Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/09/18 ve všech sekcích
-
Nový drink v pražských barech: Malou zelenou naředit vodou a ohřát v mikrovlnce. Jmenuje se to MLADÝ STROPNICKÝ Je to teplé, zelené a má to jen 4%5 bodů
-
Plačka Sháde nikdy neopustí, pač by neměl nad čím brečet Je to strategickej tah3 body
-
3 body
-
Teda Pavouku.... http://tydenikpolicie.cz/pavouk-ridicce-na-orlickoustecku-stesti-neprinesl/2 body
-
Když je koncern schopen zmršit motory TSI několika konstrukčních řad, a jejich problémy prakticky nevyřešit, tak je toto jen maličkost.2 body
-
Pockej az to budou srovnavat s RSesem, tak je vitez jasnej. Do kufru RS se totiz vejde cela vana a do Hnujdaje ne. [emoji23]1 bod
-
Aleš_BX: jo, určitě proběhne "upgrade" na "sériovou verzi" (černé, menší). Zatím jsem tam nalepil to, co jsem měl doma a jen jsem se chtěl podělit o výsledek - že to (alespoň u mne) funguje a drnčení je pryč.1 bod
-
Možná z nějakých MPV, kde bývají okna v "C-sloupcích" elektrické, ale asi by to bylo hodně právě a přizpůsobování :/1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@Pawouk Co blbneš? http://tydenikpolicie.cz/pavouk-ridicce-na-orlickoustecku-stesti-neprinesl/1 bod
-
pro fandy hnůjdajů https://www.youtube.com/watch?time_continue=48&v=SdSP5zwzCIQ1 bod
-
Dík. Jendalo se o Fabii III Combi vyrobenou 22.4.2016 ve výbavě Style (CLIMATRONIC a Light Asist), takže potřebný kabelový svazek k senzoru byl již z výroby k dispozici.1 bod
-
No uz jenom to ze stim chces susit kdyz vyjedes z mycky je na nic pac ti tam zaschnou kapky vody. Jak se auto neutre dosucha je to na h.vno1 bod
-
Google Assistant se implementuje do Android Auto Česky1 bod
-
Také přidám svou zkušenost. Fabia combi 1.2 tsi 63kW r.v. 7/2010, takže taky jeden z prvních kusů. První rozvody měněny v cca 17000km, kdy se ozýval rachot. Auto bylo ještě v záruce a zcela jistě jsem zbytečně plašil s výměnou a mohl jsem počkat. Nicméně od té doby jsem to začal sledovat a věděl jsem o limitu 74mm. Takže od té doby jsem každý rok poctivě nechal při každoročním servisu v autorizáku přeměřit řetěz. No a loni v červenci mi při kontrole naměřili 75mm. Najeto jsem měl cca 75000km, tzn. řetěz se vytahal po cca 60tis. km. Samozřejmě mi doporučili výměnu a jelikož jsem věděl o možnosti kulance (pokud bylo auto pravidelně servisováno v autorizovaném servise) tak jsem se "připomenul". Vzhledem k tomu, že na kulanci není nárok, tak servisu to musí schválit škodovka. Samozřejmě nebyl problém a nakonec jsem za výměnu zaplatil 1500,-Kč.1 bod
-
Samozřejmě jde YouTube a dalších cca 30 aplikací pustit i pře MirrorLink v rámci této aplikace: https://goo.gl/rKNzpG , více informací zde : https://goo.gl/SD5pXw1 bod
-
V ten okamzik na sebe Nachod přebírá záruku. Sahara.... věř mi. Je seznam částí , které se musí měnit. Dělam ve Škodovce.1 bod
-
1 bod
-
Ahoj,jedna poznámka k 17 imbusu.Pokud ho budete chtít koupit,zjistíte,že stojí kolem 100Kč.Já jsem jako imbus použil dlouhou 17 matku,kterou koupíte v MATu,nebo třeba Globusu za asi 11Kč.Matka,vysoká asi jako čtyři obyčejné.Jednoduše ji pak zasunete do 17 ořechu a použijete jako imbus.1 bod
-
Ta to čísla znamenají pokračování schématu a dalšího zapojení na dalším listě,kde najdeš odkaz na čísla 101 a 105 z tvého listu,která jsou dole pod schématem.1 bod
-
Dešťový senzor 5Q0955547A - dodatečná montáž do vozidla s CLIMATRONIC a Light Asist. Sice jde o známý a již několikrát diskutovaný postup, ale připojuji i ten mnou ověřený a sepsaný do dvou příloh pdf. První s výtahem z dílenské příručky a druhou s postupem kódování. Výpis před kódováním: Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels:| 6C0-937-090-V1.clb Part No SW: 6C0 937 090 C HW: 6C0 937 090 Component: BCM PQ26 HiKR H08 0087 Serial number: 006108002582 Coding: 0C010840421509FB43804000400703080800D800D30A3500000000000000 Shop #: WSC 73430 790 00000 ASAM Dataset: EV_BCMA0 005005 ROD: EV_BCMA0_005_SK25.rod VCID: 285EC03C53F31A06E2-807C Drivers Door Control Module: Subsystem 1 - Part No SW: 6V1 959 801 B HW: 6V1 959 801 B Component: FHSG DRV 007 0001 Serial number: 00000000000003368265 Coding: 011200 Relative Air Humidity Interior Sender: Subsystem 2 - Part No SW: 8U0 955 559 HW: 8U0 955 559 Labels: 8U0-955-559.CLB Component: G355_FeuchteS H07 0002 Serial number: 71441254 RLHS_D.pdf RLHS_K.pdf1 bod
-
Pro některé grafomany bych doplnil, že jsou tady uživatelé, kteří to objednávání provádí vcelku rutinně. Mimo jiné proto, že jsou za to placeni.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
