Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/06/17 ve všech sekcích

  1. Tak to já blafám. Mě benzín voni. Už jsem viděl spoustu lidí, kteří nejdříve odházeli auto a pak zjistili, že nenastartují. Motor je jak člověk. Ten se taky neprobudí a rovnou na maraton. Chce to chvilku na probrání...
    4 body
  2. A když je venku -20, tak na něj hážeš rovnou kostky ledu z mrazáku? [emoji12]
    3 body
  3. Tak rozhodnout koupi auta podle LEDek, to nechápu a nepochopím
    3 body
  4. Dávat velkou baterku má smysl pouze do nějakého křápu co musí v zimě 3x žhavit a minutu točit než chytne, u normálně startujícího auta to nemá význam a menší se zcela jistě lépe dobije do plného stavu než velká. Já mám 6 let starou 44Ah co byla z výroby a i když už netočí jako za mlada tak není žádný problém. Auto stojí venku a manželka jezdí 2km do práce, po cestě zpět ještě do obchodu takže denně 4km a 3 starty. Není důvod kupovat větší než byla původní....můj názor podložený 35ti lety zkušeností.
    3 body
  5. Podle poslední informace je plačka v nemocnici. Proto nepíše. Sebrali ho u nádraží přikrytého novinama na lavičce v mínus deseti. Krabičáky ho nezahřály a teplákovou bundu, ve které jezdí na srazy mu ukradl Venca ...
    2 body
  6. Tak k úplnému vybití by za normálních okolností prakticky dojít nemělo, takže pořád řešíme jen to částečné vybití - nabití a to i u té "malé" baterie.A než tu řešit čísla od pasu, věřil bych spíš inženýrům z MB, že si udělali úkoly a velikost aku spočetli správně. Ale nikomu nebráním dát si do rapidu aku z Tatry a do kufru pro jistotu druhou. Za dva roky se tu můžeme sejít a probrat to, k čemu tahle investice byla a jestli místo jedné velké, dražší a opotřebované nebyly lepší dvě levnější s doporučenou velikostí.
    2 body
  7. To je divný, mě to hlásilo za 75tkm asi třikrát a skoro pokaždé auto vypadalo, jako na obrázku .. jezdím totiž hoodně přes Vysočinu
    2 body
  8. Nojo přetáhl jsem interval výměny oleje. Měním vždy po 15 tis. Ale teď nemám absolutně čas na nic, natož zajet do servisu.
    1 bod
  9. tak vidíš, už si zase ve starých kolejích
    1 bod
  10. Jo dneska jsem ráno viděl něco, co už dlouho ne [emoji23] Rozsvítila se mi kontrolka oleje. Tak jsem si zavzpomínal na staré časy a já poprvé co mám tohle auto dolil půl litru oleje. Po 16tis km.
    1 bod
  11. Zízra sem něco hodím.
    1 bod
  12. myslíš něco jako vlastní telekomunikační družice? Tak to v tom případě ano.
    1 bod
  13. len dufam ze exteriernebude 4oki
    1 bod
  14. Na přední okno fólii za 40kč. Za půl minuty nandaná a za 10 vteřin sundaná. Sem línej tahat se s flaškama s vodou a řešit nastartovaný auto než oškrábu boční okýnka a uklidím fólii je úchylka
    1 bod
  15. Tak dvouokruhové chlazení má dnes snad i Dacia, ne?
    1 bod
  16. Jsem si všiml že s výhřevem předního skla se pouští i klimatizace... takže podle me zbytečná věc, když se pustí klima i bez výhřevu tak je okno do minuty suché... co se týče odmražení námrazy tak to stejně trvá dlouho a radši to poleji studenou vodou z vodovodu bez přihřátí, nenechám přece auto pár minut blafat na prázdno s promrzlím motorem jen proto že jsem línej polít okno...
    1 bod
  17. Tak problém s papkáním oleje a zadírání motoru nastával sem tam od 80 do 100 km u většiny po 120 tisích a kritiký mohl být až klidně v 150k, takže lidi co jezdí na záruku a auto obvykle prodají do 100k, tohle nemusí vůbec trápit, celkově zahazovat se nějakou spolehlivostí když auto jezdí na záruku je totální kravina, jediný co bych řešil je spotřeba PHm a spotřební materiál, nic víc vás přece nemusí zajímat, jestli motor po 100k je K.O vás nemusí vůbec tankovat...
