Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/06/17 ve všech sekcích
-
Já to vidím dnes a denně a doporučuji leden foukat tak,jak předepisuje výrobce nebo o desetinu-dvě více a pak podle toho,jak se ojíždí pneu.Jsou pneu,co se ojíždějí tak a jiné onak-je to podle směsi.Když vidím,že se ojíždí kraje,přifouknout a naopak. Kdo má rozum,nebude tady rozvíjět nesmyslené debaty a o těžištích atd,4 body
-
Včera jsem to četl. Divím se, že se jim to vyplatí. Osobně často čtu fórum 30kmh.cz a podobné perličky tam jsou pořád. Chápu, že pokuta, která je kvůli jízdě o 20 - 40 km/h nad limit, dává ještě smysl, ale ty pokuty za trochu delší parkování nebo o rychlejší jízdu o 2 km/h... možná by bylo fajn, aby ČR začalo dělat to samé - nás nechávala a brala si to na Němcích, kteří jezdí jako prasata.3 body
-
2 body
-
jindrous - Sice je to tady v hospodě, ale to neznamená, že se tady může úplně všechno. Tvůj příspěvek (a bohužel nejenom tento a v tomto tématu)se dá hodnotit jako zbytečný = spam. To je poučení pro příště. Buď sem dej veřejně přístupný odkaz, nebo si to nech to své facebook fanatiky. Tečka. Celou tu šaškárnu jsem smazal.2 body
-
Ahoj, chtěl bych se zeptat co si o tom myslíte. Mělo by smysl nechat udělat nástřik podvozku + dutin? Vyjde to sice na pár tisíc ale nevím jak dlouho si auto budu chtít nechat ...1 bod
-
Ešte sme nerozobrali ČÍM hustiť dusík alebo staromódny vzduch? Robím si samozrejme prdel1 bod
-
1 bod
-
Dekuju vsem, timto byl myslim muj dotaz vyresen a mozna uz i prilis. Dovolim si shrnout vysledky: 1) neni treba resit cicoviny 2) neni treba resit kde je teziste a jestli je ridic tlustej 3) je potreba dorzovat co pise vyrobce a dle toho se da hustit zhruba od 2.1 do 2.5.1 bod
-
1 bod
-
Mně u dieslu vyhovuje ta spotřeba a jinak mi nevadí. Zvykl jsem si, do práce ideál.1 bod
-
Dnes jsem se dozvěděl, že jarní technická konference probíhá 6.-7.4.2017.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Možná chce na nové boty, tak mlčí, ale i z těch fotek je vidět jak to svítí a asi se shodneme na tom, že není moc příjemné koukat do bílého LED světla, které je intenzivní, odráží se dále od bílé značky a vzadu na autě nemá nic takového co dělat.1 bod
-
To dělají všechny CRka pokud jim někdo nevykuchal filtr a nepřenastavil počítač.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
K tématu- čím měříte tlak (jakým budíkem) a máte ho metrologicky ověřený ? Respektive víte jak moc ho máte přesný ? Aby mne někdo nenapadl, osobně to neřeším, foukám +/- jak je doporučeno a nikdy jsem neměl za celé roky problém se špatným sjížděním. Jen by mne to prostě zajímalo ,když se tu řeší takové "blbiny".1 bod
-
Príde mi to tu kto má väčšieho vtáka ............... To či je motor vpredu alebo vzadu, je irelevantné a prevodovka, ďalšie scifi. Rieši sa tu hustenie - fúkanie kolies. Výrobca určuje na koľko fúkať. Vždy sa hovorilo že prifúkané pneu majú vpliv na nižšiu spotrebu preto sa aj Škoda rozhodla dať 3 možnosti fúkania. Najlepšie to tu pochopil Petrkiller Presne tak ako on fúkam aj ja, proste po mojich 28 rokoch skúseností vodiča, sledujem ako sa opotrebúvajú pneu a s toho mi vychádza že je lepšie mať prifúklé ako podhustené, či v ohľade na spotrebu alebo na opotrebenie pneu. Fúkam radšej viac a ak zoberiete šubleru - posuvné meradlo a skontrolujete dezén tak sa to potvrdí, čo tu píšem. Ja fúkam momentálne 2,4 a spokojnosť.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ne, platí, že český trh není pro Google ani pro Apple dostatečně lukrativní a nechtějí řešit aktivaci AA, resp. CarPlay. To je vše. Auta umí všechny tři systémy bez problémů a je jim úplně jedno, v které jsou zemi...1 bod
-
