Přejít na obsah

Motor

Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy


321 témat v tomto fóru

  1. SPOJKA HTP 1 2 3 4 7

    • 151 odpovědí
    • 94.9k zobrazení
    • 89 odpovědí
    • 33.4k zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 14.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 132.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 10k zobrazení
  2. radiaca páka

    • 4 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  3. Nová spojka

    • 6 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  4. Spojka-lamela 1 2

    • 33 odpovědí
    • 12.6k zobrazení
  5. Spojka 228 mm

    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
    • 65 odpovědí
    • 89.5k zobrazení
    • 187 odpovědí
    • 67.3k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 12.7k zobrazení
  6. Unik oleje - Převodovka?

    • 18 odpovědí
    • 12.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 11.9k zobrazení
  7. Nastavenie spojky 1 2

    • 29 odpovědí
    • 47.4k zobrazení
  8. Vymena motoru 1 2

    • 45 odpovědí
    • 16.7k zobrazení
  9. Problém s radením

    • 9 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • poviem ti to na jednoduchom príklade    dajme tomu že ten problémový diel čo je riadiaca jednotka - tj jeden plošák stojí 800e a čakáš na neho mesiac , a celá nová mechatronika kde sú všetky nové magnetické ventily ktoré sa takisto môžu pokaziť stojí 1200e ... čiže úspora zanedbateľná , jedina ak to ideš predávať ... ja osobne by som sebe dal celú mechatroniku , keby je tá jednotka za tretinu ceny nepoviem pol slova ale takto ? 
    • Asi si to celkom nepochopil ako som to ja myslel. Rozumiem, že dnes dokážu autá merať čokoľvek a zaujať k vzniknutej situácii svoj postoj, ale garantujem Ti, že výmena reproduktorov rozhodne nedokáže "preladiť" DSP k novej realite. Audio si možno ladia dizajnéri pri vývoji, ale takú vec, že by sa DSP prispôsobilo, to v aute neexistuje. Ani v autách s šesťcifernou sumou. DSP vie maximálne upraviť hlasitosť a Loudness podľa primitívneho algoritmu naviazaného na rýchlosť vozidla. Nič viac. A subwoofer a parkovanie? Akože fakt? 😀 Súhlasím, že zásah počas záruky je risk, ale nič iné ako výmena za kvalitnejší woofer ani riešiť nebudem. Tak ako si môžeš do sluchadlového výstupu pripojiť slúchadlá ako sa ti páčia, tak je to aj s reproduktorom, ktorý je obzvlášť voľne vymeniteľný. Impedancia a výkon sú jediné dva parametre, ktoré je nutné dodržať, aby woofer vyhovel výkonovému potenciálu koncového stupňa. 
    • V Škoda servise mi povedali že treba skúsiť vymeniť batériu. Vraj zaznamenali pokles napätia. Auto je plné elektroniky ktorá je citlivá na kolísanie napätia. Na zahraničnom fóre som čítal ako majiteľovi superbu výmena batérie opravila problém s tempomatom. Mal som 2 roky starú originálnu batériu. Neriešil som to. Mesiac na to som týždeň parkoval bez jazdy. Pustil som si nezávislé kúrenie 40 minút pred jazdou. Prídem do auta a bum. Nenaštartoval som. Batéria vybita. Tak som naštartoval cez káble a išiel kúpiť novu. V tom období sa mi stiahla aj aktualizácia na Columbus. Každopádne už viac ako mesiac sa mi to nestalo. Predtým aspoň 1x za týždeň. Predpokladám (dúfam) že aktualizácia alebo nová batéria to opravila. Škoda Superb Combi L&K 2022.
    • Díky, ale rád bych pochopil, co tedy vše může být špatně. Na dieselpower foru mi bylo nejprve řečeno, že pokud auto kouří, bude špatný katalyzátor, který je součástí tělesa filtru. Že se to projevuje tím, že s vstup DPF dostatečně neohřeje. Pak mi bylo předloženo toto video:    které to dle mého názoru potvrzuje. Náš filtr ale evidentně dobré teploty má (přes 600 st.). Navíc obdobné teploty má i druhý vůz, který žádné problémy zatím nemá a filtr čištěn nebyl. Takže pořád tápu v tom, co je vlastně špatně.
    • Pokud máte Travel Assist, tak tady řešení je. Na mém profilu najdete řešení. Nemyslím, že by měl být ve faceliftu rozdíl.   
×
×
  • Vytvořit nový...