Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/28/19 ve všech sekcích

  1. opraveno, zda bude kódování zobrazovat hladinu oleje v MaxiDot, tj. u Octavia 3FL
    2 body
  2. Tak je doma. Cesta domů proběhla na výbornou, ta zmíněná spojka byl spíš jen první pocit, při cestě domů (40km) mě to vůbec už tak nepřišlo. Jen jsem s tím teda zaparkoval ještě u známých trošku v závěji, na hrdinu a nedošlo mi, že mám v kufru ještě 4 letní kola... takže jsem ty trakční vlasnosti auta ještě z zhoršil. Ale ráno už s ním jela do práce žena a říkala, že vyjela i kopec do zastřešenýho parkoviště, kam ostatní radši ani nejeli. Teď na zkoušku vyjedem CNG i benzín do dna a pak tam nalejem nějakej kvalitnější (asi vervu nebo min. od euroOilu bez biosložky).
    2 body
  3. To se dozvíme určitě do konce května, Svět Motorů určitě udělá podrobný test v normální konfiguraci. To čím budeme jezdit na konci dubna budou verze min. za 600. Kodiaqy byli 1,2mil skoro všechny autosalony měli stejnou verzi, Karoqy byli kolem 800. Co jsem vypozoroval, tak je asi prodejce, nebo úzce spjat, ty to berou jinak. Osobně říkám, rozdíl na trase Liběchov - Doksy musí poznat každý, ale hádat se nebudu ?. Ano dá.
    1 bod
  4. Tady je taky sraček... Jinak krásný manévr
    1 bod
  5. To je dačka - kačka duck
    1 bod
  6. Tak co synci, jak jste na tom se sněhem? Doma pohoda a ve Zlíně byla dneska kalamita Já jsem ráno zabodoval... Málem jsem náklaďák opřel o auto České pošty... Blikla mu červená kousek před autem, tak to zašlápl a já jsem jel jak na saních Naštěstí to dobře dopadlo... Hned v úvodu videa No a o kousek jsem se už v kopci nerozjel. Hodinu jsem tam stál na jednom místě A co zbytek republiky?
    1 bod
  7. Asi jsem už starý,ale líbí se mi filozofie Mazdy,i když i ta si myslím,jednou bude nucena podlehnout modním trendům. Kdybych mohl,všechy fíčuriny,bych zakázal.Řidič se má věnovat řízení,takže všechny ty WI-Fi hotspoty,pseudotablety,virtuál kokpity atd atd bych zakázal. Je tisíce nehod zaviněných právě těmito "rozptylovači" řízení.
    1 bod
  8. Jojo, KICKDOWN SWITCH. To tlačítko pod plynovým pedálem, o kterém pilot "důchodce, šetřílek" ani neví. Jeho prošlápnutí, odhodí Limiter, také vypínalo krátkodobě klimu, (když měla klima spojku, nevím jak teď). U DSG podřadí. Prostě udělá vše pro maximální zrychlení.
    1 bod
  9. Mám vypozorováno, při překročení 80 km se svazek světla jakoby zúží a protáhne do dálky. Občas se trochu leknu že se u krajnice v pangejtu něco hýbe. A ono nic, jenom se zúžil paprsek světla. Opět systém víc na Škodu než K užitku.
    1 bod
  10. stojí to 30-60 tisíc podle varianty a toho kdo to dělá :D (jestli se mění jen kroužky, nebo i písty, nebo i ojnice). Docela drahej chip :) EDIT: druhej zásadní problém motoru je napínák a rozvody, doporučuju vyměnit i kdybys nečipoval. (8-9k) Třetí je, že pak občas odejde celej modul sání (8k + práce).
    1 bod
  11. Ten tablet o toho Clia fakt děs.Hrozná móda
    1 bod
  12. Toto chce počkat až na živé setkání, nicméně ten Volant a ovládání klimatizace jsem už někde viděl :)
    1 bod
  13. @smekac zatiaľ čakáme na oteplenie..
    1 bod
  14. Primarne ratam s vyssou spotrebou,ale to ticho a ta kultura chodu toho agregatu to u mna totalne vynahradzaju. Vobec nie,ani za studena,ani po zahriati,ziadne poskakovanie,pocukavanie,fakt nic.Pochybujem,ze by to dsg cko tak dokonale maskovalo.Proste u mna to zatial funguje na jednicku.
