Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI


1 020 témat v tomto fóru

  1. Snimac klepani motoru

    • 13 odpovědí
    • 7,8k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 7,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3,9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 10,5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 14k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 12,3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 10k zobrazení
  2. sport. sání 1.6 55kW

    • 9 odpovědí
    • 5,6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5,1k zobrazení
  3. Tesneni

    • 4 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4,2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
  4. chip motoru

    • 3 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
  5. Motor neštartuje

    • 5 odpovědí
    • 6,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,2k zobrazení
    • 52 odpovědí
    • 13k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3,9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím, dělá mit to úplně to stejne, už jste přišel na problem ? Mám to teď v servise a jde po chladiči egr ventilu, tak snad to pomůže. 
    • Dobrý den. Poprosil bych o zkušenosti a jízdní vlastnosti majitelů s převodovkou DSG7 ve spojení s motorem 1,0 TSi - 81kW. Zejména nějaké cukání , škubání při rozjezdech nebo při řazení - podřazování. Prostě jestli se vám něco takového objevuje nebo nemáte s převodovkou žádné problémy. Mám najeto cca 33 000 km a zkušenosti vcelku dobré. Občasné cuknutí při rozjezdech nebo při podřazování je asi vlastnost těchto převodovek se suchými spojkami. Kolega má Kamiqa s tou samou kombinací a chování DSG7 je zhruba stejné jako u mé Scaly. Záleží hodně na stylu jízdy. Tak bych chtěl požádat o zkušenosti ostatních majitelů jak se jim převodovky chovají , případné řešení oprav nebo reklamací u ŠA.  Je to z důvodů , že u většiny aut dříve zakoupených už začíná končit 5-ti letá záruka a potom případné následné opravy nebudou zrovna levnou záležitostí.
    • V návaznosti na  můj dřívější odkaz na článek bývalého ředitele ČEZu Jaroslava Míla  o "divných" podmínkách ze strany EK k výstavbě 5. jaderného bloku v Dukovanech sem dávám odkaz na analýzu novináře Milana Smutného k tomuto tématu. Se skřípěním zubů nám Evropská komise s rukopisem protiatomových a v EU nejvlivnějších Němců sděluje, „když tedy to jádro chcete, tak to bude za našich tvrdých podmínek“. Berte nebo nechte být. Tak tomu se říká v EU právo na vlastní energetický mix a na národní suverenitu?  Kdepak asi byl a jak loboval náš ministr průmyslu a hospodářství, že nám nevyjednal lepší podmínky? Nebo je pro něj lepší držet hubu a krok, třeba i s příslibem stabilního postu v exekutivě EU, neřku-li přímo v EK, nebo tomu všemu opravdu nerozumí, nebo je pro něj lepší zavřít obě oči? Samozřejmě jsou to čiré spekulace, ale protože nemáme  tu možnost jako např. Němci stavět na moři větrné elektrárny, nebo nám u nás slunce nesvítí tak jako např. na jihu Evropy tak stavíme jaderné elektrárny, no a některým se i tohle nelíbí a tak nemají problém ostatním házet klacky pod nohy, když už si předtím sami podřezali větev na které roky v pohodě seděli.....   https://medium.seznam.cz/clanek/milan-smutny-jak-nam-evropska-komise-ne-schvalila-stavbu-nove-jaderne-elektrarny-62295#utm_source=subscription_notification&utm_medium=email&utm_campaign=subscribe
    • Ahojte . Skúsim sa spýtať este tu …1 Octavia TDi 81kw … mám problém že nezapína manuálnu klímu ani Sahary … tlačidlo v kabíne sa rozsvieti AC fúkať začne vzduch vo všetkých fukaroch ale klimatizácia sa nezapne a netočia sa ani vrtule … otvoril som poistkou skriňu na batérkde kde je 30A poistka , je v poriadku aj poistka aj krabica z vnútra ako nová . Keď poistku vytiahnem a zástrčim, Sahary aj kompresor sa rozbehne ale vždy len na sekundu a vypne sa všetko … rovnaký efekt to ma aj keď odpojim a nápojom 4 pin prívod do RJ Sahary pod nosníkom … zapne a v sekunde hneď vypne .. vždy v rovnakom intervale … neviete kde hľadať chybu ? Po odpojeni tlakoveho snímača nejde nič , tak isto keď vypnem klímu tlačidlom na palubke, nerozbehne sa nič ani na tu sekundu ako predtým po zapojení poistky … vyjde mi z toho že elektrika vypne systém z neakeho dôvodu … všetky poistky sú ok a nič sa nevypaluje… je to na elektrikára a kompletne premeranie alebo viem ešte neak odhaliť závadu ? Ďakujem 
×
×
  • Vytvořit nový...