Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/30/18 ve všech sekcích

  1. My takovejm jako Ty ale říkáme poněkud jinak - vesnickej vychcánek, neboli senožrout. Pražskou výplatu to jo ale bydliště už mu v Praze nevoní.
    3 body
  2. To je právě to, co my tady na rozdíl od Clinta nemáme ...Ale máme třeba metro, tak by sme jej mohli posílat dolů mezi eskalátorama.
    2 body
  3. Řekl bych, že full LED je dostatečně silný argument :-).
    2 body
  4. Asi jak u kterých verzí a motorizací. Na to paušalizování pozor. Zkusmo jsem si teď udělal konfiguraci OIII fl (Style) v pokud možno stejné výbavě jako mám současnou OII fc (Elegance)( RV 2011) a rozdíl (vyšší cena) je pouze o cca. 40 tisíc Kč. V mé O II není Bolero, Led světla (Xenony), Kessy, kontrola tlaku v pneu... Takže nebýt zvýšení ceny o 10 tisíc loni v listopadu a příplatek za bílou barvu, řekl bych že v podstatě ke zdražení nedošlo. Navíc se od té doby zvedly platy (tedy alespoň v některých oborech)
    2 body
  5. To, že jsi zaměstnán v Praze neznamená, že jsi pražák, ale jen a pouze to, že si na něj hraješ a přitom Ti z podběhů u auta vypadává bláto a sláma
    2 body
  6. Měly jsme nový řetěz 2.5 roku ... nějaký čas jsme měly při studenem startu taky zvuk typu “chrastani”. Nakonec se řetěz při jízdě pretrh a auto už nikam nejelo mozna lepší vzít jiné auto na takovou dálku.
    1 bod
  7. Mne se hlavne libi, ze na rapidu po faceliftu jsou vychytane veci, ktere lidem vadily. Treba stahovani vsech oken se uz ovlada od ridice, dojezdy to ma taky, viko nadrze se odemyka s autem, je tam led.osvetleni vcetne interieru, odhlucneni je lepsi, je doreseno zavirani a dolehani patych dveri liftbacku, je tam nove v zadnich sedadlech sklopný otvor na lyže, podvozek je zase lip naladeny atd. Je to kupa drobnosti, ktere ale jako celek delaji auto o dost lepsi.
    1 bod
  8. Takové máš už teď Ty ne ?
    1 bod
  9. Stan ceka na dobu kdy SA bude vyrabet auta, co budou drzet jen silou vule.
    1 bod
  10. Asi tak. Udělám to stejně. Mám 5000 najeto a na jaře dávám 5w-30.
    1 bod
  11. Ja mam O3 FL 08/17 a taky podle vseho jsem mel od vyroby 0W20, ale nikdo mi to nepotvrdil ... Tak, jsem udelal vymenu pri cca 3tis km a dal 5W30 original VAG ... Aspon vim co tam mam ... A nechci byt nejaky pokusny kralik, ktery testuje 0W20 ... moc duvery jsem nemel k tomu oleji po precteni par clanku ...
    1 bod
  12. Taková témata tu jsou.Píšeš,že byla sundaná hlava,tak nějaká netěsnost mezi hlavou a katalyzátorem.Možná by stačilo jen zkontrolovat a zkusit přitáhnout spoje na sběrném potrubí.
    1 bod
  13. Je to celý divný. Lhůta pro Connect začíná totiž běžet až po odepsání auta ze systému, tzn. v 99% případů při předání vozu zákazníkovi. Pokud chceš, napiš mi do SZ prodejce, u kterýho jsi to kupoval, protože tento postup opravdu není standardní. Nevěnuju se Connectu nijak zvlášť do hloubky, ale tímhle jsem si jistý, konzultoval jsem to i s kolegou, co se na Connect specializuje. Ohledně SOS tlačítka bych určitě zajel na servis a toto reklamoval, taky to není standardní. Oranžový vykřičník je symbol, který znamená obecně nějakou "závadu", ale může to být klidně i nedostatek kapaliny do ostřikovačů. Když vstoupíš do rozhraní CAR, tak ve Stavu vozidla uvidíš konkrétně v čem je problém. Rozhodně to nebude souviset s nedokončenou aktivací služeb, SOS funguje vždy, a to i bez registrace.
