Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/22/19 ve všech sekcích
-
1.4 měla aspoň adekvátní náhradu, zatímco tohle je úplné zaříznutí motorizace, která se musela prodávat dobře. Jestli jde o snahu dělat prostor pro nové modely, tak mi to přijde hloupé. Crossover bych nekoupil a Scala je výrazně dražší.3 body
-
Jak u Mongolov. Nádrž má papierových 50 l. Reálne sa dá do suchej nádrže natankovať 52 l. Maxidot ukáže 0 a človek natankuje 45-46 l. Oproti O2 (55 l, zmestilo sa 58, maxidot s 0 bol presnejší) citeľný posun k horšiemu. Podľa mňa je tá téma práve o tomto...3 body
-
Co na to zákazníci? Buď je prodejce přesvědčí na Scalu, nebo půjdou ke konkurenci...2 body
-
2 body
-
Mám pocit, že sa tu točí debata okolo toho istého bez výsledku. Skúsme dôjsť k nejakému riešeniu....povedzme, že rekuperácia skutočne JE PROBLÉM a treba to riešiť. Otázka je ako? 1. Vytiahnutie konektora (neoverená funkčnosť, veľa ľudí tu na fóre je za/proti) 2. Návšteva Strakoníc (nepochybujem o tom, že to Ferda nevie, ale zo SR veľmi ďaleká cesta) 3. Vedeli by to spraviť v servise? (pochybujem) 4. ? 5.? . . . Doplňte, čo Vám napadá.2 body
-
2 body
-
Ahoj chtěl bych se podělit o to jak vyměnit na Cígu olej v manuální převodovce. Jako první věc nákup oleje a nářadí. Olej: Norma G 052 527 A2 Koupit 2 litry!! Je na vás jestli použijete originál 1600kč! Za litr nebo jako já Shell za 300kč litr. Nářadí: Imbus číslo 17 (vypustný šroub) XZN tisícihran (napouštěcí šroub) Pokud nemáte tisícihran tak lze použit torx 40 nebo imbus 7. Ničeho se nebojte tento šroub je pouze jistící. Takže není co pokazit. Teď ta otravná část a to vypuštění oleje. Pokud nemáte zvedák a děláte to venku jako já tak postup je takový: 1. Vypouštění oleje jednu stranu nejlépe spolujezdcovu zvedneme. Vypouštěcí šroub je hodně blbě umístěn. Zavazí držák motoru. Viz dle foto. Já si poradil tak že jsem na velkou golu dal tyčku a trochu ji ohl a nějakým kouzlem to povolilo. Příště držák sundám a vše půjde rychleji. Po povolení opravdu velice jemně a pomalu a po trochách vypouštějte. Když šroub najednou vyděláte tak vás čeká ropná katastrofa a vše od oleje. Protože proud oleje narazí do příčky před ním. Takže hezky v klidu . Tak teď už jen počkat až vše vykape a šroub vrátit zpět a citově utáhnout. 2. Napouštění oleje: Nutná demontáž filtrboxu Prostě jen odpojte hadičku co je pod filtrem a pak jen stačí tahem k sobě filtrbox sundat. Není jinak šroubovaný Dál už jen rukou nahmatat zátku, je na pravé straně vedle výfuku. OPATRNĚ nepopalit se!! Teď je na vás jak to udělané já volil torx 40.. ale je na vás čím to povolite. Potom už jen vzít kleště a celou tuhle umělou srandu vydělat. Opatrně! Je tam O kroužek. Teď už stačí jen napustit olej. Hadička nálevka a patří tam dle příručky 1.1L já dal 1.2L dle doporučení. Pak vše utřeme dáme zátku a šroub. Opatrně nacvakneme filtrbox a máme HOTOVO! Upozorňuji že vše děláte na vlastní riziko. Nejsem žádný češtinář ale snažím se pomoct ostatním Snad vám to takto bude stačit. Když to bude všecko rozdělené doporučuji rovnou nové svíčky a nový vzduchový filtr. Ale to je na každém jestli se mu chce. Důvod proč měnit olej který je dle škodovky doživotní? Chcete aby převodovka sloužila 200tis nebo 500tis ? to je na každém Velké poděkování patří drahos.ld za rady při výměně1 bod
-
Pro všechny kteří nechtějí dávat nesmyslnou částku 1800 Kč za obal na klic který blokuje kessy signál. Třeba se tento někomu bude hodit. Funguje skvěle, mam ho. CZK 56.32 https://s.click.aliexpress.com/e/i7UGVDR Odesláno z mého SM-N910F pomocí Tapatalk1 bod
-
Je to k tomu, že když do toho dáš klíč, nebude fungovat kessy. Takže přijdeš k autu kessy nepůjde odemknout, tak vyndáš tuhle zhovadilost z kapsy, z tohoto vyndáš klíč a odemkneš. Potom zase zamkneš přes kessy, klíč dáš to tohoto futrálu a do kapsy, nebo na krk. Tuto obstrukci budeš dělat tolikrát denně, kolikrát potřebuješ odemknout/zamknout. Odměnou ti bude klidné spaní paranoika.1 bod
-
Tak ta cena za náš originál je opravdu zoufalství, to se vyplatí číňan i s daní a clem....1 bod
-
Napisal na vnitrni strane tam sa asi hadrem nedostane.1 bod
-
Emise to nebudou. Pokud už to jednou prošlo, nedává to smysl. Životadárného CO2 vyprodukuje v daném cyklu o 1-3 gramy víc než verze s automatem, takže taky bez zásadního důvodu. Pokud by to bylo dané nedostatkem převodovek, tak by šlo o dočasnou restrikci. A že by se nevyplatilo tento typ převodovky dál vyrábět, to bych se taky velmi divil. Ledaže by se čekalo na novou 85kW nebo kolik verzi.. Takže holenkové, hezky kupovat Škálu a nebo hezky připlatit 35k za automat. A kdo říká, že mu nevyhovuje, ten s ním přece nikdy nejel...1 bod
-
Tragickej marketing jak u Škodovky viz. RS kodiaq.... Dávat pro SUV jméno "Cupra" achjo...1 bod
-
Je spíše s podivem, že u Rapidu ji do konce února nechali. Zvedne se masová hysterie a všichni poletí kvůli této motorizaci pro rapida?! I třeba to je cesta, jak rychle vyprázdnit sklady rapiďáckých dílů.1 bod
-
Doteraz si auto kúpil na 17”a väčšie kolesa si si zaobstaral potom a teraz je to naopak -objednaš na veľkých (ak ich chceš )a menšie dokúpiš neskôr(napr zimné )ale to musíš vedieť pri objednaní auta -predajca na to neupozorni a doma zistíš že sa voziš na veľkom aute a kolesa máš z furika (vlastná skúsenosť )1 bod
-
Rozměry se můžou lišit v závislosti na výbavě a MR samozřejmě. U WLTP to zatím vypadá, že pokud objednáš auto s většími koly, směrem dolů změna problém není.1 bod
-
1 bod
-
@deto Technicky tam rozdíl není. Rozdíl je v homologaci podle nové metodiky. Dříve v podstatě všechny SIII třeba s 1.8 TSI měli "stejnou spotřebu i emise", dle nové metodiky se musí jednotlivé modifikace homologovat zvlášť a proto má i každé auto "jiné emise" v závislosti na zvolené výbavě, velikosti kol a dalším. A tyto hodnoty musí právě splňovat pro všechna "přípustná obutí". Tedy pokud většími koly dojde k navýšení těchto hodnot (auto spadne do jiného "Tyre Cluster"), nejsou v TP povoleny. Zásadní problém je v tom, že na to výrobce/prodejce neupozorňuje a dříve to takto nebylo, tedy většina kupujících s tím nepočítá. Stejně tak, jako u Scaly není možná dodatečná montáž tažného zařízení...1 bod
-
Tak určitě lepší řemenová 1.2 než litr s filtrem ?, 1.2 81kW bude za 10 let třeba modla, jako rotačka v O11 bod
-
Skákání u MAN nemá nic společného s elektrikou. Je to pouze a jen o emisích a filtru... Potvrzují to i v servisu. Skákání s vyhřívaní i bez třikrát zdar.... :-) Pokud dobře čtu, tak s nezařazení u DSG má tady problém pouze jeden člověk a s hopsáním celkem dost...1 bod
-
Tedy s dovolením, že vám do toho budu kecat. Ale v porovnání s S1 měl S2 také výrazně menší nádrž a najel jsem na ní max. tak 600-630km a musel jsem k pumpě. Ale že bych z toho nespal, tak to ne. Zase to auto mělo oproti S1 úplně jiné benefity. Prostě se to chtělo tomu přizpůsobit. Jako S2 proti S1 jinak jezdila, brzdila, zrychlovala, tak i jinak tankovala. (vlastní kapitola byli vládní kočí s 6válcema, z nichž někteří museli hledat pumpu už po 400km). U S3 najedu na nádrž skoro 1200km. Jako je to fajn, ale když to u dalšího auta bude méně, tak s tím problém mít nebudu. Pakliže to nebude auto na baterky.... :-) A stejně tak myslím, že to bude v porovnání mezi O2 a O3. Prostě má menší nádrž a najede se na to míň. Ale oproti O2 má O3 určitě další výhody...1 bod
-
Vyššie spomínané Viofo A119S vyberám z auta denne už hádam druhý rok a žiadne opotrebenie. Navyše na kameru sa lepí nálepka akoby s nejakým tlmením, čiže prípadné klepanie nehrozí. Pre istotu sú v balení myslím 2-3 také nálepky, ale ani po 2r som neopotreboval tú prvú. A129 by mohla mať niečo podobné...1 bod
-
1 bod
-
No nepřijde mi, že by to byl problém toho, že "někdo šetřil při koupi". Spíš to lidi vůbec nemusí napadnout. Mě by to taky nenapadlo. Z výroby tam mám 18´ ale při objednání jsem maximálně věděl to, resp. jsem předpokládal, že tam mohou být i 19´. Bral jsem to podle toho, že je Škodovka nabízí v katalogu i v konfigurátoru, tak bych předpokládal, že je tam mohu kdykoli bez problému dát. A ne, že když to tam není z výroby, tak to dodatečně už nejde. Přijde mi to jako zbytečnej opruz...1 bod
-
Pane, já nikoho neurážím. Vy jste tu začal s tím, že téma je o tom kolik tankujeme a že jsme asi úplně hloupí. Já jsem Vás jen opravil, že téma je o velikosti nádrže. A jen dodám, že svižně jezdím i ve svém soukromém voze a i tam by mě to vadilo (malá nádrž), nicméně moje Mazda 6 má nádrž asi 60 litrů takže mě to tam nikdy netrápilo. Podle mě by automobil s 2.0TDI měl mít minimálně 50 litrů nádrž, spíš víc. Když natankujete 40 litrů, trochu mě to překvapilo a hledal jsem, jestli nemám vadný vůz, což očividně nemám. To se mi zde potvrdilo. Počet příspěvků na chování snad nemá vliv. Dosud jsem zde přispíval jen ohledne Smartlink / Android Auto a když nemám co říct, nemusím sem psát příspěvky abych byl brán hodnotněji. Pokud budu mít příspěvků 1000, pořád se budu chovat stejně. Taky pěkný den.1 bod
-
A není to nastavení ACC? U FA se to zde už myslím řešilo, a nakonec se zjistilo, že to není nastavení FA. EDIT: Teď se dívám, že v novém manuálu ta možnost je: Co jsem narychlo hledal, tak v manuálu se to objevilo s MR18. Možná by @ski1961, @lumirnavrat, @ronskispeed, @Mirec.K nebo @Malta mohli potvrdit, zda to tam mají.1 bod
-
1 bod
-
Když jsem zkoušel to wifi spojení s kamerou, tak mě nijak neoslovila rychlost načítání videí. V podstatě bylo rychlejší vyndat kartu a jít do domů vytáhnout na PC.1 bod
-
Téma je NÁDRŽ a teprve pak je pomlčka, kolik tankujete. Spíš u Vás bude mozková bariéra.1 bod
-
