Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/28/14 ve všech sekcích
-
Běžte už do pr... s nějakými tajnými značkami.Žádné nejsou a nebyly.Jsem s klukama z autorizáku skoro denně anikdo nic takového neví. Zas řečičky jedné babičky a jak už bylo řečeno,olej se dá i vycucem vytáhnout,také to tak u nás děláme3 body
-
Lžou všichni výrobci a to z důvodu splnění limitu CO2 dle směrnic Eu. Něktří to modifikovali tak že píšou ,,spotřeba od..." a tím se snaží vyvlíknout z problémů. Jen se podívejte kolik píše Koncern u své produkce o spotřebě, co údaj to kulišárna. Hyundai vyváží hlavně do Ameriky a tam se dá klidně vysoudit nemalá náhrada při nepravdivém tvrzení a to zde v Evropě zatím není běžný. Proto zde automobilky tak lžou.3 body
-
trochu si pleteš pojmy, co je kvalita, to co píšeš ty je životnost ... dovolím si trochu teorie a osvěty: Pojem kvalita sám o osobě neznamená nic, je prázdným pojmem, který získává smysl jen ve spojení s jiným pojmem, označujícím určitou hodnotu věci nebo jevu. Intuitivně byla kvalita chápána již ve starověku rozlišováním „dobrého“ a „zlého“ na základě životních zkušeností, tedy subjektivních kritérií. Nejstarší známé vymezení pojmu najdeme u Aristotela, a to ve smyslu tázání se po vlastnosti určité věci a hledání odpovědi na otázku „Jaký?“. Pojem kvalita je tedy odvozen od latinského tvaru tohoto tázacího zájmena „Qualis?" Středověká scholastika rozlišovala primární kvality (vlastnosti objektivní), které jsou ve věci (in res – tedy reálné), a sekundární (nahodilé, subjektivní) kvality, které vznikají vnímáním věci. Novověká věda se snaží tyto nahodilé kvality nahradit měřitelnými veličinami a kategoriemi, což je až dodnes předmětem odborné diskuse, ovlivňované především hodnotovými prioritami lidské společnosti. Akademický slovník cizích slov definuje kvalitu jako „souhrn užitných vlastností výrobku nebo služby, souhrn typických, zpravidla kladných vlastností“. Joseph M. Juran definuje kvalitu jako „způsobilost k užití“. Philip B. Crosby definuje kvalitu jako „soulad s požadavky“. Armand Vallin Feigenbaum definuje kvalitu takto: „Kvalita výrobku je souhrn všech jeho konstrukčních a výrobně technických charakteristik, které určují úroveň, jakou produkt naplní očekávání zákazníka.“ Norma ISO 8402:1986 definuje kvalitu jako „Schopnost produktu uspokojovat zákazníkovy potřeby“. Norma ISO 9001:2000 definuje kvalitu jako „Stupeň splnění požadavků souborem inherentních (obsažených) znaků“. Přičemž požadavky jsou dle normy očekávané (např. zákazníky) nebo závazné (např. dle normy). ... z toho tedy plyne že kvalita je subjektivní a je na každém z nás co je pro něj kvalitní... ... přeneseno na sex, někdo považuje za kvalitní sex to, že se udělá bez ohledu na partnerku/partnera (4 %) nebo si to nechá udělat a někdo se snaží aby tu kvalitu pocítila i partnerka/partner - někomu stačí orál, jiný požaduje jiné praktiky a množství praktik a délka ještě neznamená že sex byl kvalitní ... pro někoho je prostě kvalitní TO, pro někoho jiného ONO omlouvám se za slovní průjem, ale nedalo mi to....2 body
-
2 body
-
tys byl na servisu s Boingem ? Protože jinak nechápu, proč by někdo někde dělal nějaký značky neviditelným inkoustem. To je jak ze špatnýho špionážního filmu.2 body
-
2 body
-
Parkovací senzory přední + zadní na Scouta stojí 17.400 Kč a na Audi A4 stojí 22.100 Kč (položka 7X4). Cena 12.700 Kč platí k akčnímu paketu, který sám o sobě stojí dalších 39.900 Kč.1 bod
-
nechci nikoho dráždit, ale doufám že na tom nebudu nikdy tak špatně, abych se toho musel dožít, tedy abych se to dozvěděl.... u aut jsem prostě promiskuitní a s novým modelem (už čekám na FL) starý jde z domu.... bez kompromisu...1 bod
-
1 bod
-
Marku, co to bereš za drogy???! Tuareg 3,0TDI jede a nežere. Cestování napříč Německem s plným kufrem a dálničním tempem 180 není problém jet do osmi litrů.1 bod
