Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/12/18 ve všech sekcích
-
ja som na DSg veľa nenajazdil , na svojich autách možno 40tis km , na iných len desiatky a stojím si za svojím ... ako podobné nezmysli že ideš pomaly v križovatke kde na sprostej Felicii pridáš na dvojke a ideš tak toto hobluje spojku a pri prudšom pridaní kde nie je vôbec nutné podradiť to vrazí cez zuby jednotku , podobne 2-3 a 3-2 kde to v 70tke drbne tomu motoru dvojku hodí ťa to na zadné a potom vzápätí trojku , prečo myslíte že veľa tých dsg hlavne na silnejších motoroch pri preradení 2-3 a 3-2 búcha ako bez synchronu ? venujte sa téme ale prosím nehľadajte chybu v tom kde nie je , 99% ľuďom DSG vyhovuje , mne nie , a už som sa v nejakom tom aute viezol , konieckoncov dsg je jedna podstatná vec prečo už nechcem 3,6 fsi v superbe čo je inak super auto vo väčšine iných ohľadov2 body
-
2 body
-
2 body
-
I já jsem objednal výše zmíněné LEDky a včera vyměnil všechno bez problémů. V garáži jsem si nejprve myslel, že LED ve směrovkách svítí až moc a mohly by oslňovat, ale při dnešním testu po cestě do práce, kdy kamarád, který jel za mnou v jiném autě žádné možné oslnění nehlásil a to ani při průjezdu v neosvětleném tunelu. Ještě to vyzkoušíme dnes v noci někde na nějaké okresce.1 bod
-
Ano, v současné době prakticky jediná varianta, jak se k podobné slevě dostat = velkoodběratelská smlouva zaměstnavatele a z toho plynoucí nárok na slevu. Ovšem už si to nekoupíte např. na IČ a konkrétně u nás je to omezeno na konkrétního prodejce.1 bod
-
Mi máme aktuálně slevy následující, ač nemáme ve firmě s automotive nic společného. Je to v rámci nynějších firemních benefitů na základě slevy u konkrétního dodavatele Škoda, protože tam bereme celou firemní flotilu. Každopádně před půl rokem, když jsem sám sháněl auto, dostával jsem i větší slevy, protože prodeje nebyly nic moc. Teď když je prodejů hodně, tak jsou slevy asi nižší.1 bod
-
1 bod
-
Je nutne si uvedomit, ze autosalony nejsou skodovky, ale kazdy salon je samostatna firma, pro kterou jsou ostatni salony (byť jsou stejné značky) konkurence.1 bod
-
Ty předváděcí vozy nejsou majetkem Škodovky ale každého jednoho toho autosalonu. Každý autosalon si je zaplatil na své náklady, není teda možné aby si je mezi sebou půjčovali. Jediné co mohl udělat tak se mrknout jinam kde to mají a doporučit kam můžeš zajít. Kdyby to udělal tak by to stejně neznamenalo, že to koupíš u něho a nevemeš to rovnou od té konkurece, tak co by se snažil víc než je nutné. Když si trochu zaspekuluju, tak autosalon velikosti Porsche Brno ani nemá o zakázky nouze, lidi tam chodí už jen ze setrvačnosti s jakou slyší a vidí všude reklamy. Ty jsi tam taky určitě zašel na základě toho, že je to známý a “určitě dobrý” salon.. Takže možná skusit nějaký jiný menší, méně mediálně známý autosalon, ještě natrefit na správného prodejce a třeba by se pro tebe roztrhal aby jsi dostal co chceš.1 bod
-
V CNG uz mame vetsi. Zkus se mrknout do etky, jestli se lisi alternator pro CNG (nota bene se start-stop) a pro Tvou verzi...1 bod
-
Zadné svetlo treba vybrať celé von ,až potom sa dostaneš k žiarovkám .Nic strašne to nieje v návode to je.Chybu auto nehlási .1 bod
-
@Sklennny, když už se tady oháníš výší slevy, tak by bylo fajn napsat za jakých podmínek. Pak si všichni myslí, že ta výše je normální.1 bod
-
1 bod
-
Ikdyž dupne jen na brzdu tak téměř po celou dobu manévru je auto ovladatelné, ten motor chcípne až v posledních okamžicích brždění. Navíc dnešní posilovače si i skrz Start/Stop ještě nějakou dobu udrží tlak. DSG určitě může zmírnit únavu, ale toto si myslím už jsou hodně osobní preference a 100 lidí bude mít 150 názorů na toto, stejně jako to předjíždění, každý prostě jezdí jinak a vyhovuje mu něco jiného (naštěstí ještě nejsme všichni jen naprogramované stroje aby jsme dělali vše stejně :) ).1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Policie zatkla podvodníka prodávajícího pilulky pro věčné mládí. Jde o recidivistu, který byl za to již trestán v letech 1721, 1845 a 1926.1 bod
-
Presne, ta auta uz jsou zkurvena z vyroby resp. nekdy jeste drive, na papire. [emoji5]1 bod
-
1 bod
-
