Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/13/17 ve všech sekcích

  1. Bodejť by na to nečuměl, když tankuje doma na dvorku...
    4 body
  2. Tak ve Varech je prej boží dopuštění, Plačka láduje s Vencou sníh do kelímků a prodávají to na nádraží jako polárku [emoji23]
    4 body
  3. 2 body
  4. Škodovka má tyhle informace přehledně na webu: http://www.skoda-auto.cz/other/alternativni-pneumatiky Pro 2.0TDI je důležité, zda jde o 110kW nebo o 135kW verzi, protože na tu výkonější kola R16 vůbec nejdou. U zimních kol, v případě že se počítá se sněhovými řetězy, jsou povolena pouze kola s disky 6Jx16 nebo 6Jx17 (viz manuál). Širší disky povolené nejsou, i když někteří zdejší diskutující s tím údajně bez problémů jezdí. http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/kola-z-lehke-slitiny/kolo-z-lehke-slitiny-star-6-0j-×-16-5e0071494a-8z8x/0/1/24/43/1001 http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/kola-z-lehke-slitiny/kolo-z-lehke-slitiny-hawk-7-0j-×-17-5e0071496a-8z8x/0/1/24/43/1001 Mělo by to jít objednat i jako celé kolo včetně kvalitních pneu Continental TS850/TS860
    2 body
  5. Tož tenisky máme, povlečení také, tak ještě zimní výbavu.
    2 body
  6. Břečka jako břečka a je jedno, jak se tomu nadává. Proč smutný? Že stádo něco pije, nebo žere, ještě neznamená, že to musí i ti ostatní, nestádní. Sklípek bych si ovšem klidně dal - a v něm nějaké dobré bílé, třeba Muškát moravský, když už je to na Moravě.
    1 bod
  7. Ono to totiz moc s klasickym rohlikem nema co docineni. A ten parek taky neni tak uplne parek ale spis klobaska. No kurva, uplne mi tecou sliny. No pozitri jedu "pracovne" na Moravu do sklepa. Vinarstvi u kaplicky (film Bobule) tak se budem muset stavet na Benzine nekde pri ceste. Pawouku, clovece, ty musis mit smutny zivot. To je snad uz 100. polozka co nezeres nebo nepijes. Nejakyho turka nebo podobne hnusy taky nepiju. To nema s kavou co spolecneho. Espresso je uplne neco jineho. Ale ty zijes jen z vody z Zelivky a z prazskeho smogoveho vzduchu. [emoji23]
    1 bod
  8. Můžu potvrdit, že párek v rohlíku mají nejlepší. To s Petrrrem naprosto souhlasím. Krásně křupavej rohlíček k tomu mají.
    1 bod
  9. Menil som teraz zimné gumy a servis volal do leasingovky. Odpoveď dostali, že tam môžu dať najvyššiu triedu (najdrahšiu ?) a dali tam Pirelli. Znateľne vyšší hluk. Som zvedavý na sneh a ľad.
    1 bod
  10. Nezlob se na mě, ale to co píšeš je jednak blbost a ještě velmi arogantně podaná.
    1 bod
  11. Já jsem to myslel tak, že uvedená částka nejspíš člověka který chce Octavii od její koupě neodradí. Dobře však rozumím argumentu, že by za to mohla být třeba výbava navíc.
    1 bod
  12. Nemusi to byt pravidlo, zalezi na okolnostech.
    1 bod
  13. Možná že nejsou, ty šrouby jsou po zimě a soli jak liška, když tam nemá kryty.( Vlastní zkušenost s Fl v zimě vždy bez poklic).
