Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/22/18 ve všech sekcích
-
Prinasam vam bonus - verziu 3.8-beta10, uplne odomknutu, bez potreby Lucky Patchera. P.S. aby bolo moje ego spokojne, poprosim aspon 10 lajkov14 bodů
-
žiadna zvolávačka na olej v mechatronike nebola , menil sa olej v prevodovke , pôvodný syntetický za minerál G052512A2 čo je klasika prevodový olej , bolo to kvôli tomu že mohol preniknúť do mechatroniky kde spôsoboval elektrolýzu ... mechatronika je samostatný celok a má vlastný olej 0,9L G004000M2 čo je klasický servo olej ... prosím nepliesť dve veci dohromady , potom ten čo si to prečíta je viac doplašený ako predtým ...3 body
-
ozval sa ten, čo rieši vo vedľajšej téme žiarovku v spínači svetiel odporúčané je práve spomínaný ukostrovací bod. chalan si nechce oškrieť farbu, aj keď je prioritne tento bod určený na pripojenie nabíjačky. ja osobne to neriešim, pripojím a nabíjam3 body
-
2 body
-
Dobrá zpráva[emoji106]. Správně seřízené LED jsou na tom lépe než bi-xenony v před FL.1 bod
-
Česky tam nic není, jedině německy nebo anglicky ovšem ne pro FL. V české verzi na to ŠA totálně kašle. Není tam ani Kodiaq, ale ani Karoq... Nadpis Basic equipment, From August 2014 Typ dokumentu Schémata zapojení Jazyk English Typový klíč NJ Model(y) Fabia III (NJ) Značka Škoda Rok(y) výroby 2015 > (Fabia III)1 bod
-
Panove....vime do jakeho tematu piseme? Jedna se o Citigo....opravdu zapojeni z Yeti a O3 zde neni na miste.... Kazdopadne vseobecne vypnuti start stop pro me neni odpojeni cehokoliv ale nastaveni hodnoty napriklad voltaze nebo teploty... Vyse uvedenym se SS nestane celkove nefunkcnim vzhledem k ostatnim jednotkam v aute ale pouze nesplni jednu z mnoha promennych pro vypnuti motoru Bavime se zde na foru jako komunita lidi co si radí vylety do jiznich cech nejsou na miste...1 bod
-
Jsou to idioti. Ti Nemci samou rozmarilosti nevedi co by. Asi by to chtelo zase valku aby se svet zase dostal do normalu nebo nevim..1 bod
-
FIII FL taky ted uz nerekuperuje a trvale nabiji na 14.8. Mereno Skoda OneApp pres mirrorlink. Mysleno tak, ze s prichodem zimy se to preplo do zimniho rezimu. Nic jsem aktivne nedeaktivoval a nemam to ani v planu:).1 bod
-
Dobrá, ještě jednou pro ty, co neumí hledat: Odpojením konektoru od nulového pólu baterie odpojíme J367 (řídící jednotka kontroly akumulátoru). Tím se do Gateway J533 zapíše závada jednotky J367. Tím systém ztratí přehled o napětí, proudu, teplotě akumulátoru a samozřejmě nefunguje integrátor pro hlídání stavu nabití. SSS a rekuperace nemá splněny výchozí podmínky a jsou deaktivovány. Aby mohlo auto (zcela logicky) nadále fungovat, alternátor nastaví na výstup nějaký default napětí, něco kolem 14,5V. Tím je akumulátor standardně nabíjen a vše funguje zdánlivě bez problémů. Dalo by se říci, že auto takto může fungovat, ale přijdeme o několik užitečných funkcionalit, které nemusí být neustále podstatné, ale můžou se hodit: Zřejmě nefunguje správně hlídání altíku na přetížení, páč jede v defaultu (nebudou v případě potřeba odpojovány spotřebiče významného odběru) Nefunkční hlídání teploty akumulátoru Systém vozu ztrácí hodnotu o napětí a proudu akumulátoru. Navíc bych měl strach o full LED světla a možná o funkčnost aktivní regenerace DPF jak tu na fóru zaznělo (i když funkčnost DPF by se dala sledovat). Je potřeba zvážit, jaký způsob potlačení SSS a rekuperace zvolit. Osobně bych dal přednost výletu do Strakonic :-)1 bod
-
