Přejít na obsah

Audio, Infotainment, Konektivita

Infotainment systém Amundsen i systémy Bolero, Swing a vše okolo autohifi


84 témat v tomto fóru

  1. Infotainment Amundsen 1 2 3 4 18

    • 435 odpovědí
    • 94,4k zobrazení
  2. Radio Swing 1 2

    • 35 odpovědí
    • 14,6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 7,6k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2,8k zobrazení
  3. Swing aktivace smartlink 1 2

    • 32 odpovědí
    • 15,5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 903 zobrazení
  4. Android Auto 1 2 3 4 25

    • 610 odpovědí
    • 135,7k zobrazení
    • 183 odpovědí
    • 37k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 464 zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 16,2k zobrazení
  5. Škoda Connect obecně 1 2 3 4 25

    • 603 odpovědí
    • 102,2k zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 10,2k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
  6. Škoda Sound System 1 2

    • 30 odpovědí
    • 15,9k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 10,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 604 zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 7,2k zobrazení
    • 75 odpovědí
    • 16,8k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 3,6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1k zobrazení
  7. Konektivita

    • 1 odpověď
    • 3,1k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 5,7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobry den vsem, obracim se na Vas s prosbou o radu. Po vymene gufera mezi prevodovkou a motorem z duvodu netesnosti se zacala opakovane objevovat kontrolka motoru. Oct3 2016 preface, motor CRMB, manual, 195tkm, velky servis 180tkm (komplet rozvody, spojka+dvouhmota, podvozek, etc.) Pro prehlednost sepisu celou posloupnost poslednich akci: Pred opravouu: netesnost mezi motorem a prevodovkou, pozorovano x mesicu pred opravou, reseno soucasne s dalsim servisem Patek 12-04: Oprava zadniho narazniku po drobne nehode, zaroven vymena gufera viz. link nahore, pri prevzeti upozorneni z infotainmentu ze nesviti levy predni blikac, visualni kontrola, po chvili prestava svitit, Sobota 13-04: Rozsviceni kontrolky motoru, samo-domo log pres VCDS, viz prilozeny log 195296, hromada chyb (vcetne onech blikacu, parking, abs, vice mene vse ohledem elektriky) Pondeli 15-04: Auto zpet v servise, pry problem na tretim valci zhavici svicka se senzorem tlaku, vymeneny vsechny ctyri (3 obycejne, 1 se senzorem, vyrobce Bosch), diagnostika, testovaci jizdy, vse ok Pondeli 15-04: Uz pri ceste ze servisu opet kontrolka rozsvicena, auto cuka mezi 1200-2000 pri plyny na 10-50%, pri plnem sesslapnuti bez problemu, dale zjisteno ze nefunguje trojblik (Komfortni blikani vypnuto v infotainmentu, ale pochybuji ze by to servisak vypinal, po zapnuti opet OK) Utery 16-04: Samo domo VCDS log, viz foto, servis opet diagnostika, vymena zhavici svicky se sensorem (pro pripad ze nefungovala z vyroby), dalsi diagnostika, testovani, prevzeti auta, pry muze byt problem s cidlem teploty vzduchu sani nebo vahou vzduchu Streda 17-04: Cukani auta, kontrolka motoru rozsvicena po ceste z prace, autoradio problem s ukoncenim hovoru  Dnes 18-04: Samo-domo VCDS log, kontrolka motoru, dalsi postup zpet do servisu,  ---------------------- Nyni prosim o radu nebo myslenku, kde by mohl byt zakopany pes, moje myslenkove pochody: 1) Pri vymene gufera bylo potreba odstrojit hromadu veci aby bylo mozne rozpojit motor/prevodovku, pri zpetnem sestaveni poskozeni nejakeho kabelu/spatne uzemneni-kostra a nyni nekde "behaji" bludne proudy a elektronika zacina zlobit, viz blikace a chyby v prvnim VCDS logu 2) Spatna zhavicka c.3  se sensorem, spatna kalibrace/zakladni nastaveni sensoru? Nikdy predtim nebyl problem, ani se starty, ani s cukanim 3) V logu je videt vysoka teplorta nasavaneho vzduchu (74degC, 52degC) pricemz okolni teplota kolem 10degC, muze byt chyba v tomto tj. zamerit se na sensor + vahu vzduchu?  Nebo je to jen dalsi vedlejsi efekt spatneho zapojeni viz. 1) a resi s jen nasledky a ne pricina? 4) Nejake jina myslenka?   Ja mam stale pocit ze pri vymene gufera se nekde neco zapomnelo zapojit a ted to proste jen zlobi a resime nasledky onoho nezapojeni/poskozeni kabelu/chybejici kostry/ celkove elektronika. Servis samozrejme vsechny chyby smazal, takze se ted nemaji od ceho odpichnout pri hledani  chyby v elektronice. Mate prosim nekdo doporuceni, kam servis nasmerovat? Dalsi moznost uz jen autorizak, maji sanci otevrit smazane chyby viz. prvni log? Samo-domo VCDS scany si delam jen pro sebe, v servisu by nepomohlo protoze nejsem v CR.   Predem vsem dekuji za mozne doporuceni!   Log-195296km.txt Log-195601km.txt
    • Zdravím, již delší dobu bojuji s problémem s moji octavii 2 FL 1.6 tdi CR, najeto 305K.....při zmačknutí plynu nebo při úplném puštění auto cukne, občas cukne víc, občas méně a občas vůbec....je to velmi otravné a už jsem z toho zoufalý... Auto jinak startuje a jede úplně bez problémů, jen to cukání....cukání se projevuje jen za tepla respektive jak se ručička teploty vody dá do pohybu směrem k 90. Pokud jedu na půl plynu a dám plný auto normálně bez zaváhání zrychluje a žádné škubnutí se nekoná, nebo když jedu pod plným a pustim ho třeba jen na půl plynu, cukne to jen když ho pustím úplně nebo ho z puštěného lehce zmačknu. Diagnostika neukazuje žádnou chybu, v poslední době vyměněno: Všechny 3 silenbloky motoru, všechny vstřikovače, váha vzduchu, palivový filtr, vzduchový filtr, čištěna váha vzduchu. Nemá někdo tušení čím by to mohlo být? Za každou radu budu velmi rád. Pěkný zbytek dne.      
    • Teď vyšly výsledky měření výkonu tohoto motoru při nájezdu 280 tis., sice v OIII, ale motory jsou stejný a je to neskutečný, přes 100 kW !!!
    • Bol som po 4 rokoch 388,24 EUR aj tie sviecky. Oficialny Skoda servis.
×
×
  • Vytvořit nový...