jo jo, docela to šlo. naklepnul jsem ho tam úspěšně a funguje. Pro všechny, kteří by se do podobné akce chtěli pustit: snímač ABS rozhodně nejde vytáhnout z vnější strany (není ho za co vzít), nutně se musí vylisovat, nebo vyklepnout zevnitř, tzn odšroubovat šroub náboje, sejmout z ramen těhlici pro vyjmutí kineťáku a pak přes nějakou podložku (cca17mm) opatně vyklepat, nebo vylisovat, řekl bych že tělo snímače, min. jeho pracovní část je z měkého matroše, snad z hliníku?. Snímač je dost pevně uložen ve svěracím pružném pouzdru/koši (? nevím jak se tomu říká), ten se mi tedy nepodařilo vytáhnout, ale nebylo to třeba. Dobré asi je změřit pozici uložení, mám na mysli hloubku zálisu, nevím jestli má při montáži vliv změna hloubky zálisu o nějaký destiny, já ho tam poslal dost od oka podle původního a funguje (kontrolka zhasla a na šotolce ABS pracovalo). Asi tak. Neudělejte chybu jako já, kdy jsem pro výměnu ramene a ložiska zkur..l snímač za 17kil, protože jsem nevěděl jak je osazen. Kdyby chtěl někdo podrobnosti, stačí napsat.1 bod
-
Kvoli tomu dotankovaniu a pretoceniu ruciciek, skus tu 3.5beta1 (post nad tebou) V aplikacii Torque mi tiez sem tam vypadne spojenie, ale samo sa to zas spoji. Ked ju uz vypnem, tak zaroven vypnem BT v telefone (nech sa spojenie uplne prerusi) a necham dalsiu aplikaciu nech si ho sama zapne. Vtedy mi to ide bez problemov.1 bod
-
Souhlasim s tim, ze forum je o informovani a pomahani si navzajem. Nekdy me ale prekvapuje mira, v jake se z urcitych veci stava doslova davova hysterie predevsim z duvodu neznalosti. Muze byt, ne kazdy je technicky vzdelany nebo ma pro technicke veci prirozeny cit, co je ale horsi, neochota techto jedincu prijmout vysvetleni. Prohluben na volantu, nekdy vice a nekdy mene viditelna, je proste vec tolerance vyroby. Je tam proto, ze v tom miste je kryt zeslaben a v pripade aktivace airbagu se prave v techto mistech trha/otvira. Samotny kryt ma vyrobni toleranci, ktera bude smerovat spise ke vetsimu nez mensimu zeslabeni, coz ma za nasledek za urcitych podminek poznatelnou prohluben. Duvodem je v zadnem pripade neohrozit spravne vystreleni airbagu. Ano, muze se to zdat jako vyrobni nedokonalost a svym zpusobem to tak i je. Resenim je nastavit prisnejsi tolerance, to ale bude znamenat tlak na cenu. Udelejte to s vicero soucastmi na aute a budete si stezovat na vyssi cenu auta jako takoveho... Vzdycky je to o rovnovaze. Osobne jsem toho nazoru, ze by tyto nedokonalosti/kompromisy nemely byt poznatelne zakaznikem/uzivatelem, to je ale uz jina diskuse a v tomto vlakne OT.1 bod
-
Já dávám kameru vpravo od zrcátka, jakoby u spolujezdce. A nijak me to výhled apod. Nenarušuje. Tuplem když zaklopim display. Ale už je x let stara a planuji koupit novou a budu to umístění opět řešit stejně. Z pohledu řidiče je na místě, kudy se maximálně koukam na světla u semaforu když blbě zastavim. Spíš me vadí kabel co od kamery vede do zásuvky. Nebavilo me to po každé jízdě sundávat a nabíjet.1 bod
-
Jak se ti, co si nemůžou dovolit auto s xenonama v sérii, zoufale snažej "nahonit" do světel aspoň barvu, jakou má xenonová výbojka.... Já na barvu světla seru jak Bílej Tesák, mě zajímá intenzita osvětlení plochy před autem - a tu mají Night Breakery dobrou, takže pro mě jasná volba - pokud xenony nejdou do světlometů bez aktivní trvalý nivelace a ostřiku legálně implantovat...1 bod
-
Alesi, ten povysenej konec. My vime, O3 po FL je proste bezchybny, jako R&R. Chudak Pawouk, tohle neskonci snad nikdy!-1 bodů
-
-1 bodů
-
DFP ne, ale DPF ano Alesi... bohuzel... Kdyz uz si hrajes se slovicky, tak si aspon davej pozor na poradi-1 bodů
-
Alesi sorry, ale to byla narazka na Tvuj preklep, ktery jsi upravil na “ani DPF, ani DFP” - nic takoveho tam puvodne nebylo [emoji3] jen DFP, tak uznej preklep a nesnaz se to zahrat do nesmyslnyho outu (co je teda to Tvoje DFP??). Spamujes tim, ze si naprosto zbytecne hrajes se slovicky. Vsichni vime, ze se bavime o filtru pevnych castich. Tak to mozna bude PPF/GPF (petrol/gasoline). To je prece uplne jedno. Tady se krasne ukazaly Tvoje kvality v diskusi [emoji3] misto abys uznal preklep pri vlastnim slovickareni, tak puvodni prispevek upravis...-1 bodů
-
Diesel Filter Particulate je asi jako Banka Komerční - když už sis tu hru začal [emoji3] a já končím se slovíčkařením, dobrou noc [emoji6]-1 bodů