Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor

Agregát, spojka, převodovka, oleje, paliva, chiptuning...

  1. Zahájeno uživatelem omicron,

    Zakládám toto téma, neboť vím, že je mezi majiteli O2 mnoho uživatelů této famózní automatické převodovky nové generace, a zcela jiné konstrukce, než dosud hlavně používané HDM automaty (příp. i další jiné systémy). Na serverech auto.cz i autorevue.cz toho o DSGčkách bylo napsáno mnoho, bohužel byly dizkuse silně degradovány a zapleveleny různými "chytráky", kteří o této převodovce tak max. někde četli. Bylo by dobré, kdyby se tak zde nedělo, a objevily se zde praktické zkušenosti, neboť jsme mezi prvními uživateli s těmito převodovkami (pominu-li Audi TT), a co se týče např. životnosti a spolehlivosti, je to asi stále jedna velká neznámá. Já osobně mám DSG v O2 TDI 1.9…

  2. Zahájeno uživatelem reprom,

    Ahojte, mám OII FL 1,8 DSG. dnes sa mi stala zaujímavá vec. Pri rozjazde na križovatke mi DSG prešlo do neutrálu. Rozbehlo sa, a asi pri 40Km/h rýchlosť vyskočila a auto pomaly zastalo. Na Maxi-dote hlásilo, že mám D, ale auto stálo. Vypol som motor, potom naštartoval, a už zase išlo. Ale robí mi aj to, že pri prudšom pridaní plynu, auto podradí, začne ťahať, a keď má 4-tý stupeň, tak okolo 4000 -5000 otáčok, tak nachvíľu, ako keby preklzla spojka. Auto prestane ťahať, a potom zase začne. Pritom ale rýchlosť má zaradenú tú istú. Nie je to tým, že dosiahol max. otáčky. Bol som na diagnostike, a žiadny záznam.

  3. Zahájeno uživatelem phill64,

    Chci chipnout TDI 1,9 PD (77KW) na 110KW. Zatím zvažuji mezi CIMBU a SPORTMOTOR. Může někdo poradit nebo dát reference ?

  4. Zahájeno uživatelem TDIfun,

    Kdo by mel zajem, umime pomoci zmeny v softweru poresit problem tepleho startu... kdyz tak SZ, severni morava

  5. Zajímají mě vaše zkušenosti s filtrem pevných částic: výdrž,spotřeba....

      • Pozitivní
    • 244 odpovědí
    • 183,4tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem maro-01,

    zdar, som skusal postnut tuto otazku na serveri AR ale bez odozvy. Dost chapem, u predajcov som sa informoval, nikto okrem teoretickych info z katalogov ziadna skusenost. Ako vyznavac jazdy v autach s automatickou prevodovkou som mierne sklamany z kombinacie 2.0 tdi a DSG, auto ma nedostatocny komfort uzivania - hluk, vibracie, nelinearny zatah, nefunguje launch control (bol to 1 z dovodov pre ktore som volil DSG). 100% potencial motora vyuzivam len sporadicky, v skutku len vtedy ked s autom jazdim na okruhu alebo tratiach pre preteky do vrchu, co je fakt len niekolko krat do roka. Tak zvazujem ze dalsiu O2 kupim v benzine so 6 stupnovym tiptronicom. A chcel som vediet …

      • Negativní
      • Pozitivní
    • 557 odpovědí
    • 114,2tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem BENY,

    potreboval bych zjistit jeke jsou u OCTAVIE II 1.9 tdi 77kw servisni intervaly-doba-km. jde mi o olej,filtr vzduch,filtr nafta pokud tam nejaky je presne jeste nevim jak je to tam resene, rozvody.dotahli jsme ji z holanska a serviska tam neni.mohl by mi to sem prosim vas nekdo opsat z ceske servisky.poppripade zda maji jeste nejake jine veci kolem motoru predepsanou km vymenu. dikec.

