Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/14/18 ve všech sekcích

  1. https://www.youtube.com/watch?v=kFojTc0212o
    5 bodů
  2. No, nedělám. Nabídli mi manažerskou pozici v oblasti, o kterou se zajímám a baví mě. Na druhou stranu bude záležet na mnoha věcech, protože je to 120 kilometrů v autě denně. Ač si myslím, že mě mohou zaplatit (řekl jsem si o hromadu peněz... i Clint by záviděl), tak chci další věci, třeba fakt, že chci dělat přímo pod ŠA, ne pod externí firmou, hlavně kvůli odborům, smlouvu na dobu neurčitou a hromadu dalších věcí. @beuticek: Oplem dojedu a až se budou ptát, proč mám Opel, tak řeknu, že mají systémy na hovno, ale ať se nebojí, že jsem už tam a pomůžu jim to vylepšit.
    3 body
  3. Tak si ešte tých pár dní v pohode uži ....
    2 body
  4. 2 body
  5. Nene. Svoje si šetřím. [emoji16] I přes to všechno je nejlepší auto služební s CCSkou. [emoji6][emoji6][emoji6]
    2 body
  6. Menil už niekto zapalovacie sviečky v TSI 77kw? V koľko najazdených km? Ževraj by tam mali byť platinove, interval 60 000km. Je to tak?
    1 bod
  7. V tomto tématu se můžete rozepsat podrobně o spotřebách. Ideální je napsat údaje z PP (průměrná spotřeba, průměrná rychlost, ujetá vzdálenost, doba jízdy - ideálně foto), popsat ujeté trasy a styl jízdy. A nakonec konfrontovat průměrnou spotřebu podle PP s výpočtem podle ujeté vzdálenosti a načerpaného paliva.
    1 bod
  8. Ten odtok se hlefá pěkněna hovno. Věř tomu že ho máš průchozí a neřeš to, jestli nejsi nadšenec. Spíš v létě hledej loužičku resp. mokro pod autem a uvidíš že odtok funguje. problém bude v nedostatečné dezinfekci výparníku.
    1 bod
  9. dnes jsem se dozvěděl, že má čilda1 úplnou pravdu 91R2 je svolávačka na OCU systém - výpadky signálu atd, ale jen u některých vozů a 70G7 - svolávačka na obložení A sloupku , jedná se o úpravu, nebo výměnu plastu na uvedeném sloupku, při větším chladnu by se mohly uvolnit i částečky plastu a zranit posádku při aktivaci airbagu
    1 bod
  10. No právě, mně taky telefon před tou aktualizací SG přes wifidirect neviděl, po té aktualizaci ano, ale nebylo možné se telefonem připojit, prostě to nereagovalo na "připojit wifidirect k SG". Až teprve po opětovném spuštění appky, mně to vyzvalo k zadání PINu. Usuzuji, že ta appka nějak zavolá to wifidirect spojení sama. Potom už fungovala i mobilní data. Romku nevím ani kde jsem stáhnul, jen vím, že ten soubor se jmenoval nouckyrom.zip Doplněno: Na obrázku je šipkou označena ikonka, která mi nabídla tu aktualizaci, tam jsem defacto začal.
    1 bod
  11. Tak to právě zkouším v garáži. Nejdřív mi to nešlo, pak jsem v Smartgate appce uviděl info cosik o mobilních datech, a abych spustil aktualizaci. Zprvu jsem nevěděl co se bude vlastně aktualizovat, ale vypadá to, že appka zaktualizovala jednotku Smartgate v autě. Po novém spuštění appky se to zeptalo na šestimístný PIN, takže předpokládám, že se to celé přeplo na direct wifi. PIN jsem vůbec netušil, furt mi to vyhazovalo, že je nesprávný. Nakonec pomohl Iphon. Ten mi řekl po spuštění appky, že mám zadat NOVÝ pin. Ten se asi zapsal do jednotky a potom už na droidu to fungovalo. Výsledek je na obrázkách. Zkoušel jsem taky připojit se přes WIFI na SG notebookem. Normálně v prohlížeči, na IP adrese přidělené brány, je webové rozhraní s infomanagementem SG. Poznámka nakonec: S Iphonem žádný problém se současným provozem WIFI a mobilních dat nebyl .
