Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/27/17 ve všech sekcích
-
3 body
-
Prakticky zbytečná debata, prt. kdo jen troche používá selský rozum, nepřezuje 27. února jen proto, že za oknem deset minut svítilo sluníčko. Ony se ty zimní gumy zas tak strááášně neojíždí, jak se tu někteří snaží podstrčit a stejně tak při 98% situací na silnici neznamenají zhoršení jízdních vlastností vedoucí k okamžité nehodě.3 body
-
Takže kluci,pište kdo ještě dojede.Byl jsem v kontaktu s Jozzim a taky dojede (i s fazolem) Zítra tam a objednávám stůl,tak ať jim můžu ukázat seznam2 body
-
Kdyz beres nove auto, tak tam automaticky mas LL s variabilnim intervalem, proto ti predpdlaceny servis delaji 2roky/30t Rada: Vykaslat se ne predplaceny service, po roce se objednat a chtit vymenit olej (+filtr) a nechat si tam dat pevny interval (ne LL). Auto ti prekoduji na rok/15t (podle toho co prijde drive).2 body
-
Vždycky ti něco dá, jen jak píše Pistrman že do 20% ti to můžou krátit. A majitelé přes 100 000 nepojištěných aut ani povinným se nám právě směje.2 body
-
Řešil jsem totéž vloni na podzim a nemá to nic společného ani s baterkou v klíčku, ani s teplotou, ale je to funkce na ochranu před vybitím aku - přijdeš-li k autu v řádech hodin, tak ho přes kessy spolujezdce otevřeš, ale za pár dní se to kvůli úspoře odpojí a musíš s kessy jen přes řidiče. Nikde v návodu to není, ani v žádné další literature, můj servis to až při řešení reklamace zjistil od ŠA.2 body
-
"Přivykneš si všemu" dřív bývalo neoficiální motto designu Škody z dob FII apod. :-D2 body
-
v Jablonci říkáme, že dokud je vidět na Ještědu sníh, tak nechat zimní a to sedí....to vám ale asi nikomu nepomůže :-)2 body
-
2 body
-
Předplacený servis se nijak do auta nemontuje, to by přece mělo jít změnit ikdyž bude auto zařazený, než se podepíše smlouva o předání a "Škofin". Víc ale milerád provede a poradí po telefonu tvůj prodejce.2 body
-
2 body
-
Ahoj....aktualizace na 362.000km. Stále bez problému. Jen okolo zadní SPZ se mi udělaly na laku tři menší puchýřky. Tak to časem nechám přestříkat. Přejí všem hodně pohodových km......2 body
-
Smutný je že nekolik let Škoda tvrdila že vyvíjí velké terénní SUV a nakonec z toho vzniknul vyšší kombi allrad. Na salonu jsem si vlezl pod Kodiaq a tak vím jak je dělaný spodek a na polní cestu OK, ale tím to končí aby se to nepolámalo. Terénní auto je jinak dělaný, ale to dnes již nepozná cca 90 % zákazníků a uvěří tvrzení o Simply Clever.1 bod
-
Žena ráno budí muže:"Vstávej, vstávej, slípky už dávno kdákají!""Tak se jim do toho nepleť." Pěkná žena v minisukni chce na baru zaplatit kávu: "Mám jednu malou černou." "To vidím.""A stojí?""Všem okolo!" Dva kamarádi popíjejí večer v hospodě a jeden se začne druhému svěřovat."Nevím co už mám dělat, když se vracím v noci domů z hospody. Nejdříve, než vjedu na příjezdovou cestu ke garáži tak vypnu motor, pak světla a zajedu tam setrvačností. Potom si sundám boty, po špičkách vyjdu schody nahoru a v koupelně se odstrojím. Opatrně si lehnu do postele, ale moje žena se stejně vzbudí a začne na mě ječet, co si to dovoluji přitáhnout domů zase tak pozdě!""Jo kamaráde, ty máš úplně špatný