    1 bod
  14. Mozno ti bude stacit fotka z Oktavky a uvidis, ze to vyzera grcne:
    1 bod
  15. Vidlák nevidlák, vesnice to nejni a práci mám autem dvacet minut po jedné silnici. Takže Praha by byla pro mě bordel, smrad, hluk a chaos a přes město hodina jízdy, navíc zbytečně vyhozené peníze za bydlení. Však jsem psal, že jsem jen takovej jako by pražák, jenom tak lehce jako, v podstatě jen pracovně pražák Ale to je asi nejlepší volba.
    1 bod
  16. To byla spíše reakce na to, jak se nazýváš pražákem, i když si vidlák.
    1 bod
  17. 1 bod
  18. Tak problém s GPS vyřešen koupí pojistkového pouzdra na mini pojistky s odbočkou. Zapojením na malé pojistky, které jako jediné(tedy alespoň vetšina z nich) po vypnutí zapalování nedávají žádné napětí. Kabel odbočky napojen na kabel adaptéru zapalovače z Ali. Teď GPS funguje jak má. Pokud tedy někdo budete zapojovat Truecam s GPS modulem a nehodláte po každé jízdě vyndavat kameru z auta, tak ji zapojujte do těch malých pojistek. Midi pojistky poz. 23-28 po vypnutí zapalování pouze snízí napětí z 12,5V na 5,6V a to dělalo mému GPS modulu problémy. Mám bez-klíčové zapalování, tak možná u startování klíčem to může byt jiné. Všem bych chtěl poděkovat za vaše rady a názory. Teď už se konečně nemusím o kameru vůbec starat.
    1 bod
  19. Já jsem si po koupi vozu všiml, že je plast z jedné strany loketní opěrky špatně nasazený. A že je nějak blbě smontovaná. No tak jsem se podíval jak se to skládá a kde do toho můžu praštit. No posunul jsem sedátko spolujezdce dopředu. Z boku jsem do toho praštil a už je to ok. :-D Tolik k reklamacím.
    1 bod
  20. No to už asi nepůjde, barák soused bude brzy prodávat Stěhuje se do Maroka. Vidím to jako včera, jak Oplbiza mlaskal, chrochtal nad masíčkem a tahal Motosovi maso přímo od huby, Motos si ani nestihnul pořádně kousnout. Pak si ještě odtočil kofolu do pětilitrového barelu od Fridexu, aby měl na cestu Jo, to byl s námi ještě Kristián s ofinou, kde tomu je už konec
    1 bod
  21. Jj, sotva funěl. Příště bych to ovšem bral s přespáním. Domluv to s Arabem, že mu zabereme barák.
    1 bod
  22. Už se prodávají i zde: https://www.obautodily.cz/skoda-fabia-iii-rapid-kryty-kol-costa-6j-x-15-original-4-kusy-10582cz985/ a musím uznat že se mě taky líbí.
    1 bod
  23. Už jenom informace v úvodním postu jsou varováním. Typové číslo škody na rozdíl od NGK už google něco najde ale už nejenom NGK ale i třeba BOSCH. A to různé parametry svíček. Jak jsem psal, už se do toho nepletu. Byla doba kdy byl v permanenci PU160, 2 trubkové klíče a měrky. To byla ale 120L. Dnes se mění svíčky při 60000. Ne jak dřív po 5000. Takže pro mně cca 9let pro autora postu 13let (počítáno z aktuálního najetí km). V tomto případě je cena svíčky nepodstatná.
    1 bod
  24. Tak nevim, mam neco pres 80 000 na OIII 1.2 TSI DSG a zatim automat nikam nesel. Tak snad to s tou spolehlivosti nebude tak strasny.