    1 bod
  18. Ja pro zmenu nedam dopustit na vyhrejvany predni sklo! V tomhle pocasi k nezaplaceni!
    1 bod
  19. Taky sem rebel, mám jen malou upocenou 62Ah. Nemůžu kvůli tomu spát protože mi spousta lidí valí do hlavy že mám koupit největší co tam vleze Jenže je neposlechnu a až tahle někdy klekne, tak budu zase rebel Ještě sem s ní neměl nikdy problém, ba naopak sem s ní už xkrát někomu pomohl a to měli někteří tu největší která jim tam vlezla
    1 bod
  20. Pozdravujem. Prihlásil som sa na testovanie Caristy a po spolupráci to dnes autor rozchodil aj na Android-e 4.2.2. Tak môžete testovať 3.4 beta-6.
    1 bod
  21. Chudáci diváci ČT. Poznají krutou realitu chudých Sudet. Kdyby uměl Petr alespoň německy, aby mohl žebrat v Drážďanech na autobusáku... ale on musí žebrat v Karlových Varech. Se tam s Radiusem plácají po zádech, jací že to jsou frajeři a jak to všem škodovkářům natřeli? To musím vidět! Pak dej echo.
    1 bod
  22. tak to už je asi i teď Toledo hezčí jak Rapid
    1 bod
  23. Nejlepší je o Plivníkovi.[emoji23] [emoji23] [emoji23]
    1 bod
  24. PTC má vliv, že se jen rychleji ohřeje posádka. Samozřejmě, že pokud se mi ohřeje rychleji i voda v motoru, tak to celkový pocit rychlejšího vytopení umocní. To je celé. Hledat ve voze neexistující přídavné topení už tu bylo a nikdy se nenašlo.
    1 bod
  25. Takhle nějak ? sníh na autě
    1 bod
  26. Potvrzuji funkčnost map západ V9 z výše uvedeného odkazu.
    1 bod
  27. Čau kluci, dnes ráno jsem objednal po telefonu a za 4 hodiny po 3 telefonech a návštěvě 3 krámů jsem nakonec skončil v hlavním sídle T-mobile kde mi dali ten kabel za 150 Kč, ale protože jsem měl příběh jako hovado, tak mi smažou 3 vyúčtování. Každopádně k věci. Mám Octavii 2 a musím mít kabel, což mě neskutečně se*e. Nezkoušel někdo někde něco uřezat? Dole stejně není nic vidět. Takhle to mám smotané do boxu vedle volantu, který mám zavřený. Notifikace mi docela blbnou, rozhoupal jsem auto a notifikace přišla za 30 minut. Když nastartuju auto, tak se mi objeví nové auto a to předchozí nejde ani smazat, protože zůstává aktivní. Nechápu, když to načte VIN, tak proč to rovnou nespáruje. Volal jsem do T-mobile s tímto dotazem, že se mi prý ozve technická podpora. Jinak jsem to koupil jenom kvůli tomu, že to na mě ráno na facebooku vyskočilo a za 15 stovek a 75 Kč měsíčně to je dobrá sranda. Pavel
    1 bod
  28. A jaký by byl rozdíl ve zděné garáži kde není topení?
    1 bod
  29. Já to mám doma taky ok, přístřešek slouží skvěle Ve Strágu máme skoro deset čísel, mladej byl už bobovat na kopci. Ve Varech prej už zamrzá lacinej benzín, takže Petrrr ráno nevyjel.
    1 bod
  30. Je to pořád dokola pro interval 30tis/2roky 5w30, interval 15tis/rok 5w40 jakou si kdo vybere značku je na každém uživateli.