    1 bod
  12. No jak se to vezme, tak jednoznacne to neni, na neutral z toho kopce totiz zase dal dojedes.
    1 bod
  13. Koncové světlo vlevo je zadní levé osvětlení tvaru "C" při potkávacích světlech.
    1 bod
  14. Haha, no aby tě kvůli tomu neodepsali .
    1 bod
  15. Karoq ma urcite dratky. Nejlepe to popsal @Habi001
    1 bod
  16. Co na to rict: 1) nevypinat / nerestartovat 2) koupit si poradny telefon Vim, rady nad zlato...
    1 bod
  17. Mam pred sebou poslednich par dni v Japonsku a nize pripojuji nejtypictejsi a u nas neovykla auta japonskych silnic. Tedy aspon v Tokiu a Kjótu. Silnici jsou plne hybridu, predevsim mistnich znacek, majoritne Toyota a Lexus. Prius posledni generace je tu na kazdem kroku. Elektricka auta prakticky neni videt, za dva tydny jsem potkal jednu Teslu Model X a nekolik aktualnich Nissanu Leaf (btw, vypada fakt pekne). Zajimavosti jsou tady popularni krabicky, od jednoduchych az po fakt pekne a hightec vybavene. A na druhe strane pak velka MPV (na fotce Honda Vellfire, ale ma je i Toyota a Nissan), velikostne neco mezi Sharanem a Multivanem. Snad kazde auto tady ma min 6,5"+ LCD s navi a vetsina s TV tunerem. A asi nejvetsi zajimavost na konec. SUV silenstvi nechava japonce naprosto klidnymi. Prestoze je sami vyrabi, je tady SUVcko mozna kazde sté auto na silnici. Jak jim rozumim. A na zaver jedna paradicka, spise pro znalce. Nissan Skyline GT-R.
    1 bod
  18. Ono je dost důležité, aby ta CCSka fungovala i pro soukromé užití
    1 bod
  19. Ano, motor v RS245 měl jako první předepsaný olej 0W-20. A má proto i jiné olejové čerpadlo a asi i další úpravy mazání. V čem je jiné a jestli je např. stále dvojstupňové (jako u RS 220, tlak 1,2 až 2,1 bar do 4 500 ot. a 3,5 až 4 bar nad 4 500 ot.) se mi zatím nepodařilo zjistit. Motory řady EA 888 mají mazáni všech částí motoru a chlazení pístů velmi komplikované - více viz. např. dílenské učební pomůcky SPP č.99. Proto bych přísně používal jen a pouze předepsanou specifikaci oleje.
    1 bod
  20. https://www.youtube.com/watch?time_continue=27&v=HYa3T0a862A
    1 bod
  21. Jeho si zle pochopil jazdí dole kopcom na neutrál. Ono to funguje dobíjanie dole kopcom ale pri zaradenej rýchlosti, brzdíš motorom a dobíja to.
    1 bod
  22. Ne, jakmile začne auto brzdit motorem, začne rekuperovat. Proto píše že se bude muset odnaučit vyřazovat vyřazovat z kopce.
    1 bod
  23. motosi a já myslel že to bude auto za tvé prachy....
    1 bod
  24. Díky za názory, každopádně až bude auto zajeté, obě půjdou na brzdu a určitě se podělím o výsledky. Karbon bude u přímo vstřiků vždy problém, týká se to i nových motorů, na sání řešitelné, s usazováním na vstřicích to bude horší... Co mě ještě trápí a před koupí jsem netušil, že už se do toho lije pleťová voda - 0W20 VW508..., netuší někdo jak se škodovka staví k tomu, kdybych tam chtěl dát něco s VW502 ať už 5W30/40 nebo 0W40? V manuálu jsou vypsané všechny tyhle specifikace, ale nejsou rozepsané pro jednotlivé motorizace...
    1 bod
  25. To jsem taky kdysi říkal a už mám druhýho
    1 bod
  26. Clint: jj. Ty disky jsou hrozný. Špatně se chladěj kotouče, na jednu stranu to hází bordel a na dálnici auto samo zatáčí do škarpy. [emoji847] Takhle je to správně. Barva bude černá...
