Přejít na obsah

Exteriér


157 témat v tomto fóru

    • 39 odpovědí
    • 48.2k zobrazení
    • 150 odpovědí
    • 63k zobrazení
    • 55 odpovědí
    • 73.8k zobrazení
    • 149 odpovědí
    • 65.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 626 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 43.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
  1. Couvací kamera

    • 19 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 14k zobrazení
  2. Jak sundat dveře

    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
  3. nejde otvorit kapota

    • 3 odpovědi
    • 11.4k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 15.7k zobrazení
  4. Pohyb zrcátek při zpátečce

    • 9 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
  5. Zpětné zrcátko

    • 8 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 21.6k zobrazení
  6. Nové znaky Škoda 1 2

    • 39 odpovědí
    • 25.5k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 45.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 7.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 34.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
    • Dakujem za odpoved. Tak aky moze byt teda iny problem ked mam poruchu travel assist a start stop? 
    • Dá sa oddeliť od nárazníku a vymeniť.
×
×
  • Vytvořit nový...