Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/02/19 ve všech sekcích

  1. My ti rozumíme. Základ je koupit si auto a ne jeho náhražku.[emoji23]
    3 body
  2. Tech 3500km je taky jedine co si za tech 7let najel. [emoji23][emoji23][emoji23]
    2 body
  3. Vy jste na nej ale fakt zly a osklivy! ?
    2 body
  4. Clinte, s octavii sem taky moc spokojenej.. ale s predeslym rapidem to "to" prave fakt nebylo.. Ja tomu Petrovi fakt i rozumim.. veirm ze kdyby mel moznost to vymenit za octavku, tak remcat prestane.. alespon na chvilku ?
    2 body
  5. Když jsme včera večer s přítelkyní zašli do baru, pokřikovali na mě místní „pedofile“ a podobně. A to jen proto, že jí je 21 a mně 55. Úplně nám zkazili desáté výročí. Modlitba ajťáka: Ve jménu Otce i Syna i Ducha svatého. Enter Otázka: Myslíte, že je v Británii příliš mnoho imigrantů? Odpověď: 17 % ano, 11 % ne, 72 % nerozumět otázka. Životní náklady jsou teď tak vysoké, že se mnou manželka znovu souloží. Nemůže si dovolit kupovat baterie.
    2 body
  6. Tiez uz som to dlhsie nevidel. Skus este autorizak, ci nahodou oni nevedia objednat
    1 bod
  7. Riesim to preventivne s nohou na plynovom pedali, resp. to na chvilku vypnem. Vozidlo to robilo od vyroby, po vymene celneho skla (kalibrovali vsetko co museli demontovat) som to zatial nemal cas "bezpecne testovat". Mozno tento mesiac..., dam vediet co s tym je.
    1 bod
  8. Na druhou stranu, pokud je namrzlo, tak tahle věc je super akorat k vybourání. Ja ji mám zaplou pouze, když je vozovka suchá.
    1 bod
  9. Ani s original Skoda smesi to neni ono. Zlate jehlou nastavovatelne trysky.
    1 bod
  10. Odpovědnost zůstává pořád na tobě jako řidiči, a tak je to v pořádku. Pokud nezvládáš jízdu bez asistentů respektive na ně absolutně spoléháš, není se o čem bavit. Je špatně že se projevují takové neduhy, nicméně právně bys při případné nehodě byl stejně odpovědný pouze ty.
    1 bod
  11. Normálně jsi mi tam chyběla :D ale bylo fajně ;)
    1 bod
  12. Rika ten, co byl totalni antidehtar a vychvalovatel sve 1.8 TSI. Ovsem do te doby nez musel mesicne kupovat 50litrovy barel s olejem. [emoji23][emoji23][emoji23] O to hur Skoda se na nej vysrala tak ji ukazal zac je toho loket. Svoji 1.8TSI prodal a jako odvetu koupil zase Skodu ve sve "oblibene" motorizaci [emoji23][emoji23][emoji23] A tohle mas pravdu, nemuze udelat VUL, ale uplnej debil. [emoji28]
    1 bod
  13. Rika ten, co ma doma starou popelnici s 1.8 TSI co chlasta vic oleje nez benzinu. [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  14. Ceníky nová Toyota Corolla: HB: cenik_corolla_hatchback.pdf Sedan: cenik_corolla_sedan.pdf Combi: cenik_corolla_ts.pdf
    1 bod
  15. Wlady: a asi spatne drzis obe tlacitka zaroven.... Uložení nastavení sedadla řidiče a vnějších zrcátek pro jízdu vpřed: › Zapněte zapalování. › Nastavte sedadlo a obě vnější zrcátka do požadované polohy. › Stiskněte tlačítko SET. › Do 10 s po stisknutí tlačítka SET stiskněte požadované paměťové tlačítko. Zvukový signál potvrdí uložení nastavení do paměti.
    1 bod
  16. 1 bod
  17. @omicron Má FIII minulou zimu, mám tedy jen FA, ale radar je v podstatě stejný. Takto vypadal předek auta: a takto FA Za celou cestu tehdá FA zahlásil jen 2x že nemá výhled a to jednou když jsem projel závějí. EDIT: Ale reklamovat to asi nepůjde, v manuálu bude poznámka o špatném počasí počítám...
    1 bod
  18. Holt nemůžeš 100% spoléhat na elektroniku. Zatím auta nedokážou jezdit opravdu sama bez řidiče. A s reklamací těžko uspěješ.
