Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/03/18 ve všech sekcích
-
rok sa s rokom zišiel, wirer na nové kódovania prišiel. niečo sú len kraviny, potešia sa Fabinky. bacha však, čo zmeníš, ináč servis nedoplatíš... v obehu sú zatiaľ tuším 2 verzie, momentálne vypúšťam ďalšiu, trošku vynovenú, doplnenú a rozsiahlejšiu Kódovanie VCDS Fabia III, verzia 2.0. všetky potrebné informácie sú opäť uvedené priamo v dokumente, niečo budem stále dolaďovať a dopĺňať. chcel som to vypustiť už skôr, nakoniec som však nestíhal pomaly ani posledné úpravy. tak snáď sa potešíte, keď už sú tie Vianoce plány boli veľké, možno budú ešte realizované v ďalších verziách...ak bude záujem a "dopyt" postupne urobím upload aj na uloz.to, pridám na svoju skromnú stránku. zoznam zmien a doplnení: - zmena číslovania verzie na 2.0 z dôvodu väčšieho množstva zmien, aktualizácii a doplnení - zmena čísla účtu pre dobrovoľný príspevok, zmena kontaktného emailu, pridaný odkaz na Facebook stránku - spustená facebook stránka @Car3Code - zmena názvu kapitoly 7.2.13 - úvod – čo je VCDS, káble a softvér - doplnenie kódovanie zadných svetiel pri DRL svietení (4.6.2) - zmena usporiadania Úvod, presunutie ovládania VCDS programu do osobitnej kapitoly - úprava názvov a číslovania niektorých kapitol - doplnenie postupu spustenia a komunikácie VCDS s autom (2.3 a 3) - tipy – zmena obrázkov rádio staníc (11.5) + pridaný video postup - zastavenie stieračov pri otvorení prednej kapoty (5.1.4) - zmena intenzity svietenia DRL v pozícii parkovacie svetlá (4.5.8) - komfortné ovládanie okien cez menu rádia (8.2.3) - aktivácia / deaktivácia hlásenia Safe Lock (7.1.6) - doplnený preklad a vysvetlenie Funkcie svetiel (4.3.6) - doplnenie značenia pinov BCM jednotky pre osvetlenie (4.3.1) - kontrola prístrojovej dosky (11.6) - doplnené kódovanie sťahovanie okien diaľkovým (8.2.1) - WinMerge (3.8) - nová kapitola Otvorenie / odomknutie a rozsvietenie svetiel (4.10) + doplnenie kódovania pre rôzne situácie - upozornenie na rýchlostný limit 120km/h (7.1.7) - aktualizované SK a CZ logá staníc (11.5) - rozsvietenie tretieho brzdového pri otvorení kufra (4.10.3) - priebežné doplnenie fotografií, screenov obrazovky a videí - doplnené základné informácie v kapitolách 3.2 až 3.6 - zmena servisných intervalov (10.2.1, 10.2.4, 10.2.3) - aktivácia brzdových a hmlových svetiel pri DRL (4.6.3, 4.6.4 a 4.6.5) - kapitola venovaná servisným intervalom, resetom a nastaveniam (10) - oprava zapojenia pin-ov BCM jednotky (4.3.1) - zmeny odozvy plynu (9.1.2), aktivácia XDS (9.3.4), prispôsobenie XDS (9.3.5) - nová kapitola Bluetooth a telefonovanie (7.3) - doplnenie nastavenia režimu Autoškola (7.2.9) - nová kapitola Dažďový senzor (5.2) - nová kapitola Osktrekovače (5.3) - nová kapitola Parkovací asistent (8.4) - snímač hladiny ostrekovačov aktivácia (5.3.1) + návod na dorobenie - deaktivácia Start/Stop systému verzia 2 – bez zmeny napätia alebo teploty (8.1.2) - vypnutie optického potvrdenia zamykania smerovkami (4.11.5) - upozornenie na zabudnutý kľúč v aute (7.1.8) - pridaná možnosť pre nastavenie US svietenia iba pri parkovacích svetlách bez ohľadu na DRL a stretávacie svetlá (4.9.3) - aktivácia tempomatu (8.1.8) - oprava kódovania v kapitole 7.2.4 – správne má byť jednotka 09 (pôvodne 5F) - rozsvietenie hmloviek pri diaľkových svetlách (4.5.5) - zmena typu hlásenia nezapnutého pásu (8.3.2) - zmena jasu (svietivosti) Corner (4.5.2) - zmena zobrazenia Bolera na MR2018 (7.2.14) - možnosť nastavenia reakcie svetelného senzora (4.11.4) Download: VCDS kodovanie funkcii Fabia III 2016 v2.0 (lock).pdf https://uloz.to/!J3I5qxz5iHXH/vcds-kodovanie-funkcii-fabia-iii-2016-v2-0-lock-pdf PS: aj hejterom a neprajníkom a ohováračom a kopírovačom a zdieľačom a ... a aj všetkým ostatným pekné sviatky2 body
