Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/23/16 ve všech sekcích
-
Páni, ráno vstávam kedy chcem, po raňajkách odchádzam z domu kedy sa mi zažiada, domov prichádzam ležérnym krokom podľa nálady, peniaze prichádzajú na účet pravidelne a nedeľu mám každý deň. To je život dôchodcu.3 body
-
no vidíš a z mého pohledu je oblbuješ ty a laikovi zbytečně zamotáváš hlavu. Výsledkem je, že neznalý uživatel si tam pak sice nalije papírově vysoce kvalitní olej, ale pro úplně jiný motor. Takových případů je na tomto foru bohužel mraky, proto tady "spamuju".3 body
-
Po náročném dni sekretářka sedne šéfovi na kolena a začne s ním laškovat. Nakonec se dohodnou, že jdou k ní domů a tam to oba správně rozpálí. Po hodince bouřlivého sexu se šéf sklízí domů a ještě říká: – Prosím tě, nemáš tu někde tu modrou krejčovskou křídu? – Mám, – jde ji slečna pohledat do svých šicích potřeb – na co ti bude? – To kvůli ženě. – Odvětí šéf a trochu promne křídu v prstech. Když se šéf vrátí domů, manželka ho vyšetřuje: – Kde jsi tolik trčel? – Ale, znáš mou sekretářku … Nejprve mi hopla na kolena a začala se mnou laškovat a pak mě zlákala k ní do bytu. Tam jsme to řádně rozpálili … – Ááách, ty starý podvodník, – vzdychne si manželka – kdybys nekecal, byl si zase na kulečníku! Vždyť máš ještě prsty od křídy!3 body
-
já když si nic nevezmu, tak čtu alespoň obal na toaleťáku i pozpátku3 body
-
2 body
-
Sir_Jarek : Mám na tento účel starý telefónny zoznam. Dej hry síce stojí za ho..o, ale to obsadenie účinkujúcich je bomba. IMHO nemá niekto zachovalý telefónny zoznam Prahy ?2 body
-
samozřejmě, že třetí možnost, respektive s těmahle hausnumerama vůbec neztrácím čas. Jedinné, co řeším, aby to byl správný olej pro daný typ motoru, tedy specifikaci výrobce. Pokud ji dodržíš, tak je rozdíl mezi oleji v praxi běžnými pozorováním nezjistitelný - jak už tady někdo psal, není to závodní speciál, který je vyladěn na hranici fyzikálních možností.2 body
-
Já jdu právě v pracovní době do fitka, pak mám hodinový oběd a ve tři domů. A ještě za to dostávám prachy.2 body
-
Byl jsem na záchodě a nevzal si sebou telefon ...... Je tam 223 dlaždic a nejdelší slovo na osvěžovači vzduchu je methylchloroisothiazolinone .......2 body
-
25 vět řidiče v Praze 1. Tak jeď vole neee?… 2. No tak snad mám přednost zprava, neee?! 3. Paní, a nechcete jít radši po přechodu?! 4. Ježíš, co na mě troubíš, aby ses nepos*al vole!? 5. Ty vole no jasně, honem, předjeď mě zprava, ať seš tam první! 6.Tak jeeeeeď, zelenější už to nebude. 7. Děláš si srandu, že mi tam takhle vlítneš? 8. A to si jako myslíš, že seš vidět?! 9. No jasně, Kryštof ve všech rádiích naráz! 10. To si snad děláte srandu, že to tady je zavřený! 11. A kudy mám teďka jako jet? 12. Jasně, zadupni to na místě. 13. To stopro řídí chlap. 14. To stopro řídí ženská. 15. Božemuj, autoškola, to tam dojedu pozejtří. 16. Zase červená, tovižejo. 17. Tak hejbněte na tom přechodu, ježíši. 18. Ne, nemej mi to okýnko sakra! 19. Co na mě gestikuluješ ty vole jako?! 20. Co na mě troubíš jako?! 21. A blinkr jako nic jo?! 22. Kdybys místo toho telefonování radši jel, vole. 23. Co na mě čumíš ty voleee?! 24. Nečum! 25. Teď budeš parkovat jo? Bezvadný.2 body
-
Probíhá testování dvou naftových motorizací pro tento vůz, a během tohoto nebo příštího týdne budu měřit Kodiaq pro Svět motorů. Pokud budete mít zájem o úpravu tohoto vozu, pište sem, či přímo volejte , nebo pište SZ. Výsledky měření pochopitelně zveřejním.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak tak. Je to výjezd z místa ležícího mimo pozemní komunikaci. Ale buď v klidu. Já jedu po pozemní komunikaci a přednost mi nikdo nechce dát. A to i přes ceduli jako kráva o přednosti z prava. A když jim to tam pošlu tak se ještě rozčilujou.1 bod
-
Na jednu stranu tu iniciativu chápu... je dost vysokoškoláků, kteří vystudovali naprosto nepotřebný obor a nechce se jim dělat v McDonalds. Takto je alespoň stát donutí, aby si tu první zkušenost v tom fastfoodu opravdu odmakali. Jinak The Grand Tour... první díl naprostá pecka. Úplně jsem čuměl s otevřenou hubou. A kupodivu se to líbilo i ženě.1 bod
-
VW má svoje normy, tak proto je divný, proč v doporučujícím dopise je kromě viskozitní třídy a VW normy pro pevný interval jasný požadavek na ACEA A3/B4, to nemá se zimou nic společnýho, Rusko je zem veliká, co maj na severu, nemaj na jihu ... No a to samý ta serviska, chachacha ... No, víc k tomu nemám, obrázek si udělá každý jaký bude chtít Abych byl objektivní, tak ještě doplním. Požadavek ACEA v doporučujícím dopise uvedla nejen Škoda a pravděpodobně Seat dle info z ELSA (tím tedy nejspíše i pro ostatní značky), VW mělo v dopisu mít pouze ACEA normu pro benzín a to Castrol EDGE Professional A3 0W30, VW Standard 502.00/ 505.00... Vše se týká jen ruského trhu. Ale, všechy značky přestože na svých stránkách, tištěných manuálech k vozidlům mluví také o LL a možnosti prodloužených intevalů, tak dle vyjádření VW pro ruský trh neposkytují službu programu LongLife, tedy v Rusku maj všichni, nejen 1.8 TSI, jezdit jen na fix servis a tomu odpovídající oleje. Důvody? Sirnaté palivo atd ... Pročpak neupravěj manuály a ostatní info pro koncového uživatele? Jeden z příkladů tady, ta kouzelná formulka, kterou vysvětlují proč není LLservis v Rusku dostupný je "На территории Российской Федерации техническое обслуживание автомобилей Volkswagen по программе LongLife не предусмотрено производителем" tedy není poskytován výrobcem ... Potom asi není třeba dopisy doporučovat dealerům, co maj zákazníkům do aut lejt a dávat to do ELSA ... Vím, že je to trochu OT, ale LL je kromě samotné konstrukce druhou příčinou, proč tyhle TSI papaj olej ... viz doporučení na stránkách UK, který nemaj takovej problém s kvalitou paliv ... Flexible Service Regime (LongLife Service) We recommend this service if you are likely to drive more than 25 miles a day, and if you tend to drive in the following way: Regular long distance driving Driving at a constant speed with minimum vehicle and engine loading, and minimal towing Economical driving1 bod
-
Nejde ani tak o jinou konstrukční řadu, ale o to, že 1.8 TSI a 2.0 TSI musí používat řetěz zejména kvůli výkonu. Krom toho 2.0 TSI u Kodiaqu je úplně jinej motor, než kdekoli jinde, protože využívá tzv. B - cyklus založený na principu Millerova cyklu. Jinak pro všechny ostatní TSI platí, že používají řemeny se skelnými vlákny.1 bod
-
Pro ty, co jim nejdou mapy nahrát přes DVD, jsem uložil už převedenou variantu pro instalaci přes SD kartu a CD. https://uloz.to/!q6Aw5J8VXMl3/v14-west-rns-510-810-europe-west-version-sdcard-and-cd-rar - Stačí obsah složky SD nakopírovat na SD kartu a z .iso souboru udělat obraz na CD. - Je jedno jestli budete pálit v programu NERO, Alcohol120% nebo CDBurnerXP atd. - Je nejlepší pálit co nejpomaleji, já pálil na 10x a všechno v pohodě. Pak už jen stačí vložit SD kartu, stisknout SETUP + EJECT + hlasové ovládání (tlačítko vedle eject) a po vyzvání vložit CD a postupovat dle instrukcí - velice jednoduše, pouze odklikat zelená tlačítka. Potom se rozjede instalace a od 31% se ukazatel zasekne, ale vyčkejte až instalace dojede a vyjede CD. Instalace trvala cca 40min. Ať se daří1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Rapid napr. byl z 60% poskladany taky jiz ze stavajicich a hlavne dlouhodobe odzkousenych dilu a problemu mel vic nez dost. Ono kdyz neco funguje tu se udela usporne opatreni tu se udela mala uspora a hele ono uz to najednou tak nefunguje jako v puvodni podobe.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak jsem dnes zkoušel SmartGate a docela dobrá blbůstka. Dalo se pár zajímavých věcí zjistit. Řekl bych, že to je něco jako Polarfis.Manželka to má v autě, ale ani neví na co to je a používat to nebude. Tak přemýšlím ,že řeknu v servisu aby to přendali do mého a občas se na to kouknu. Někdo to tu už psal,že se to dá koupit v originál příslušenství škoda. Ale proč to kupovat když se to dá přehodit.1 bod
-
no pokud to nebude castrol z polska nebo madarska.. nez castrol z eshopu tak bych volil mene proflakle znacky, ktere se v takove mire nefalsuji a je u nich vestio sance, ze v obalu je to, co tam ma byt.. tj Total, Valvoline, Mogul, Q3formula atd.. a ta Vase debata o tom ktery olej je jaky.. ja mam na svem aute 135 000km, pravda, neni to Tsi, daval jsme tam -Castrol, Mogul, Q3Formula, Valvoline a svete div se, aute jede furt a olej nezere.. specifikace 502.00 a mel jsem tam jak 5w40 tak 5w30, mimochodme 5w30 nalil autorizovany servis i kdyz mam pevny interval..,,, to sou veci.. Kdybyste resili 3 litr od mercedesu, kterym jezdite 2x za mesic na okruhy tak to pochopim, ale tady ty valky ohledne nejlepsiho oleje do sekacek Tsi.. to je fakt zabavny.. presne jako v te pohadce-ale ktery z nich je nejbohatsi..0 bodů
-
neřeš značku, neřeš typ, neřeš viskozitu. Na prvním místě by tě měla zajímat požadovaná specifikace (předpokládám, že v tvém případě to má být VW 507.00). "5W-30" je příliš široký pojem...-1 bodů
-
A ty jsi tribolog? Nevím proč tu pořád předhazuješ tu API specifikaci, má to konkrétní význam?-1 bodů
-
Tohle opravdu nepotřebuju vysvětlit, tenhle význam chápu, ale já se přeci ptám na něco jinýho. Zkusím to ještě jednou a primitivněji. Proč tu řešíš API a ne VW, má to konkrétní význam?-1 bodů
-
-1 bodů
-
Tak to by se mělo vytesat do kamene a otloukat to o hlavu všem, kteří se proměnlivých (QG1 a QI6) intervalů bojí (nazývají je prodloužené) a v dobré víře si nechají auto překódovat na pevný a s klidným svědomím mění olej specifikace VW502.00 po 15 000 km. Ale je to marný, je to marný, je to marný.-1 bodů
-
-1 bodů
-
A kde si psal že podstatná je? Nedělá mi to dobře, jen si občas rejpnu do internetových teoretiků co napřed staví svojí teorii na API, která je nepodstatná a po rejpu se vytáhnou s ACEA. Tohodle marastu je na netu tuny a slušný lidi který chcou něco najít s toho mají hlavu jak pátrací balon.-1 bodů
-
je mi to srdecne jedno... normalni uživatel, který dává auto do servisu neřeší co mu tam dají za olej, max si koupí na eshopu ,nějaký olej,, vesměs shell nebo castrol, protože to jsou dvě nejproflaknutější značky.. podle mě je daleko duležitější jak se člověk k autu chová, jaký dává záhul motoru, zda dodržuje výměny oleje tak jak se má... řešit tu 20 nebo 80 mikronů na vačkové hřídeli, to už mi přijde jako dobrý sadlo maso škvarky hoši...-1 bodů
-
Tak potom spolu s dalsimi ktorym je to srdecne jedno neoxidujte v tychto temach. Stravil som niekolko rokov na vyvoji TSI, a snazim sa tu pomoct ludom, ktori ju tu hladaju, a celkom ma irituje ta ista skupina, ktora sa objavi v kazdej teme, nema nikdy po ruke ziadny technicky argument, iba lacne krcmove dohady a poucuje ostatnych.-1 bodů