Zkusím svůj dotaz napsat sem. V poslední době nejsem spokojený s reklamama. To že jsou, beru. Fórum musí z něčeho existovat. Ale narušuje to grafiku stánek. Nebo jen u mně? Otevřu fórum, vyberu si vlákno které si chci otevřít, kliknu na něj, ale v tom okamžiku dojde k načtení reklamy a přeskládání celé stránky. V nejlepším případě to je klik do prázdna, ale většinou nechtěně do profilu někoho, nebo tu reklamu otevřu, zkrátka se dostanu jinam než jsem chtěl. Řešení je počkat než se to přeskládá a teprve potom klikat. Ale vždycky zapomenu. Připojení si myslím že mám dost rychlé (měřeno 70Mb/s) a používám IE. Proč se ty reklamy nenačítají společně s fórem, nebo aspoň rychleji.1 bod
-
Svítit xenony za dne je asi tak zbytečné, jako Váš komentář...1 bod
-
A hlavně starý rapid už je jakž tak vychytaný. Nový může mít plno problémů, stačí se podívat jak se tady řešily problémy prvních rapidů.1 bod
-
Tohle je těžké soudit, protože každý má pohodovou jízdu jinou.. třeba dneska jsem jezdil za 10,5 litru.. najel jsem asi 140km, dálnice 36km, okresky 48 km,zbytek město. Dálnice jsem jel 160-200 , okresky kolem 150, obec předpis. Z obce akcelerace poměrně silná a celkově ten usek jsem si spíše užíval. Zbytek kilometrů jsem najel po Praze, většinou ucpáno, takže pro spotřebu ideální :-D Výslednou spotřebu beru jako velmi dobrou. Jinak běžně po měste když se fakt poposkakuje, tak to jede okolo 11,5-12,5 Co se týče opravdu klidné jízdy dá se ject za 7 litrů, ale je to takřka bez akcelerace a hlavně okresky do 110 a chce to už plynulost. Cestou na dovolenou když jsem jel do Chorvatska, tak po projetí Rakouska byla spotřeba 7,1 včetně česka.. ale víš jak vypadá Rakousko, často omezení na 100 a jinak jsem dodržoval 130, při takových rychlostech to moc nežere. Do Chorvatska jsem dojel za 8,9 přes Chorvatsko jsem už zase letěl. Když jsem do Italie na dovču, tak do Trenta byla spotřeba tuším 7,2 a bylo v tom i neomezené Neměcko, kde jsem jel pořád k těm 200, ale zase skoro celý Rakousko 100 km/h kde to prostě rapidně klesá a vlastně až do Italie byla rychlost omezená na tý 100. Zkoušel jsem i spotřebu při tempomatovýh 165 na dálnici usek 50 km + 10km okreska --> dálnice poloprázdná, výsledná spotřeba 8,8. Potom předpisová ranní jízda 43 km - 17km dálnice zbytek okresky - dánice 140 km/h , okreska 105 km/h. Dá se říct bez prudké akcelerace a plynulosti spottřeba kolem 7,4. Moje dlouhodobá spotřeba byla 8,5 litru. a to byl vždy ten 43km usek tam a zpátky + nějaký výlety, pričemž cestou tam jsem jel v klidu a zpátky si to užíval. Momentálně mám dlouhodobku 9,8 l - je tam více města a je pravda, že ted jezdím svižněji. Na spotřebu si ale nestěžuju.. když fakt využíváš potenciál, tak té spotřebě se nechce přelézt moc 13 litrů, což je super.. Snad ti tento rozbor pomůže :-D1 bod
-
zoznam dielov máme. kódovanie niečo z FL stiahnuté mám, no vyšla aktualizácia VCDS, teda by som to rád napojil znovu. káble by sa dali vyrobiť, len musíme počkať na Erwin, kedy budú schémy. z toho sa dajú káblové zväzky vyrobiť, ak nie je priamo možnosť ich objednať1 bod
-
Jj, tak nejak. Vis co, ta kuze je hovezi (ovsem proto se to jmenovalo kozeny paket) je vyrobena z hovezi kuze z mladych byku co behaji jen v Rakouskych Alpach na Grossglockneru. Ti byci maji jen mlade samice jalovice. Vlastni TV Sat, vyhrivane louky. Spi na zdravotnich matracich od Dormeo. Kazdy vecer wellnes, sauna..Porazka tehle byku a zpracovani kuze je jen pri mesicnim svetle pri uplnku. Pritom tu kuzi zpracovavaji jen divky pany do 15ti let v den svych narozenin. Tedy neni to kvalitou kuze, ale vim cim to je. Mam agresivni pot. A to tak ze dodavam Varte do autobaterii. To se pak nemuzu divit. [emoji23]1 bod
-
Pokud se budeme bavit o “suchem” dsg ... tak tam neni pro vymenu oleje predepsany zadny interval. Skodovka sama tvrdi, ze je dozivotni. ne, zivotnost te “mokre”neni 60 tisic... zadna repas tam neni potreba1 bod
-
V obou převodovkách, jak se suchou, tak s mokrou spojkou se mění olej. Olej se má měnit nejpozději po 60tkm.-1 bodů
-
-1 bodů
-
@Craig Na krátké trasy vybírej řidší oleje, rychleji maže studený motor. Vyhni se longlife olejům a jinak při výměně rok/10tis. km je to jedno :)-1 bodů
-
-2 bodů