Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/15/19 ve všech sekcích

  1. Teda já nevím, jak vy, ale já chodím do práce z potěšení a abych se doma nenudil.[emoji16] A s Leicou umím taky. Onehdá jsem si dokonce udělal selfie v angličtině. [emoji23]
    3 body
  2. Tak to ma na letisti uklizecka co vynasi kose z Gatu. Clint ma o 30 vice a to sbira akorat rozsmelcovany holuby z ranveje, max obcas zkontroluje jestli nekde neni dira a jestli sviti vsechny zarovky. Pravda, uz musi umet ridit auto. To je taky jediny co musi umet. To vse navic plati jen kdyz nahodou prijde do prace a nema nocni kdy nedela nic. [emoji23]
    3 body
  3. Hoši, tak jsem ve Varech potkal náhodou Plačku, hned ke mě s radostí běžel. Trochu zhubnul
    2 body
  4. Ale Sabiza má jen učňák nebo ne? Ozák ho v Praze zahlédl v Karlíně vymetat komíny Spadla mu koule do komína a zahazoval vzteky špinavou čepici. Nesmíte mu všechno žrát, je mazanej a dělá ze sebe docenta věd a akademika. Jo Stringo, život se s námi nemazlí, teď si vem, že ty sice umíš s Leikou za 30 klacků brutto a tvůj šéf přijde na nápad, že nějaká firma to taky umí s Leikou a že mu udělá to měření párkrát do měsíce za desítku
    2 body
  5. U nás jsou přesvědčeni o tom, že člověk chodí do práce né kvůli výdělku, ale hlavně kvůli sebezdokonalování, kontaktu a být přínosem pro společnost. Plat je až na 3.místě. No,dokud nepochopí,že člověk pracuje hlavně proto, aby vydělal a uživil rodinu, nic se nezmění. Nabízet plat 30tis.Kč brutto, požadovat VŠ a kupu zkušeností k tomu, je čiré bláznoství. A to vše navíc k době, kdy dochází k migraci pracovníků mezi firmami, kdo dá více.
    2 body
  6. Podle servisů je to dost častá závada, že startovací tlačítko začne hůře reagovat na stisk. Obvykle až na 5tý nebo 6tý stisk a člověk neví, jestli si to tlačítko někdy nerozmyslí úplně. Stalo se to na superbu i mě, tak jsem koupil nové tlačítko a staré rozebral. Měl jsem za to, že tlačítko má mechanické spínače, ale nemá. Je to řešeno kontaktem na plošném spoji, které je spínané vodivou podložkou. Jako třeba ovladač od televize. Problém je špína na kontaktu a vodivé podložce, která brání propojení kontaktu. Oprava teda spočívá v rozebrání tlačítka a kvalitním vyčištění kontaktů. Takže rozebrat horní kryt sloupku, stačí zapáčit z čela spoje obou krytů pod volantem. Volant pootáčet doleva a doprava. Horní kryt má vzadu takové pantíky, takže vyndat a vyklopit nahoru. Odšroubovat z čela dva šroubky a jeden zespodu krytu. Sundat spodní kryt, odpojit konektor a vyndat tlačítko z krytu odjištěním kovových západek. Tlačítko je spojené na 4řech bodech, které jsem podebral planžetkama a tlačítko rozdělal. Před tím je nutné opatrně sundat ty kovové jazýčky vysunutím k zadní části tlačítka. Při rozdělávání opatrně, ať se ty plastové zobáčky nepolámou. Je to takzvaně " blbuvzdorné " opačně nejde poskládat, má různé drážky a tvar. Není si teda potřeba označovat polohu dílů proti sobě. Vyndat gumu s vodivými kontakty a plošný spoj, které jsem následně pořádně očistil tech. benzinem a vatovýma tyčinkama. Ty gumové kontakty opatrně. Samotné kontakty na plošném spoji jsem ještě opatrně!! očistil od nalepeného a ztvrdlého prachu plastovou špachtličkou. Nebrousit brusným papírem, poškodil by se kontakt!! Celé jsem to zkontroloval a vyfoukal ještě veškeré vlákna od čištění vatou. Jak plošný spoj tak i ten gumový kus. ( gumovým balonkem na čištění objektivů ) Seskládat vypínač, zacvaknout a osadit kovovýma háčkama, které ho drží ve spodním krytu sloupku. U těch háčků je potřeba trošku promáčknout ty malé zobáčky, které je zajišťují na místě. Jinak mají tendenci z tlačítka padat. Zbývá to celé seskládat. Doporučuji po nasunutí tlačítka do spodního krytu a zapojení konektoru vyzkoušet, že jde tlačítko mačkat a že funguje. Sešroubovat a je hotovo. Já jsem ještě vyměnil led diodu z bílé za modrou. Protože se mi bílé podsvícení na tlačítku nelíbilo. Tlačítko funguje a řekl bych, že líp ( lehčeji ), než to nové. Které tam chvilku bylo. Je to sice blbina , ale ušetří to nemalé peníze a udělá radost, že si člověk něco opravil sám.
