Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/12/16 ve všech sekcích
-
12.11.2016 nastal pre mňa a majiteľov Fabia III deň D... teda aby som to upresnil, ide o prvé zverejnenie dokumentu Kódovanie funkcií Fabia III v1.0 v mojom vyhotovení. vybraní užívatelia už mali prístup k verziám v0.9 a v0.9.1, ktoré boli pracovné. nakoľko som im dôveroval, mohli si prezrieť komplet dovtedy nazbierané a otestované kódy, prípadne som čakal na odozvu.... všetky podstatné informácie o tomto dokumente sú dostupné priamo v pdf súbore. v prípade akýchkoľvek otázok sa na mňa môžte obrátiť, ak budem vedieť, poradím. zbytočné komentáre si nechajte, nejde mi o zárobkovú činnosť, no každý lajk, donate či ďakujem poteší...poprosím bez zbytočných komentárov, nech zachováme tému a diskusiu ohľadom kódovania... alternatívny odkaz na stiahnutie: https://uloz.to/!3JfVkF4TLy8s/vcds-kodovanie-funkcii-fabia-iii-2016-v1-0-wirer-pdf admin: ak to povolí autor prvého príspevku, kľudne to tam hoďte. snáď sa nik nenahnevá VCDS kodovanie funkcii Fabia III 2016 v1.0 wirer.pdf6 bodů
-
Volantem skoro neotočíš, protože nefunguje posilovač řízení, ač je elektrický. Ale můžu to zkusit. Jinak samozřejmě motor uvedeš do chodu sešlápnutím spojky anebo vypnutím S/S tlačítkem. Otázka je, co je u Clinta "pracovní" - musel někam zavolat, nebo nedejbože vyjít ven z budovy?4 body
-
Vsak nikdo netvrdi, ze se nebude prodavat a mnoho z nas uz davno tvrdilo, ze si vsichni zvyknou. Rozdil je vsak v tom, ze smirit se s designem neznamena design zacit mit rad a o tom to prece je. Auto se mi musi libit abych si ho koupil za sve penize pro svou potrebu,ale to u Ocravie vseobecne nikdo neresi,protoze jde z drtive vetsiny o prodeje sluzebnich vozu toz tak asi vsechno. Jen nechapu,ze se za tohle Kaban a potazmo cela Skodovka nestydi!!! Me tohle nekdo prinest byt jen jako skycu ke schvaleni,tak ma tak tyden na to,aby zkusil prijit s necim jinym a pripadne zbohem... to at se na me nikdo nezlobi...2 body
-
Chlapi, čo blbnete, prečo on by mal byť zlý šofér !! To že si dal ochranu, ktorá nevyzerá dobre, ho súdite že je zlý šofér ??!! Ja by som si to dal tiež keby to nevyzeralo blbo, a to som neodrel ani jedno auto, ale mám strach o svoje, to neuvažujete ako vodiči ale ako bl..ci. Ak mi záleží na mojom majetku a mojom koníčku automobile, tak musím byť hneď zásadne šofer blbec2 body
-
2 body
-
Priznám sa že dig. pristrojovke nevidím žiadny pokrok, skôr taká tech. sranda. Skor by som privítal HUD aby sa mi údaje z navigácie, rýchlosť atd. zobrazovali v zornom poli.2 body
-
2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
No,ja tedy kdyz jedu dynamicteji,tak koukam pred sebe na cestu nez nekam na displej [emoji3]1 bod
-
Prodávat se to bude stejně dobře, ať se to někomu líbí či nikoliv. Pamatuji na novinku FII, kde všichni vzpomínali na FI a teď jich jezdí mraky. Za mě osobně OIII před FL hezčí a to jak předními světly, tak zadními LED světly ve dvou linkách do tvaru "C". U OIII se design opravdu povedl. Na FL třeba si zvyknout, nikoliv zavrhovat.1 bod
-
K čemu? No když neberu dalších mnoho důvodů, o knihovně hudby, apod., nemluvě, tak třeba proto, že když jedu někde, kde to neznám a jedu zatáčky dynamičtěji, čumím na navigaci, jak prudké ty zatáčky jsou a obecně koukám na profil cesty. V mém případě navíc koukám i na rychlost dle GPS1 bod
