Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/22/18 ve všech sekcích
-
3 body
-
Áno, poôžu pomôžu. Nezachytia všetky, možno ani 50%, ale keby (a rysovať to tu a riešiť geometriou nemienim) zachytili 30%, tak význam majú. Či to je pre niekoho dostatočné percento, ak sa mu nepáčia, je vec iná. Tvrdiť ale, že to je s nimi a bez nich to isté, je ako tvrdiť, že ruská ruleta s jedným nábojom je to isté, ako keď sú tam náboje dva, či tri... Samozrejme, ak ma to trafí, tak ma štatistika v tej chvíli nezaujíma A tiež nikomu ich nepôjdem na auto montovať, ak sa mu nepáčia3 body
-
Přijde chlap na policejní stanici a chce vědět, kde tady mají bonzárnu, že chce udat souseda. Pošlou ho na služebnu a on hned spustí: "Soused má na dvoře složeno 10 metrů dříví."Policajt: "To přeci není trestné!"Bonzák: "Ale on si ho nechal dovézt z Německa!"Policajt: "No, to se teď může přeci taky!" Bonzák: "No, ale on v tom dřevě pašuje drogy!!" Policajt zajásá a ihned začíná organizovat policejní akci. Bonzák odejde a hned volá sousedovi, kterého právě udal. "Tak Josef, objednal jsem ti to sekání dříví. A mám pocit, že to bude ta stejná parta, co ti na jaře zryla zahrádku!"2 body
-
2 body
-
Zdravím, nikde jsem takové téma nenašel, tak přidávám foto jak vypadá octavia III s halogenovými světlomety s dodělaným LED DRL i s funkcí blinkru.. podotýkám, že bez rozlepení světel:) ale montáž cca tak na 3h a to nepočítam sundání nárazníku, kterému se bohužel jak jistě víte nevyhnete.. ( poždeji mohu přidat víc foto)2 body
-
2 body
-
To vyjde jeden pojebany clanok a uz tu ludia stratia rozum. P.S. Minule som sa zastavil v jednom nemenovanom velkom salone na kus reci, a chalani tam prave nabijali Superba s tou lidlackou. Ani som sa nad tym nepozastavil.2 body
-
ja by som netvrdil ze novejsi FW je k nicemu.... urcite sa navi o nieco malo zrychli, bude citat vacsie SD karty atd. ano nerikam ze je to nutne ale zase urcite nie od veci. nikoho do nicoho nenavadzam, ale po kazdej aktualizacii FW co som robil u RNS510 bol vysledok poznatelny.... co sa tyka map ano vzdy prve sa pokusit z DVD, SD kartu az nakoniec alebo radsej vobec1 bod
-
S čistícím CD opatrně nejsou moc vhodné pro slot in mechaniky, ale osobní zkušenost nemám. Oni jsou na něm čistící kartáčky poměrně hodně vystouplé a nevím co na to podávací mechanismus. A máš nějaký náznak, ze by mohl být problém se čtením? Pokud nebude DVD číst zkusit vypálit znovu případně na jiné mechanice. Já pálím v Neru a pak dávám kontrolu dat i povrchu. Zdarma kontrolu umí nero CD DVD speed(pokud tedy mechanika data o chybách posílá)1 bod
-
To uz jsem nekde slysel, kde to je? Pry tam delaji tak dobrou posypovou sul, ze se da i jist.1 bod
-
Pánové, nechci vám do toho kecat, ale téma Zástěrky je již hodno hospody. Stejně si každý udělá co mu libo.1 bod
-
Hele, @motosman, nechceš na další sraz dojet i s Teslou? Chci to konečně zkusit.1 bod
-
Jo tak před 30. lety bych ještě souhlasil. Tenkrát jsme stodvacítky stříkali pravidelně a stejně zrezly. V případě elektrochemické koroze, jako je na obrázku výše, by to nepomohlo stejně, jako to nepomohlo tehdy. Přežitek starých páprdů, stejný jako nechat blafat diesel na volnoběh několik desítek minut.1 bod
-
1 bod
-
to není tak, že by z toho vyletěl proud vosku, který před sebou tlačí všechen bordel. Stříkací pistole na dutiny udělá jemnou voskovou mlhu (to ta plechovka právě neumí) a ta uniká všemi otrvory. Ono se z toho jakoby kouří, jako kdyby jsi tam hodil cigáro. Celé auto nenastříkáš, protože na konci prahu už je toho vosku málo, nicméně tam nějaký "dohulí".1 bod
-
1 bod
-