    1 bod
  19. Motos by mohl naplánovat nějaké to datum, když je ten místopředseda. Clint se k tomu nějak nemá.
    1 bod
  20. Neházej nás k tobě do pytle Plačko [emoji23] Já jsem s autem spokojen moc a za vola se rozhodne nepovažuji
    1 bod
  21. Já, když se vrátím do své historie, tak si vlastně uvědomuji, že všech 6 Škodovek, které jsem postupně měl od roku 1996, jsem kupoval stejným stylem. Všechny byly na objednávku a všechny jsem kupoval stylem objednávka dopředu a pak jen převzetí (po zkušební jízdě samozřejmě), a odjezd z autosalonu. Ale je fakt, že 3 Fabie v řadě a 2 Rapidy v řadě dávaly jistou jistotu bezproblémové koupě. Obzvláště Škoda Felicia v dieselu bylo něco neznámého. Ale jak už jsem psal, nikdy mě to nezklamalo, zřejmě jsem měl štěstí na auta.
    1 bod
  22. Tak pro toho komu to fakt padne do oka je lepší to objednat teď. Kdyby ho objednal při představení má čekačku zase o půl roku delší.
    1 bod
  23. Téma pročištěno od spamu a urážek. Dotčený pisatel dostal zaslouženou odměnu. A nebudu se opakovat, podobné chování tady netrpíme.
    1 bod
  24. "VOLOVI" zjistili vrozenou srdeční vadu. Operace naštěstí na to, jestli "škodovkářem" jsem byl, jsem a nebo budu, neměla vliv. PS. konzumace dobrých vepřových kolínek, na to neměla vliv.
    1 bod
  25. Moje reálná zaplacená spotřeba (ne z PP ale ze stojanu) za prosinec a leden takže zima, 1000km většinou 10km zastudena po městě do práce a zpět a pár výletů po okreskách a dálnicích - 5.75 l/100. Reálná spotřeba posledních 20 000 km mix léto zima vše dohromady 5.57 l. V létě jsem míval dlouhodobou i 5.1 l. Jezdím rychleji než ostatní pokud to jde, pokud musím jet zrovna za někým, spotřeba jde rapidně nahoru. Minimum jsem měl už hodněkrát na asi 60-70 km 3.5 se studeným motorem, ale mírně z kopce, jednou i 3.2 l. Obecně nemá smysl uvádět spotřebu na krátké trase, pokud není jasný reliéf trasy. Smysl má leda pokud změřím cestu tam i zpátky, prostě abych se vrátil do stejného bodu. Tím se jakžtakž eliminuje vliv terénu. Nikdy nenechám motor běžet na prázdno, max pár vteřin a hned vyjíždím. Start stop vypnutý. Z kopce pokud je jen mírný, tak nebrzdím motorem ale na volnoběh, dojedu tak dál. Pokud je prudší, tak dle strmosti ta rychlost, která mi vypne vstřikování ale nebude zbytečně brzdit. Někdy 6, někdy 5, někdy 4. Brzdy používám celkem asi málo a o to rychleji jezdím. Velký vliv na spotřebu má nahuštění pneumatik. Jednou mi ze servisu dali auto s nedohušťenými a spotřeba se zvedla skoro o litr, v teplém jaru byla hodně vyšší než v zimě.
    1 bod
  26. 1 bod
  27. Já jsem jednoznačně pro displeje v zorném poli, ale všeho s mírou. Navigace, palubní údaje a informace, stejně jako informace k audiu, apod. jednoznačně patří nahoru tak, jak to většina automobilek umí už 20 let. Tablet alá Renault je kekel, ale díky bohu ještě za zachování fyzických ovladačů klimatizace. Co fakt nepochopím je nutnost smířit se s novým trendem šetření nákladů za fyzické ovladače na úkor bezpečnosti, co dokáži dnes ovládat i poslepu, na to se u nových aut musím soustředit a hledat to složitě v menu, včetně základu typu ventilace.. To vnímám jako největší zlo...
    1 bod
  28. Ten tablet o toho Clia fakt děs.Hrozná móda
    1 bod
  29. Mohol by si prestat s tymi citaciami a objavovanim ameriky? Co tu predvadzas je mix porusovnia pravidiel, dristania, opakovania veci na ktore sme prisli uz skor, a pochybnych rad typu "postupne deaktivujte vsetko co s da vo VCDS" Vrat sa sem, ked zistis nieco nove, co bude overene a napomocne.
    1 bod
  30. Rovnaka skusenost,ze ACCcku takyto mokry sneh vadi.Ja som skusil minulu zimu tu krytku radaru navoskovat a mam taky dojem,ze odvtedy sa mi tato hlaska o nefunkcnom ACC nezopakovala.Proste sa tam tato mokracina nema sancu drzat a sklzne za jazdy dole.
