Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/11/18 ve všech sekcích

  1. Takže opět velké díky Ferdovi, dnes jsem byl na výletě ve Strakonicích - bohužel se sice nezadařilo s rozšířenými režimy DCC z Arteonu (příliš nová jednotka), ale moje DCC se Ferdovi tuze líbilo... Také trvalé podsvětlení budíků vzdoruje, ale mimo jiné se naopak podařila aktivace "řas" při DLR ve FullLED světlech. Prý poprvé, a vypadá to fakt "šik" Pěkná vychytávka je "Easy Entry", kde nechápu, proč to není aktivní z továrny pro auta s elektro-sedačkami, kdysi jsem četl, že to měla být novinka v FL, ale poté se to nějak potichu vytratilo. Také snížení výkonu vytápění el. sedaček na prvním stupni, kde to topilo tak rychle, že se ani nestihl ohřát volant (evidentně prekonfigurované pro full kůži, alcantara se pohřeje hodně rychle). Apropo, ten se již nyní zahřeje automaticky při poklesu venkovní teploty, šikovné. Spousta dalších věcí, většinou těch, na které jsem již byl zvyklý, např. dodatečné setření okna po cyklu stěračů s ostřikovači, odblok videa za jízdy, akust. signalizace při uzamčení/odemčení, staging ručiček přístrojů, ale svícení zadních světel při DLR, vypnutí DLR při zatažené "ručce", trvalý AirCare, Offroad Info, rozšířený setup ESC atd. atd.... A celkem mě dostala informace o úplném vyřazení funkce pro automatické dovření oken při dešti (nelze dnes ani dokódovat), na kterou jsem byl zvyklý z obou předchozích O2, kde to byla (je) běžná tovární funkce . Také úplné zrušení druhé zadní mlhovky u FL, kde již není co kódovat...
    3 body
  2. v tuhle chvíli víc nevím. A do dohadů se pouštět nebudu
    3 body
  3. Ti ta bionafta už leze na mozek...
    2 body
  4. Koukni na to. Auto do zdi, nebo 10 lidí? Když si představim, jak u Krušárny skáčem do silnice a ty dementní auta se budou šrotovat ve škarpě.......
    2 body
  5. To chce klid. Dneska jsem vyplňoval dotazník, jak by se mělo zachovat autonomní auto, když půjde proti němu 10 lidí. Samozřejmě jsem dal, pobít všechny do jednoho a to v každém příkladu. Nakonec jsem zjistil, že tak hlasovala naprostá většina. :-)
    2 body
  6. Tak si na to dávej pozor. Spamování zde netrpíme. A doporučuji se také zaměřit na psanou úroveň tvých příspěvků. Věty se obvykle ukončují tečkou. A to kupodivu i na Slovensku. Jinak je to skoro nekonečná řada slov, která se nedá normálně číst.
    2 body
  7. dufam ze F4 krajsia a lepsia nebude, lebo potom ma to bude jedovat a svoju F3 by som nechcel minimalne 10 rokov menit :-)
    2 body
  8. Tak už jen dva tisíce km a pokořím prvních sto tisíc km s O3, to bude Plačky špatnej den bez nálady. Ale v plánu mám alespoň 300 tis :-D
    2 body
  9. v současné generaci to určitě nebude v originále
    2 body
  10. Superb3 má opravdu 3 typy světlometů(v žádném typu nejsou LED jako hlavní zdroj světla, i v nejvyšším typu světlometu je hlavní zdroj světla xenon), ale ani ta nejvyšší verze v nejvyšší výbavě nesvítí při denních ničím jiném než proužkem -> aktivace "řas" je vždy nutná následným nastavením. Jinak opravdu jsem byl překvapen nastavení DCC u Petra. DCC funguje snad nejlépe v celém koncernu(mohu porovnávat z Arteonem, Passaty, Golfem, Superbem - vše platforma MQB). Za mě DCC u O3 Jinak návod na aktivaci LED řas tu opravdu je: https://forum.skodahome.cz/topic/136040-možnosti-kódování-u-oiii/?do=findComment&comment=2260127
    1 bod
  11. Vyrábíme je (Supa, u O3 FLmáme zadek) a jsou tři modely a, Halogen b, Xenon bez řas C, xenon s řasama a s neoslňující dálkou... Nepleteš si to a řasy svítily až při tlumeném?
    1 bod
  12. Já myslím, že na okreskach by se mělo jezdit padesát a ve městě rychlostí chůze. Na dálnici bych nechal šedesát [emoji23][emoji23]
    1 bod
  13. Superb3 to nemá v základu s denními světly ani u L&K.
    1 bod
  14. To je skvělá myšlenka - budou se šrotovat ve škarpě.
    1 bod
  15. Když se tady řeší, že auto pozná zelenou a ve vysvětlení od jiných tento fakt zmíněn nebyl, pouze jsem rozšířil možnosti pro lidi, kteří to vědět nemusí. Já to taky nevěděl hned.
