Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/08/17 ve všech sekcích
-
Mohutnejsi naboje kol Jinak kolikrat nam tu jeste kokta s Denisem vysvetli, jak je OIII hnusny, nudny a po FL zprzneny auto a to za pomoci par "povedenych" metafor. Ja jen, ze uz jsme to parkrat vsichni cetli. Kluci, nikdo vam ji nenuti. Kdyz je to podle vas tak desny auto, tak proc ztracet cas v diskuzi o nem? Me osobne se taky FL nelibi. Mam OIII RS a cekal jsem na facelift RS. Videl jsem uz na zivo a jediny co se mi libi jsou zadni svetla. Ty prehodim a jsem rozhodnut pockat na OIV RS. Nepotrebuji tu neustale opakovat, jak hnusnej ten predek je. Nekomu se libi, nekomu ne. Ostatni si zvyknou.15 bodů
-
Já to taky nechápu, proč sem ti chlapi chodí, když se jim to nelíbí. Budu chodit srát v mrazu do lesa, když je mi zima? Tohle fórum je pro ty, co ta auta mají alespoň trochu rádi a řeší věci kolem nich. Kokta prostě nemá kam ty pindy psát a tak hledá posluchače. Ono když to napíše jednou, dvakrát, ok. Ale psát do všech vláken jak to auto stojí za hovno? Tomu prostě nerozumím.6 bodů
-
Kokto, ale Tvůj styl "legrace" je jaksi mimo. Nechápu, proč teda vůbec máš škodovku, když Ti na ní tolik vadí.4 body
-
Já bych sem něco napsal, ale to si jako moderátor nemohu dovolit. No nic, zbytečná ztráta času, s blbostí se tady nedá vyhrát.3 body
-
Ten Stanmar me asi miluje jak me ma plnou ruku psani. Musim Te zklamat, jsem na vaginy, navic uz jsem zenaty. [emoji23] Ale neboj Stane i na Tebe dojde. Jen co si koupis novou Skodu. Na vsechny doslo. Driv nebo pozdeji. Mene nebo vice, ale doslo. Je treba naopak rozsirit podklub Placek a tak je slovensky bratr vitan. Obzvlaste 03 fl kde se urcite naslo rada novych uspor. [emoji23] No jinak stryc byl v Plzni na 3h prezentaci a predvadecce Kokodaka. Byl nadsenej jak z hlediska organizace tak vubec. Uplne je nadsenej z te sady jizdnich asistentu ( co ma samo objednano i ve svem). Uvidime jak dlouho ho to bude bavit pak v provozu po x tisicich km. Ale je pravda, co mu tam rikali ze jen v CR je uz prodano x tisic aut aniz by to auto ti lide poradne videli. To same v Nemecku. No uvidme, jsem na tu strycovo objednanou kraksnu v plne za 1.2 mil zvedavej. Jedine co tam nema je panaroma.3 body
-
By mě zajímalo, proč sem vlastně na forum lezeš, když máš tak dementní podpis? Mně to už nepřijde ani vtipné, spíš trapné a tak na úrovni zastydlého puberťáka, co tady machruje a myslí si, kdoví jaký není borec, když to natře škodovce. Fakt inteligentní... Nebo spíš skutečně dementní. A to bez legrace.2 body
-
Jj, mám to spárované, od novoty, je to velice příjemná věc....až tak příjemná, že když to nejede, jde to hned poznat. Rozmazlenost, ale hrozná :-)2 body
-
Jestli Kabáň odchází, tak se designem vrátíme k O1 a začneme pomalu projektovat O4 Kokta říkal, že to místo designéra vezme. Opráší čepici, vezme si vypranej svetr, učísne trvalou a v pondělí natupuje. Ukáže nám, jak mají Škodovky vypadat2 body
-
2 body
-
2 body
-
Jojo, na kinder kárku stačí roční příjem 120 tisíc. Tam se s odrenou prdelí Plačka vejde [emoji23]2 body
-
1 bod
-
Co to? Já nic, já bagr....Grrrrrr, Grrrrrr, Grrrrrr [emoji23] [emoji23] [emoji23]1 bod
-
