Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/13/18 ve všech sekcích
-
Ja jsem nastesti nemel takovy problemy s dodanim, nicmene dobre chapu lidi, kteri cekaji a termin vyroby se jim porad prodluzuje, aniz by kdokoliv dokazal rici presne datum dodani. to je velky problem a maslo na hlave ma v tom pripade Skoda Auto.Verim, ze interne pouzivaji planovaci nastroje, kde jsou presne videt data jednotlivych kroku, od objednani, zalistovani, vyrobniho procesu, dopravy na prodejnu atd atd... toto by do urcite miry melo byt zpristupneno zakaznikovi. A nechapu, ze v roce 2018 clovek musi vsechny informace tahat z prodejce a nahanet ho. to je fakt pravek.3 body
-
Nejsou na toto zvyklí. Vem si, že jseš člen 0,5% uživatelů, kteří mají elementární ponětí o věcech jako je řídicí jednotka, adaptace, ... Polovina lidií ani nezná funkce svého auta.3 body
-
Stejně je síla, jak jsou v těch servisech „zblblí“…. Objednávám se na servis, kam jezdím delší čas. Olej vlastní není problém, můžu být u toho – tady super. A pak chlápek říká: a vidím, že tam jsou nějaké servisní akce, ty vám budeme muset provést… Já: jaké servisní akce, čeho se týkají? On: to nevím, ale budeme vám to muset provést Já: když nevíme, čeho se to týká, tak to nechci realizovat On: budeme vám to muset provést, to chce Škodovka Já: na MÉM voze, se bude dělat to, co budu chtít já a ne co chce Škodovka Naštěstí jak se přitom hrabal v systému, tak povídá: Ale vidím, že jsme vám je ale vlastně posledně už všechny dělaly…. Prostě mi štve ten jejich bohorovej a těžce mylnej přístup. Oni to berou tak, jak kdyby jim to auto patřilo. Ale to je můj majetek a já rozhoduju o tom, co se s tím bude dělat. Oni tohle vůbec nechápou….3 body
-
2 body
-
2 body
-
Tohle bude asi off-topic, ale to jsou tu tak poslední dvě strany. Mně osobně vůbec nevadí dodací lhůta jako taková, věděl jsem o ní předem, souhlasil jsem s ní. Chápu i to, proč je tak velká, že občas příjde nečekaná restrikce, ... S tímhle nemám žádný problém. Ale to, že celý proces je jak z minulého tisíciletí, kdy jediný způsob jak se dostat k jakékoliv informaci je otravovat dealera osobně, 4 týdny před výrobou není auto ani zaplánované do výroby, pár dní před předáním vozu dealer netuší, kdy k němu auto přijede. Oficiálně mi nikdo nenasdílel ani MY2019 dokument, takže nebýt toho, že procházím UK škoda fóra bych ani netušil co dostanu za auto. To prostě nepochopím. Nákup u škody má úplně nejhorší servis se kterým jsem se kdy kde setkal, jakýkoliv eshop který si někdo otevře v bytě v paneláku, je podstatně více pro-zákaznický, minimálně pošlou e-mail pokud se do @#$)@! změní stav objednávky.2 body
-
To je jasny. Jen uz moc neverim tomu, ze za delsi doby dodani mohou jen a pouze himologace. Ty za to asi mohou jen z mensi casti. Spis to bude o omezenych kapacitach vyroby a o nizke priorite pro CZ trh.2 body
-
SM Technika 3/2018 clanek porovnani 1.0 bez a s OPF. I kdyz to vypada, ze chybi na pravo toho dost, tak ne max 0.5 az 0.75 pismenka:). tentokrat se mi to nepodarilo dobre dat do skeneru. SMSpecialTechnika3_2018_Fabie.pdf2 body
-
1 bod
-
Pro mě je to zase první auto, se kterým jsem ujel víc jak 1500km na nádrž, konkrétně 1587.1 bod
-
1 bod
-
máte recht, na Maxidotu to taky vidím, ale už to nevnímám ... mně stačí, že už nemusím myslet na to, že po každém nastartování mám mačkat tlačítko a nemusím už kurv.vat, když zapomenu a mě to po 800m od nastartování, venku 5°C, tak si to klidně zhasne1 bod
-