jistě že, ale to že automobilka dá záruku 12 let za splnění určitých podmínek znamená, že si asi věří a auto je dělané aby to +- při standardní údržbě vydrželo. Prostě to svědčí o nějaké kvalitě. Co se Škody týče vím, že ty páté dveře jak rezly už u O1 řešilo řada lidí a bez problémů jim to bylo schváleno. prémiová značka je prémiová značka, která si má zakládat krom jiné na nějaké kvalitě, za kterou zákazník platí a předpoklady o tom kdo jak dlouho si jaké auto nechá jsou scestné. Ten XF stojí již od 1,2nil, co je za cenu Kardiaqa v lepší výbavě, tedy zas až tak drahé to není.1 bod
-
Souhlas, s touhle motorizací jezdím už rok a mohu vřele doporučit. Občas sedlám firemní 1,2 TSI a domů bych to nechtěl - do fabky možná, ale na octu je to málo. I když asi pořád lepší, než ty litrový třívalce, který Škodovka aktuálně montuje1 bod
-
1 bod
-
Stačilo jen trošku víc zatlačit a dekl hladce sklouzl pod plech hrany a už je v rovině. Díky za radu!1 bod
-
Dokud se tady nezacneme navzajem kuli ptakovinam urazet tak za me je diskuze super. Zatim si konkretne z teto diskuze odnasim to, ze ti kteri jsou zasadne proti zasterkam si bud mysli, ze si poskodi auto, protoze se jim dostane pisek mezi samotnou zasterku a barvu. ( a to ted tedy budu vice sledovat) A nebo jsou proti, kuli estetickemu prozitku z auta bez zasterek. Oboji chapu.1 bod
-
To je pravda, a já sám jsem zástěrky vždycky na autě měl a mám, ale jak se to na tohle téma rozjelo mi připadá trošku mimo mísu.1 bod
-
kazdeho vec to je do te doby, dokud za jednim takovym clovekem nejedes po zasypane silnici nebo za deste na motorce Pak to je i tva vec1 bod
-
Maveriku,škoda,že jsem nenafotil auta bez zástěrek co tu jezdí na servis.Ano,jsou to Octávky 2008,Fabie 2008 co mají shnilé prahy,spodky blatníků(mluvím o předkách) a tam i ty malé zástěrky pomůžou1 bod
-
To jste fakt presvedceni o tom, ze zasterky (v dnesnich rozmerovych relacich a umistenim blizko za kolem, ne jako za dob Š120 ci VAZů) zachyti odletujici kaminky? Zkuste se na pozici a delku zasterek podivat dukladne. Co (mozna) zjistite?1 bod
-
Jsem rád za každého rozumného řidiče před sebou, který plácačky jak se tady na fóru říká má. Zvláště na mokru nebo jsou-li na vozovce kamínky. Třeba odpůrci zástěrek až jim začnou kamínky mlátit na kapotu a do čelního skla a budou muset vyměnit čelní sklo změní názor.1 bod
-
Auto se s nimi sice špiní pořád, ale myslím,že pro řidiče vzadu to bude v dešti docela rozdíl. Další věc je ochrana laku a prahů před kamínky, bahnem a jiným bordelem. Tohle si musí rozhodnout každý sám, já je na autě chci.1 bod
-
Já neříkám, že by to bylo špatně. Jen ho dává dohromady už více než pět let a stále to nejede. Původní plán byl, že tím odveze dceru na svatbu. Teď je v plánu, že to dáme dohromady, než bude mít svatbu má dcera.1 bod
-
Stačí si sundat zástěrky na jedné straně vozu a chvíli takto jezdit na mokru a každý hned pochopí, zdali mají smysl nebo ne. A co se týká vzhledu, mně se na autě líbí.1 bod
-
Predpokladam, ze skrutky si vybral. V svetle smerom od kufra je duerka, tam ide hacik a potiahnut. Mne sa osvedcilo este pouzit plastove pacidlo medzi karoseriu a svetlo a vypacit to... So smerovkami nesuhlasim. Svetlo je vyraznejsie, to iste aj blikanie skokovo si vsimnes skor, ako postupne pri ziarovke. Aspon moja skusenost s cinskymi LED. Mozno to Osram-u nedovoluje konstrukcia ziarovky. Videi mam na nete viacero, dokonca aj na fore zverejnene1 bod
-
To je teda pekna blbost co Pawouku pises. Vychodoevropsky folklor? Ziju v GBR a zasterky tady ma vetsina aut. A k ty povinnosti zasterky mit nebo ne. Je to presne o ceske nature- Podobne jako se silnejsimi svetly kdy spouste lidi nevadi ze ostatni oslnuji, hlavne kdyz sami dobre vidi. Se zasterkami je to podobne. Proc bys nutil ostatni aby se prizpusobovali kuli tomu ze ty se prizpusobit nehodlas? Ze jsi neohleduplny vuci ostatnim a zasterky v desti nepouzivas pro ostatni totiz znamena, ze museji vynalozit vetsi usili za tebou jet. Stejne jako kdyz nekomu kouri z laufu jen proto ze si neohleduplne k zivotnimu prostredi necha vzit filtr PDF. Je to spravne? Abych ja jako ucastnik provozu musel za takovym hovadem jezdit s rouskou pres pusu? To jsem odbocil. Jen jsem chtel demonstrovat na jinym prikladu proc si myslim, ze jsou zasterky na autech fajn.1 bod