přístup k věci. To já do garáže vletím až skřípají gumy vyřítím se po schodech nahoru, hodím boty do skříně, skočím do postele, plácnu starou přes prdel a zeptám se: " Jsi taky tak nadržená jako já?"A ona předstírá, že je v hlubokým spánku... Muž odejde do práce a žena si přivede domů milence. Její malý syn přijdeneočekávaně domů, uvidí milence s matkou a tak se schová do skříně a sleduje.V tom přijde domů i manžel. Žena vyskočí a aniž by si všimla ve skříni svého syna,ukryje svého milence do téže skříně.V tom se chlapeček ozve: -"Je tady tma, co?" Muž odpoví: -"To teda je." Chlapeček: -"Mám u sebe baseballový míček." Muž: -"To je fakt bezva." Chlapeček: -"Nechceš ho koupit?" Muž: -"Ne dík!" Chlapeček: -"Venku je můj otec." Muž: -"Tak za kolik?" Chlapeček: -"250 dolarů." Za pár dní se situace opakuje. Chlapeček: -"Je tady tma,co?" Muž: -"To teda je." Chlapeček: -"Mám tady baseballovou rukavici." Muž který už ví oč jde se ptá: -"Tak za kolik?" Chlapeček: -"750 dolarů." Pár dní nato otec povídá svému synovi: "Popadni svou baseballovou rukavici,pojď ven a zachytáme si." Chlapeček na to: -"Nemůžu, prodal jsem míček i rukavici." Otec udiveně: -"A za kolik jsi to prodal?" Chlapeček: -"Za 1000 dolarů." Otec: -"To je příšerné, jak můžeš brát své kamarády takhle na hůl. To je mnohonásobně víc, než to stojí. Půjdeš do kostela a vyzpovídáš se!" Když přijdou do kostela, vstrčí otec svého synka do zpovědnice a zavře dveře. Chlapeček: -"Je tady tma,co?" Kněz: -"Kurva nezačínej s tím zase."1 bod
-
https://www.auto-doplnky.com/carbonova-3d-folie-na-auto-100x150-cm-d-168-2-p10724?gclid=CLnXpuT4sNICFaEL0wodYTIDeQ A pokud jseš šikovný, tak třeba i tohle...1 bod
-
Jel jsem dnes ráno z Jbc do Brodu přes Krásnou a auta byly rozházené po pangejtech. Podle podmínek přezouvám cca v polovině dubna. U nás je ještě brzo.1 bod
-
Pitrsman, já měl zrovna ten černý plast za 720 Kč na své Fabce kombi a můžu ti potvrdit že to drží jako čert a lepil jsem si to doma sám, pokud si chceš připlatit, tak ty ochranné lišty od Milotecu jsou v podstatě origo, jsou oficiální tuningová firma vozů Škoda. Nemysli si že na originální liště je nějaké jiné lepidlo jsou tam zas a jen dva pásky s oboustrannou lepkou, jediné co musíš udělat je že odmastíš kus horní strany nárazníku a pak to pořádně přitlačit. Tady je pro ukázku obrázkový návod: Jinak ten neorigo plast vydržel přilepený i náraz borce který do mně zezadu napálil před kruháčem, servis mi pak měnil nárazník a dali mi tam origo za těch 1300 Kč.1 bod
-
Jezdil jsem jak ve 110kW tak ve 140kW a jak bylo uvedeno výše, ta slabší verze je pro Tebe asi lepší volba, pokud budeš jezdit hlavně mimo město a minimálně dálnice. 140kW udělá lepší službu dle mého na dálnici a to ještě na německých, kde nejsi omezen rychlostí. Jinak bude lepší 110kW, která je v pružnější. Navíc odpadá AdBlue... Když jsem vybíral auto, začínal jsem shodně na 140kW TDI, poté jsem po zkušebních víkendech s jednotlivými motorizacemi přehodnotil na 110kW TDI. Nakonec jsem však objednal TSI...1 bod
-
jestli je kluk spací... Já jel nejvíc s holkou cca. 7 hod, když jí bylo taky zhruba půl roku a OK.1 bod
-