Co se týká zkušeností, tady na SH o tom myslím nikdo moc nepíše. Na konkurenčním OC foru tomu uživatel p2p vytvořil celý topic, oni kluci z Brna prve šli jinou cestou, nakonec ale skončili u BK pístů od KolbenSchmidt. No, je tam také nekolikrát zmíněno, že lidé zvolili písty od Borsehung nebo ET a jezdí, takže je to opravdu jen na Tobě, čemu se přikloníš. Doporučuju si o tm osobně promluvit s dvěma třemi mechaniky, co to někdy dělali a pak to rozseknout Zásadní forum a mechanik, co se (nejen) tomuto motoru věnuje je Rus Alexej Truschin, pod nickem suslikrus má spoustu infa na webu. Ten to jako jeden z prvních na webu zmáknul a tady jsou odkazy na dlouhé večery studia, spoustu fotek a videí, některá stojí opravdu za to ve vlákně na vwts.ru jsou právě ta TPI od VW citována, takže jeho opravy se o to právě opíraj a není to jeho výmysl http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=192986 http://vwts.ru/articles/engine/cdab_problem.html https://www.drive2.ru/users/suslikrus/ https://www.youtube.com/channel/UCiuHVkQbM3b9Pp0nSf8qZsg https://www.instagram.com/suslikrus/ S opravou jen překroužkováním sadou od Hasting jsem nikde zkušenosti nezaznamenal, upřímně, cena velmi zajímavá, ale stále jsou to mini kroužky (výšky 1, 1,2 a 1,5mm), přestože stírák je skládaný a tedy jeho drenáž snad neucpatelná, nevím, jak se bude chovat po nějakém nájezdu. Pionýrem být nechci, ono GO není levný samo o sobě, jen kvůli cca 8tKč rozdílu mezi jen kroužky od Hasting nebo celý písty od KolbenSchmidt by mi to za to nestálo Poslední věc, na forech není dovoleno citovat bezprostředně poslední příspěvek, je jasné, žes reagoval na mě. Smázni prosím tu citaci v Tvém příspěvku1 bod
-
Tak mi to vysvetli :) kdyz si proctes to uk forum, tak v dobe, kdy tady lidi cekaji ma auta z duvodu homologaci jim jsou dodavana do 2 az tri mesicu a jeste se jim to zda dlouho :)1 bod
-
Kluci, odkaz na příspěvek s TPI, která řeší jaké písty pro CDAA u VW, jsem dal tady na foru do topicu o spotřebě oleje pod každou verzi (Octavia, Superb a Yeti). Samotný příspěvek je tady Tam jde o to, že VAG sám na počátku problémů, tedy již v roce 2010/2011, určil, že CDAA má být léčeno kompletem pístu (jde o píst s namontovanýmy pístnímy kroužky, čep a zajištění čepu) 06H 107 065 BK z BZB motoru. Ale jak šel čas a v serii od 6/2011 nastoupily komplety pístu s čepem 23mm, tak VAG místo aby v TPI i ETKA podržel možnost použití kompletů pístů BK pro motory s číslem CDA_221245 vyrobené do konce 5/2011, tak stejně jako u nové serie i pro opravy všech dosud vyrobených určil nové písty na 23mm čep znamenající výměnu ojnic, a to v TPI 2025422_6 vydaným 29.1.3013 ... Co je na tom nejsmutnější, tak i nové písty používané od 6/2011, tedy na 23mm čepech, nemusejí znamenat spásu, protože i ony mají jen vrtané stírací kroužky, sice 2mm vysoké, ale opakuji, stále jen vrtané. No a ty dirky prostě na tyhle motory nestačí, ucpou se a šmitec ... (můj osobní názor je, ža za to můžou NOx a EU5 .... každý benzínový přímovstřik jich produkuje moc, stejně jako diesly, spalováním chudé směsi s lambda > 1 to jinak nejde, tak musí recirkulovat spaliny co to jde a to se podepíše na znečištění oleje, se kterým ty mini stíráky nemůžou držet krok ... Tady je EGR řešeno časováním a tedy překrytím otevření sacích a výfukových ventilů ve výfukové fázi zdvihu, to je taky hlavní příčina toho neskutečnýho bordelu na sacích ventilech a okolí v sání, odvětrání klikovky do sání tomu jen sekunduje, a to, že tam není nepřímý vstřik benzínu do sání před ventily to jen ukáže v plné kráse ... Kdyby tam MPI vstřik byl, jen by to omytím skrylo efekt EGR, se zatížením oleje by to nic neudělalo ...) Proto TPI 2025422_9 z 3.8.2016 uvádí, že modifikovné komplety pístů 06H 107 065 CP ani 06H 107 065 DF problém neřešily, a od čísla motru CDA_482228 tedy nasadili podle ETKA poslední varintu kompletu pístů 06H 107 065 DL, která má skládaný 3dílný stírací kroužky. (nevím, kde CDAA ještě jelo seriově i po 2016 v EU, asi jde o info pro jiné trhy, jde v podstatě o komplet pístu DF s jinou variantou vloženého stíracího kroužku) Takže shrnuto, pokud nechcete při GO měnit i ojnice, a zároveň nechcete jen