keďže som takúto tému nenašiel pri SupII... tak môžem potvrdiť že rovnako sa chová aj na SupII FL 2014 rekuperácie... vyhrievanie sedačiek ju vypne... pri 6 stupňoch a nižšie je neaktívna, čiže nabíja 14.8V a keď zapnem všetky výhrevy klesne to na 14.5V..... Odoslané z Redmi 4X pomocou Tapatalku1 bod
-
Rekuperaci u aut s S/S výrobce udává, takže je otázka, co se stane, když jen přeruším spojení (kunou, kleštěmi nebo vytažením nějakého konektoru-pokud tam je) někde v motoru. S/S nepojede, ale co ta rekuperace? Pokud se tím taky přerušením "deaktivuje", tak se baterka nebude dobíjet při brzdění, což pro EFB baterky bude asi nepříjemné. Osobně si myslím, že pokud by S/S nešel vypnout v diagnostice tak asi jedině dobastlit udělátko s relé, které po nastartování motoru "zmáčkne tlačítko S/S off" za vás. Btw - Je v diagnostice něco k power managementu? něco k tomu řízenému dobíjení?1 bod
-
Pozor, chybná funkce senzoru diferenčního tlaku (G450) ti může hodit jedničku do readiness kódu a pak neprojdeš technickou. Nový senzor je relativně levný, výměna jednoduchá, jen se nakonec musí pomocí diagnostiky přizpůsobit. Tady návod, tady jiný se creeny novějšího VCDS. Ostatní souhlas - regenerace řídí calculated, measured je jen pojistka a z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že regenerace i se závadou G450 probíhají normálně. Když člověk ví, jak se measured běžně chová u jeho auta, je VAG DPF dobrým nástrojem mimo jiné právě i pro kontrolu správné funkce G450 - jak se hodnota začne chovat divně, bývá G450 na odchodu do křemíkového nebe. :)1 bod
-
Uváděné je jenom dostupné software pro diagnostiku Delphi (Autocom). Kdysi jsem koupil hardware diagnostiku verze 2013, postupně na webu lze nalézt varianty 2014.3 včetně keygenu, ale až uváděná verze obsahuje Fabii III 2015. Musíte mít hardware na př. https://www.aliexpress.com/af/delphi-ds150e-2018.html?SearchText=delphi+ds150e+2018&d=y&initiative_id=AS_20181122033539&origin=n&catId=0&isViewCP=y&jump=afs Je to univerzální diagnostika. Přímo na koncernové vozy VW (tedy i na ŠKODA), používám kabely https://www.aliexpress.com/af/vcds-hex-v2.html?SearchText=vcds+hex+v2&d=y&initiative_id=AS_20181122034026&origin=n&catId=0&isViewCP=y&jump=afs a těmito se prakticky provádějí všechny záležitosti na tomto webu.1 bod
-
Nakoupili jste si něco pod stromeček z Škoda eshopu? Mají slevy, chce toho využít.1 bod
-
1 bod
-
Ty sám víš kulové, co jsi tím ve skutečnosti způsobil/nezpůsobil. Ovšem u svých příspěvků, kde toto radíš, to nikde sám nenapíšeš. Ono vlastní neznalostí se málokdo chlubí. Proto to Aleš_BX uvádí na pravou míru. Správně by to mělo být nějak takto: "Deaktivaci S/S jsem provedl tímto způsobem, nemám ovšem nijak ověřeno, že to nemůže v budoucnu způsobit nějaké blíže nespecifikované problémy, protože tento systém dostatečně neznám". Tečka, vyřízeno. Pak už je na každém, ať se rozhodne, zda tento zákrok provést, nebo neprovést.1 bod
-
1 bod
-
Neviem o repase ale ja som použil vodnu pumpu bez toho Eco .urvitka čo za studena zakryje lopatky kvoli emisiám.Stala cca 60eur ale mam pokoj v duši že to neprehrejem.1 bod
-
Já jsem teda rád že najedu 700 na plnou. Tankuju ale zavčas, žádné vyjíždění až na nulu. 800-1000 na nádrž to je až k neuvěření, tankování 3x na doraz nebo co? Auto s nízkým nájezdem mohl mít někdo s lehkou nohou a můžou být zakarbonovaný vstřiky a vše kolem. Pokud nechceš riskovat i horší závadu, servis bych neodkládal. V opačném případě tankovat 100oktan a s tvou spotřebou projet ranec, nebo silně aditivovat VIFem a čekat jestli se to nezlepší. Když nezlepší tak stejně do servisu budeš muset jet. Jinak průměrnou dlouhodobou s minimem dálnic , většinou okresky jsem měl před tím současným marastem 5,9. Přes léto a září jsem jezdíval i delší trasy po dálnicích v klidu i 160 když byl na dálnici klid a to byla tuším dlouhodobá něco kolem 6,4. A plyn nijak nešetřím, jen prostě jezdím s rozumem a nedělám si ze spotřeby až tak velkou hlavu.1 bod