No, jestli tohle slunečno vydrží do 15.3 tak pak přezuju, co se týče pojišťovny, našel jsem tohle: "u havarijního pojištění se vždy posuzuje míra vlivu nevhodných pneumatik na vznik škody. Pokud je prokázáno, že použití nevhodných pneumatik bylo příčinou nehody či tímto vlivem byl zvětšen rozsah škody, pak přistoupí pojišťovna k přiměřenému krácení pojistného plnění odpovídající závažnosti vlivu na celkovou škodu" Baba z pojišťovny mě řekla že likvidátor bude zkoumat i jak jsou pneumatiky staré a jak jsou ojeté. Pak mě může být krácena výplata pojistného do 20%, vše se vyřizuje individuálně dle každého případu, takže i když budu mít zimáky ještě riskuju to že ty pneu budou třeba už starší a pojišťovna se tím bude ohánět. Tak oni si najdou vždycky něco, známá věc že. Co vím tak mám ty zimní Kleber od roku 2011, toš doufám že do mě nikdo nenavalí.1 bod
-
Každá pojišťovma to nemůže brát jinak, musí to brát podle zákona a podle pojistných podmínek. V žádném zákoně se nepíše nic o teplotě.1 bod
-
Taky v tom nevidím problém. Pokud máš pocit, že to kinderka nedá, zkus kouknout na autovlak. Výhoda je, že můžeš celou cestu chlastat.;-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak zpět na stromy jak se říká. V sobotu večer nárazník dpolů, světla dolů. Vše jsem zkontroloval, pro jistotu všechny šrouby dotáhl, zkontroloval co se dalo. Pak jsem si dal před auto desky, obkreslil osvětlenou plochu fixou a dal náhradní výbojky. Kromě nepatrných rozdílů nic dramatického. Paraboly od Satase jsou taky v pořádku - měl jsem malilinkaté podrezření, to víte, důvěřuj ale prověřuj - prostě může se stát, že jo. Už sem nikde neviděl problém. Tak sem si v kidu sedl na židli před auto a jen tak tupě zíral na zahsnutá světla. Pak jsem si všiml celkem zásadní věci - že čočka v řidičově světle nějak nelícuje se zbytkem. Kouknu blíž a vidím, jak je čočka vyosená. Takže sem vzal do ruky šroubovák a zkoušel výškové a stranové štelování. Pořád se mi zdálo, že oba šrouby štelují jen nahoru a dolů. Tak sem se "nasral" a šel na to přes akučku s dorzaem na 3NM - co kydby náhodu. Konečně byl vidět rozdáíl stranového nastavení. Nuže, čočku sem teda vycentroval, zatím, jen od oka a konečně to nesvítí do prostisměru dolů. Resumé - ten kdo mi šteloval světla tak: 1, byl unavenej, 2, měl v háji regloskop, 3, neuměl / nechtělo se nebo obojí. Prostě jen blbě seřízený světla a já se trápím jak malej kluk. Fakt, co si člověk neudělá sám, jako by neměl. Tak, teď sehnat někoho, kdo to opravdu UMÍ seřídit.1 bod
-
to určitě ne, barva pro stříkání se štětcem tahat nedá. Spíš použít kvalitní štětec k té tužce - tenký a snažit se nepřetáhnout přes okraj škrábance. To co je na fotce se ale dá jen retušovat1 bod
-
Uznávám, že to mi nedošlo, i když těžko říct, protože to iluze být může. Každopádně když jsem se bavil osobně s člověkem, který byl právě na jednom z představení auta pro prodejce, říkal mi, že jsou blatníky stejné. Takže upřímně: Už tedy nevím, kde je pravda, asi je to i jedno..1 bod
-
Ale slepy realista, je to videt i z fotek ze vyska svetla v miste prechodu na blatnik je vyssi. Vsimnul jsem si toho i kdyz sem u nich stal. Nemeril jsem to ale na pohled ten rozdil byl zretelny, na optickou iluzi v tomto pripade neverim:)1 bod