    1 bod
  16. Po vcerajsej neuspesnej skuske cinskeho adaptera (je vadny riesim to s predajcom nenajde ho ani aplikacia torque ktoru mi odporucil predajca nech cez nu zapnem bluetooth a sprajuem z mobilom) som dnes v robote trocha googlil a nasiel som na alze adapter za 14€ tak som ho objednal a po robote skusil a funguje... Takze potvrdzujem funkcnost na: Fabia III style 1.0 TSI 70 kw 22.12.2017 Carista 3.7 beta-12 Lucky Patcher v.6.9.8 OBD II EML327 z alza Nastavene a funkcne: Corner hmlovky Pretocenie ručiček Kolko litrov dotantkovat ukazuje 15 zhruba to aj sedi... Vypnutie start stop systemu Vypnutie DRL pri zatiahnutej rucnej brzde Zobrazenie 6 predvolieb na radio stanice/telefonne kontakty na boleru Zmena loga na boleru Nastavene a este neotestovane: Zapnutie pridavneho zotretia stieracov po spusteni ostrekovaca Zapnutie asistena rozjazdu do kopca Nastavene a nefunkcne: Akusticke potvrdenie po zamknuti vozidla (zrejme preto ze nemam alarm) Stiahnutie vodicoveho okna cez DO
    1 bod
  17. to už se děje teď, lidé mimo město jezdí 70km/h, hlavně vylízanci v SUV 4X4 alias kokodáq atd.
    1 bod
  18. No gratuluju! Jen ať dál pěkně slouží!
    1 bod
  19. na vymenu zadnych pruzin vobec nie je potrebny stahovak, ak je auto vo vzduchu tak staci povolit spodne rameno, tu skrutku pri kolese, predtym si to treba podlozit lebo pri vybrati skrutky by to strelilo,rameno sa natolko spusti dole ze pruzinu ide pekne vybrat, zalozi sa nova a zdvihakom sa pridvihne rameno a zaskrutkuje skrutka. jednoduchsie to uz vymysliet sa ani neda. pri prednych pruzinach musi sa pouzit stahovak
    1 bod
  20. @FabiaWrsSorry ale čtu jen bla bla bla bla bla, jakoby jsi spojil všechny planný spekulace a svoje zbožná přání celého fóra SkodaHome do jednoho příspěvku.
    1 bod
  21. Drát je jednoznačně řešení pro dobrodružné nátury, ovšem ani stahovák "za pár stovek" nemusí zaručit bezpečnou práci. To péro má neskutečnou sílu, hlavně, když se stlačí více, než je nezbytně nutné.
    1 bod
  22. To je sice možný, ale v tomto má @Habi001 stoprocentní pravdu. V současné generaci ne.
    1 bod
  23. Mam combi, sportovni podvozek i tazne zarizeni a zadny problem tam neni. Ani zadna uprava.
    1 bod
  24. Podívej se výše na mojí fotku a rozhodni se :-) Kdybys je chtěl, mám je ještě ve sklepě, ale na auto jsem je nedal Jako pokud by někdo měl Supa v základu bez lišt nebo s těmi plastovými, nevím, jestli se to vůbec dělá, tak asi jo, ale místo lišt L&K nepoužitelné.
    1 bod
  25. Zde o tom píšou: http://www.autoforum.cz/zajimavosti/proc-modernim-autum-zhasinaji-denni-svetla-kdyz-date-blinkr/
    1 bod
  26. Pokud není vytvořen Readiness (tedy je 1) dané oblasti, rozvícení kontrolky vyvolá až x té zopakování závady. Pokud je Readiness vytvořen (=0), tak kontrolka se rozsvítí okamžitě při identifikaci/zápisu chyby. Jak na tom tedy u Tebe je Readiness pro katalyzátor?
    1 bod
  27. No k tomu mám trochu jinej názor. Z principu je Readiness vytvořen na základě provedených testů samotnou ECU motoru, tyto testy se pak následně pravidelně opakují, takže Readiness není defacto online ale offline ukazatel, který je cyklicky znovu vytvářen při provozu vozidla. Proto se musí kontrolovat i paměť závad, jestli tam není závada emisně relevantní, kteréžto zapsání neznamená automaticky, že se příslušná pozice v Readiness změní ze splnil 0 na nesplnil 1, tak se stane až v momeňte, kdy ECU neprovede úspěšně test. A právě proto se kontrolují obě dvě oblasti, protože chybu sice smažeš a tam by bylo vyřešeno, ale smazáním chyby (myslím že i prázdné paměti) smažeš i Readiness no a díky závadě ho už nevytvoříš a rovnou zapíšeš i chybu. Je to sice jen info, ale třeba švýcaři už emise u OBD aut neměří a plně důvěřují Readiness a paměti závad už od 2013 ... Nevěřím, že by si trpaslíci nechali nebezpečně smrdět svý vozidla, pokud by to nefungovalo http://www.agvs-upsa.ch/de/dienstleistungen/werkstatt-und-kundendienst/abgasanlage http://www.fahrlehrerverband.ch/abgaskontrolle-wer-muss-wer-nicht/ A k tomu, že viděl něco na monitoru, co vlastně viděl? Třeba upravenou hodnotu krabičkou na vhodnou "kafku"??? Ono když se mu denně sejdou tři stováky, to není marný, že, ale to už je konspirace Třeba taková "nepodstatná" blbost, jak bylo auto zahřátý, jak dlouho jsi čekal před měřením?