    1 bod
  31. Nechci tě odrazovat, ale nejde o levnou srandu. K cenám uvedeným v tabulce přičti práci (výměna páček, výměna motorku ostřikovačů, montáž motorku zadního stěrače, natahování kabelů, hadiček) a nějaké ty nervy. Šel jsem do toho jen z nutnosti, protože mnou zakoupený Rapid z předváděčky prostě stěrač neměl. Uvedené ceny jsou přes tři roky staré. Název dílu Číslo dílu Cena s DPH Páčky pod volant 6RA953513C 2 643 Kč Čerpadlo ostřik. dvouvýv. 1K6955651 1 117 Kč Těsnění z. stěrače 1Z5955758A 356 Kč Motorek z. stěrače 5E5955711 1 922 Kč Matice z. stěrače N01508314 4 Kč Lišta stírací z. stěrače 5JA955425 167 Kč Krytka ramínka z. stěr. 5JA955435 72 Kč Tryska ostřik. z. stěr. 1Z5955985 108 Kč Raménko zad. stěrače 5JA905707 620 Kč Pouzdro konektoru 1J0973702 100 Kč Koleno 3B0955665C 56 Kč Zadní vyhřívané sklo 5JA845049BC 3 685 Kč Přesklení služba 1 500 Kč Celkem 12 350 Kč
    1 bod
  32. Já jsem jim do kamery řekl, že kromě toho jsem ještě šéfem klubu a že Petrrr je bezďák a plačka [emoji23]
    1 bod
  33. O bože, než jsem tady ta moudra zase přečetl.. Jako česká hospoda, kde se pomlouvá vše, co se dá, jen tak pro nic za nic. A pokud zrovna není co pomlouvat, tak si to pojďme vymyslet... Na rozdíl od kravin typu stop-start mi to ACT přijde jako dobrá věc a pokud nebude poddimenzovaná, což takto od stolu já, ani nikdo z vás říct nemohu, dává mi to smysl a už před lety jsem přemýšlel, proč něco takového není. Funguje na principu odpojení válců od určitého malého zatížení. Při vyšším zatížení se samozřejmě další 2 opět připojí. Takže argumenty o výkonu, či krouťáku jsou opět naprosto zcestné.. A 1,4? Pokud vím, tato nová generace TSI problémy netrpí. Tedy ne většími, než je dnes bohužel normální naskrz všemi automobilkami. Výkon rozhodně stačit bude, kdo si koupí takovou krávu, nebude hledat zrychlení supersportu. Kdo má FWD, benzín je rozhodně lepší volbou, než servisně nákladný diesel, o pořizovací ceně nemluvě. Diesel se hodí pro ty, kteří najezdí více, nebo případně pro 4WD, kde benzín úplně smysl nedává. I když zase s "ale", protože jsou to dnes stejně nepříliš použitelné stylovky, které do terénu nejsou. A s benzínem je na cestách určitě více zábavy, než s dieselem.. A nakonec. Přijde mi fakt jak u blbejch přemlouvat/pomlouvat a komentovat rozhodnutí někoho, kdo si to auto pro své potřeby koupil. Proč benzín? Protože třeba najede málo a má rozum, netřeba kupovat nevýhodný diesel. Proč FWD? Protože třeba ví, že těch pár dní na sněhu vydrží a do terénu nikdy nevyjede. A proč tak velké auto? Protože chce prostor pro rodinu, nebo prostě jen chce něco velkého? Není to snad jeho věc? Je tady pořád více sraček, aby jen ještě zase nezačaly pohádky o Sorentu...
    1 bod
  34. Tak se přestěhuj do civilizovaných končin. No, Clint asi dnes v noci bude muset máknout - pěkně to tady sype a docela fouká.
    1 bod
  35. nechápu že lidi s dodávkama a nákladákama jezdí do zavějí a do kopcu atd kde na 100% zapadnou. kdybych to řídil já, tak jedu max po 1 třídě silnic, kde je to udržované na 100%. Jsou to bezmozci. Meleš houby klinte, právě přes týden jezdím všemožnýma prdelema, protože tady prostě dálnice nemáme v tomhle zapadákově na rychlý přesun....
    1 bod
  36. Vyzkoušeno na Fabii III. Konečně funguje naprogramování funkcí. U předchozí verze pouze načetlo funkce, ale SAVE se neprovedlo.
    1 bod
  37. Ahoj, stačí když do Caristy odešlete data z nšjakého nového auta a on Vám pošle přístup do full test verze Já jim poslal moji Fábii a mám nyní vše full unlocked.
    1 bod
  38. Tady pan Matejicek aspiruje na bonzaka a rejpala roku.
    1 bod
  39. Škodovky jsou super!!!
    1 bod
  40. Musim souhlasit s ČudlR. On to nemyslel tak, ze po 145 tis km turbo uz ma dost, tak proste odeslo. Ale uz ma dost na to, aby zakaznik dostal nejakou vymenu zdarma nebo se slevou. Kdyz si koupite treba notebook, tak vam taky muze vydrzet 10 let. Ale kdyz vam po trech letech odejde vetrak nebo grafika, tak vam ji nikdo nevymeni ani se slevou. A muzeme tvrdit, ze tech 10 let by melo nebo mohlo vydrzet. Tak jak tvrdite, ze tech 145 je pro turbo malo. Ano, melo by vydrzet treba 250 tisc km, ale 145 tis km uz je dost na to, aby si to zakaznik musel zaplatit sam. Chapu, ze auto je treba 10x drazsi a souhlasil bych, ze neco neni v poradku, pokud by mi po trech letech a najetych 60 tis. km odeslo turbo. Ale 145 tisic je uz dost.
    1 bod
  41. Jelikož končím s výrobou, dám do placu dokumentaci, snad někomu pomůže. Jinak mám poslední kus + kabely pro zájemce, který se necítí na stavbu sám. A také mohu poskytnout naprogramovaný PIC. Dotazy nebo pokud najdete chybu, pište klidně zde, odpovím, opravím. AUX pro Symphony.zip
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...