    1 bod
  7. To myslíš vážně? V tomto tématu? Tak tady rozhodně ne!
    1 bod
  8. Tak o hlídání otevřených dveří se stará jiný spínač. Na tom horním obrázku, co jsem dal, je to F2, vodič br/ge. ALE na tento vodič je dále napojený jiný, zase z okenní ŘJ. A to bude ten hlavní problém. Že asi okno dávalo informaci o otevřených dveřích. Možná tím že jsi přeštípl jinde se přerušili nějaké jiné obvody a už to nezlobí. Ale vůbec nechápu co to vymysleli za vazby, mezi oknem a zámkem. Po FL už takové propojení není. Já bych ti radil, jestli se problém vyřešil, a všechno co potřebuješ funguje, tak to dál neřeš. Kdyby to ještě zlobilo, tak přeštípni i ten druhý co vede od okna br/ge. (hnědý/žlutý). Určitě nic nevybuchne. Snad jedině si pohlídat, jak jsem uvažoval výše, nezamykat při pohybu okna. Edit: A teď jsem si uvědomil. Při otevřených dveřích nejdou otevírat okna. U mě je to taky tak. Ale asi je to řízeno jiným způsobem. Je to kravina, to blokování, které klidně můžeš zrušit. Kdyby to tak šlo u mě po FL, tak si to tak udělám. Možná máš ŘJ okna navlhlou a místo toho, že to má být vstupní signál, tak má svod na kostru a tím signalizuje otevřené dveře. Tak a teď zase nevím proč pomohlo přeštípnutí úplně jiného vodiče.
    1 bod
  9. To nemusí být vždy pravda. Dával jsem na prodej auto, které bych sotva prodal za 30. Dostal jsem tehdy 15+15, prodejce ho zkoušel pár měsíců střelit skoro za 40 a nakonec tam dali těch 15... K tomu si připočti ušetřené starosti s prodejem, kdy protiúčet zařídíš dvěma podpisy. Nemluvě o tom, že si stačí sehnat doklady od jakéhokoli vraku před likvidací.
    1 bod
  10. Jak už jsem psal v tomto tématu výše , takto se projevující zatuhávání posilovače jsem reklamoval, a řízení mi bylo vyměněno v rámci záruky, při 25.733 ujetých km. Od té doby je v pořádku, na zimních Goodyear UltraGrip Performance GEN-1 XL FP 205/50 R17 i letních Dunlop SPORT MAXX RT 225/45 R17, stav 59.900 km. Určitě by ti jej měli vyměnit také; odbýt nějakou výmluvou bych se nenechal :- )
    1 bod
  11. V odkazu žádné reálné slevy nejsou. Podmíněno leasingem a výkupem. Agrotec = Bureš = ryba smrdí od hlavy. Mně v Agrotecu lhali a prodali rezervované auto.
    1 bod
  12. Poznáš ho osobne ? Ak nie, tak netáraj ...
    1 bod
  13. Wittmann: Je označená jako dveřní ŘJ, ale má funkci jen pro okna. Pro všechny. Přes LIN BUS komunikuje taky s ostatními okny a komfortkou. A to vedení zámkového spínače přes ní, si vysvětluji snad jen tak, že při zavírání oken, blokuje zamykání. Motory oken mají dost velkou spotřebu a můžou snížit napětí na aku. Tak aby nedošlo k nedokonalému zamknutí, tak jsou tyhle funkce vzájemně blokované. ASI ??? Ale u Twisteda to je zapojené nějak divně. Protože, když přerušil obvod přes okno, tak by neměl vůbec reagovat spínač zamykání klíčem. Na obrázku se jedná o vodiče ge/bl. Označené dvěmi hvězdičkami je napřímo, bez el. oken. S jednou hvězdičkou vede přes el. okno. To znamená, že tam to propojení od zámku do komfortky musí mít taky napřímo, jinak by nemohl reagovat na zamknutí klíčem. To zamykání/odemykání je po jednom vodiči. Zamknutí sepne na kostru, odemknutí na kostru přes odpor. A nebo mě napadá, že se jedná o inovaci, neexistuje vodič sw/bl, a komfortka si nějaké blokování řídí jinak. Od spínače zámku je přivedeno do komfortky i do okna. A Twisted si tím přerušením vyřadil to blokování funkcí okna a zamykání. To je jen úvaha.