  8. Zahájeno uživatelem lišák,

    Poradíte mi někdo?Co nevidět mě čeká servisní prohlídka a nevim,jak to na nich chodí, jestli můžu bejt přítomen, jestli při výměně oleje můžu mít vlastní (samozřejmě doporučenej výrobcem) atd.atd. Díky za radu.

  9. Zahájeno uživatelem michal2009,

    Zdravím kluci, v SM psali, že se budou přehrávat dsg-čka. Jelikož někteří neodebírají SM, napíšu sem, o co jde. Jinak doufám že tot u není, aby nebyla má práce zbytečná: Defekt Smázne Garančka Dopis vyzívající k návštěvě servisu mohou čekat majitelé konernových aut Škoda, VW, Audi a Seat s automatickou převodovkou DSG vyrobené od loňského září do letošního srpna. Škodovka totiž monitoruje závadu softwaru řídící jednotky u 7445 aut Octavia II. a Superb II, z toho 580 v ČR. "V ojedinělých případech může dojít k tomu, že řídící jednotka převodovky chybně interpretuje teplotu spojky a vyhodnotí ji jako přetížení. V zájmu ochrany součástí řídící jednotka sp…

  10. Zahájeno uživatelem Pawouk,

    Před založením nového Tématu se přesvědčte, zda-li se Váš problém neřeší v již dříve založeném tématu (viz Pravidla fora). Pokud ano, pokračujte tam! V opačném případě bude zbytečně nově založené téma uzamčeno a posléze odstraněno! Pokud se Váš problém zatím nikde neřeší, zakládejte nová Témata podle níže uvedených instrukcí: - Poruchy, závady a problémy týkající se přímo motoru, řešte v sekcích příslušných motorizací (např. 1.6 MPI, 1.9 TDI PD)! - Poruchy, závady a problémy týkající se převodovky, spojky, a pod., a dále obecně o motorech a co nejde zařadit pod jednotlivé motorizace, řešte v obecné části sekce Motor!

    • 0 odpovědí
    • 9,6tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Marshallex,

    Ahoj, prosím o pomoc. Mám Octavia II RS, motor 2.0 TSI CCZA, převodovka DSG 6 stupňová DQ250. Auto mám dva roky, má momentálně najeto cca 190 000 km, olej v převodovce byl měněn pravidelně po 60tkm a poslední výměna byla před cca 20tkm. Samozřejmě i s proplachem. Už dlouhou dobu pozoruji nějaké věci, které mne na převodovce znervózňují. Zkusím to shrnout co nejstručněji do pár bodů: - Když stojím a jen pustím brzdový pedál, auto se rozjede, nicméně cítím a slyším určité vibrace. Dá se to přirovnat k tomu, jako když s manuálem při rozjezdu přidáte málo plynu. Neděje se to však vždy, ale docela často. Otáčky motoru ani neklesnou pod klasický volnoběh, an…

    • 5 odpovědí
    • 6tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem portys51,

    Zdravím ma problém se kterým si nevim rady a docela hoří. Auto jezdí jak má na všechny kvalty ale jakmile zařadim zpátečku a výtočím motor (jak chci od dvou do čtyř tisíc) tak při záběru to chcípne jako bych auto vypnul klíčem hezky pozvolna (není to vždy je to tak 4 ze 7 jízd zpět když parkuji na rovině i do kopce) s tím že se lehce rozjezdu a není žádný náznak že by v převodovce neco chrastilo nebo by se neco seklo dokonce i zpátečka tam jde zařadit tak jako vždy. Rozvody se nedávno dělaly turbo se měnilo a udelal se velky servis i výstřiky a spojka byla dělaná 4 roky na zpět a záběr hezky v půlce. Prosím o rady