    1 bod
  14. jj, je pravda, že Conti jsou dobrá pneu, taková jistota, člověk ale lehce musí připlatit. Strýc i na kamionech nedá na Conti dopustit a to i do životnosti. Třeba takové Michelin, které jsou ještě dražší conti překonávají v nájezdu o 25% z jeho zkušeností u kamionu. Tedy asi na tom něco bude. Třeba zase já si myslím, že Barumky ( ač si tady dělám srandu) špatné vzhledem k ceně také nejsou ( však je to koncern Continetal že) pokud se bavíme o zimních. Letní bych si Barum asi nekoupil. Nokiany mám v merku WR D4, trojky jsou historie, ale to až příští zimu.
    1 bod
  15. Vyměněno. Porovnámím stlačením rukou napínáky vedle sebe: F-ko potřebuje na plné stlačení o něco víc síly než D-čko, takže tam je nejspíš o něco silnější pružina. Rozměrově jsou totiž napínáky totožné. Po výměně je to fakt znát, první start ještě defakto nasucho a bez tlaku oleje, jen lehce namazaný píst, a fakt čestný pionýrský - ticho. Navíc motor ani nešel do výrazně zvýšených otáček jen nějakých 1000 1/min. A to byl motor studený.
    1 bod
  16. Continental jsou levnější pneu na úrovni Barum? Od kdy?
    1 bod
  17. zlomená pružina? horní uložení tlumiče?
    1 bod
  18. Já tam mám 205/55 r16, 6J x 16, ET48. Mám 2.0 tdi před FL.
    1 bod
  19. lůza má moc peněz chce to další krizi to jsem se měl nejlépe...
    1 bod
  20. Podle mne záleží na verzi toho Bolera. Mám O3 10/2016 s Bolerem a couvací kamerou.
    1 bod
  21. 1 bod
  22. Tomuhle rikas snih? [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  23. V tomto počasí se dá skvěle jet ECOrun. Maximálně to člověk žene 150, moc lidí se nesere do levého pruhu a dálnice kupodivu jedou. Za víkend super spotřeba.
    1 bod
  24. A teď z jiného soudku. Včera jsme to nestihli, tak byla husa dneska
    1 bod
  25. Pre istotu ich pridávam aj sem, ak by niekto v budúcnosti potreboval.. Tu je porovnanie Bolera a Swingu.. Priestor za Bolerom a pohľad na jednotku Bolera.. A ešte samostatné Bolero..
    1 bod
  26. Ahojte prosim vas o pomoc dal som do AS autorizovany servis skratka, mam fabiu 3 1,2 tsi motor 66kw a problem je ten pri zvysenych otackach cca 900 ot/min je pocut take rachotenie alebo chrastenie az klepkanie mam aj nahravku,robi to aj ked idem v kolone a kolesa sa pohybuju.Poradte mi zo servisu mi dali stanovisko,ze to je konstrukcny jav a nie je to na zavadu.Ten motor mi to predtym nerobil..zvysene a potom znizenie otacok je to tam pocut na videu az take chrchlanie.Dakujem Indyjones8379
    1 bod
  27. Ako napísal Yosef - celé ovládanie plynu je riadna zmena. Najviac je to viditeľné napríklad na krátkodobom šliapnutí na plyn,len tak na okamih na prázdno pri voľnobehu. Pri karburátore priame ovládanie prietoku vzduchu , a dokonca aj "nástrek" benzínu znamenal okamžitý nárast otáčok. Pri Felícii (priame ovládanie plynu,ale iba prietoku vzduchu a benzín riadi elektronika) to bolo iba mierne zvýšenie akoby bola riadiaca elektronika na chvíľu zaskočená čo to bolo,ale kým zareagovala tak už bol plyn (vzduch) dolu a tak sa to prejavilo mierne alebo v podstate vôbec, no a posledné autá čo ovládame plynom iba nejaký potenciometer či čo tam je , tak tie takéto ťukance na plyn komplet ignorujú... Takže aj zmenu z brzdenia na akceleráciu asi chvíľu vyhodnocujú (má pocit že aj zmenu z akcelerácie na