    1 bod
  14. Jj autosalon zdarma
    1 bod
  15. A to jsem Ti ani nechtěl připomínat že máš jenom poloviční auto...
    1 bod
  16. Jo na tom vasem trapackem srazu jo? Tak to jo. Octavohonici. [emoji23]
    1 bod
  17. @Jan R. Chápu, že je lepší obejít toho více, ale kvalita auta bude u všech prodejců stejná, Narážím na tvé konstatování "Mj. prodejce to auto spíše rozmlouval, poukázal na podvozek Polo/Ibiza." a zároveň píšeš "Čekám na vhodnou nabídku, proč nezkusit toho obejít více? ". To mi trochu připadá jako rozpor.
    1 bod
  18. Jan R. : Ty jsi prodejce, nebo chodíš každý den prudit do salónu, že máš každodenní info?
    1 bod
  19. Základem je rozpojit konektor sondy měření proudu baterie u "-" pólu na baterii. Tím se přepne nabíjení z 80% na 100%. V klidovém stavu by neměl být odběr proudu větší než 20 mA. V garáži stačí nechat otevřené dveře, nechat stažená okénka (odběr alarmu), zapomenout nabíječku na mobil ve 12V zásuvce, nebo jít několikrát za den pro něco do auta... Auto je vždy nutné řádně uzamknout. Pro ověření, zda již baterka není načatá a nedrží proud je dobré ji změřit druhý den ráno po jízdě. Pokud je v porádku, musí mít napětí větší než 12,6 V. Pokud je nižší, doporučuji změřit její kapacitu zátěžovým testem, kdy se vybíjí do napětí 10,5 V proudem 20-30 A. Výsledkem je její kapacita v % její jmenovité kapacity viz graf. Pokud má kapacitu menší než 60% je hotovo (v době 2 let od její koupě lze reklamovat) a je potřeba koupit novou.
    1 bod
  20. Já se spíš nasrávám když někam dojíždím a všimnu si až tehdy při vyřazení že probíhá regenerace. Kdybych to věděl už během jízdy, tak bych automaticky protáhnul třeba jízdu jinam kam bych stejně o chvilku později třeba jel. Musím se zeptat známého na co to napojil u toho Pažouta. Jestli tam mají nějaký akční člen co je spuštěn po celou dobu regenerace, nebo to ošetřil jen termočidlem s nastavenou teplotní hranicí na teploty, které se objevují jen při probíhající regeneraci.
    1 bod
  21. Mně se líbí, jak se tu každej chytrolín naváží do nafty, protože je to teď moderní. Já teď kroutím kolem 30 tis. ročně, takže není co řešit.
    1 bod
  22. Pouzdro je lepší volba než davat do KESSY pohybove čidlo
    1 bod
  23. Tak tak ako som písal na prvej strane púzdro je najlacnejšie riešenie a funguje super, nieje to až tak otravné ak máš systém.
    1 bod
  24. Ahojte. Nedavno som absolvoval na mojom Superbe vymenu PCV ventilu. Jedna sa o rv 2010, motor 1.8 TSI CDAA. Podobny postup bude aj pre ine koncernove vozy s motormi 1.8/2.0 TSI. Je to zakrok ktory zvladne doma hocikto. Co je to PCV, alebo po slovensky odlucovac oleja ? Jedna sa o zariadenie, vdaka ktoremu dokazu vypary z motora cirkulovat nasp5 do sacieho/turbo vedenia. Ako casto treba PCV menit ? Pokial viem tak sa nejedna o polozku ktora by mala predpisany interval vymeny. Avsak skutocnost je taka, ze casom sa vie pokazit (prirodzene opotrebovanie membrany vo vnutry/zaseknutie pohyblivych casti). Mne sa to stalo po 9 rokoch a 160 000 km ... na internete najdete aj rozne ine casove kombinacie. Medzi caste zavady patri zaseknutie tlakoveho ventilu alebo prerazenie membrany. Tieto zavady sa prejavuju nekludnym chodom motora na volnobeh, citelnym unikom vzduchoprazdna ( motor si "cuca" vzduch ako vysavac cez ventilacnu dieru PCVcka, vid obrazok). Dalsi sposob ako sa da diagnostikovat zle PCV je ked na volnobeh vytiahnete mierku oleja a prejav motora sa nezmeni (bude stale nekludny a poskakovat) Ak mate k dispozicii diagnostiky, tak caste su ak chybove kody: 000369 - Fuel Trim; Bank 1 P0171 - 000 - System Too Lean 008825 - Leak in Air Intake System P2279 - 000 - Material ktory potrebujeme na vymenu ? OEM cislo dielu pre moj motor je 06H 103 495 AH. Osobne som dal prednost alternative