Přejít na obsah

Exteriér

Vše co je zvenku - Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.


54 témat v tomto fóru

  1. Odloupnutý lak Karoq

    • 9 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
  2. Kliky

    • 2 odpovědi
    • 364 zobrazení
  3. Full LED světla 1 2

    • 45 odpovědí
    • 19,1k zobrazení
  4. Stěrače 1 2 3 4

    • 86 odpovědí
    • 40,1k zobrazení
  5. Kryt kapoty proti hluku

    • 14 odpovědí
    • 6,4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 866 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 447 zobrazení
    • 120 odpovědí
    • 50,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 344 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 463 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
  6. Exteriérové doplňky 1 2 3

    • 67 odpovědí
    • 38,7k zobrazení
  7. Ochrana laku karoserie

    • 4 odpovědi
    • 6,2k zobrazení
  8. Zvedání vozu heverem

    • 5 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 8,7k zobrazení
    • 66 odpovědí
    • 45,2k zobrazení
  9. Karoq příčníky

    • 20 odpovědí
    • 14k zobrazení
  10. Vyhrivane celni sklo 1 2 3 4

    • 79 odpovědí
    • 52,2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 964 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 12,9k zobrazení
  11. Výška karoqa

    • 4 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 8,1k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 7,8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pánové, držte se zadání tématu. Diskuzi o převodovce jsem smazal.   
    • Hele podle všeho ta klapka  Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to  Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
    • Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
    • ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄
    • Že to palivo je tak levné že neleze do penez
×
×
  • Vytvořit nový...