    1 bod
  15. Hoj, tak po nějaké době ježdění můžu prohlásit, že můj problém s "občas" nesvítícím třetím brzdovým světlem nebyl ve světle samotném, ale ve špatném konektoru. Oprava spočívala v demontáži světla, ustřihnutí celé té černé zásuvky a namontování nových konektorů, jako jsou na obrázku. Bez té zásuvky je dobré si pamatovat, kam který kabel patří . Bohužel jsem nefotil, ale takhle to snad zvládne každý. Oprava za 2Kč a 20minut práce .
    1 bod
  16. ahoj, můžete nastavit stav motorového oleje na displeji Maxi Dot. 5F Adaptacje Car_Function_Adaptations_Gen2 "menu_display_oil_level"
    1 bod
  17. limiter rád používam. predstav si hustý lejak, diaľnica. nastavíš limiter na 130 a ideš. v prípade problémov s aquaplaningom len pustíš nohu z plynu a voľne doplachtíš kým ti kolesa chytia vozovku bez vrstvy vody a teraz si to isté vyskúšaj s tempomatom. nastavíš tempomat na 130 a ideš. v prípade problémo v aquaplaningom musíš buď stlačiť spojku čo pri uvoľnenejšej ľavej nohe je zdlhavejšie. ak ho chceš prerušiť brzdou, teoreticky ťa môže hodiť do šmyku. kým zareaguješ a vypneš to páčkou, tiež môže byť neskoro, keďže tempomat sa snaží udržiavať stále nastavených 130... možno som divný ja, ale v tomto prípade fakt volím limiter. a zažil som to na vlastnej koži
    1 bod
  18. Dnes test bi-xenonů. DLR a parkovačky nesvítí, protože ještě nemám přepojený vodič od mlhovek zpět do světla. Ale jezdit by se z tím teoreticky už dalo.
    1 bod
  19. Ředitel odchází do důchodu a předává úřad se vším všudy svému nástupci. Než odejde, řekne mu na rozloučenou: "Nechávám ti tu také svoji mladou sekretářku. Udělá ti pomyšlení. Stačí, když řekneš, že potřebuješ napsat soukromý dopis." Po nějakém čase, když se nový ředitel zapracoval, rozhodne se vyzkoušet i svoji novou sekretářku. Zavolá si ji a povídá: "Slečno, potřeboval bych napsat dopis." "Obchodní nebo soukromý," zeptá se sekretářka. "Soukromý." "Je mi to hrozně líto, pane řediteli, ale mám dnes červenou pásku v psacím stroji." Za pár dní přijde sekretářka za ředitelem sama a povídá: "Pane řediteli, už je to v pořádku. Už mám ve stroji zase normální pásku." "Dnes už vás, bohužel, nepotřebuji. Vyřídil jsem to ručně." "To jste měl říct, pane řediteli, že je to tak naléhavé. Mohli jsme to vyřídit ústně."
    1 bod
  20. V obrovském hypermarketu přijali nového prodavače. Šéf jej vezme na den na zkušební dobu, aby viděl, jak se osvědčí. Po zavírací hodině si jej zavolá do kanceláře. "Tak kolik jste dnes udělal obchodů?" "Jeden, šéfe." "Cože? Jeden? Naši prodavači udělají průměrně šedesát až sedmdesát obchodů denně! Co jste celý den děla? A kolik jste vlastně utržil?" "Sto osmdesát tisíc dolarů" Šéfovi došla řeč. "Sto osmdesát tisíc? Proboha, co jste prodal?" "No, první jsem prodal malý háček na ryby..." "Háček na ryby? Za sto osmdesát tisíc?" "...pak jsem zákazníka přesvědčil, že by si mohl vzít ještě střední a velký háček. Pak jsem ho přesvědčil, že by si měl vzít i nějaký vlasec, prodal jsem mu tři pruty - malý, střední a veliký. Dal jsem se s ním do řeči, zeptal jsem se, kde bude rybařit. Povídal, že na mysu dvacet mil na sever. Tak jsem mu prodal ještě pořádnou větrovku, nepromokavé kalhoty a gumáky, protože tam dost fouká. Přesvědčil jsem ho, že na pobřeží neberou, tak jsme šli vybrat motorový člun. Pak jsem se ho zeptal, co má za auto, vylezlo z něj, že dost malé, člun by s ním nemohl odvézt. Tak jsem mu prodal ještě přívěs a auto." "No to je úžasné. A tohle všechno jste prodal člověku, který si přišel koupit jediný háček na ryby!?" "Ne. On původně přišel koupit vložky pro svoji ženu. Tak jsem mu navrhl, že když si teda o víkendu neužije, že by si mohl zajít aspoň na ryby."