-
No tvl..to by mě mohl ten origo milovat za ty prachy..dát 6.500,- za 3 VIN..to máme ted doma 3 auta..a když si koupíme nové, tak to můžeme vyhodit ? @Galaxy64 koukám dle screenu, že máš kabel 17.8.0..na tom cd je jenom tahle aglická verze ? všiml jsem si na ali, že k verzi 17.8.0. je na cd i verze 17.1.3 v češtině..1 bod
-
@neo77 Ibiza v minulé generaci mohla mít i 2.0 TSI 105kW, takže brzdy problém nebudou, stejně tak Polo nabízelo v minulé generaci výkonnější motory. Ale jde o to, že se to prostě nevyplatí dělat. Dnes už jsou jiné emisní limity atd. takže by museli upravit nový motor na použití na platformě Fabie, pak naladit věci s tím související atd. (Prostě to není "plug & play"). A to vše stojí peníze. A kdo si koupí Fabii s cenou přes půl miliónu? Už u R5 se tady objevovali hlasy, že je to drahé, a to to stojí téměř stejně jak shodně vybavené 1.0 TSI DSG... Prostě se to ŠA nevyplatí a koncern ŠA prostě nedovolí vyrábět model který by "dotovali" (navíc by to kanibalizovalo Polo GTI, takže těch peněz by nebylo "zas tak málo"...). A upřímně, 95% stačí bohatě i těch 81kW z toho litru (resp 1.2 dříve)... Ten zbytek se musí bohužel poohlídnout jinde než u Fabie. Ale tak to bohužel je a asi s tím mnoho neuděláme1 bod
-
Přešel jsem z BMW X1 135 kW xdrive, tam se dal plyn zarazit do podlahy a problém s trakcí nebyl. Nicméně u Octávky nepozoruju nějaké výrazné potíže s prokluzem, chce to prostě jen trochu víc citu při rozjezdu a nezašlapávat to na jedničku do podlahy, prostě to auto je vzadu těžké a má tendenci sedat na zadek.1 bod
-
Volal jsem servisninu technikovi a jsme domluveni na schuzku s tim, ze si to projedem i primo s nekym ze skodovky, aby si to poslechli. Tak s tebou uvidi. Kazdopadne, je to slyšet cim dal vic a i kamarad, který jezdi jednickou octou TDI mi potvrdil, ze to je docela slyset [emoji3] Pak sem dam vedem, treba to nekomu pomůže. Sent from my iPhone using Tapatalk1 bod
-
A tak bych to taky nechal, pripadne pouzil nejaky znackovy LL. A budes mit klid vyrazne dele. Kdyby se žárovka dala vyměnit lehce jako za dob FI (a to jeste ne vsech s ohledem na motorizaci) pak prosim, ale aktualne mi to nedává smysl. Homeopaticky rozdil a takove crcani s tim...1 bod
-
přesně tak..co udělá jeden článek o autobateriích, doted jsme nikdo z nás nevěděli, jak to vlastně funguje nebo jsme si prostě bláhově mysleli, tedy aspoň já, že když jezdím a dlouze jezdím, že tím lépe baterku dobiju..holt nová doba.. A vzhledem k tomu, že asi brzy bude nastávat doba, kdy do našich miláčků začneme bohužel kupovat nové baterie, tak jsem si dovoil udělat takový malý přehled baterii EFB a AGM do našich F3..1 bod
-
Potvrzuji informaci uvedenou výše od Habi001. Podle více zdrojů opravdu 1.5 TSI do Octavie v ČR přijde až v polovině roku 2018. A to rovnou s novou verzí obsahující filtr pevných částic.1 bod
-
výhoda je, že Škodovka ho nestala mezi hned. Už jezdí u VW. Jinak náběh do výroby je pro O3 je 27KT20181 bod
-
wsharan, ak to tam nemas, skus infotainment (radio) - Car - Nastavenie - Zdruzeny pristroj a pohladaj rychlost. Teoreticky ste to mozno omylom vypli1 bod
-
Ahoj všem, potřeboval bych radu. Mám sedana a nějak divně se mi chová zámek na kufru. Když zmačknu na dalkáčí 3s tlačítko kufru,tak povyskočí-ale neotevřu. Po celou dobu zámek vrčí,zkouší zamykat a odemykat.Kufr neotevřu--musím na něj hodně zatlačit aby se zavřel!!! Stejně se děje i pokud sním dostatečně nemávnu -opět vrčí a neví co má dělat, a musím dotlačit ručně. Prosím o radu zda stačí jen nějak seřídit a nebo snad nový zámek? (zamykat zamyká) Dík.-1 bodů
-
chlapci s tím krytem už jsme mimo téma, tak doufám, že adminovi nebude tak vadit-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů