Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/01/17 ve všech sekcích
-
3 body
-
Když si někde nameleš kokos, nás to mrzet nebude, ale ohrožuješ svým šetřílkovstvím ostatní ! Brzdová kapalina je hygroskopická, tedy má schopnost pohlcovat vzdušnou vlhkost. Tím klesá její bod varu a negativně se mění i její provozní vlastnosti. Tím, že klesá její bod varu (u nové kapaliny je větší než 230 °C ) dochází k tomu, že při déletrvajícím brzdění vzniká vysoká teplota a u kapaliny, ve které je i sebemenší obsah vody se voda mění v páru. Vzniklá pára je stlačitelná, a tak snižuje účinky brzdové kapaliny. Životnost brzdové kapaliny ovlivňují ještě např. klimatické podmínky, způsob jízdy a další faktory. Že je sníženým účinkem brzdového systému ohrožena bezpečnost nejen posádky vozidla, ale i ostatních účastníků silničního provozu je jisté. Proto je nutná jak pravidelná kontrola brzdové kapaliny, tak i její výměna. Provádět tuto výměnu v pravidelných intervalech doporučují výrobci vozidel i výrobci brzdové kapaliny. A tímto bych to uzavřel, jsme zbytečně OT. Dík2 body
-
Ak ti život alebo zdravie tvoj a tvojich známych stojí za to pre pár korún, je to tvoja vec, ale ja si ju radšej vymením a je to OK.2 body
-
Troufat si tvrdit, ze to neni realita, jen na zaklade tve zkusenosti, to chce celkem odvahu...2 body
-
Navrhuji přesun tohoto tématu do hospody po vystřízlivění přehodnotit:-D. Hezký nový rok.2 body
-
2 body
-
Pravo mas samozrejme,to ti nikdo nebere,ale hustit v kazdem druhem prispevku do lidi jak je skodovka sracka je uz opravdu detinske... ja jezdim v praci potazmo pouze koncernem a auta ma lde kdo a maji nalitano a zadne problemy s nimi nejsou. Asi jsi mel smulu na kus. A jak rikam, tady na foru jsou ppuze lidi,co maji problem nebo co jsou do auta zapaleny,ale to je tak 10% majitelu a zbytek je nejspis spokojen,nebo nema problemy ktere by resil. Toz tak asi. Rikas jak uz to neresis,ze dalsi auto je jasne nekoncernobe a porad tu plkas jake mas doma smecko. Tak ho prodej a kup neco jineho a prestehuj se bulet na jine forum,uz je to akorat k nasrani. Kdybys alespon fnukal jenom u sebe v topicu nebo jeste tady,ale ty jsi naplevelenej uz na polovine fora... Jako nemam proti nikomu nic,ale vsude cist tvoje pomalu kopirovane nazory me uz moc nebavi...2 body
-
Petře, já si nemyslím, že je Škodovka nejlepší, ale dokud mě fatálně nezklame, nemám důvod měnit značku. Chápu, že Tě štve mít Rapida se závadami, ale připadá mi, že zde po foru všude šíříš pochybovačné připomínky - v OIII v Kodiaku atd. Stejně si takové auto nekoupíš, tak proč to pořád dokola omíláš ?2 body
-
H4 je dvouvláknová žárovka používaná ve světlometech s jednou parabolou. Yeti s faceliftem dostal oddělená potkávací a dálková světla, tudíž bych řekl, že H4 mít určitě nemůže.1 bod
-
I u Octávie3 stále platí základy fyziky. Spíš bych hledal chybu v ukostření samotného relátka nebo v tom signálu co jej spíná. Případně v napájecím obvodu, který napájí tu určitou část BCMka, která je odpovědná za sepnutí relátka. U O3 je systém postaven tak, že výhřev předního skla ovládají 2 relátka a každé napájí jinou polovinu předního okna. Tj. pokud mi část skla hřeje je problém mezi relátkem v eboxu(to je vidět, že sepne = hřeje část skla a následně napájecí napětí co ohřívá sklo spíná i relátko uvnitř vozu = zde dochází k cvakání).1 bod
-
Asi tak nějak? http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=296213 Pořádně navoskováno, pokropeno a ponecháno na mrazu ...1 bod
-
Montoval jsem to....a funguje to....Jen návod pro montáž je poněkud kostrbatý....obrázkový....A kdyby byl v češtině, tak je to supr.1 bod
-
1 bod
-
Podle me tam mas z vyroby 5W30 ... tak nevim proc vymejslet neco jineho ... http://4motors.com.ua/imgs/VW_VAG_504-00-507-00_5w30_Originalnoe_maslo_Volkswagen_Audi_Genuine_Original_5l_b294.jpg1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Doufám, že letos to zde bude ještě veselejší, než v uplynulém roce. A že se i nadále budeme scházet nejen zde, ale i na čaji o 5.1 bod
-
Tak to potom ano. Omlouvam se, ze jsem si dovolil zapochybovat o kvalitach vozu. Tohle musi mit Skoda 100% zmakle. Je fakt, ze Skoda osadila ve svych vozech miliony svetel. A ma v navodu taky treba psane, ze spotreba oleje 0,5 l/tis km je v poradku?1 bod
-
Pokud je příliš nízká hladina oleje, zobrazí se na displeji v panelu přístrojů kontrolní symbol (olejnička) a příslušné hlášení. Co nejdříve zkontrolujte měrkou výšku hladiny oleje. Doplňte odpovídající množství oleje. Vozidla s proměnlivými servisními intervaly : 1,0 l/44, 55 kW MPI - EU6 = VW 504 00 Vozidla s pevnými servisními intervaly : 1,0 l/44, 55 kW MPI - EU4/6 = VW 502 001 bod
-
Člověče, Ty ale musíš mít smutnej život.... ad : Kodiaq - ten je moc drahej, ale abych Tě aspoň trochu potěšil, tak bych si s klidem koupil i OIII fc.1 bod
-
mal som niečo podobné v F2C. pár foto na inšpiráciu je v sekcii F2 niekto to chválil, niekto nie. terajší majiteľ si to pochvaľuje a páči sa to jemu i jeho manželke1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak ako píše havrda vstretávacích a dialkových sú H7,na denné svietenie jednovláknová žiarovka s päticou P 13W,ktorá svieti aj ako obrysové svetlo,túto funkciu riadi vstavaný menič. V hlavných svetlometoch nemôže byť kombinácia H7 aH4.1 bod
-
Asi jezdí v práci s vlakem (tam brzdí pružiny) nebo s náklaďákem nebo autobusem (kde jsou brzdy vzduchové) a u obou se brzdovka nemění. Nepřál bych mu, aby to jednou na dálnici nedobrzdil právě z důvodu varu staré brzdovky při prudkém brzdění. O životě a smrti rozhodují totiž někdy jen centimetry.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Každý bastlí s tím co má. Já jsem použil šuplikové zásoby. Jediné co jsem kupoval je PIC 12F629 (v GM za 33 Kč). Problém bude akorát v naprogramování. Každý totiž nemá v šuplíku programátor PIC procesorů. Optočlen který spíná signál místo tlačítka může být jakýkoli co snese sepnout alespoň 5mA a napětí 15V. Velikost spoje je přesně do krabičky KM-1 (GM). Celé to je připojené paralelně na přívodní kabely k tlačítku start-stop (vodič zeleno fialový - J1-1, hnědý - J1-2) a vypínači světel (černo šedý - J1-4, hnědý - J1-3). Dá se k nim pohodlně dostat po sundání bočního panelu přístrojové desky a odpojení konektorů. Přikládám i HEX soubor pro naprogramování procesoru. Start-stop.pdf Start-stop-spoj.pdf Start-stop.HEX1 bod
-
Dnes jsem vkuchal do auta automatické vypínání start-stop. Úplně zablokovat tuto funkci jsem nechtěl, občas jí využívám při stání třeba u závor. Doteď jsem musel vždy vypínat ručně a občas jsem si zanadával když mě to na třetí křižovatce chcíplo motor (zapomněl jsem to vypnout). Použil jsem k tomu jednoduchý obvod s PICem naprogramovaným jako dvojitý časovač. Po zapnutí zapalování to vygeneruje za 8 sekund impulz který simuluje zmáčknutí tlačítka. Znovu zapnout případně vypnout funkci lze jako obvykle tlačítkem. Nejsem zrovna zastáncem této funkce jelikož počítám s dlouhodobým užívání Fábie. Naprostá spokojenost. Nemusím na to myslet.1 bod
-
1 bod
-
Rapid napr. byl z 60% poskladany taky jiz ze stavajicich a hlavne dlouhodobe odzkousenych dilu a problemu mel vic nez dost. Ono kdyz neco funguje tu se udela usporne opatreni tu se udela mala uspora a hele ono uz to najednou tak nefunguje jako v puvodni podobe.1 bod
-
Tak mi drahý Opat sdělil, že je to tak prý správně, že to má chladit motor . Vehementně mi tvrdili, že to nejde přes to chybějící těsnění, ale kolem chladiče. Když jsem jim říkal, že VW to má vyřešený výrazně lépe, tak diskuze sklouzla k tomu, že se někde šetřit musí. SA prý doporučuje nechat si občas motor umýt. pánové a dámy, to jsou fakt zoufalci1 bod
-
Na S2 zadny tesneni neni a spini se to minimalne. Ja bych tam to tesneni dal, auto neni to zadna vesmirna lod a trocha gumy, co snizi o 5% proudeni vzduchu u motoru nemuze nic poskodit.1 bod
-
A proč je to stejné u SII? Tam radar není. Myslím, že řešíme nesmysly. Foukněte si tam stavební pěnu a máte po díře Návod k použití čtu a motor otvírám, až když se něco zkurví. Do 100 000 km se tam stejně nic neděje. Mám už čtvrtého Supa, 2x SI, 2x SII, každého od plínek. Doufám, že SIII na tom bude stejně - to bude můj pátý, snad v březnu.1 bod
-
Su svetla exterier? Su. Pisem v teme ZAROSENE SVETLA o zarosenych svetlach? Pisem. Naozaj nechapem o co ti ide ale mne pripada ze nechces aby sa tu pisalo o nedostatkoch s3. Takvyhod stadial vsetkych a pis si tu prispevky sam pre seba a budes to tu mat dokonale podla tvojich predstav.1 bod
-
Není to zbytečné? Proč si nekoupit auto s jiným motorem. Tyto motory se serou už v základu a vy ho chcete ještě chipovat?1 bod
-
Primo pro denni sviceni jo? Ta je take jen v te drazsi sade nahradnich zarovek, jak tam jsou obe H4 a H7.-1 bodů
-
Pokud se to zdá jako dobrej kšeft,postav si dílnu která odpovídá předpisu/cca 1 mil /najmi joudu který to umí a bude dělat za min.mzdu,zaplať energie a ostrahu a máš za den zaručenej zisk 100 kč pokud ti jouda nestrhne závit a nebude ¨to stát 10000,.-1 bodů
-
Co dodat, jen že nerozumíš ničemu ( přifazetkovat.....). Nebaví mě někoho přesvědčovat a něčem, o čem netuší jak co funguje. Silentblok svou pružností vyrovnává příčné pohyby motoru. Pokud naříznutím změkčím tuhost silentbloku, nedělám vůbec nic proti bezpečnosti nebo technickému stavu. Právě naopak. Jsi příliš sebestředný a je mi to vlastně jedno. Popsal jsem co jsemudělal a jaký je výsledek a ty tvé trapné bláboly vykládej nějakým naivům, co také přifazetkojí něco k něčemu. Což je neexistující slovo. Fazetka je na vrtáku. Těm dalším nesmyslům s brzdovými kotouči nemá cenu něco psát, protože házivost kotouče lze napravit jen osoustružením, což asi neumíš. Já ano v házivosti 0,01 - 0,00 . To je už moc odborné pro amatéra ! Zlepšovací návrhy se dělají proto, aby došlo k nějakému zlepšení. Ne aby bylo vše pořád stejné. Raději se z tohoto fóra odhlásím, protože ty tvé kraviny co doporučuješ jsou asi tak stejné, jako by mechanik hned řekl - vyměňte vše a ono to něčím bude. Tak zdar amatére.-1 bodů