No kukám dávate tu teda riadne spotreby každé deci sa počíta ja som väčšinou spokojný keď sa mi to moce v rozmedzí 5-5,5l/100km. Naposledy dlhšia trasa bola Beluša-Banská Bystrica (150km z toho 50km dialnica, a zbytok okresky a dedinky v tom jeden kopec - Homolka, prikladám foto 5,0 tam a 5,3 späť, diaľnica ide celý čas 115kmh tempomatovych, inak chodím viacmenej predpisovo, teda aspoň v rámci obcí). Cesta späť bola výrazne pomalšia keďže v niektorých miestach je zvýšené riziko náhleho tuningu kapoty a nárazníku (zver) a taktiež som mal zastávku vo Zvolene a asi 10minut som stál s naštartovaným motorom vedľa cesty, inak by to bolo asi aj lepšie. Zajtra ma ale čaká opäť cesta domov z BB do Beluše tak skúsim spraviť také pekné čísla ako vy Edit 7.4.: no žiadne pekné čísla sa nekonali, domov som došiel s 6,0l samizda takže som to radšej ani nefotil1 bod
-
Já vždy koukám jak se pneu sjíždí. Tedy kde je špinavý vzorek. Podle toho poznám jak sedí na vozovce a když je vzorek špinavý až hodně uprostřed tak uberu tlaku. Naopak když je vzorek sjetý po bocích nebo je špinavá už i bočnice tak zase hrubo přifouknu A teda dofoukávám jednou, dvakrát za sezónu .. už jsem to taky přestal hrotit abych každý týden kontroloval tlak a dofoukával.. Trochu se oteplí a zase by člověk měl lítat a ubírat. Pak zase se ochladí a zase abych přidával ..1 bod
-
1 bod
-
ja som sa v DE dostal s mojou 66 kw trochu nad 180 a viac to neslo..a spotreba bola 10,41 bod
-
Tak možná to bylo myšleno 180-190 vteřin, to by bylo reálnější Jinak za mě obligátní odpověď: "Tak určitě..." Takových hodnot nedosahuju ani já, a to mám tenhle motor ještě ke všemu "poladěný"1 bod
-
""legomaniak: 1.2 TSI 66kW 180-190 drží kopec nekopec"" tu fotku "200km/h" bych viděl jako z kopce dolů s rozběhem... a 180/190km/h kopec/nekopec, když si vezmu zpřevodování, charakteristiku motoru, odpor pneu/povrchu vozovky, odpor karoserie/vzduchu... no, NE. 1.2TSI 66kW, 180km/h- 4300ot/min; 190km/h- 4525ot/min... tzn mezi 150-140Nm/ 62-66kW... no, NE.1 bod
-
1 bod
-
Tak dnes mi dorazila LED světýlka nad SPZ na mou Octavii II (už mě přestalo bavit hrát si a měnit žárovky jak pitomec, když už svítily, tak za pár týdnů byly KO, nebo to byly bludičky). No svítí fakt hodně a fakt bíle, ale bohužel nepasují na předFL OII, jsou pro FL (rozdíl je v rozteči otvorů pro šroubky)...1 bod
-
Vzhledem k tomu, že jsem to dělal (sice ne přímo na supu), bych demontáž topení neoznačil slovem "jednoduché". Musí se upravit i elektrika, dodělat čidlo na palubku1 bod
-
Alcantaru, je to moc pohodlný a hezký materiál. To auto dostane jiný nádech, nech látku Octaviím1 bod
-
Milánku píšeš tu číčoviny, a rozdáváš mínusy? No nic jdu si odfouknout kola ať nechytnu defekt.0 bodů
-
Solidní flame kolem sice podstatné, ale naprosto nesmyslně vyhrocené věci. Je nějaký dobrý důvod proč nečíst návody a nefoukat kola tak, jak je doporučeno a místo toho se řídit bludy o tom která náprava by se měla foukat na víc a že se více nahuštěné kolo snáze propíchne?0 bodů
-
Ahoj ďakujem určite vyskúšam a dám vedieť..A vie niekto ako je to teda s tou aktivaciou Voice? Taktiež som dnes objavil zaujímavý článok kde sa uvádza že je nejaka možnosť ako pridať do infotaimentu funkciu kompletného vypnutia ESC a nie iba ARS. Keby sa niekto vedel aj ku tomu vyjadriť tak by sme to tu spolu hádam nejako vykúmali-1 bodů
-
Tak dle meho zjisteni dodatecna aktivace smartlinku na rapidu nelze, lze jen na octavii,yeti a mam pocit ze superbu.Clovek si chce neco doplatit a ono nic,tak evidentne ma tato firma velke zisky, takze takove prece "kraviny" neresi, je to prece lowcost auto, ikdyz si ho muzete nakonfigurovat za pul mega.Kazdopadne kdo chce navigaci apod. aniz by si kupoval amundsena+, tak dodatecne na boleru lze jen multimedialni adapter od firmy zenec,ovsem pozor cena ted 15900 plus 1200 za instalaci,takze "paradni" castka.-1 bodů
-
Převodovka je skoro uprostred Ale tak když to tak páni inženýři vymysleli tak to asi nějakej smysl má ne? Každopádně na víčku F3 Combi je myslím s nezatíženým autem na všech kolech doporučený 2,2, vzadu více jen s plně obsazeným a plně naloženým autem.-1 bodů
-
Tak ked tomu nerozumies, naco reagujes na mna , riesi sa tu hustenie pneu a zatazenie auta. Padla tu info ze vpredu je iba motor, co nie je pravda.-1 bodů