  13. Zahájeno uživatelem Marfikiller,

    Zdar lidi, to že u 1.6TDI stojí ten 5Q za starou bačkoru, je všeobecně známé. Chci se zeptat jak je to s případnou výměnou za 6Q například do Golfa se montují standardně 6-ti rychlostní převodovky. Motor by měl být podle mě stejný (1.6 TDI 77 kw). Má někdo nějáké zkušenosti s výměnou převodovky, nebo jen třeba čistě teoretickou radu, kódové označení převodovky u Golfa 6q atd.. Dále jestli nejde třeba namontovat 6q z koncernového 1.9 tdi. Sám mám zkušenost s výměnou převodovky u mé o2 fl 1.6 tdi (kod převodovky LWH) kdy mi bylo řečeno že tam pasuje i převodovka z 1.9 tdi 5Q - kódové označení neznám - pouze tam není to "táholo/čidlo" na rozpoznání zařazeného rychlostního …

  14. Zahájeno uživatelem octaviatdi,

    Zdar,tak už je tu zase nějaký problém... dneska jsem jel domů a zničeho nic mi obač zůstane vyset spojkový pedál,dělá to občas... Nevíte čím to je ? Je to hodně nepřijemné,když zařadím třeba 3 stupeň a zůstane vyset

  15. Zahájeno uživatelem homer320,

    Zdravím, mám dotaz - Teď poslední dobou se mi párkrát stalo, že když jsem v neutrálu a chci zařadit 1/zpátečku, tak páka nejde posunout směrem doleva, jak kdyby ji něco blokovalo nebo byla zaseklá. Po nějaké době, co jsem zkoušel párkrát vyšlápnout spojku a pákou hýbat se vždy nakonec "uvolnila". Zajímavé je, že směrem doprava (k 5. a 6. stupni) pohnout šlo. S řazením mám ještě ten problém, že jde občas špatně zařadit 1. stupeň (jak kdyby tam musela jít "nadvakrát", to znamená po zařazení ji musím ještě docvaknout, jinak počítám zuby) a následně vyřadit z prvního stupně na druhý. Zkoušel jsem i řazení s vypnutým motorem (se spojkou i bez, výsledek byl stejný) a páku jsem…

  16. Zahájeno uživatelem Danooo347,

    Zdravím, mám taký problém OII fl, 1.4 tsi CAXA, DQ200 7st., 83tis. km mal som na aute pôvodne pneu 195/65 R15 na originál diskoch, kúpil som originál disky zenith R17 a pneu 225/45 a prevodovka sa začala divne správať pri rozbiehaní, take trhanie ako radí z 1tky do 2ky. Horšie to je keď sú kolesá vytočené a hlavne pri väčšom plyne. Na starých diskoch to vôbec nerobí iba na tých R17. Disky sú nové a vyvážene a pneu DOT1523. Teraz som prezul na zimné čo sú R15 a opäť prevodovka radi pekne hladko. Nestretol sa niekto s týmto ? Ďakujem za odpoveď.

    • 0 odpovědí
    • 479 zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem tomik.cesko,

    Hoj, chci ze zeptat, jestli je možné, aby zůstala zařazená rychlost. Konkrétně (R) tedy zpátečka. Na těch internetech je spousta návodů, jak si opravit mechatroniku, tak jsem se rozhodl, že si ji tedy opravím. Neptejte se proč a hlavně rýpaly prosím, zdržte se komentářů. Stalo se, že mechatronika neřadí a vypadává rychlost - neudrží tlak, při couvání se vyskytla závada a objevil se servisní klíček na palubce. Těch indikací na ztrátu tlaku bylo víc a hlavně delší dobu - neřešme to teď A teď se ptám, je možné aby zůstala rychlost a mechatronika nešla dolů? Olej je už vypuštěný, přípravek pro demontáž mechatroniky odtahuje spojky a nic viditelného nebrá…

  18. Zahájeno uživatelem Birell,

    Dobrý den, mám Octavii 1.4 tsi a minuly týden jsem jel domu a při řazení mi sepla spojka i při vyslaplem pedálu. Spojka se chová tak ze když ji vyslapnu motor nechcipne, ale auto trochu táhne dopředu a zařadit bez jízdy a při jízdě bez meziplynu není možné. Řekl bych ze jde tak do půlky chodu maximálně. Vyměnil jsem hlavní spolkový válec a dnes i pomocný na převodovce, ale problém přetrvává. Řekl bych ze kapalina by měla být odvzdusnena dobře, každopádně ještě zkusím odvzdusnit. Nějaký nápad co by mohlo být za problém ? Spojka byla dělaná před zhruba čtyřmi lety a 50 tisíci. Auto teď bylo delší dobu odstavené a prvních 500 kolometru jezdilo bez problému. Díky