    1 bod
  27. I blba dioda a SMD odpor jsou soucastky navic, to stoji penize, sice malo, ale stoji ... muj typ, neni to tam ...
    1 bod
  28. Víkend s Karoqem (předokolka s DSG, pneu zimní 18" , naprostou většinu km nastaveno na mod Normal) : Vůz v obsazení 2 dospělí +2 děti (zavzadel minimum) město (Praha + jižní spojka) město / dálnice (do 140km /h) mimo město mimo obce (70% trasy) + dálnice (tempomat na 130km/h) celkový průměr dle tankování (7,15 lit/100 km) souhlasí
    1 bod
  29. Podle Googlu ,německy nevládnu - 91R2 softwarová aktualizace řídicí jednotky OCU (řídicí jednotka vestavěného systému nouzového volání) ..
    1 bod
  30. Takze u mna je to 95% svizna jazda mestom. A na dalsich 2 fotkach (screeny z mobilu) je osobitne jazda mimo mesto. Porovnanie spotreby podla PP a podla vypoctu sem hodim po natankovani (bude coskoro).
    1 bod
  31. Motory 1.2 TSI EA211 ve vozech Škoda.pdf
    1 bod
  32. Tak to pravdepodobne bude tim.
    1 bod
  33. A co takhle kdyby Ti ještě za to, že to auto odvezeš ze salonu zaplatili. :kol-44: . Takové mazáky zbožňuji. Znám jednoho co pro rozdíl cca 1000 Kč jel 2 x Ol- Pv, aby se tam minimálně ještě 2 x otočil a pak si pro to auto jel.... Pak bude 10 let básnit jak s někým vydrbal a ušetřil mraky hrachů.
    1 bod
  34. 17705 bych neřešil, pokud je sporadická. Toto snad píše každému.
    -1 bodů
  35. natlakoval jsem celej system, nasel jsem par netesnych spoju hadic ktere jsem dotahl. Pri tlaku 1atm me zacal podchazet jeden vstrikovaci ventil a i kolem sedel to podchazelo. Tak jsem to povymenoval a mam jistotu ze je vse tesny...
    -1 bodů
  36. Jenže to se ještě měření spotřeby nedělalo pomocí ojebávacího softwaru a tak, aby koncernová "průměrka" ve spotřebě a tudíž i v emisích CO2 dovolila produkci podobnejch motoricky přebušenejch zvěrstev, jako jsou Touareg nebo Veyron bez udělení pokuty od €urochujsajůzu... Já se nebesky těším na dobu, až si lidi konečně uvědomí, že ňafání ekoteroristů je jenom hra na to, kdo jim víc zaplatí za kušování a kdy konečně začneme jak €urochuje, tak ekoteroristy věšet na stromy nebo (líp) pod ty stromy zakopávat za živa, aby byli tý vegetaci taky k něčemu užiteční. Žádnej skutečnej přínos ty jejich zkurvený €urovyhlášky nepřinesly, jen způsobily daleko větší ojebávání ze strany výrobců aut a zvedání ceny za vyvíjený a montovaný technologie údajně zvyšující ekologičnost auta, který ve finále fungujou jen v labáku respektive v momentě, kdy auto zjistí "že je měřeno", ale v reálu na silnici ne. Pak se nediv, že nedokážeš dosáhnout v reálným provozu na tu jejich namodelovanou a doslova vymodlenou spotřebu, vydedukovanou podle nějakýho labákovýho experimentu... Když jsem byl malej kluk, měli jsme doma škůdku 110 LS, která měla papírovou spotřebu 8 litrů "na sto". Dnešní auta jsou možná trochu aerodynamičtější, ale určitě jsou těžší než ta dávná škůdka a taky jezdí vyššíma rychlostma - zatímco tepelnou účinnost motorů nedokázal nikdo zvednout ne od roku 1970, ale dokonce už od druhý světový války natolik radikálně, aby to opravňovalo výrobce tvrdit něco o "kombinovaný spotřebě" natolik nízký, jak se nám dneska snaží kde kdo nablejt do hlavy ....
    -1 bodů
  37. 370ps u konkurence oficiálně.(4 letá záruka) http://www.seat.ch/de/modelle/neuer-leon-cupra/cupra-by-abt-370.html
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...