Yop Tesim sa na nu silno Presviedcam zenu, aby sme predali golfa a nechali si OIIRSFL By sme mali doma sestry1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Je to sice k první generaci 2.0 TDI CR, ale pro vysvětlení pojmů je to snad dostačující: Regenerační proces Aby nedocházelo k zanášení filtru pevných částic částečkami sazí a nenarušila se tak jeho správná funkce, je nutné jej pravidelně regenerovat. Regenerační proces spočívá ve spalování (oxidaci) částeček sazí nashromážděných ve filtru pevných částic. Regenerační proces filtru pevných částic probíhá v několika úrovních: - pasivní regenerace - ohřívací fáze - aktivní regenerace - regenerační jízda řidiče - servisní regenerace Pasivní regenerace Během pasivní regenerace jsou částečky sazí trvale spalovány bez zásahu řídicí jednotky motoru. Tento proces se děje převážně při vysokém zatížení motoru při teplotách výfukových plynů v rozmezí350 °C až 500 °C. Částečky sazí se při tomto procesu mění reakcí s oxidem dusičitým na oxid uhličitý. Ohřívací fáze Aby se oxidační katalyzátor a filtr pevných částic co nejrychleji ohřály na provozní teplotu, provede řídicí jednotka motoru po hlavním vstřiku ještě vstřik sekundární. Palivo vstříknuté při sekundárním vstřiku zvyšuje teplotu spalování ve spalovacím prostoru. Vzniklé teplo je odváděno do výfukových plynů a proudí výfukovým traktem do oxidačního katalyzátoru a dále do filtru pevných částic kde je ohřívá. Ohřívací fáze končí, jakmile je po určitou dobu dosaženo provozní teploty oxidačního katalyzátoru a filtru pevných částic. Aktivní regenerace Při vysokém podílu různých provozních režimů (např. časté studené starty) jsou teploty výfukových plynů pro pasivní regeneraci příliš nízké. Částečky sazí nelze tedy pasivní regenerací odbourávat a proto dochází k jejich hromadění ve filtru pevných částic. Jakmile je dosaženo určitého stupně naplnění filtru částečkami sazí, spustí řídicí jednotka motoru aktivní regeneraci. Částečky sazí jsou pak při teplotách výfukových plynů v rozmezí 550 °C až 650 °C spalovány na oxid uhličitý. Funkce aktivní regenerace Naplnění filtru pevných částic sazemi se vyhodnocuje pomocí dvou naprogramovaných modelů plnění, uložených v datovém poli řídicí jednotky motoru. První model plnění sazemi se určuje z jízdního režimu uživatele a ze signálů snímačů teploty výfukových plynů a lambda sondy. Druhý model plnění sazemi je založen na principu aerodynamického odporu proudění ve filtru pevných částic. Vyhodnocuje se ze signálů snímače 1 tlaku výfukových plynů G450, snímačů teploty výfukových plynů a snímače množství nasávaného vzduchu G70. Regenerační jízda řidiče Při provozu vozidla na extrémně krátkých trasách se nedosáhne dostatečně vysoké teploty pro regeneraci filtru pevných částic. Dosáhne-li stav naplnění filtru pevných částic určité mezní hodnoty, je tato skutečnost signalizována rozsvícením kontrolky filtru pevných částic v panelu přístrojů. Řidič je tímto signálem vyzván k provedení regenerační jízdy. Vozidlo v takovém případě musí jet po krátkou dobu zvýšenou rychlostí v určitém rozsahu otáček, aby se dosáhlo dostatečně vysoké teploty výfukových plynů a konstatních provozních podmínek potřebných pro úspěšnou regeneraci. Servisní regenerace Pokud regenerační jízda řidiče neproběhla úspěšně a stav naplnění filtru pevných částic sazemi dosáhl nejvyšší možné procentuální hodnoty, rozsvítí se kromě kontrolky filtru pevných částic ještě kontrolka žhavení. Na displeji panelů přístrojů se objeví text „Porucha motoru servis“. Řidič je tak vyzván k vyhledání nejbližšího servisu. Aby se předešlo poškození filtru pevných částic, je v tomto případě řídicí jednotkou motoru zablokována aktivní regenerace filtru pevných částic. Servisní regeneraci filtru pevných částic lze