brzdenie... a to snáď trvá ešte dlhšie) a až po čase sa pridá a po ďalšom čase sa prejaví pomoc turba, čiže výsledok je hodne pomalá reakcia na plyn. Možno to ale bude rozdielne pri rôznych motoroch. A keď sme pri tom plyne - všimli ste si že keď zaradíte jednotku a mierne povolíte spojku (manuál) tak sa pridá plyn sám na cca 1000 otáčok? (cca +200) Inak dobré pre poťahovanie v kolóne. A keď som mu dal tých 1000 otáčok sám už dopredu tak si pridal zasa o 200 hore... Výsledok pri rozbehu je 2 krát po sebe pridanie a auto poskočí ako by som nevedel že koľko pridať aby som sa plynulo rozbehol. No hodne srandy si človek s tým plynom užije... K tomu nábeh turba a človek s tým skáče ako v autoškole. Páči sa mi kľudná jazda s nízkymi otáčkami ktorú turbo umožňuje,ale je tu aj hodne zlých vlastností ktoré toto turboriešenie prináša. Super na plynulú jazdu po cestách v bežných rýchlostiach, ale v mestách s častým rozbehom z nulovej rýchlosti alebo nízkych rýchlostí v kolónach či prechod cez kruháče a križovatky (ako sa tu sťažuje aj autor témy) mi ide ten motor skôr na nervy.
    1 bod
  28. Rozdílnost je především v charakteristice nabíjecího proudu. Průměrná nabíječka ti přepne do udržovacího režimu už při 14,4V a ta Ctek se přepne a jede dál, viz moje příloha o pár řádků výše... Přístroj nabíjí na kvalitu do fakt 100% stavu + má funkci na regeneraci a umí se spojit i s úplně mrtvou baterií.
    1 bod
  29. Zdravím, chcem vymeniť v svetle bixenon+led, prídavnú W5W žiarovku za LEDku. Treba aj niečo prekódovať ? Ak áno, poprosím označenie žiaroviek. Ďakujem
    1 bod
  30. U tříválce to nemusí být nic neobvyklého, vibruje už z principu. "Při návrhu klikového mechanismu je hmotnost pístů a ojnic rozhodujícím faktorem v redukci vibrací. U motoru EA211 se konstruktérům podařila odtučňovací kůra natolik, že bylo možno vypustit vyvažovací hřídel. To představuje velkou úsporu na poli třecích ztrát a u tříválcového motoru je klíčem k dosažení vysoké mechanické účinnosti. Samozřejmě to neznamená kompletní eliminaci nevyváženosti (u tříválce momentů prvního řádu) a přenos vibrací do karosérie je potřeba řešit sofistikovaným uchycením motoru do vozu." "Eliminácia nežiadúcich otrasov a vibrácií z motora je teda zabezpečená len silentblokmi v závese priamo na karosérii. V praxi sa toto riešenie ukázalo ako celkom účinné, problémy však robí voľnobeh, kde sa predsa len nejaké vibrácie do karosérie vozidla prenášajú. Pri vyšších otáčkach je však chod veľmi kultivovaný." To by ovšem měl znát i tvůj otec. Musíš si také uvědomit jaký motor a pro jaké auto a za jaké peníze je určený. Nic moc o tom nevíš, tak tady nešiř bludy.
    1 bod
  31. Zdravím Díky za rady,ale vůbec nic mě z toho nefunguje.Servis tam mám stále. Ale chci se ještě zeptat,na fóru s golfem jsem se dočetl,že pokud je normální palubní počítač, tak tam to jde taky přes tuto kombinaci. Ale když má někdo MAXIDOT,tak tam to prý nejde a jde to pouze přes VAG. Tak se chci zeptat zda toto platí i u nové fabie s MAXIDOTem. Předem moc díky za info
    1 bod
  32. Kupuju si mnou ověřené kapaliny do ostřikovačů bez právě těchto "rain off" přísad právě z důvodu, že mi pokaždé potom skákaly stěrače. Musel jsem potom doma důkladně omývat okno aby byl klid.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...