    1 bod
  28. Já si myslím, že legislativa ohledně světel natolik nabobtnala, že dneska svítí různá auta všeliak a běžný smrtelník nepozná, co je origo a co případně upraveno. Včera jsem sledoval v zrcátku nějakého meďáka a zrovna jsem si říkal, že už může vpředu být třeba vánoční stromek. Svítili mu krajní potkávačky, ve středních (asi dálkách) mu svítili tečky ve stylu Golfa a v nárazníku svislé denní, zřejmě ztlumené na parkovačky. Takže nějakého blinkru na Supovi, že nezhasne naplno, si všimne stejně jen nějaký nadšenec aut. P1114448.MOV
    1 bod
  29. Tak jsem se konečně dostal k vyzkoušení, funguje výborně....skvělá práce autora (autorů). Myslím, že 180 CZK jednorázově je fér....
    1 bod
  30. mám to nakódováno už asi rok, ale musím ti to vyčíst z auta, z paměti nevím...:-)) Ještě lepší by bylo zrušit to pomalé rozsvěcení bílé, ale to jsem zatím neřešil. Není to však v souladu s legislativou, pokud je denní na stejné lampě/pásku jako blinkr, pak při blinkru musí denní zhasnout.
    1 bod
  31. Já kdybych nemusel vyjíždět kopec když odbočím směrem domů, kde to je všemi směry do kopce tak to neřeším a nebojím se vzít téměř cokoliv z první desítky modelů pneu. V Brně jak říkáš sníh potkám 2x za rok na silnici, po cestě domů sice častěji, ale přesto se to hned rozjezdí a rozsolí, ale bohužel poslední 2 km odbočuji z hlavní cesty kde se nesolí, pouze odhrnuje a jedním směrem neudržuje vůbec a tam se sníh drží klidně pár dní a později mění na rozježděný led který jen tak neroztaje Takže sbírám jakýkoliv zkušenosti, protože dle testů je Hankook rovnocenným soupeřem na podmínkách kterým čelím než sjedu z hlavní cesty.
    1 bod
  32. Plačka Sháde nikdy neopustí, pač by neměl nad čím brečet Je to strategickej tah
    1 bod
  33. Pokud někdo o někom druhém nic neví, neměl by o něm nic psát. Ten samý člověk mi i vyhrožoval(na sousedním fóru), že už si z jednotek po mě upravených něco vyčetl a že si mám dát pozor na to kdo ke mě jezdí....proběhlo před cca. 4 lety. Igora osobně neznám, ale dle informacích co se lze dočíst je to zaměstnanec, kterého rozhodně "auta živí". Stačí si projít sousední fórum a udělat si o něm obrázek. Většina následně souhlasících jsou lidé, kteří se mnou spolupracovali a jejich hlavní snaha byla si zaznamenat mé postupy - používám legálně vlastněný TeamViewer - nyní verzi: 13 a není nic snazšího než si nahrát video jak co nastavuji - nemám vždy čas projít všechny procesy ve Windows. Proto se snažím dnes i vzdáleně dělat vše skripty VCP, které už neumožňují kopírovat....a další z důvodů proč nikoho nedoporučuju. Pokud chcete mohu být hodně konkrétní, jak má kdo starost, že když se u něj to nastaví, co on z toho bude mít.
    1 bod
  34. Přijde cikánka do trafiky a povídá: "Nemáte Vlastu?" "Ne", odpovídá trafikantka, "Vlastu už nemám, ale vezměte si Život." Na to cikánka rozzlobeně: "Ty si vem život, ty dylino!