    1 bod
  21. Dodatek k pracovní smlouvě 1. Nemocenská Zaměstnavatel nebude dále akceptovat potvrzení od lékaře o pracovní neschopnosti. Kdo může dojít k lékaři, dojde i do práce. 2. Chirurgické zákroky Veškeré operace jsou v době Vašeho pracovního poměru zakázané ! Firma Vás přijala jako celého a neporušeného člověka. Pokud si necháte něco odstranit, bude to posuzováno jako hrubé porušení pracovní kázně. 3. Volno na zotavenou Každý zaměstnanec má nárok na 104 volných pracovních dnů za rok. Tyto dny se budou nazývat soboty a neděle. 4. Návštěva toalety Návštěvy na toaletách se budou řídit abecedním pořádkem. Všichni zaměstnanci začínající na písmeno A půjdou na toaletu mezi 8:00 až 8:20, písmeno B od 8:20 až 8:40 atd. Pokud to nestihnete v uvedeném čase, musíte počkat do druhého dne, nebo si vyměnit časenku s jiným zaměstnancem. Tato změna musí být písemně povolena od vedoucích obou zaměstnanců. Pro použití toalety jsou stanoveny 3 minuty. Po uplynutí tohoto limitu se ozve zvukové znamení, toaletní papír se ukryje a dveře toalety se otevřou dokořán. 5. Přestávka na oběd Hubení zaměstnanci - 1 hodina ( musí lépe vypadat ) Zaměstnanci se standartní váhou - 30 minut ( stačí pro udržení váhy ) Tlustí zaměstnanci - 5 minut ( na vypití odtučňovacího koktejlu ) 6. Kodex oblékání Doporučuje se, aby zaměstnanci chodili do práce oblečeni úměrně svému platu. Kdo bude přistižen ve značkovém oblečení, bude to znamenat, že je na tom finančně dobře a může mu být plat snížen.
    1 bod
  22. Kristova noho ... jak to tady ctu, tak jsem hodne rad, ale fakt hodne, ze jsem stihl jeste tu 1.4TSi ...
    1 bod
  23. Je zajímavé že u Mazdy obhajuješ cenu výbavou a Scala je na tom podobně a tam to někteří haní, jak to že je to tak drahé [emoji1787]. Jen k že Mazdě, tam je sice klima, ale manuální pokud vím a tím pádem třeba pro mne neakceptovatelné. Bohužel u Mazdy to v podstatě znamená že bych musel do vyšší výbavy s vyšší cenou a platit za věci co nepotřebuji...
    1 bod
  24. @ghost7 zkus tuto je odemčená Carista_v3.8+beta-23.apk
    1 bod
  25. Furt lepší jak drátem do oka, ale ta čekačka je fakt na dlouho. Co vím , tak skoro po osmi týdnech ještě není auto v plánu výroby. Jinak na slevu protiúčtem stačí jakýkoliv auto a poté kopie TP o vyřazení z registru. Tak to udělám já, protože do stávajícího auta manželky už investovat nebudeme.
    1 bod
  26. Petrr taky nevím, ale prý se to používalo na opalování a grilovaní. Tzv. Diesel steak.
    1 bod
  27. Jsou všeobecně známy, ale 20 tis. od leasingovky, 25 tis. protiúčet (šrotovné) od Škodovky, 24.800 od dealera a 2 tis. mobilita.
    1 bod
  28. mám Karoq 1,5 TSI manuál a najeto 11000km. Když jedu a motor se začíná zahřívat na digi teploměru se rozsvítí první ledka cca 50st.C tak motor při "lehké" noze poškubává , při zátěži ne. A někdy i když je motor již zahřátý na provozní teplotu při udržování rychlosti bez toho aby byly odpojeny 2 válce motor poškubává. Chystám se dát auto do servisu na reklamaci. Nemáte někdo zkušenost s tímto problémem ?