-
1 bod
-
Zahraniční weby. Radu jsem ještě doplnil na zavírání pátých dveří dálkou uvnitř auta -viz výše.1 bod
-
Žena: Co chceš, abych jsem uvařila Já: Špagety Žena: Ne! Já: Halušky Žena: Ne! Já: Tak co kurva? Žena: Je mi to jedno1 bod
-
Tak se omlouvám, musí se to opravdu rychle zmáčknout. Asi jako dvojklik na myši.1 bod
-
Jak jednoduše zavřít páté dveře z delší vzdálenosti (jinými slovy jak zvětšit dosah ovladače pro zavření): Stačí dvakrát rychle po sobě stisknout prostřední tlačítko na ovladači, přičemž to druhé stisknutí podržte. Funguje. Ověřeno. Řeší to částečně i možnost zavírání pátých dveří pomocí ovladače uvnitř auta, aniž bych musel ruku s ovladačem natahovat dozadu - funguje pouze při vypnutém motoru.1 bod
-
Jsem to asi rozhodnul. Včera na Aliexpressu byly slevy, na ty lišty dokonce 50% a ještě jsem měl nějakou slevu na svůj účet, takže se vejdu do litru a to už za zkoušku stojí. Až to přijde, dám vědět :-)1 bod
-
Já hlavně myslím, že pokud je štít dobře udělaný a nepřeplácaný, přispívá to bezpečnosti. Určitě lepší, než čumět někam k nohám na displej navigace, který Škodovka vyjma Kodiaqu a Fábie není schopna dát nahoru1 bod
-
Tak moc bych ji nezahazoval .. není to o pokroku, ale o vizualnim dojmu. a v Pašíku ten digitální panel vypadá na živo fantasticky.... a ten priplatek za nej , který zminujou na novinkách, není takova traga.1 bod
-
tady to zas vypadá jak v sekci "jaký olej pro 2.0 TDI". Pořád dokola ty samé dotazy, pořád dokola ty samé odpovědi. Kup si žárovky jaké chceš, pro Superb před faceliftem žádné LED osvětlení SPZ nefunguje bez toho, aniž by hlásilo chybu. Je nutná úprava řídící jednotky.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No osobne nechapu,kdo by menil zadni lampy za fl. Jako neurazi, ale ty predFL jsou ve variante LED hezci.1 bod
-
No u nás už jede výroba zadních lamp, a celá linka stojí, takže v Jihlavě už to asi taky na předek vyrábějí.... :-/ Na konci měsíce ji budu mít fyzicky v ruce, tak uvidíme co ten konektor a ev. výměna starých zadků za nové....1 bod
-
Stale doufam (ac naivne), ze je to pouhy fake z Boleslavy a ze tohle do vyroby nepujde. Tak hnusnou prid mel snad jen Fiat Multipla a jeden z Citroenu jak mel ty uzounke dvojite svetlomety...1 bod
-
No blbost, jde jen o to která jednotka to bude řídit, protože diod tam bude víc, právě aby to rozsvítily rozdělěně, takže ano, bude se to hlásit jako jedno "světlo" každopádně tvořené více diodama a budou to dva fyzické světlovody.....1 bod
-
1 bod
-
http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/vypne-se-a-tim-setri-palivo-prevratny-motor-pro-vw-golf-je-u/r~8624ed14a80e11e6bea5002590604f2e/1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
U mě se už váha naklonila k líbivosti, než jsem viděl ten rozsvícený blinkr. To kurva vypadá opravdu blbě [emoji52]1 bod
-
kdyby tam radši dali pořádnej motor, bylo by to lepší než nějaké posrané budíky a nějaké chrochtavé BITDI.1 bod
-
S novou hlavou bez flashky jsou celkem problemy. Kazdopadne ZDC file musi byt z roku 2015. Pokud mas starsi tak ti to nahlasi chybu jednotky.1 bod
-
1. Ne. 2. + 3. Diagnostika a výpis chyb - bez toho se nikam nepohneš. PS: Pro příště před založením tématu napřed hledej, zda se už podobný problém neřeší. Témata jsem sloučil.1 bod