    1 bod
  31. a co budou zákazníci Fabie kombi kupovat? ojeté Oktavky? Kua byl sem v Rakousku a hodně místních tam jezdí v Dacia kombi viz foto.. Možná bych to v automatu taky zkousnul. Pořád nevěřím že Fabie kombi nebude... Ty malé SUV jako Mazda CX-3 mají hrozně maly kufr.
    1 bod
  32. ok tak to skusime jednoduchsie: 1. Zdvihnes telefon alebo tablet alebo laptop a objednas sa do autorizaku, mozno vypytaju VIN, to je ta blazniva skupinka cisiel a pismen v technickom preukaz, ktory ti dali na dopravnom. 2. Prides do servisu v dohodnuty cas, mozno ta uvita recepcna, ak je pekna a si slobodny tak trosku poflirtuj, zamavaj klucmi nech vie ze to mate kde robit a vypytaj si kapúčo. Ak je skareda alebo si zadany alebo oboje tak rovno preskoc ku kapúču. 3. Prijmaci technik bude do pocitaca pomalicky tukat vsecky dolezite udaje, povedz mu ze v kufri je pripraveny olej (vyber oleja ti poradia miestni triboštamgasti), dorazne mu naznac ze nie si kkt a ze si vies sam kupit stierace a pockat na XXL v Lidli aby si kupil zmes do ostrekovacov. 4. Pravdepodobne ti fuknu na nahodne miesta nejaku vazelinu a nauctuju si drobne 5. Pravdepodobne ti fuknu na brzdy cistic a nauctuju si drobne 6. Baterku ti skontroluju ci kope 7. Ak prdis v aute, ocenis ze ti vymenia kabinovy. Najlepsi na prdy je uhlikovy. 8. Ak si vyhadas nejake nahradne auto, nezabudni zaparkovat krasnym driftom rovno pred vchod, zmurkni na recepcnu, zaplat, a chod domov.
    1 bod
  33. Možná na slovensku ve ŠKOLÁCH nastavují interval na 20 000. Už ho někdo napomeňte, protože to v každém tématu směřuje ke zbytečným konfliktům
    1 bod
  34. Pokud to tak je, začnu se zajímat o reklamaci, protože toto je fakt zásadní průser, který soudruzi nějak nezvládli... Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
    0 bodů
  35. Kecy Aleši, dělám v IT a automatizaci obecně jako profesionál, toto rozhodně není běžný jev, jen svědčí o neschopnosti programátorů a designérů algoritmů kontroly senzorů. U aut to není jiné než třeba u letadel, úplně absurdní představa, že po chybě nějakého jednotlivého senzoru musím za letu vypnout motory (a jak víš, já létám), případně restartovat celý systém avioniky (!). Tím samozřejmě nemyslím nějakou ojedinělou chybu, ale to jak tvrdíš, že je to běžné chování. Běžné to tedy je, jak vidíme, ale OK to rozhodně není. To co tvrdíš platí možná pro opravdu nějakou ojedinělou chybu senzoru, který se tímto restartuje, ale ne jeho běžné chování! Trochu si to pleteš.
    0 bodů
  36. kupit nove auto a menit si sam olej tak to je fakt divne a tak isto aj to ze pri 7300 co je to este polka z toho co netreba ....interval je na 20 000km ale spravne by sa pri turbach malo 15 000km pri japonskych benzinakoch je to 10 000km kedze su nachylnejsie na poskodenie motora ked sa nestara niekto o motor ...ale potom spolahlivost je na max urovni .....kym mam zarruku tak chodi priamo do skoly a olej budu mi ho oni menit ...tak isto co viem olej by nemalo zrat len ked motor bude mat vyssiu zatazenost motora koli vyssej teploty oleja mozno by sa aj zacala stracat ...no pri lpg urcite olej bude miznut ale minimum kedze je suchsi a ma vyssie oktanove cislo ..takze pri benzine by sa to nemalo diat a uz vobec nie pri novom motore ...:)
    -1 bodů
  37. Objednat auto ,které nařídil ani neviděl si muže objednat fakt jen blázen nebo člen nějaké sekty. I oblek nebo monterky si musí člověk zkusit,ale koupit auto na slepo to chce poradny koule. Nov
    -1 bodů
  38. Reklamoval už někdo tohle chování ACC? Vždyť zvláště při zhoršené viditelnosti při sněhové vánici nebo dešti je právě to ACC tak důležité. A ono zrovna v takové pro řidiče náročné (se zvýšeným rizikem nehody) chvíli vypadne!
    -1 bodů
  39. Ahojte, neviem co robim zle, ale nejde mi ulozit polohu vodicovej sedacky do pamate. Zapnem zapalovanie, nadstavim sedadlo, stlacim SET a jedno z cislel, drzim oba tlacidla a nic.... Malo by to pipnut a ulozit ale nic nedeje.... Nejaka rada?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...