překroužkovat současné písty náhradním řešením 2C5382 od Hastings, vyberte variantu kompletu pístu BK (uvádím jen suffix z celého čísla), která má prořezávaný stírací kroužky, výška kroužků je vrchní 1,2mm spodní 1,5mm stírací 2mm a píst má stejný průměr, jako ten, co je v autě, tedy 82,465mm. (písty z kompletů CP, DF a DL jsou menší, jejich průměr je 82,435mm) Kupovat od VAGu je asi nesmysl, aktuální cena cca 5900Kč / 1ks ... Extistují ale i aftermarket řešení, Borsehung, ET Engineteam, atd. je na každém, co vybere ... Já osobně bych ale vybral možnost od KolbenSchmidt, komplet 40251600 od fy. KolbenSchmidt (uváděno také jako 40 251 600) https://www.ms-motorservice.com/en/ http://catalog.ms-motorservice.com/ mají i českou výrobní pobočku https://cz.rheinmetall-automotive.com/cs/o-nas/ks-cz-motorservice-sro/ ET Engineteam ( KS Motor Servis Van, s.r.o.) nemá s KolbenSchmidt již nic společného od cca 2005, je to samostatná společnost i brand, kde si nechávají písty vyrábět nevím, ale internetové zkušenosti ostatních mě nelákají zkoušet jakékoli díly od ET, které někteří stále zaměnují s KS, tedy KolbenSchmit ... https://www.engineteam.com/kontakty https://www.ksmotorshop.com/content/detail/cs/41 bod
-
1 bod
-
s těmi dobami dodání je to zajímavé. Na Briskoda u posledních příspěvků "Delivery times" píšou, že auta objednaná v červenci jdou do výroby teď v září. Takže to vypadá, že ŠA má pro CZ trh nižší prioritu dodávek než např. pro UK trh. Když člověk listuje v tom vlákně, tak se nestačí divit jejich dobám dodání, když tady lidi čekají klidně rok. Navíc tam mají portál trackmyskoda.co.uk, kde je běžně možné online zjistit stav objednávky (teď co to píšu teda dočasně offline :-) ). O tom si tady můžeme asi nechat zdát.1 bod
-
1 bod
-
Myslím si, že tato rubrika se týká právě dodací lhůty a asi by nevznikla, kdyby bylo vše OK. Za co peníze utratím je moje věc. A pokud jsem se rozhodl pro "škodovku", tak to neznamená, že nebudu kritizovat to, co je špatně.1 bod
-
1 bod
-
To je další častý nešvar a nejenom u řidičů některých Superbů - v zatáčkách to neumí jezdit, lítají od čáry k čáře, já je před sebou tlačím s daleko slabším autem s mizernějším podvozkem. Pak přijde rovinka, využijí vyššího výkonu motoru, tak na to šlápnou, no a v další zatáčce je zase dojedu...1 bod
-
Přesně tak to je, osobně jsem nikdy na ničem spojku necítil... (a to jsem jezdil vším možným, dokonce ani, pro porovnání ideální, 1.2 TSI 81kW to nedělala). Na 1.0 TSI 81kW se mi to stalo několikrát, buď rozjezd do kopce, u kterého auto neví, zda se sotva rozjet s vysokými otáčkami a smradem ze spojky a nebo chcípnout a pak couvání do kopce. Takže se vlastně nedivím, že spojka umřela. Linkuju zmiňovaný článek: <1 bod
-
Taky je možná rozdíl 3hrnek na skákání kolem města a na cesty delší. Je to o tom, co člověk preferuje a jakou životnost od toho očekává.1 bod
-
To neni posedlost ale realita,nikdy se třival nevyrovna kulturou běhu čtyřvalci,nedivim se že ho obhajuješ když ho sam vlastniš,ale nevnucuj ho prosím ostatním.1 bod
-
Mylsím, že lidé nechtějí do fabie šestiválce. V pohodě by stačil čtyřválec a všichni by byli spokojeni.1 bod
-
Twisted nic nevnucuje, má pravdu. Taky si myslím, že se to zbytečně řeší. Spousta lidí co tvrdí, že "do tříhrnku bych v životě nešel.. " podle mně vlastně ani neví proč.. Jiné automobilky ,např Ford třiválce mají delší dobu než Škodovka a neřekl bych, že to byl propadák.. Ano "čím víc vlců, tím víc auto" :-)))-1 bodů
-
Opět demagogie - u menších škodovek prostě u přeplňovaných zážehových motorů nemáš, tady nejsme na Ford foru.-1 bodů
-
To je normalni LTE modem ne? Akorat trosku predrazeny, asitak petinasobne predrazeny, protoze Vodafone prodava neco takoveho za 477 Kc. https://www.vodafone.cz/modemy/vodafone/vodafone-k5160/?variant=vfk5160-1 bodů
-
-2 bodů