    • 0 odpovědí
    • 700 zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem ttt256,

    Mam zanedlouho nekam jet s autem s DSG. S automaty jsem nikdy nejezdil a tak netusim jestli jsou tyto prevodovky opravdu blbuvzdorne, nebo je treba si dat na neco pozor jak v ovladani tak i ve stylu jizdy. Navod k tomu dostanu asi sotva, tak se ptam tady. Nerad bych ji nejak znicil.

  20. Zahájeno uživatelem Benycko,

    Dobrý deň, mám problém s mojou octaviou 2 1.9 tdi 2005 4x4 1 kvalt sa zaraďoval ťažko už dlhšie. Vcera mi už ale nešlo ani vyradiť, to isté aj so spiatočkou. Stalo sa mi aj to, že keď som zastavoval a stlačil spojku, nedalo sa vyradiť a auto išlo ďalej, ako keby nebola stlačena spojka. Ostatne kvalty sa hádžu v pohode. Kvapaliny je tam dosť. Neviete mi niekto poradiť čo s tým je ?

    • 0 odpovědí
    • 540 zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem peccak,

    Ahoj, neřešil jste prosím někdo podobný problém? Mám 1.2 TSI nájezd 150 000. Poslední dobou pozoruji že když jedu z kopce a mám zařazeno tak je slyšet v kabině divný zvuk, připomíná kovové tření. Když vyřadím tak je slyšet stále ale ne tak intenzivně. Na volnoběh nic podobného slyšet není. díky

    • 2 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem RadimBolebruch,

    Ahojte potreboval by som poradit ohladom jednoho problemu lebo neviem co to moze byt. Ked zaradim 3. prevodovy stupen a pridam plyn tak pri rychlosti cca. 42 km/h a zabere plynu tak pucujem take piskanie alebo zavijanie. Ked pustim plyn prestane to, ked dam znova do zaberu zase to zacne. Ked pridam rychlost a zvysia sa aj otacky zmizne to. Na 4. Stupni to nerobi. Nevie mi niekto poradit co to moze robit?

    • 7 odpovědí
    • 5,1tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem MB19,

    Ahojte chcem vás poprosiť o radu.Som išiel s práce domou a pri zaradení rýchlostneho stupňa 5 sa mi nedal zaradiť a už mi potom nešiel zaradiť žiadny rýchlostný stupeň.Keď som zhasol motor rýchlosti mi v pohode fungovali.Domou som sa len dostal tak že pri vypnutom motore som zaradil 3ku a na tej jednej rýchlosti som musel zajsť až domov.Neviete poradiť čo by to mohlo byť mam Octaviu 2 1,9 TDI 77KW.

    • 18 odpovědí
    • 35,7tis zobrazení
  24. Ahojte, priateľke dnes na palubovke vyskocil kľúč namiesto zaradeného stupňa D…povozil som sa a nevidím/necítim problémy s prevodovkou…vie niekto čo to je (nikdy som ja škodovku nemal) auto ma najazdených 241000km. Ďakujem vopred všetkým

    • 1 odpověď
    • 555 zobrazení
  25. Zdravím, Mam problém koupil jsem 1.9 tdi 77kw 4x4 s nefungujícím haldexem. Vyměnil jsem za jiný fungující. Začalo mě při rychlém řazení ozývat rána nejvíce z dvojky na trojku. Při akceleraci se ozývá zvláštní zvuk nejvíc když zrychluji z nízkých otáček ze zadní části auta... Auto mi cuká ale to je prý normální u 4x4 ale cuká víc než by mělo. Nevíte na co bych se měl kouknout? Děkuji za rady

    • 2 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.