-
Mě už to vysoké sezení nebaví, máme to v práci a to mi stačí. Jsem jak na rozhledně, má to strašnej odpor vzduchu. Taková auta nejsou na dálnice.1 bod
-
podle me je to idealni auticko pro dva lidi - kufr je pro dva dostatecny, auto lze pouzivat hodne ze siroka - teren mesto apod. pohodli, ktere skyta a jizdni styl je podle me treba lepsi na delsi cesty nez je v octavii, ale proste to zavisi na potrebach a uhlu pohledu, ja bych treba Yeti bral, kdyby tam bylo 4x4 a 2.0 TSI, to by me fakt lakalo...1 bod
-
Je to krabicoid, malej kufr, slabej motor, sezení jak na hajzlu a dvě odpadní trubky vedou k budikům.1 bod
-
Hosi na co si tu O3 kupujete ? Na jezdeni nebo na zavody ? Furt resite extremni situace kde muze byt viceprvek lepsi. Jako moc vas nechapu, ja nanezdim 5tis za mesic, moc se s tim nepářu, jezdim pomerne ostre, dost okresek, zatim mne klika neznervoznila, sedi to pekne, jel jsem s viceprvkem pres rozmlacenou pesi cestu to auto se houpalo a kroutilo vsema smery. S klikou to projedu pocitove lepe. Kolik kritizujicich lidi na ty klice ma neco najeto ? Vychazeji s teorie ze je to horsi a ze nejaci pisalci ji pomluvili aby mely co zkritizovat. Sjedte si s tim poradne a nemelte. Podle mne resite kraviny.1 bod
-
olej tahá jenom prase jo???nezlob se,ale hovno víš.Až budeš mít svůj servis,budeš mluvit jinak.Vysvětlovat ti proč,to tady opravdu nebudu1 bod
-
Přesně tak, je na to záruka, tak co. Jestli se jim to nelíbí, tak je to jejich problém, protože ty na takové reklamace právo máš a pokud se jim to nechce řešit, tak konkurence je veliká a není problém vybrat auto jinde. Jinak já jsem s mým servisem naprosto spokojen, již jsem tam byl se 4 reklamacemi a ikdyž šlo většinou o drobnosti, tak jsou velmi vstřícní a automaticky mi dávají náhradní auto. Jinak teď jsem tam byl s tím hrozným klepáním v interiéru. Opravdu jde o palivové hadičky, které jsou z výroby nějak špatně uchycené a někde zhruba pod kaslíkem drnčí o karoserii. Prý nejsem první u koho to řešili. Každopádně zatím jsem trpělivý právě díky skvělému přístupu mého servisu. Upřímně, kdyby se se mnou jenom trochu chtěli handrkovat, tak už se radím s právníky, protože já si koupil nové auto abych nemusel řešit servis a za 14 měsíců jsem byl v servisu 7x (2x oprava plechů, 1 garančka, 4 reklamace). S uživatelskými vlastnostmi jsem jinak spokojen. Teda kromě hrozného hluku/rezonance od podvozku na kostkách. Mají to "měkčí" (novější) Rapidy taky tak?1 bod
-
jedem ma sobotne poobedie: Fronta na urade prace: ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☻ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺☺ ☺ ☺☺ Fronta na socialke: ... ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻ ☻☺☺1 bod
-
Já tedy nemůžu na škodovky také nadávat...a jestli si koupím další auto, bude to zas Škoda....a jestli se budu zase něčemu smát, tak to budou majitelé Hnůjdajů, jak čekají fronty před servisem1 bod
-
S tou "superkvalitou" vodou řaditelný lakový chemie chca nechca musím s Vlkošpičkou souhlasit - je to haňba blut, dokud se lakovalo aspoň akrylátem, tak to ještě drželo (nemluvě o starejch dobrejch nitrokombinacích a vypalovačkách), ale co se přešlo na tu zasranou takzvanou ekologii, jde všecko do píče - nový se to blejská jak psí gule, ale po pár letech nebo nedej pámbu po nějakým mechanickým poškození je celej lak totálně ve sračkách...1 bod
-
aha, nikdy jsem u Škodovky problémy s kvalitou na svých autech neměl, zajímavé, asi jiný gang ... není Voice Wolfuv brácha nebo druhý nick?1 bod
-
