Přejít na obsah

Interiér


67 témat v tomto fóru

    • 133 odpovědí
    • 58.7k zobrazení
  1. Výdechy klimatizace 1 2 3

    • 68 odpovědí
    • 22.4k zobrazení
  2. Buchanie v zadnej časti 1 2

    • 27 odpovědí
    • 14k zobrazení
  3. Hlavové opěrky

    • 9 odpovědí
    • 12k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
  4. Dvojita podlaha

    • 9 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
  5. Octavia Sportline - sedačky

    • 13 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
  6. Držák na mobil

    • 4 odpovědi
    • 6.6k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
  7. Síťový program

    • 14 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
  8. Vnutorne madla dveri

    • 10 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
  9. Dekor palubní desky

    • 4 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  10. Sklopny hak v kufru 1 2

    • 25 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.2k zobrazení
  11. Sedačky látka/kůže

    • 2 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • vsade to pasuje , je to rovnake , a viac krat to uz nenapisem 
    • To mě ani nepiš:-). Na Kodiaq II RS jsem čekal půl roku a ve finále jsem stejně sáhl po jedničce. Mě osobně se víc líbí a ten nový design interiéru u dvojky mě nějak nesedl....a kromě toho i ve finále značná úspora peněz u RS verze byla rozhodující, né, že né.    To že nejde zvuk......to je taková ostuda....nedovedu si představit, že někoho vezu a v půlce jízdy mu řeknu "Sorry, ale můžeme na pět minut vystoupit, potřebuju zamknout auto a rozchodit audiosystém"....to bych se snad ostudou propadl:-). Kdybych se vztekal u Fabie, tak to ještě pochopím....i když vlastně asi ani to ne, ale u auta za 1,7mio je to pro mě nepředstavitelná věc, kterou výrobce za takovou dlouhou dobu nevyřešil....a určitě takových uživatelů budou mraky:-(.   No nic, budu v servisu prudit, mě to fakt vytáčí. Případně je nějaký kontakt ofiko na Škodovku, kam se dá takto postěžovat? Bylo by fajn to mít písemně......   P.S. Dnes ráno sednu do auta a data z flashky se načítají během vteřiny, Všechno maká rychlostí blesku, jednotlivé položky se spouštějí vlastně hned...akorát opět startuji na jiné pozici, než jsem končil:-(. Nicméně je vidět, že to jde.....když se chce.
    • › Místo odpadu surovina: Škoda Auto posuzuje nové možnosti, jak nahradit energeticky náročnou recyklaci opětovným použitím materiálu s cílem minimalizovat uhlíkovou stopu v celém hodnotovém řetězci› Projekt SATURNIN: Autorem je česká firma Beneva, zabývající se využitím ocelového odpadu na principech oběhového hospodářství› Pilotní spolupráce: Ocelové odstřižky ze střech a bočních panelů modelů Škoda slouží pro výrobu nových dílů› Závazek k udržitelnosti: Zapojením do projektu Škoda Auto prohlubuje svou dlouhodobou snahu o udržitelný rozvoj Škoda Auto Škoda Auto se zapojila do projektu SATURNIN, jehož cílem je propojit různé výrobce, aby se maximalizovalo využití ocelového odpadu a byla tak podpořena dekarbonizace průmyslu. Data o plechových odstřižcích z více firem […] Článek Škoda Auto se zapojila do projektu SATURNIN se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Souhlas, taky jsem redukci dodanou k adapteru vyměnil za krátkou kabelovou redukci. Jak píše, je to "bezpečnější", než když adaptér trčí a jeden má strach že ho vylomí :-))
×
×
  • Vytvořit nový...