Projde když se chce! A to je právě ten hnus co je potřeba vymýtit! Podvádění.1 bod
-
1 bod
-
Ja tiez tankujem plnu a tiez platim kartou a vobec nerozumiem, co tym chcel basnik povedat...50l je proste malo, pre mna je to celkom skok zo 70l nadrze v Passate.1 bod
-
Ja neplatil nic, jen jsem vytahl konektor z minusoveho polu autobaterie, prace na par sekund.1 bod
-
1 bod
-
Ano. Několik lidí ve F3 nenastartovalo a to ani u nových aut. Pseudokauza to tedy rozhodně není. Někteří po zkušenostech s bateriemi pro jistotu vozí startovací kabely v kufru a to se mi zdá tedy více než směšné a vypovídá to o nutnosti tohoto tématu1 bod
-
Kolik jsi platil za vypnutí start-stop? Také mě to čeká tak abych měl představu. Práce na 15 min? Dík1 bod
-
Tak ona zase Scala je v Style s 1.5 TSI 110kW s DSG za nějakých 524tis. Ta Mazda za 520tis má 90kW v atmosféře a nemá ani automatickou klimatizaci (tu má až s paketem Plus). Plus začíná na 554tis. což už začíná být velmi slušně vybavené auto, bohužel stále s 90kW 2.0 atmosférou (ještě jsem s tímto novým naladěním nejel, ale porovnávám dle předchůdce který měl 88kW a nemyl to "žádný zázrak" na auto této velikosti ve srovnání s 1.5 TSI 110kW, který ve Scale stojí cca stejně (tam kde Mazda 3 s automatem začíná, tam je Scala s 1.5 TSI DSG při přidání všech paketů)). Takže oni to nejsou až tak úplně konkurenti. Nicméně osobně se těším hodně na ten nový X181, to je jak po technologické tak i výkonové stránce již velmi zajímavý motor, bohužel tomu odpovídá i cena...1 bod
-
@martin.seb Dnes jsem dostal od prodejce odpověď na můj dotaz, zda se s problémem již setkali. "S problémem nezařazení rychlosti při rozjezdu u automatické převodovky jsme se již setkali. Jedná se o problém, který je softwarový a souvisí se zvýšeným odběrem elektrické energie u motorů 1,5 TSI. Nový SW se již testuje, kdy ale bude uvolněn není známo. Dočasným řešením je nezapínat při jízdě vyhřívané čelní sklo a vyhřívání sedaček." Myslím si, že to co se u manuálně řazené převodovky projevuje jako poskakování při rozjezdu, u DSG se projeví nezařazením rychlosti a nemožností se rozjet.1 bod
-
Ahojte. Nedavno som absolvoval na mojom Superbe vymenu PCV ventilu. Jedna sa o rv 2010, motor 1.8 TSI CDAA. Podobny postup bude aj pre ine koncernove vozy s motormi 1.8/2.0 TSI. Je to zakrok ktory zvladne doma hocikto. Co je to PCV, alebo po slovensky odlucovac oleja ? Jedna sa o zariadenie, vdaka ktoremu dokazu vypary z motora cirkulovat nasp5 do sacieho/turbo vedenia. Ako casto treba PCV menit ? Pokial viem tak sa nejedna o polozku ktora by mala predpisany interval vymeny. Avsak skutocnost je taka, ze casom sa vie pokazit (prirodzene opotrebovanie membrany vo vnutry/zaseknutie pohyblivych casti). Mne sa to stalo po 9 rokoch a 160 000 km ... na internete najdete aj rozne ine casove kombinacie. Medzi caste zavady patri zaseknutie tlakoveho ventilu alebo prerazenie membrany. Tieto zavady sa prejavuju nekludnym chodom motora na volnobeh, citelnym unikom vzduchoprazdna ( motor si "cuca" vzduch ako vysavac cez ventilacnu dieru PCVcka, vid obrazok). Dalsi sposob ako sa da diagnostikovat zle PCV je ked na volnobeh vytiahnete mierku oleja a prejav motora sa nezmeni (bude stale