z prvovyroby znacky Toptran a sedelo vsetko na 100%. Hadica ktora ide z PCV do sania a z PCV k turbu sa do pouzit zo stareho, pokial nie su poskodene. Cas vymeny ? CCa 15-20 minut. Cely proces je velmi jednoduchy, ale kedze budeme manipulovat s otvorenou hlavou motora, tak treba dbat na opatrnost, pretoze isto nechcete aby Vam nieco padlo do hlavy k ventilom. Naradie ? Z naradia potrebujeme momentovy kluc ktory dokaze dotiahnut na 9nm, bit Torx T40 Postup: 1. Odstranime kryt motora Niet co pokazit :) 2. Ocistime okolie PCV filtra Kedze pod PCVckom je odhalena hlava motora, nechceme aby sa tam dostali necistoty z povrchu motora 3. Odpojime kabelaz ku cievkam. Na kabelazi su take zapadky. Ked ich zatlacite tak svorky pekne povolia 4. Vytiahneme cievky c. 3 a 4 (Okolo PCV cka) Prosta rucna sila. Pozor pri manipulaci s cievkou c4. Svorkovnica je tam celkom natesno. 4.5 Zabezpecime aby sa k svieckam nedostal ziaden bordel 5. Odpojime odvod vzduchu z PCV do sania Truka ma na obvode konci take kolecko so zapadkami. Ked stacite kolecko kolmo na zapadky (Prst zhora a prst zdola na vrubkovanu cast), pekne sa uvolni. 6. Odpojime odvod vzduchu z PCV do turba Rovnaky postup ako pri 5., avsak treba kruzok stlacat "zpredu" a "zozadu. Trubka ide ako na obrazku, cervenou farbou popod privod vzduchu do turba. Pomocou dvoch ruk to ide velmi lahko. Je z casti obalena "alobalom". 7. Odstranime 10x T40 skrutiek viz diagram Davajte si extra pozor nech nestratite skrutky/bit. Zoradte si ich tak ,aby ste dali tie iste skrutky do tych istych zavitoch . Jedina problematicka skrutka je c9, ak mate blby skrutkovac. 8. Vytiahneme PCV z hlavy motora 9. Vycistite dosdacie plochy Cistite vzdy "zvnutra von" aby ste zamedzili spadnutiu niecoho do priestoru hlavy 10. S trochou oleja premazte nove tesnenie. 11 + Zopakujte to co ste robili, ale sp5tne Skrutky by mali byt dotiahnute na 9nm Dufam ze to niekomu pomoze a usetri nejake $$$.
    1 bod
  25. Čo iné si čakal že ti odpíšu? Realita je však taká, že ak na aute reklamuješ niečo, čo nesúvisí s upravenou časťou, nemajú problém to uznať. Keď som minule reklamoval tesnenia na dverách a chybný softvér v rádiu, mal som x viditeľných úprav v aute a nepovedali vôbec nič. A keď už, pred reklamovaním auta to kessy predsa môžeš opäť zapnúť, nikto si to nevšimne, ak ich na to vopred neupozorníš... ;) Pochybujem, že s FL prídu s niečim novým... každopádne nezabúdaj, že auto nie je zraniteľné len s kessy, ale aj bez kessy. Dlhé roky sa vo veľkom a bez problémov kradli autá s klasickým DO bez kessy... a zrazu prišiel systém kessy a všetky autá bez kessy sú nedobytné??? Auto treba mať rovnako zabezpečené, či má kessy alebo nie. Tento humbuk okolo kessy mi pripadá už naozaj prehnaný, podľa mňa ho umelo vyvolávajú firmy zaoberajúce sa zabezpečovacími systémami. Aj tento portál poslednú dobu vypustil kopec PR článkov na Vamos...
    1 bod
  26. od 18:00 máte vonku novú verziu... odkaz na stiahnutie momentálne iba cez web. vďaka za pochopenie https://wirer.sk/vcds2-1/ PF 2019
    1 bod
  27. Tak jsem se konečně o víkendu odhodlal a dotáhl jsem ten návod jak na výměnu DSG voliče. Doufám, že je popis dostatečně detailní a v případě špatně použitých obratů či výraziv mimo automotive hantýrku se omlouvám, opravdu jsem neměl čas se psaním odborného článku. V případě, že by to někdo chtěl ve voze přemontovat a necítil se na to, mohu nabídnout své služby, mám za sebou čtyři výměny a už vím co a jak a kde na co šáhnout aby to povolilo Výměna voliče DSG.docx
    1 bod
  28. 1 bod
  29. já jsem si vyrobil vlastní.koupil kabely průřez 8mm čistá měd splétané lanko 2x 4metry po35 kč + 4x svorky po 20 kč a jsem spokojeny.vím co mám ani to nebylo moc drahé
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...