-
Proč bych se rozváděl, když jsem se nenechal navlíknout do chomoutu ? :-D To že mám dítě a ženu v domácnosti nemusí znamenat že jsme oddání, jsem rozumný člověk :-D1 bod
-
Nechápu, proč v sekci Fabia III, nám opakovaně někdo sděluje svoje zkušenosti s F I nebo F 2.1 bod
-
Ahoj,tak jak píšeš stejná závada,stejný problém. Může to být kvalitou použitých náhradních dílů. Normálně se tohle nestává.1 bod
-
Mladý a moderný pár sa rozhodol, že si spravia bábätko. Prestali používať antikoncepciu... mesiac, dva, tri, polrok... nič. Začali meniť polohy, nič. Vyskúšali bylinky, odvary, nič. Naobjednávali si doplnky stravy a lieky na potenciu a podporu plodnosti, nič nepomohlo. Čo sa dá robiť - nakoniec išli k lekárovi: „Pán doktor, chceli by sme mat dieťatko, ale nijako sa nám nedari. Skúšali sme všetko, bez antikoncepcie, v rozličných polohách, hocijaké odvary a lieky, dokonca sme aj veštici volali... a nič!“ Lekár sa na nich tak dlho a skúmavo zahľadí a hovori: „Čo vám už načisto jebe, chlapi?!“1 bod
-
Tak ja čo mám info od mechanika, ktorý mne robil geometriu tak na zadnej náprave sa nedá prakticky nič upraviť keď je to akoby tyč, na ktorej sú namontované kolesá. Ale v predu by to malo ísť.1 bod
-
Já jsem koupil před rokem v Rakousku přímo od 1. majitele s najetýma 229tis. krátkou bílou Fábku 1,9 SDI r.v. 2001, Clasic jako "socka". Podle dokumentace byla dvakrát bouchlá: poprvé do ní nacouvali a byl vyměněn pření spoiler a levé světlo a jinak nic a podruhé lehce lízlá pravá zadní část kde se to jen povytahovalo a stříklo, s nápavama hnuto nebylo, výfuk ještě původní v nerezu, spojka bere uprostřed a byly vyměněny kosti, klasicky volezlý zadní části předních blatníků . Z "výbavy" mám akorát dva pytle, servo, stavitelnej volant, el. seř. světla a podsvícení palubky, centrál, rádio Pioneer a tažný, není tam ani palubní počítač a ani ABS. Skoro přesně takovou jsem chtěl. Spodek naprosto zdravej, kupoval jsem jí u Innsbucku, jezdila v kraji kde se nesmí solit. Včetně dovozový STK mně vyšla na 37tis. Doma jsem vyměnil rozvody + náplně a filtry a postupně desky, zadní pakny, lana, udělal jsem nástřik spodku a vyšplíchal sem dutiny, zapravil blatníky, vyměnil přední sedadla což mně sakum prdum vyšlo na 20tis. Očekávám že bude tak pět šest let jezdit.1 bod
-
Tak hlasim ze po vymazani chyboviek /sporadiky rele/ je kontrolka v klude. Co by potvrdzovalo uz uvedenu hypotezu, ak by sa to opakovalo znovu, bude to tym rele. Cize dat dolu spinac svetiel, ten plast pod volantom a zvysok je uz piece of cake. Ak by bol akykolvek dalsi problem, dam vediet. Vela zdaru a dik :-)1 bod
-
Pokud není v paměti žádná závada, tak můžeš zkusit vytvořit readiness kód pomocí diagnostiky. Postupuje se krok po kroku a kontrolují se ty jednotlivé systémy: A buď se nakonec všude objeví, že to funguje ... nebo to vyhodí nějakou chybu toho konkrétního systému.1 bod
-
0 bodů
-
To je samozřejmě blbost, bude to jeden kus, stejně jako světlo. Nebude to individuálně vypínatelné.-1 bodů
-
Pravdepodobne máš Škodovku, hádam, alebo WV grup, dá sa urobiť na prevodovke základné nastavenie. Najskôr skús urobiť to, zvládneš to aj sám. Veľakrát pomohlo !-1 bodů
-
-1 bodů