Jojo, souhlas a s tou kvalitou to u Hnůjdaje také není žádná sláva. Mám dost známých v jejich autorizákách a jejich auto by si nekoupili, jezdí ve Škodovkách a VW. Nedávno jsem posílal do lakovny kamaráda s Nissanem na rozleštění poškrábaných dveří. Šéf mu to udělal a povidal mu, že kdyby přijel s Hnůjdajem nebo Kikiou, tak na to ani nešáhli, pač by byli hned na plechu, jak mají malou vrstvu laku. Jinak díly jsou u Korejců nekřesťansky drahé, na všechno se čeká, kvůli každé blbosti je potřeba rozdělat půl auta. Navíc jejich design je stále korejsky hnusně kulatej. (v tomhle je na tom o chlup lépe Kia) a o motorech ani nemluvě.1 bod
-
wolfspitz: Osobne si myslim, ze v Evrope nemaji sanci. I kdyz bych si to velmi pral, protoze prevalcovani konkurenci je jediny mozny zpusob jak donutit Skodovku zmenit soucasnou debilni cenovou a vybavovou politiku. Problem je v tom, ze v Evrope proste lidi chteji trochu jine auta nez v US, kde Hyundai/KIA nema problem a Skodovka tam radeji ani neprodava a VW take nejak zvlast neexceluje.1 bod
-
to je jako bychom polemizovali o kolik lidí víc či míň si ublíží s tím seseknutým volantem, co dnes dávají ... nicméně o tom co píšeš je také hooooodně relativní, 1) všechna O III mají ESP (ESC) 2) nelze brát v úvahu jen příčinu, tedy srovnávat to jak píšeš zvládnutí či nápomoc víceprvku (o čemž se dá i pochybovat - psal jsem to někde výše, najíždím denně na dálnici poměrně dost nepříjemným nájezdem s vyjetými kolejemi a vybržděným povrchem [jak se tam kde kdo při prudším nájezdu lekne] a dovolím si tvrdit, že O III bez víceprvku se tam chová i při vyšších rychlostech stabilněji - zadek neustřeluje, neodskakuje než když jsem tam jezdil s O II a O II FL - přitom logicky stav toho nájezdu se v čase zhoršuje, není konstantní a už se vůbec nezlepšuje... podobně jsem výše psal o průjezdu dálničního zatáčkovitého úseku v Rakousku na A2 před Štýrským Hradcem, kde je jízda s O III i ve stovce (je tam 80) stabilnější a troufnu si s ní na víc než s O II - amo byly zde argumenty, nižší hmotnost O III větší rozvor, mám novinářské, nejspíš lépe naladěné auto, ale to vše nasvědčuje tomu, že to není krok zpět ale prostě alternativa a za 3) je třeba brát i následek a následné dopravní nehody s víceprvkem, bývají mnohdy dosti fatálnější ve vztahu k poškození vozidla, přenosu sil do karoserie a podobně, klika se prostě turhne a pokud nemáš tu smůlu, že na tebe po vymrštění spadne nic takového nehrozí... a to tu nechci rozebírat opravitelnost, náklady na údržbu a podobně....1 bod
-
Hravec: Co se ti prosimte na tom nezda? Nejvice se ty napravy realne odlisuji prave v ruznych meznich situacich, prezenes to v zatacce, kde budou diry na silnici nebo treba jen krivy asfalt a tam to muze znamenat rozdil mezi tim, zda to zvladnes nebo ne. Sance ze se to nekomu z nas stane je asi stejna, jako ze na nas spadne meteorit, ale to na pravdivosti tvrzeni nic nemeni. Sam jsem mluvil o jednotkach lidi za celou zivotnost modelu. A vubec z toho nevyvozuji zadne zavery ani kritiku, sam jsem rozdil na normalni ceste take nepoznal.1 bod
-
K snídani není grilování dobré. Mám pečený bůček s chlebem a za chvíli vyrážím na megachlastačku.1 bod
-
Jinak, ja uz davno skacu a nikde nikdo, Clint spi v praci, vcerejsi foceni malin ho vycerpalo, motosman si griluje stake k snidani. Kokta sedi na hajzlu a dela kominky, Pancho se myje v aktivni pene po nocni, Stringo krade naftu na Prunerove ze zaloznich diselagregatu atd. to je parta teda. Jedinej kdo se da omluvit je Motosman, pac ten po posilneni stakem jde makat na dalsi dceri v poradi1 bod
-
1 bod
-
A můžeš přidat i třeba město, zámek a lázně TŘEBOŇ, když už budeš u toho rybníkářství (muzeum je na zámku Ohrada), nebo Jindřichův Hradec. Pokud budeš mít chuť, pak zřícenina hradu RABÍ nebo město Písek s nejstarším dochovaným mostem v ČR. Jinak nevím, zase tolik JČ projetý nemám, dobrá "poradní" stránka, kde najdeš hodně aktuálních akcí je http://www.kudyznudy.cz/ ...1 bod
-
Stezka korunami stromů Lipno (fakt pěkný, doporučuji) Hrad Rožmberk Zoo Hluboká + zámek Ohrada (jsou těsně vedle sebe)1 bod
-