-
Ten návod je ovšem pro předchozí generaci Golfu, tzn. dobu před MQB elektrikou.1 bod
-
Tak mě práce ve svátek nijak zvlášť nevadí, jednak je to lépe placené a je i docela klid. Navíc nejen u nás se dělá nonstop.1 bod
-
1 bod
-
Stan je asi jediny Prazak co znam co dela v patek a i ve svatek jak pise. Ostatni Prazaci to maji lepe vymyslene. Na ne dela naplava jako treba Clint atd. Neco jako na Anglany delaji Polaci na Saudy Indove atd. Stan je vlastne sice Prazak ale takovej ukrajinskej. [emoji23][emoji23][emoji23]1 bod
-
Dnes ráno jsem byl v trafice. Byl jsem tam pět minut. Když jsem vyšel ven, stála tam policajtka u auta a vypisovala blokovou pokutu Tak jsem šel k ní a řekl jí: Ale no tak, zlato, to takovému fešákovi, jako jsem já, nemůžeš dopřát ani malou přestávku ? Ignorovala mě a dál zapisovala pokutu. Nazval jsem ji nenažranou policajtkou. Podívala se na mě a začala vypisovat další pokutu, za sjeté pneumatiky. Tak jsem ji nazval blbou šlapkou. Tu začala psát třetí pokutu. Tak to šlo dalších dvacet minut. Čím víc jsem ji dráždil, tím víc psala. Mně to bylo ale jedno. Já tam byl pěšky.1 bod
-
Trochu lingvistiky: (CZ) choť = (SK) manželka (CZ) topič = (SK) kurár A teď to vezměme obráceně: (SK) manželka kurára = ???... (CZ) "Choť topiče"? Ale zkuste do říct někomu v Bratislavě... Seru na galantnost.Šel jsem a jedný slečně jsem otevřel dveře. Nechápu jak někdo může bejt tak nevděčnej, a ještě na mě řvát: "Já tu čurám, ty úchyle!!"1 bod
-
No, pozor. Sushi z kapra není vůbec špatné. Jen to nesmí být ta hnusná hmota kapra, kterou většina lidí v ČR kupuje.1 bod
-
Tohle hledáte? http://inbay.systems/de/wireless-charging-skoda/1 bod
-
máte recht, i já jsem se nechal unést (neuvědomil si to, že téma je jiné), takže přesunul jsem "infikované" příspěvky na výše uvedený odkaz1 bod
-
@Eric_ souhlasím s tvojí připomínkou, asi by se kabely měly řešit např. zde : https://forum.skodahome.cz/topic/135705-vlastní-diagnostika-kabely-sw/ takže i mojí vinou se to trochu stalo nepřehledné, ale chtěl jsem jen pomoci uživateli, který se tady zeptal a nějak se to rozjelo potom jinam, tak se omlouvám :-)1 bod
-
Nechcem rušiť ale čo má kábel VCDS s kodovaním, je to trochu mimo tému. Zbytočne sa stáva toto vlákno komplet neprehľadné!1 bod
-
No jelikož je to v části 1.6 MPI tak tento motor nemá přeplňování turbem,ale je to obyč atmosféra. Jinak k dotazu tyto motory jsou známy spotřebou oleje takže nejspíš bude potřeba generálka motoru těsnění,pístní kroužky atd...1 bod
-
Ano, umí. Např. tady na Ostravsku se momentálně vysílá v obou, provozovatelé ČR a Teleko. Přibrat k Boleru DAB bylo jedno z nejlepších rozhodnutí u koupě. Když jsem zkušebně nedávno přepnul na FM, tak mne z toho zvuku braly mdloby. A to bylo u stanice ČRo 2 Praha, která obecně vysílá dost kvalitně oproti Radiožurnálu nebo nedejbože komerčním stanicím, které poslouchá většina.1 bod
