Přejít na obsah

Motor

Agregát, spojka, převodovka, oleje, paliva, chiptuning...


361 témat v tomto fóru

  1. Převodovka DSG 1 2 3 4 49

    • 1.2k odpovědí
    • 511.3k zobrazení
  2. OII 7 st. DSG 1 2 3 4 5

    • 108 odpovědí
    • 65.9k zobrazení
    • 2.4k odpovědí
    • 513.2k zobrazení
    • 225 odpovědí
    • 156.1k zobrazení
    • 244 odpovědí
    • 178k zobrazení
  3. Výběr motoru 1 2 3 4 23

    • 557 odpovědí
    • 106.5k zobrazení
  4. Servisni intervaly 1 2 3 4 5

    • 117 odpovědí
    • 155.4k zobrazení
  5. Servisní prohlídky 1 2 3 4 18

    • 431 odpovědí
    • 180k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 79.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9.5k zobrazení
  6. Spadlý spojkový pedál 1 2 3 4 6

    • 137 odpovědí
    • 214.3k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 199 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 355 zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 25.9k zobrazení
  7. Nejde vyradit 1 a R

    • 0 odpovědí
    • 374 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 33.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 378 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
  8. Demontaž filtrboxu

    • 4 odpovědi
    • 4.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 869 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • To je super pristup vyresili kessy ale vlastne vubec nevim jak 😂    
    • Nevidím dôvod, aby to bolo pre DQ381 problém, ale tie krátke trasy všeobecne nie sú vhodné pre motor.   Ak chceš spraviť niečo pre dvojhmotu a lepší jazdné vlastnosti auta, zvážil by som úpravu softvéru prevodovky, aby nedržala moc nízke otáčky. Ono totiž v režime D pri normálnej jazde a mimo diaľnice budeš takmer celý čas jazdiť pod 2000 otáčok, pri konštantnej rýchlosti prakticky do 1600. Ono totiž tento motor točí 1500 pri 90-ke, tak asi nemusím hovoriť ako je tá prevodovka odstupňovaná. 
    • Octavia RS mám jako denní auto, a tak to nijak neřeším. Na auto mám 5letou záruku, a plánuju dodržovat servisní intervaly každých 30 tisíc km. Je to spotřební věc, takže pokud se něco pokazí, kryje to záruka. Kdybych měl něco výjimečného, jako třeba BMW M3 nebo M4, přistupoval bych k tomu jinak – první výměna oleje by byla po 1–2 tisících km a pak každých 10 tisíc km.  Kodiaq po faceliftu s motorem 147 kW, co jsem měl, byl na olej dost náročný. Měl jsem ho nový do 23 tisíc km, než se vyrobila Octavia IV, a za tu dobu si vzal asi 4 litry oleje. Pořád jsem jen doléval..
    • No, odpovídáš někomu, kdo tady byl naposledy v roce 2015...
    • No a hlavně to chce diagnostiku a výpis závad... To jinak budeš náhodně měnit díly.
×
×
  • Vytvořit nový...