Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/21/18 ve všech sekcích

  1. Ty sám víš kulové, co jsi tím ve skutečnosti způsobil/nezpůsobil. Ovšem u svých příspěvků, kde toto radíš, to nikde sám nenapíšeš. Ono vlastní neznalostí se málokdo chlubí. Proto to Aleš_BX uvádí na pravou míru. Správně by to mělo být nějak takto: "Deaktivaci S/S jsem provedl tímto způsobem, nemám ovšem nijak ověřeno, že to nemůže v budoucnu způsobit nějaké blíže nespecifikované problémy, protože tento systém dostatečně neznám". Tečka, vyřízeno. Pak už je na každém, ať se rozhodne, zda tento zákrok provést, nebo neprovést.
    3 body
  2. Panove a moderatori.....zda se me ze vlakno o Citigo jak kdyz nekdy vymře...jak se dostaneme na urazky a pomluvy hned je tu 20prispevku.... Co na to moderatori smazeme ty prispevky?
    2 body
  3. Kluciiiii kazdej ma svoji pravdu pojdme se vratit k tematu...
    2 body
  4. Určitě AlešBX neskutečně finančně krvácí, platil dvě stovky za deaktivaci sss v autě za 900000 :-).
    2 body
  5. Já to dávám na oko na zvedání motoru.
    1 bod
  6. To neni smula. Sefuv yeti zase v servisu. Tyden po tom co mu menili tesneni pod vstriky kontrolka elektroniky motoru. Ten muj mechanik co ma 03 jako Clint a co je stejny Skodovkar jako ty. Dnes kdyz s tim jela jeho zenan, cervena kontrolka nevim ceho, to se ho pak zeptam mluvil jsem jen s jeho zenou. Proste krasna prace, skodovky v okoli se sypou jako ten snih tuhle nedavno. Jeste zbyva strycovo kardiaq. [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  7. Jenže to by lhář a zloděj pracující u policie musel mít páteř..
    1 bod
  8. Můžu dát referenci z motoru 1.6 FSI (z domu šla s 250tkm na hrbu) - na N95 to bude jezdit, ale řešil jsem problém, že pokud bylo teplo tak v přechodových otáčkách (mezi tak 2000-3000) bylo při otevřeném okénku slyšet lehké cvakání z motoru - bylo to tím, že už elektronika motoru nezvládla korigovat klepání a v motoru docházelo k detonačnímu spalování (ignorovat se to fakt nevyplatí)- vyřešeno nakonec tankováním vysokooktanového benzínu. Pak ani nehlesla. Výkonově to má vliv takový, že pokud motor na N95 musí korigovat klepání - jde to na úkor výkonu, proto u těchto motorů to na N98 jede lépe.
    1 bod
  9. Pokud svítila kontrolka, měla by být zapsaná závada v paměti, takže asi nechat někde vyčíst na diagnostice co tomu je.
    1 bod
  10. To se stalo i moji manželce, rozdělal jsme tapec.a bylo uvolněné obě upevňovací svorky co drží okno, cca o 3mm posunute k A sloupku ale jen u řidiče. Ale může to být cokoliv chce to rozdělat tapec. a podívat se co tam je uvolněného nebo prasklého.
    1 bod
  11. Jen pro doplnění ceník Škoda Karoq 2019: https://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/11a87265-f2c1-4192-a6ed-93af55e69bfb/karoq-cenik.b26eb51562c314ae634a63d27ca84146.pdf
    1 bod
  12. 2 měsíce lhůta reklamační ? že by měl Hecht nějakou extra ? pokud vím, tak zákonem je daná lhůta na reklamaci jeden měsíc ne ?
    1 bod
  13. někoho snad ještě překvapuje, že je výroba v Číně ? možná jsou tam vyráběné i ty slavné a předražené Cteky ? nebo jsou snad ty Ctek opravdu Made in Sweden ?
    1 bod
  14. Taky mam silnou baterku, ale uz ma 5 nebo 6 let. Driv mi to taky nedelalo, poprve jsem si toho vsiml minulou zimu. Pokud mas baterku v dobrem stavu, tak se s tim asi nikdy nesetkas... Ja uz ji mam fakt spatnou, vim to, brzy koupim novou.
    1 bod
  15. Moc drahá sranda - antény, ŘJ, kliky, nové klíčky...
    1 bod
  16. @Aleš_BX budou vánoce...to chce klid...a slunce v duši... kazdopadne diky @danikd zjistil ze kabliky jsou z tlacitka zapojeny do jednotky motoru (ECU) takze bych predpokladal ze bude ovladat jednotka motoru....a ta se bude kodovat treba :-) PS: dnes jsem videl asi exportni verzi Citigo MR 2013 benzin 55kw a mela Start Stop :-) ....