    1 bod
  29. Je zajímavé, že se negativně vyslovují o 1.8 TSI, přitom o problémech zatím nevím. Asi to berou podle staré generace. Ty články jsou vůbec takové genderově nevyvážené. [emoji23]
    1 bod
  30. Oboje budu spolahlive podla toho ako o ne bolo doposial postarane.
    1 bod
  31. Well, ferda25 is lucky one https://www.trocforums.co.uk/viewtopic.php?t=266 https://www.t-rocforum.de/threads/ruckeln-beim-anfahren.711/ https://www.skoda-kodiaq-forum.de/index.php?thread/1676-1-5-tsi-150-ps-mit-7-gang-dsg-nimmt-kein-gas-an/ https://www.skodacommunity.de/threads/karoq-1-5-dsg-110-kw-laufkultur.124877/ https://www.karoqforum.de/threads/kalter-motor-ruckelt-leicht-1-5-tsi.126/
    1 bod
  32. Me to cuka obcas i po zahrati motoru behem jizdy.protoze mam DSG mackam pouze pedal na plyn.je tam znat sebemensi skubani.chod motoru je hnus,kdyz to srovnam s motorem1,4tsi u octavie to nema chybu.
    1 bod
  33. V poho Však jsem to samý řešil u 1.8 TSI a od Tebe na foru mám několik TPI k zahřívání. Tohle ale bude něco jinýho, to by jinak neřešili to, že se to děje až do zahřátí na 70st chladicí kapaliny ... To, že za tím jsou jistě emise je evidentní. A protože jako přímovstřik to má jistě velký problém s NOx a vím, jak je sací vačka řízená u tý 1.8, tak bych si vsadil, že tady to bude s řízením obou vaček velmi úzce spojený, když jde o situace v malým zatížení, tedy stav kdy se recirkulace musí využít naplno, protože v zatížení to nelze uplatnit. To že to tak přehnali je smutný i to, že to prošlo WLTP homologací a teď se bude čekat na update dobrých 5-6 měsíců ... Já už dříve psal, že bude i "TSI gate" ...
    1 bod
  34. NO, jsou skutečně úvahy nad kterými mi zůstavá rozum stát...... 1) baterku si samozřejmě můžeš koupit větší, elektronice dobíjení je tu skoro jedno, není seřízená na žádnou konkrétní kapacitu, navíc proud tekoucí do baterky klesá více méně s jejím stupněm nabití sám jde pouze o první dobití pak už je jedno jestli ti chybí 8Ah v baterce s kapacitou 61Ah nebo 72Ah. 2) samozřejmě pokud bys tam dal baterku z traktoru třeba takových 600Ah mohl by být problém, že pokles napětí bude natolik malý že se to nebude líbit startéru (většinou pracuje ve svých otáčkách mezi 9V a 12V), ale je to spíš spekulace myslím, že ty nové moderní těm to bude taktéž jedno (s nějakým úbytkem napětí se počítá) 3) já si třeba koupil Columbus a jelikož se občas dívám na filmy, popřípadě si pouštím hudbu za stojícího vozu a ty rádia dneska něco žerou) tak rozumně silnější baterka je vždycky lepší (rozumě silnější ne traktor) 4) já si 72Ah baterku kupoval již z výroby jako příslušentsví když jsem objednával auto určitě tam není jiná elektronika dobíjení prostě tam zmontovali něco jinýho.... jestli se tam vejde ten rozměr netuším, ale rozhodně Vartu bych si nekupoval to už si kup raději TESCO baterku nebo jinou supermarketovku stojí 1/2 a vydrží 2x tolik (jako prodejce vím co říkám) - ovšem osobní zkušenost tek mě hnedka nekamenujte..... a hlavně stojí 1/2 takže záruka 2x 2 roky je lepší než 1 x 2 roky kdyby ti ta TESCO odešla,a le ještě se mi to nestalo... Honza
    1 bod
  35. když kupuju nový auto, tak počítám s tím, že budu jezdit do autorizáku a to něco něco stojí a je potřeba s tím počítat. ty ceny co jsem napsal jsou napříč značkama hodně dobrý na autorizák. pokud budu chtít sockovat, tak koupím olítanou vraždu ve které před pěti rokama jezdil můj šéf a budu měnit olej na zahradě před barákem.
    -1 bodů
  36. jestli nejezdis nalozeny tak budes urcite spokojeny.
    -1 bodů
  37. Najlepsi je sygic ,google aj waze je nula bodov
    -1 bodů
  38. Spíše teorie - svezou se s předváděčkou, která bude mít nastavitelné tlumiče a pak se základním podvozkem, ten rozdíl bude tak znatelný, že prodejce vydělá x tisíc navíc. Ale kdo se hned po sobě sveze s tuhou a víceprvkem to pozná hned.
    -1 bodů
  39. Přesně kvůli takovým výrokům se musím těžce ohradit. Stejný jak tvrdit že trivalec je pomalu stejný jak šestiválec a normální člověk to nepozná.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...