Buďme rádi za Hyundai a podobné automobilky,že drží cenu Oktávek aspoň trochu na uzdě.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Acom: povoz se s O3 s klikou a zjistis ze si vlastne nezjistil nic. Ja najezdil 500tis km s viceprvkem u O2 a ted jezdim s klikou. Vim trochu jina auta, ale s O3 se mi na silnici jezdi lepe a i lepe se mi rezou zatacky i lepe to auto sedi pri vysokych rychlostech. Takze za me klika super bez problemu, to jestli vic bouchne nevim nijak to neregistruji. Obecne je mi jedno jestli mam vzadu torzni tyc, viceprvek, kliku, listova pera ci vzduchove tlumice. Podstatne je pro mne jak je celkove podvozek naladeny a jak se s nim pri jizde citim a jaky mi dodava pocit jistoty pri rizeni bez ohledu jakou technologii vyrobce zvolil. S klikou jsem ten dobry pocit neztratil. I kdybych si mohl za viceprvek priplatit, tak bych to po zkusenostech co ted mam neudelal - pro mne vyhozeny penize.1 bod
-
Klííd. Sem nechodí. V nejhorším ji vyměnìm. :-) Jinak současná je 3tí v pořadí. :-)1 bod
-
Petrr: Já dělám jenom holky. Kluky umí každej, ale vyraž ze starý škatule mladou. :-)1 bod
-
Už vidím mechanika,jak bude zkoumat,jestli před ním někdo olej měnil či né.Nezlobte se,ale debata o hovnu.Dělejte raději něco užitečného. Jasně,pokud bude olej měnit někdo,kdo vidí klíč poprvé a 17 se bude snažit povolit 18 klíčem,že to poznat půjde.Doprdelky vemte rozum do hrsti.Pokud to bude dělat někdo,kdo ví vo co go a nemá vietnamské nářadí kdy i 17 vietnamský klíč je na českém 17 šroubu velká,tak...snad nemusím psát dále .1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Toto uz plati ale min. 3 roky. Jen hloupak pristoupil na spoluucast, pojistovna to jen zkousi, protoze ne kazdy o tom vi1 bod
-
sup podla zvuku súdim že tam môžeš mať medveďa pod kapotou, prípadne skontroluj či v zadu na sedadlách nemáš nejaké dieťa, ktoré vydáva zvuky aké opisuješ -brm brm. je to iba môj nazor, chalani z fóra ti možno poradia viac. ak by to nebolo v tom skús kontaktovať užívatela satas a zajdi k nemu on ti to dá do kopy a bude to v "cajku" (v žiadnom pripade neotvaraj kapotu a nikde nepozeraj, ešte by si na niečo prišiel sám a popri tom by si sa možno musel aj ohnúť alebo nebodaj lahnúť pod auto ) ---1 bod
-
1 bod
-
Ale tak to prostě funguje odjakživa,ukažte mi nějaký forum kde se baví otom,jak se staví barák za levno nejlepe zadarmo,nebo postupy firem které za svoje know how zaplatily miliony.. je jedno jaký obor to je.....je vidět airmane že chapeš co sem tim myslel...díky.To jen lidi si sami v posl letech překroutily podstatu klubů a for ku prospěchu jejich financím a že by se tu mělo vše napsat včetně postupů za které mechanici platí desitky tisic za vybavení apod.... a pochopitelně ten kdo nedá info je hajzl.Informace a vedomosti jsou to nejcennější! Podivej se sem,Pavlovi sem vyřešil za dva dny to co se tu řešilo x týdnů + rozvody olej automat, klimaservis...bez jakékoliv další reakce pochopitelně. http://forum.skodahome.cz/topic/124810-kontrolka-motoru/page-2 Já ty motory dělam od jejich vzniku a dodneška se stále učim..To není reklama,honění ega apod kokotiny,ale holý fakt a dlouhý léta dřiny a chuti něco dokázat.1 bod
-
Aha tak to potom omluva za mojí reakci ten vstřik vysvětluje ten příšernej chod.Dále k té chlupaté dece....hele na rovinu forum je sice o poznatkách ale do jisté míry,nečekejte nikdo že vám tu vysypu na podnosu postupy,zkušenosti za 15 let na tomhle motoru,mě to stálo neskutečnejch peněz usilí a hodiny stávené na školení v Bosch apod.Živm se tím a za děkuji si složenky nezaplatim.Poradim pomužu nemam stim problem ale vše má své hranice,pokud tohle nikdo nepochopí je mi ho líto.1 bod
-
1 bod
-
No mě stačí přečíst jen srovnání Škoda a Hyundééé a je mi jasné, že to druhé je srágora, nemusím ani nic číst1 bod
-
1 bod
-
jedine Leon ST, nebude to mit kazdej jako skodovku, lidi se za tim otoci a hlavne, nekrade se!!!1 bod