    1 bod
  17. Dobrý večer všem. Vážení, timto bych Vás rad pozval na prosincový sraz který se bude konat 1.12.2018 v 14 hodin v známem a oblíbenem prostředí restaurace Lašská Jizba v sedlišti :D . Pani provozní se už na nas těší, pro Ondru už maji zase v nabídce pizzy. Předběžně máme objednáno cca 15 mist ,ale nebude problém přidat, nebo ubrat. Těším se na Vás i z juniorem, tentokrat dorazime dva :) 1. Jozzi + junior 2. Tomus 3. Jurek 4. Pawouk 5.
    1 bod
  18. ... tuto kontrolku Škoda zrušila u všech modelů... Aby řidiči jak blbouni hledali pod volantem kde co svítí, místo jedné blbé kontrolky :-D I když teď jsem si vzpomněl, že u O2 byla kontrolka na potkávačky, ale zase kontrolka předních mlhovek se rožínala na ovladači světel, který normálně svitíl zeleně, tak při zapnutých předních mlhovkách jejich symbol teda svítil silněji zeleně. Protože se jim kontrolka nevešla vedle kontrolek potkávacích, dálkových a zadních mlhových světel. Tam někdo kupodivu nacpal kontrolku na tempomat. Docela by mě zajímalo, kdy vymýšlí, kde přesně bude umístěná která kontrolka a jestli tam vůbec bude, nebo ne.
    1 bod
  19. Možná by pomohlo se projet jiným Rapidem. Třeba předváděčkou u prodejce.
    1 bod
  20. Dnes jsem provedl (1,5 měsíce po operaci TEP kyčle) výměnu osvětlení zadní SPZ za LED (koupeno ve slevě ve Škodovce) včetně překódování VAG COMem dle výše uvedených návodů. Prostřihy v plechu nejevily žádnou korozi (auto vyrobeno 2016 45 000 km), akorát před demontáži jsem prostříknul okolí WD. Bylo hotovo i při slezení ze 4.p o dvou berlích a zpět asi za půl hodiny. Mějte trpělivost se 76 letým pacientem po operaci TEP. Děkuji.
    1 bod
  21. Neřeš nesmysly a mazej do servisu - bez řádné diagnostiky a výpisu z ní je tato debata irelevantní.
    1 bod
  22. Že se k tomu ještě vracím, jaké jsou ty negativní vlivy odpojení konektoru?
    0 bodů
  23. Ja myslel, ze kolo muze skakat, jen kdyz je uz tlumic unaveny a zraly na vymenu? No blahopreji k uspesnemu odstoupeni od smlouvy. Ja si koupil nove auto v zakladni nejnizsi vybave prave proto, aby bylo co nejjednodussi a melo tak teoreticky co nejmene sanci na vznik zavad. Zatim mi to vychazi.
    -1 bodů
  24. Jen ho nech vyvztekat, on za deaktivaci SSS musel platit, kdyz to jde udelat i zdarma jednoduchym vytazenim konektoru. A co rekuperace energie, ma to CitiGo take? Ty systemy byvaji u Skody propojene, lepsi deaktivovat oba systemy, u me k tomu stacilo jednoduche vytazeni konektoru. Uz dva mesice to mam a bez problemu.
    -1 bodů
  25. Je to kazdeho volba, jaky zpusob deaktivace SSS pouzije, ja predestrel pouze jednu z moznosti, nechapu, proc ho to rozcililo, logicky mi vychazi, ze se z nejake priciny vzteka, tak jsem si ji domyslel. Ale aby se tu pred cleny fora jedna z moznosti deaktivace SSS zamlcovala, cenzurovala, zakazovalo se o ni diskutovat? To opravdu chcete tak jako on? Ja urcite nejsem jediný, kdo to tak deaktivoval. Dejte nam prosim svobodu volby.
    -1 bodů
  26. Jak nerad to druhym? Kazdy tu ma urcite pravo vedet o vsech moznostech deaktivace SSS, tahle je sice nejjednodussi, presto jsem nikde netvrdil, ze ostatni metody pouzivaji blbci a neznalci, jak sis sam asi vsugeroval. Proc by se tu zrovna ta nejjednodussi metoda deaktivace SSS mela cenzurovat a zamlcovat? Zatim nikdo nevysvetlil proc takhle nee, ani ferda ze Strakonic. To ze se toho ty bojis, protoze tomu nerozumis, neni duvod k cenzure.
    -2 bodů
  27. Souhlas, zpet k meritu veci. Ma CitiGo take rekuperaci energie? Ma baterii EFB nebo AGM?
    -2 bodů
  28. Úplně nejjednodušší je vytáhnout malý konektor z mínusového pólu autobaterie. Foto je z Š Yeti.
    -3 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...