provádět pouze v servisu diagnostickým přístrojem VAS 505x. „Kilometrová regenerace“ „Kilometrová regenerace“ je regenerace filtru pevných částic závisející na ujeté vzdálenosti. Řídicí jednotka motoru zahájí automaticky nezávisle na stavu naplnění filtru pevných částic aktivní regeneraci, pokud nebyla během ujetí posledních 750-1000 km provedena žádná úspěšná nebo vůbec žádná regenerace. „Kilometrová regenerace“ slouží jako preventivní doplňkové opatření pro udržení nízkého stavu naplnění filtru pevných částic sazemi.1 bod
-
No, chcel som ešte dodať, že určite Ti aj tak svietia Led vzadu pri dennom svietení. :-), ale si ma predbehol . Tvoja L+K má vpredu Led svetlá a to prebliknutie by im nemalo vadiť. Iné to je pri Zenónoch. Tak snáď niekto z odborníkov odpovie.1 bod
-
1 bod
-
Jao, mne by fakt stačilo sekundu dve neskôr. A situácia Tebou opísaná sa mi nestane, lebo mne svietia zadné svetlá vždy1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jasné, nechcel som Ťa poučovať o zapínaní, len upozorniť že na infotainmente sa to dá spárovať so sedačkami, alebo nie. Sedačky hriali ? Možno to má aj nejaké teplotné obmedzenie.1 bod
-
S tím článkem naprosto souhlasím. Tím, že zakulatili kapotu, zvrchu to opravdu vypadá mnohem lépe, než dosud, či než na jiných fotkách. Ale to bylo vidět už na oficiálních fotkách od ŠA.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1)to víš, nejsem jako ty TDičková ovce, která zaspala dobu. Hold mám rád auta a auta které umí jezdit pak tam přijde Kaban a z aktuální krásné M2 se stane 4 oká sračka 2) starosti máš asi málo, když odepíšeš během pár minut 3) ted jsem přijel po 11 hodinách z práce domů 4) Přečti si pravidla jak by řekl strejda Spiderman1 bod
-
Pánové, co už konečně nechat design v tomhle tématu na pokoji. Zatím jste ten krám pořádně ani neviděli.1 bod
-
Jao: Ale noták... to přeci není o závisti prosím tě. Jsi na fóru, kde lidi řekli svůj názor. Pravda, někteří ho sem píší opakovaně a nikdo o ty výkřiky do tmy už nestojí,ale říct na někoho výtku, že je to závist. Ufff, nejsme na ZŠ přeci. Kabáně je dle mého názoru škoda. FIII, OIII, SIII se mu designově povedla.1 bod
-
... vyžehlit, vyprat a s dětma napsat úkoly ... A potom ho bude bolet hlava ... migréna jako milka.1 bod
-
1 bod
-
pripájam sa.. RSke sedí hocijaká farba, ale klasickej civilnej O3FL aj podľa mňa najviac sedí tá strieborná. Včera na nete som našiel tieto dve fotky a bol som z nich mierne namäkko. Ale dobrovoľne priznávam, že striebornú na autách môžem.. touto farbou sa jednoducho nedá nič pokaziť.. Uvidíme, či po zhliadnutí naživo zmením názor..1 bod
-
Zkušenosti OI, OII, FI, FII: Pokud začne ventilátor pískat a hlučet (prakticky vždy v zimě), nezbývá nic jiného než ho vyměnit za nový (originál, ne Čína) nebo na solidním vrakovišti najít relativně nový ( na většině je měsíc a rok výroby). Ventilátory mají jen kluzná mosazná "futra" ničím nechráněná proti prachu či vlhkosti. Prach s mazivem tato "ložiska" zničí a oprava nepřichází v úvahu, protože ventilátor je prakticky nerozebíratelný i vzhledem k vyvážení. A navíc běží ve voze neustále. Pokusy prostříkat, namazat tukem apod. jen trochu oddálí výměnu, ale nic neřeší dlouhodobě.. A u FII je nutné rozebrat celou přístrojovku! Moje zkušenost je, že když začne pískat, nespekulovat a vyměnit! Kdo tomu nevěří, ať si pak zkusí ložiska rozříznout a podívat se , jak vypadají...1 bod
-
Nemiluju Tě, sereš mě těma tvejma blbejma kecama, ale jsi kámoš a to je to hlavní1 bod