-
Souhlas, zpet k meritu veci. Ma CitiGo take rekuperaci energie? Ma baterii EFB nebo AGM?1 bod
-
Jak nerad to druhym? Kazdy tu ma urcite pravo vedet o vsech moznostech deaktivace SSS, tahle je sice nejjednodussi, presto jsem nikde netvrdil, ze ostatni metody pouzivaji blbci a neznalci, jak sis sam asi vsugeroval. Proc by se tu zrovna ta nejjednodussi metoda deaktivace SSS mela cenzurovat a zamlcovat? Zatim nikdo nevysvetlil proc takhle nee, ani ferda ze Strakonic. To ze se toho ty bojis, protoze tomu nerozumis, neni duvod k cenzure.1 bod
-
Je to kazdeho volba, jaky zpusob deaktivace SSS pouzije, ja predestrel pouze jednu z moznosti, nechapu, proc ho to rozcililo, logicky mi vychazi, ze se z nejake priciny vzteka, tak jsem si ji domyslel. Ale aby se tu pred cleny fora jedna z moznosti deaktivace SSS zamlcovala, cenzurovala, zakazovalo se o ni diskutovat? To opravdu chcete tak jako on? Ja urcite nejsem jediný, kdo to tak deaktivoval. Dejte nam prosim svobodu volby.1 bod
-
Jen ho nech vyvztekat, on za deaktivaci SSS musel platit, kdyz to jde udelat i zdarma jednoduchym vytazenim konektoru. A co rekuperace energie, ma to CitiGo take? Ty systemy byvaji u Skody propojene, lepsi deaktivovat oba systemy, u me k tomu stacilo jednoduche vytazeni konektoru. Uz dva mesice to mam a bez problemu.1 bod
-
Úplně nejjednodušší je vytáhnout malý konektor z mínusového pólu autobaterie. Foto je z Š Yeti.1 bod
-
1 bod
-
Tak ledky dorazili, v SPZ mam nove uz cca dva tyzdne-foto doplnim do prispevku neskor. Kazdopadne dnes mi dorazili aj pre denne svietenie. Ledky pre denne Vymena velmi jednoducha. 1. netreba demontovat plastovu mriezku vedla svetiel, staci zobrat hocaku zakaznicku kartu z obchodu ktoru moc nepotrebujete a vlozit ju do stredu medzery zo sirsej strany svetla. 2. treba kartou spravne zatlacit, aby sa uvolnil locking part, co drzi svetlo, potom staci zobrat plochy srobovak , svetlo trochu podobrat a nasledne ho rukou bezproblemovo cele vyberiete 3. Vymenite ziarovku, otestujete ci svieti, ci nehadze ziadnu chybu 4. spatna montaz je trochu narocnejsia-na konci uzsej(vonkajsej) casti svetla je este vycnievajuci plast, ten sice treba ako prvy spravne napasovat ale zaroven su po celej hornej aj dolnej casti mensie zasuvacie plastove blbosti, ktore sa musia zapasovat do protikusu-cize nastavit si roh ale zaroven hned zapasovat prvy horny plast do protikusu, pokracovat so zasuvanim vrchu az k sirsej casti svetla. Spodok sadne sam. Ak sa zda vsetko OK, staci uz len zatlacit na hlavny locking part a ak to cvakne a svetlo sa nehybe, je vsetko OK. Svetlo je fajn, ani slabe ani žiadny stroboskop. Je to proste imidžovka. Pri pohlade z predu sa zda, ze je velmi silne, ale pri foteni a pohlade zo zadu je vidiet, ze svetlo naozaj nie je extremne silne. Vela zdaru s vymenou, foto v prilohe.1 bod
-
Jen pro doplnění ceník Škoda Karoq 2019: https://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/11a87265-f2c1-4192-a6ed-93af55e69bfb/karoq-cenik.b26eb51562c314ae634a63d27ca84146.pdf-1 bodů
-
-1 bodů
-
Ano, podobný "argument" cituji - "TIPUJI" a "ZŘEJMĚ" jsem čekal. Najivně jsem se domníval, že se dovím něco nového a faktického. Miluju katastrofické scénáře. Tak dobře. :-)-1 bodů