Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1 236 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 4,9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3,1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 10,1k zobrazení
  1. 1.9 tdi 81kw nestartujte

    • 2 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
  2. 1.9 TDi 81kw skube

    • 19 odpovědí
    • 4,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 916 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 9,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 858 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 9k zobrazení
  3. 1.9 tdi- turbo ?

    • 0 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 25,8k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 26,5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7k zobrazení
  4. 1.9TDI - emise do dílny

    • 10 odpovědí
    • 14,5k zobrazení
  5. 1.9TDI 81KW

    • 8 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3,2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 12,9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4,9k zobrazení
  6. 1.9tdi banka

    • 10 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Test ojeté Škody Octavia 1.0 TSI s nájezdem 280 000 km (garaz.cz)
    • Já je měnil 2x asi kolem 100 tisíc,  byly už slyšet a povolil jsem je.  Ale bylo to možná tím,  že na ně někdy při výměně kol trochu striknu mazivo. 
    • Kosti jsem prozatím na každém autě, teda aspoň jednu musel vždycky řezat. Jak se vymačká pouzdro, nebo ta kulička, tak se to protáčí a nejde to jinak. Kdysi tam byly plošky na tenký klíč, ten mám ještě někde v garáži. Ta dírka na imbus je vynález za všechny prachy. Je to nejspíš jen na montáž, ať to jde dotáhnout. 
    • doporučuji prohřát matici kosti horkovzdušnou pistolí , pak stříknout závit olejem, opravdu jen závit , a pak otáčku povolit, dotáhnout, a opakovat. Mě to šlo povolit. Pokud jsou na autě kosti již nějakej rok a auto stojí  pořád venku , tak to nemusí zabrat, ale za zkoušku to stojí. 
    • Spousta lidí bude řešit jen originální brzdy. Jednak mají auto ještě v záruce, takže si nedovolí dát něco jiného a druhak mají (v tomto případě falešný) pocit, že originál je nejlepší.
×
×
  • Vytvořit nový...