahájeno uživatelem galaher,

    Zdravím.Už nevíme kde hledat chybu,tak nabízíme 500 kč tomu kdo nás navede k zdárnému vyřešení.Nebo je schopen opravit na Karvinsku za určitě jinou cenu.Jde o toto : Octavia 2 77 kw tdi..zničeho nic při kvaltu 5 a pod 2000 otáček skočí hláška :: motor do dílny a začne svítit kontrolka žhavení a motor přestane reagovat na plynový pedál,ale jak se podřadí na 4 kvalt hláška se ztratí a kontrolka žhavení zhasne nebo zůstane a motor opět reaguje na pedál.VCDS psalo chybu o plynovém pedálu,tak je daný nový,ale je to pořád stejné. Log z VCDS : Adresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-021-BLS.clb Øídící jednotka SW: 03G 906 021 RH HW: 03G 906 021 AB Díl: R4 1,…

      • Pozitivní
    • 1 odpověď
    • 442 zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem catcomet,

    Dobrý večer, už cca pul roku řeším problém se svojí oktavii, našel jsem zde posty ale uz jsou par let stare, tak budu doufat že jeste v dnesni době to někdo bude vedet... po koupě svého prvního auta jsem se setkal s bouchnutím v cca 120km/h ( 2500 rpm ), hned poté auto padlo do nouzáku, nevím zda to mělo něco společného spolu ale vypadalo to tak :D, každopadně jsem zastavil a otočil klíčkem, nouzak se vypl a auto zase jelo, diag. píše že byla překročena horní mez plniciho tlaku, tzv. auto má tlačit 2.1 mbar a moje tlačí 2.5 mbar, vůbec nevím jak by se turbo mohlo porouchat tak aby tlačilo více než má, spíš by mi davalo smysl že by turbo tlačilo méně... po navstěvě servi…

    • 4 odpovědi
    • 817 zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Jezekub,

    Zdravím, mám otázku. Po čem jít ? nedávno jsem kupoval octavii 2, s 1.9. TDI S PDF. [BLS] V současné chvíli mám nájezd 205tis. Všechno jede jak má, octavia jede, táhne nekouří Při prohlídce motoru jsem si všiml, že se objevila mastnota. A to na škrtící klapce a na bloku samostatného motoru. Den předtím jsme přijeli ze zhruba 300km výletu. Nenapadá vás po čem jít ? Obávám se, že: - turbo - těsnění pod hlavou Díky moc za nápady.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.