-
Kdyby to bylo, jak to chceš ty a myslel jsem si to i já, že to tak jde, tak by se jim to ani nevyplatilo no Když není zařazené ve výrobním kalendáři, tak to jde změnit. Jde to cca změnit 3-4 týdny před výrobou.1 bod
-
Jestli to psali novinari.... Jeden v recenzi psal, ze ta predni svetla jsou rozdelena kovovym paskem... :-) Jinak se domnivam, ze ten blatnik bude fakt jinej. Ta bocni hrana svetla je odlisna. Takze bude rozdil mezi verzi pred a po fl.1 bod
-
1 bod
-
Lepší blbý dotaz než zcestná informace. Blatník je samozřejmě stejný a vidí to i slepý.1 bod
-
1 bod
-
Pouzivam CarPlay a AndroidAuto k plne spolojenosti. Naviguju pres ne radsi nez pres originalni navigaci. Za me se to urcite vyplati, uz bych bez toho auto nechtel.1 bod
-
Pánové, za mě obrovské plus. Uživatel 11škodovkář šel po do opravy a udělal to. Narozdíl od většiny lidí, kteří hodí dotaz na fórum, přijdou si pro rozum a pak to stejně dají do servisu. Tady se prostě řešilo a vyřešilo. Udělal si to hlavně sám a to je nejdůležitější. Tím se získávají zkušenosti a teď může zase poradit dalšímu. A proč nekoupit auto za levné peníze i se závadou? Někdy se to prostě vyplatí - koupit a opravit. A když to člověka baví, tím lépe. A další výhoda je, že tím získáš zkušenost, a zjistíš co a jak funguje. Prostě dobrá práce. Takže přeji hodně pohodových kilometrů s opravenou károu!1 bod
-
Díky těm lepším svetlum snad opravdu vypadá lépe FL. Nečekal bych, ze tohle napisu.1 bod
-
"Tati, je to pravda, že Edison vymyslel první mluvící přístroj?""Ne, první vymyslel Bůh, ale ten Edisonův byl první, který se dal i vypnout." Chlapi jsou stejně chudáci. Když jdou do hospody - mají slintavku.Když jdou z hospody - mají kulhavku. A když přijdou domů, tak na ně řve šílená kráva. Víte, co udělají muži až umřou všechny ženy? Budou 14 dní chlastat a pak si ochočí jiné zvíře. A: Proč se pořád tak ženeme za ženskejma?B: Protože jsme ještě nikdy nic tak blbýho neviděli.A: No dobře, ale proč se za nima ženeme, i když už víme jaký jsou ?B: Protože tomu prostě nemůžeme uvěřit. Feministky z celého světa mají sjezd. Na pódium vystoupí anglická feministka a povídá: "Přišla jsem domů, bouchla jsem do stolu a říkám: Ode dneška nevařím. První týden nic nevidím, druhý týden nic nevidím a třetí týden vidím svého muže vařit." Mohutný potlesk. Vystoupí německá feministka a povídá: "Já jsem přišla domů, bouchla jsem do stolu a říkám: Ode dneška neperu. První týden nic nevidím, druhý týden nic nevidím a třetí týden vidím svého muže prát." Ještě větší potlesk, posluchačky bouří nadšením. Na pódium vystoupí česká feministka a povídá: "Přišla jsem domů, bouchla jsem do stolu a říkám: Ode dneška už neperu ani nevařím. První týden nic nevidím, druhý týden nic nevidím a třetí týden začínám vidět na pravé oko." V baru přistoupí mladík k pěkné slečně, která sedí u pultu sama, a zeptá se jí, jestli ji může pozvat na skleničku."Na hotel?!" vykřikne ta slečna.Ostatní hosté zpozorneli. Mladik vysvětluje:"Vy jste mě, slečno, nepochopila. Chci vás jen pozvat na malý drink.""Chcete mě pozvat na hotel?" vyřvává ta slečna. Lidé se otáčejí. Mladík, červený až za ušima, zmateně odchází. Slečna ho rychle dohoní a šeptá: "Promiňte, že jsem vyvolala rozruch, ale jsem studentka psychologie a zajímá mě chování lidí v nečekaných situacích." "Cože?!" zařve mladík na cely lokál, "dva tisíce!!!"1 bod