    1 bod
  25. je o ně velký zájem, proto jsou i dlouhé dodací termíny
    1 bod
  26. Ano, je to zvláštní, že toho Drahomila volili zbohatlíci, majetní lidé a smetánka a přitom i Plačka, zástupce karlovarských bezdomovců, předseda strany "Žebrota legálně" a účastník celorepublikových pravidelných srazů bezdomovců pod názvem "Polévka je grunt", ačkoliv sám nemajetný, skromně oblečený do teplákové soupravy, zřejmě očekávající prudký politický obrat k lepšímu. Plačka původně plánoval sjednocení jeho skupiny záměrně nepracujících a úspěšně žebrajících se skupinou přistěhovalců, zejména z Afriky, tak aby i on a jeho rodina mohla čerpat výhody s tím plánované
    1 bod
  27. Viem,ze problem zamok u schranky pred spolujazdcom to nevyriesi,ale mne pri povrzavani pomohlo nalepenie tychto penovych tesneni na obe strany a je uplny klud.Dokonca sa mi predtym obcas tazsie otvarala a teraz uplne vpoho.
    1 bod
  28. Možná jsme divný, ale mne ta cena přinde naprosto adekvátní. Style 1.0 TSI DSG, nebo i MC když se dovybaví na podobnou úroveň (jasně, v každém je něco navíc, nebo chybý), tak se pohybují cenou taky 450+, takže 475tis ta 1.4 TSI prakticky v plné mi nepřinde jako nějaká hrůza. To že je to na "obyčejnou" Fábii docela dost je věc druhá, ale je třeba mít na mysli že je to limitka a když "klasika" nevyjde až o tolik levněji...
    1 bod
  29. J57> Bral jsem už 2. auto z programu Škoda Plus. O prvním se nemá cenu zmiňovat - OIII MR14, výbava ambition+ s bi-xenonama a prodlouženou zárukou. Ovšem u aktuálního jsem se již “poučil” a vzal jsem rovnou Style+ s prodlouženou zárukou 150tis.km a nájezdem pouhých 8tis.km, včetně DABu, 17”kol atd. Výbava je opravdu bohatá. Rozdíl oproti ceníkové ceně byl 200tis.Kč za 5měsiců “staré” auto.
    1 bod
  30. Tiez si myslim ze sa maju striedat. Pri tom "leuchte" hrani sa clovek pomyli aj vo VCDS.
    1 bod
  31. No trochu jsem sledoval podrobneji vysledky voleb treba i dle jen volebnich okrsku v jednotlivych mestech. Tam kde je evidentni ze se lidi maji dobre ( zbohatlici, slusne situovani lide, nova satelitni mestecka atd.) coz predpoklada s vetsi pravdepodobnosti i vyssi vzdelani vyhraval Drahos. Vesnice se starousedliky lokality s nemakacenkama s lidma s nizkymi prijmy a tedy predpokladem i vzdelani nizsiho vyhraval Zeman. Vim, nic noveho, ale v nejakem prumeru to tak fakt je. No tam kde zije Clint v podstate v poli s jednou vietnamskou samoskou jsem se ani nekoukal. A to ze udelal zakladku a nejakou zahradni skolu co by 3lety ucnak to jen potvrzuje.
    1 bod
  32. J57: No pravdu díž. Jsi si vlastně odpověděl. Pokud nehodláš jít ke konkurenci, a nechceš FULL LED a kessy, asi nejlepší je OIII Trumf s 1.4 TSI ještě bez GPF a za celkem dobrou cenu.... Budíky si tu na fóru s někým vyměníš, protože je hodně lidí, kterým se světlý design líbí.
    1 bod
  33. Není ostuda nevědět (byť tady tohle je základní informace, uznávám). Ale měl by být schopen to během pár minut zjistit. Ne podat nerelevantní informaci. Zdrojů informací mají dost.
    1 bod
  34. Takze to nastaveni ( "Pace-car" turn signals ) sice fungovalo, ale osobne nic moc, takze jsem to vratil zase zpatky. Cekal jsem ze to bude treba blikat na stridacku, ale blika jen ta vnejsi mensi cast a ta vetsi vnitrni je jen deaktivovana, mozna kdyby si s tim autor applikace vice vyhral, no treba casem. Pred aktivaci se jeste zobrazi hlaska ohledne bezpecnosti a platne legislativy. Video pred aktivaci -defaultne z vyroby Video po aktivaci funkce "Pace-Car"