-
slycosh Přesně, mám to stejně, 2. a 3. rychlostní stupeň si taky nejvíce užívám. Ten plynulý nárůst výkonu a jak se motor krásně vytáčí... Ono díky tomu nízkému krouťáku a chuti jít do otáček, mi strašně připomíná staré dobré atmosférické motory... Jo, APR Stage 1 bude asi fakt bomba, sice si to nechají zaplatit, ale ty parametry jsou opravdu solidní :-)1 bod
-
To uz Shaarky psal, pri vnitrnim okruhu mu to nepiska = neni pretlak v kabine.1 bod
-
Mně překvapuje, jak jsou ty Kokodáci předem rozebraný a jak se tu chvástají dvacetiletí kluci, že už ho mají objednaného v plné palbě.... Asi jsem se špatně učil....1 bod
-
No nevím, vzhledem k tomu, že u nás jsou prodeje pro soukromé majitel mizivé, tak to nemusí zas být taková hitparáda... Skoro všechny Octavie si totiž kupují firmy.1 bod
-
Clinte, rád by som sa usadil, no mám s tým trochu problém. Som už starší pán, takže viem, čo sa patrí a ako zápisné všetkým zatiaľ posielam virtuálneho panáka. V prípade osobného stretnutia to bude panák reálny. Teda len ak prijímate do klubu nových členov.1 bod
-
1 bod
-
zkusil bych ještě jednou to čidlo teploty, případně teplotní klapku na sání vzduchu. Než jsi vyměnil ty svíčky, kabely a spol. tak to fungovalo? A teď - když to blbne nejvíc - jsi VAG zkoušel?1 bod
-
1 bod
-
Zkušenosti s OBDeleven: bez předchozích zkušeností jsem s pomocí návodu z fora (nevyužívám přednastavené aplikace - platí se zvlášť penězi či prohlížením reklamy) nastavil: vypnutí start stop protočení ručiček lap timer zadní světla s DRL parkovací funkce zrcátek s každým uzamčením vozu (nemusím držet tlačítko uzamčení) coming home leaving home corner mlhovky změna uvítacího loga infotainmentu chystám se na offroad menu (zobrazení natočení kol se hodí při zaparkování - chci mít kola rovně :-)) blikání společně s DRL .....1 bod
-
Za mě je jedno velké zklamání: Že je to ošklivé píše dovolím si říct většina lidí všude pořád dokola, včetně mě. Fotogalerie na tomto nic nezměnila. Co mě mrzí je fakt, že jsem si dosud říkal, že je sice ošklivá, ale aspoň jiná a zajímavá. Fotogalerie ale bohužel ukázala, že je nejen ošklivá, ale naprosto nezajímavá tuctovka. Historicky vůbec nejhorší Octávka, jaká kdy byla.... Pořád jsem přemýšlel, zda využít možnosti a prosazovat si ve firmě nové auto. Teď už jsem rozhodnutý, že pokud to jen trošku půjde ovlivnit, ty 3-4 roky si raději počkám na nový model, horší to být stejně nemůže..1 bod
-
1 bod
-
Tak napsali mi že to jde. Příslušenství je možno objednat pod číslem 5G0054830A a to za cenu 6040,- včetně DPH1 bod
-
Ahoj, promiň, že ruším mezi svátky, ale potřeboval bych poradit případně pomoct. Mám OII 1,6 benzín a dnes jsem přišel k autu, normálně nastartoval a po 2s motor zhasl a s ním i přístrojovka. Potom už se přístrojovka nerozsvítila a žádný z budíku nenaběhl.Při snaze startovat motor točí , ale nenaběhne ( asi imobilizér) Pojistky v motorovém prostoru a u přístrojovky O.K.. Z toho soudím, že odešla přístrojovka. Umíš mi v tom nějak pomoci? Jsem z Přerova Díky za reakci. T.1 bod
-
svietivosť je v jednotke kandela, svetelný tok v lumenoch, výkon je vo VA=W takže keď tam píšu 80W tak predpokladám , že to bude mať pri 12V odber cca 6,5A. Ale svetelný tok v lumenoch je tuším okolo 850lm takže oproti žiarovke je to asi dva krát viac.1 bod
-
jiné znaky podle mě nemá cenu kupovat, rozměrově ten zadní z Citiga sedí a hlavně je ROVNÝ. Ty mírně kulaté tam nebudou sedět (lepit) celou plochou.1 bod