-
Tak ale to je vzdycky... i na dalnicni benzinku nevlitnes ve 130ti smykem, ale pred sjezdem sundas nohu z plynu a postupne zvolnujes az dojedes ke stojanu. Z okresky taky vetsinou prijedes nekam do mesta/obce, kde zpomalis a nez se dostanes k baraku, tak je davno po svizne jizde... Pri normalnim provozu/provozovani bych se timhle "problemem" vubec nezatezoval1 bod
-
Robim motor 6V AWY ma neuveritenych 180tis. km. bez dotknutia. Teraz prvykrat podpalene ventily ale rovnomerne a kompresia 7-8 na všetkych valcoch. Ale krasne bežal na volnobehu žiadne trasenie len pri pridany plynu vždy trhalo. Zrietkavosť že rovnomerne všetky vyfukove ventily su podpalene. Ked dokončim dam sem fotky.1 bod
-
no právě toto bylo v úseku, kde bych ho rozhodně nečekal (na půli cesty mezi Úvaly u Prahy a Kolínem), široká rovná státovka a okolo nic než pole, po lese ani památky na kilometry daleko AMBA0911 00_04_17-00_04_35.mov1 bod
-
bydlím také na bytovce, ale baterii si normálně dobiji (když potřebuji) ... prostě ji odpojím, vytáhnu a vemu domů, tam jí v klidu dobiji a druhý den zase dám zpět do auta edit: ikdyž teď nad tím přemýšlím, že asi budeš mít auto bez zámků a tam to asi fakt bude problém1 bod
-
1 bod
-
Já jdu na 15000,teď kupuju Yetíka a domluvil jsem se,že interval zkrátí až po výměně po 15000,je to jedno, jestli to nastaví teď nebo potom,v rodině bude 10 let a najede okolo 300 tisíc,tak jako ostatní Škodovky,co mám. Nejlepší olej je ten čistej nebo méně špinavej,zvlášť je to důležité,když se zabíhá motor a v oleji je přece jenom více nečistot,než u zaběhnutého motoru. Když chci od motoru výdrž,musím s ním slušně zacházet a výměna oleje je důležitou součástí toho slušného zacházení. Nic na tom neušetříš,Longlife je 2x dražší,ta práce a filtr svět nestojí. Ten motor mi za to stojí. Je to Champion 103 kw DSG1 bod
-
Já si nechal Yetiho přetypovat na pevné intervaly. Když jsem auto koupil, tak jsem pročítal všechna možná fóra na toto téma a nakonec se rozhodl pro to, že každý rok olej vyměním. Zase taková "darda" to v servisu není a samotný olej je i o něco levnější než longlive. Navíc jsem musel v průběhu původního variabilního servisního intervalu olej dolévat a to téměř litr nebo 3/4 litru na jeden interval. Takhle nemusím dolévat a nic a před zimou prostě nechám olej vyměnit, ať se lépe studený motor maže. Je to jako se vším, co každý Yetista, Oktávkář či Fábista to vlastní názor. Uvidíš, co převáží. Jz1 bod
-
0 bodů
-
-1 bodů
-
Svez se sám, abys to posoudil. Kdo jezdí převážně na dálnici, kde jsou ty otáčky přece jen vyšší, tak tam je při vyšší výkon znát. Pokud ale najedeš dost i mimo dálnici a po městě, tak by ti mohla 110 kW verze vyhovovat více, protože je pružnější v nižších otáčkách a působí svižněji.-1 bodů
-
v tom případě bych, být tebou, určitě zkusil i tu slabší verzi, která by ti nakonec mohla posloužit lépe. Potřebuješ vlastně vůbec naftu?-1 bodů
-
-1 bodů