    1 bod
  35. Přijde Josef k šéfovi do kanceláře a stěžuje si:"Šéfe, nemohl byste mi zvýšit plat? Vždyť tu dělám už 10 let jen za 8000,-Kč měsíčně."Šéf se pousměje, nalije Josefovi štamprle a začne: "Podívej, Josefe, je pravda, že vyděláváš 8 000 Kč měsíčně, což je 96.000Kč ročně, ale... Rok má 365 dní. Z toho je 52 sobot a 52 nedělí. To je už jen 261 dní. Dál máš 28 dní dovolené a 5 dnů jsi byl nemocný, to je už jen 228 dní. Den má sice 24 hodin, ale ty pracuješ jen 8 hodin, tedy 1 třetinu dne, to znamená 76 dní. Nemluvě o tom, že v roce máme 13 svátků, což jsou dny pracovního volna, tedy pracuješ jen 63 dní. To jsou jen 2 měsíce a 1 den. No a co chceš víc za práci za dva měsíce? Vždyť vyděláváš skoro 48 000 Kč měsíčně!." "Promiňte, šéfe, nechtěl jsem vás vyrušovat..."
    1 bod
  36. V jednom městě vznikl obchod, ve kterém si může každá žena koupit svého muže. Má šest pater a kvalita mužů roste s každým patrem. Je v tom ale jeden háček: jakmile již žena vejde na vyšší patro, nemůže už sejít níž, pouze odejít východem bez možnosti návratu. A tak vchází první žena s vážným zájmem o koupi muže. V prvním patře vidí ceduli: "Tito muži mají práci". No, to už je něco, můj bývalý ani práci neměl - pomyslela si žena, ale podívám se, co je výš. Ve druhém patře byl nápis: "Muži zde mají práci a mají rádi děti" Pěkné, ale podíváme se, co je výš. Ve třetím patře byla tabulka: "Muži zde mají práci, mají rádi děti a jsou neskutečně pěkní." No čím dál tím lépe - pomyslela si - ale výš to už musí být.... Ve čtvrtém patře si mohla přečíst: "Muži zde mají práci, mají rádi děti, jsou neskutečně pěkní a pomáhají při domácích pracích." Sladké, jak sladké...Ale zkusím ještě o patro výš. V pátém patře stálo: "Muži zde mají práci, mají rádi děti, jsou neskutečně pěkní, pomáhají při domácích pracích a jsou ďábelsky dobří v posteli". No to je neuvěřitelné, přímo zázrak - pomyslela si žena - ale když to je tak skvělé tady, co musí být o patro výš!?! A v šestém patře si velice překvapená žena přečetla: "Na tomto patře již nejsou žádní muži. Patro bylo postaveno jako důkaz toho, že vám ženským prostě nejde vyhovět."
    1 bod
  37. Peugeot 405? To snad proboha ne. Víš vůbec kde se ptáš a že hrubě porušuješ pravidla fora? Sem to opravdu nepatří a dotaz bude smazán.
    1 bod
  38. Ano: https://www.danhag.de/en/app-control/skoda/skoda-octavia/9/skoda-octavia-iii-app-control-for-parking-heater?c=221
    1 bod
  39. https://www.danhag.de/en/app-control/skoda/skoda-kodiaq/7/skoda-kodiaq-app-control-for-parking-heater?c=255
    1 bod
  40. Jak chceš řešit dlouhodobou životnost motorů, které se vyrábějí pouze několik málo let (1.2 TSI) a 1.0 TSI ještě méně??? Nicméně mně osobně tříválce vadí principiálně a z důvodu nekulturního chodu a zvuku v určitých režimech. Takže za mě 1.2 TSI.
    1 bod
  41. twl takovy ty hospocky řeči jsou nejlepší... kolik aut s 1,0 tsi zvuj znamy provozoval, že muže tak mluvit? aha.. ono se to píše na netu.. motor 1,0 je poměrně nový, pochybuju, že na něm má někdo nějakou vyšší kilometráž.. každopádně, bud samostatný a studuj na netu, projížděj diskuse a uvidíš.. pokud motor 1,0 utahne octavku, tak s fabii si poradí taky.. a známého neposlouchej, čím víc takových blbců budeš poslouchat, tím z toho budeš víc rozhozený
    1 bod
  42. viem ze je to trasi prispevok ale ked ja som bol raz v jednej nemenovanej firme kde upravaju vykon {chip} tak som sa pytal ci maju aj stolicu {dyno} a sef mi nato povedal ze to si meraju vykon na stolici len hlupaci aby vedeli aky maju vykon aby sa mohli ukazovat a frajerovat pred ostatnymi ...oni iba nainstaluju pripraveny chip do auta tak ze auto ma bud eco normal alebo sport podla vyberu ....lenze v poriadku ale ked uz mi to budu robit tak by ma zaujimalo kolko malo pred chipom koni a kolko po chipnuti myslim ze to kazdeho zaujima ...ak by mi zvyhli vykon len o par koni tak im poviem ze to nema ani zmysel...preto ja mam v specialnej firme kde bol aj na dyno teste ...
    1 bod
  43. kombajny pocut. nic nove.
    -1 bodů
  44. Dobrej mám problém něco mi bouchá na přední nápravě u spolujezdce na autě Peugeot 405 děkuju poradi někdo
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...