    1 bod
  35. Je to kvůli správné poloze elektrody vůči ventilům, jinak dochází k upalování elektrody.
    1 bod
  36. Ano musí být po dotažení v jediné správné poloze. Taky jsem se divil. Osobně už tyhle věci od Formana sám nedělám.
    1 bod
  37. Jeden o České poště Česká pošta mi právě doručila volební lístky na druhé kolo. Budu volit Schwarzenberga.
    1 bod
  38. Přijde Karel na návštěvu k Frantovi, který je na vozíku.Sedí, povídají, a když už k večeru začíná být zima, Franta Karla poprosí, zda by mu z horního pokoje přinesl bačkory.Ten se ochotně zvedl a jde do pokoje, kde najde dvě Frantovy dcery v nejlepších letech, 17 a 19, jenom v kalhotkách.Zálibně se na ně podívá a na jejich otázku, co tam dělá,jim odpoví: "Váš otec mi řekl, že vás mám přefiknout." Vyděšeně se na něj podívají a říkají: "To určitě není pravda, to by náš tatínek nikdy neřekl!!" "Tak vy mi nevěříte?" ptá se a otevírá dveře: "Franto, obě?" zavolá a zezdola se ozve: "Jo, jo, Karle, obě!"
    1 bod
  39. Milý Honzo, doufám, že mi dokážeš pomoci. Jednoho dne jsem nechala manžela koukat doma na televizi a odjela do práce. Asi tak 2 kilometry od domu mi najednou přestalo auto jet - musela jsem Se vrátit pro manžela, aby mi pomohl. Když jsem dorazila domů, nemohla Jsem uvěřit tomu, co jsem viděla. Byl v posteli se sousedovou dcerou. Je mi 32, manželovi 34 a jí 19. Jsme spolu 10 let. Manžel se mi přiznal, že spolu chodí víc nežPůl roku. Do manželské poradny nepůjde. Jsem úplně v koncích, prosím, pomoz mi. Magda. Milá Magdo, že Ti přestalo jet auto po tak krátké cestě může být způsobeno mnoha příčinami. Nejprve zkontroluj jestli není ucpaný přívod paliva. Pokud je čistý zkontroluj veškeré přívody vedoucí k motoru. Také zkontroluj kabely včetně ukostření. Jestli není problém tady, je potřeba provézt kontrolu palivového čerpadla jestli není poškozené a dává správné množství paliva. Doufám, že jsem Ti pomohl Honza.
    1 bod
  40. stejné zadní nárazníky měly už i O2 RS před a po face, což bylo do očí bijící, protože vůbec nepasoval linkami prolisů s tím předním.. u O3 v tom žádný problém nevidím, jediné co se změnilo tak zadní odrazky mají od 6.11.2017 jiné číslo dílu a není to bráno jako náhrada těch původních. nejspíš budou asi mírně zatmavené, ale nevím.. Zbytek dílů jsou beze změny..
    1 bod
  41. je to tak, je to lepší svezení s tím turbem. Při běžné jízdě se pohybuješ v rozmezí max 1500 otáček, při svižný to nemusíš vytáčet jak blázen. Motor tolik neřve - jelikož ho nemusíš vytáčet a lehkou nohou se s tím jezdí za málo...
    1 bod
  42. Po dlouhé době zdravím. Vidím, že moc stížností na rozvody tu nepřibylo...zřejmě už jsou všechny po výměně a bez problémů. Vydržel jsem "chrastit" skoro celé tři roky a měl jsem to štěstí, že bez přeskočení. Za poslední měsíc už to byl ale takový extrém, že jsem měl při startech stažený půlky. Najeto 59500km.Chrastil při každém startu, studeném i teplém, po dobu asi 7 vteřin. Vyměnil jsem olej, zlepšilo se o 70%, ale po najetí 700.kilometrů se vše vrátilo. Šikula ze škodovky zakoupil kompletní sadu original VW (kola,řetěz,napínák,přestavovač vačky, vodící a kluzné lišty,navíc byl v sadě i řetízek olej.čerpadla). Starý řetěz vytahaný o 15mm, napínák pomalu bez funkce. Asi za pět dvanáct...cena s prací 8000Kč bez dokladu. Jsem zvědavý, jak dlouho se vydržím vytahovat, že nemám problém
    1 bod
  43. To je moc pěkný , ještě jsem se chtěl zeptat, má tato kamerka dostatečně dlouhý napájecí kabel, kdybych to chtěl vyvést sloupkama do zapalovače? díky snad už by to pak bylo všechno Jak se k sakru maže příspěvek?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...