-
@N@pster Tak uvidím jak to bude dlouho fungovat, ale přesně jak píšeš, když už to máš rozdělané, tak o víkendu plech nekoupíš a znovu to rozdělávat, když to zatím funguje se ti nechce :-) Až to zase začne ramplovat, budu vědět, že bez plechu se do toho nebudu pouštět :-)1 bod
-
1 bod
-
Info od Aleš_BX těm co mají objednáno by měla být objednávka zachována.... probém vyvolaly akční pakety pro Karoq kde byla alcantara skoro zadarmo... dále také to, že alcantaru používá čím dál tím víc prémiovvých automobilových výrobců a to nejen na sedadla... ale také firmy vyrábějící luxusní jachty a letadla.... atp atp.... výrobce je na světě jen jeden a to italská společnost Alcantara S.p.A.co je zač ta umělá kůže nikdo neví, ale dle sdělení škodovky by to měl být lepší materiál, údajně ho bude používat koncern jako náhradu za alcantaru a to i v Audi... no ale nedovedu si představit něco lepšího než je alcantara... to by musel být megapatent... a taky megacena... Tímto mu děkuji za info.1 bod
-
Měl jsem taky dlouhodobě problém s nedobíjením autobaterie, po různých pokusech a měřeních jsem zjistil, že mám špatné kostřící kabely. Před dvěma měsíci, jsem znovu očistil kontakty na kabelech a na kostře auta. Napětí se zvedlo na 14,2V, měřeno na baterce, ale po zapnutí všech spotřebičů kleslo na 12,6V, což je málo. Po osahání kabelů jsem zjistil, že kostřící kabel u převodovky je zahřátý u nalisované koncovky (kabelové oko). Kabel jsem ohnul u koncovky a napětí stouplo na cca 13,8V. Poté jsem takto postupoval u všech kostřících koncovek, všechny kabely jsem ohnul přímo u koncovky. Poté kabely sundal a u koncovek prošplíchal kontaktním sprejem. Dále jsem vzal kladivo a ty koncovky, v místě kde jsou zmáčknuté, "slušně" dobouchal. Po namontování kostřících kabelů, mám napětí na baterii okolo 14,2V - 14,5V. Na kontrolu napětí jsem si na ebay koupil měřič napětí do zásuvky na tunelu, sice proměřuje o 0,4V, ověřeno na přesném generátoru napětí, ale to nevadí, si 0,4V přičtu. Teď když jedu, tak jednou za týden strčím měřič do zásuvky a hned vím, jestli se barerka nebíjí a nebo ne. Když to začne znovu zlobit, koupím nové kostřící kabely. Akorát to už asi nerozdejchá baterka, je tam 5 let a tím ustavičným nedobíjením, je už na konci sil, při startu je cítít že se jí moc nechce, ani nabíječka už moc nepomáhá. Takže budu muset koupit novou baterku. Snad to někomu pomůže.1 bod
-
Petr zase sežral kapra, kterého zabili v roce 2015 na Vánoce z nějakého idiotského super hyper marketu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dobrý den všem, konečně jsem se odhodlal sepsat jeden z možných postupů jak řešit instalaci kamery :-) https://forum.skodahome.cz/topic/141442-naše-oiii-fl-14-tsi/?do=findComment&comment=22874951 bod
-
Tak dnes konečně proběhla očista a odstranění asfaltu a téru, který byl po celém autě, jak popisuji výše. K odstranění jsem použil Gyeon Q2M Tar a musím říct, že to sice byla makačka, protože asfalt byl vážně na všem, ale na druhou stranu přípravek fungoval výborně a šlo to dolů opravdu ze všeho i z folie hrany kufru, kde jsem měl strach, abych ji nepoškodil. Po důkladném umytí znovu podklad, vosk a auto je opět jako nové.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
-1 bodů
-
-1 bodů