nekludny a poskakovat) Ak mate k dispozicii diagnostiky, tak caste su ak chybove kody: 000369 - Fuel Trim; Bank 1 P0171 - 000 - System Too Lean 008825 - Leak in Air Intake System P2279 - 000 - Material ktory potrebujeme na vymenu ? OEM cislo dielu pre moj motor je 06H 103 495 AH. Osobne som dal prednost alternative z prvovyroby znacky Toptran a sedelo vsetko na 100%. Hadica ktora ide z PCV do sania a z PCV k turbu sa do pouzit zo stareho, pokial nie su poskodene. Cas vymeny ? CCa 15-20 minut. Cely proces je velmi jednoduchy, ale kedze budeme manipulovat s otvorenou hlavou motora, tak treba dbat na opatrnost, pretoze isto nechcete aby Vam nieco padlo do hlavy k ventilom. Naradie ? Z naradia potrebujeme momentovy kluc ktory dokaze dotiahnut na 9nm, bit Torx T40 Postup: 1. Odstranime kryt motora Niet co pokazit :) 2. Ocistime okolie PCV filtra Kedze pod PCVckom je odhalena hlava motora, nechceme aby sa tam dostali necistoty z povrchu motora 3. Odpojime kabelaz ku cievkam. Na kabelazi su take zapadky. Ked ich zatlacite tak svorky pekne povolia 4. Vytiahneme cievky c. 3 a 4 (Okolo PCV cka) Prosta rucna sila. Pozor pri manipulaci s cievkou c4. Svorkovnica je tam celkom natesno. 4.5 Zabezpecime aby sa k svieckam nedostal ziaden bordel 5. Odpojime odvod vzduchu z PCV do sania Truka ma na obvode konci take kolecko so zapadkami. Ked stacite kolecko kolmo na zapadky (Prst zhora a prst zdola na vrubkovanu cast), pekne sa uvolni. 6. Odpojime odvod vzduchu z PCV do turba Rovnaky postup ako pri 5., avsak treba kruzok stlacat "zpredu" a "zozadu. Trubka ide ako na obrazku, cervenou farbou popod privod vzduchu do turba. Pomocou dvoch ruk to ide velmi lahko. Je z casti obalena "alobalom". 7. Odstranime 10x T40 skrutiek viz diagram Davajte si extra pozor nech nestratite skrutky/bit. Zoradte si ich tak ,aby ste dali tie iste skrutky do tych istych zavitoch . Jedina problematicka skrutka je c9, ak mate blby skrutkovac. 8. Vytiahneme PCV z hlavy motora 9. Vycistite dosdacie plochy Cistite vzdy "zvnutra von" aby ste zamedzili spadnutiu niecoho do priestoru hlavy 10. S trochou oleja premazte nove tesnenie. 11 + Zopakujte to co ste robili, ale sp5tne Skrutky by mali byt dotiahnute na 9nm Dufam ze to niekomu pomoze a usetri nejake $$$.1 bod
-
1 bod
-
Jak jsem pochopil miskolciho, tak by měl raději auto bez Kessy než se systémem, který je relativně lehce průstřelný (bez dalších zabezpečení) a to i za cenu že jej dostane v balíčku a musel by si jej programově vypínat. Jak psal (a není se čemu divit), tak vypnutí sw by znamenalo strátu dané záruky. Proto by pak mohlo být řešením vypnutí ve svorkovnici (nikoliv zásah do sw). Pokud by odpojil snímač LP, mohl by vozidlo odemikat standardně klíčkem DO a nebo třeba přes jiné dveře pomocí Kessy. Každopádně nevím jak by se Kessy zachovalo po odpojení LP snímače - jestli by diagnostikovalo chybu :(1 bod
-
Od dnesniho dne, je tento Paket Dynamic Plus k dispozici i u nas V konfiguratoru v prubehu pristiho tydne. DYNAMIC PLUS: * sportovní přední i zadní nárazník * černá 17“ kola TRIUS * mřížku chladiče a zrcátka v černé barvě * černý strop * sportovní sedadla * sportovní multifunkční volant * zatmavená zadní a boční okna1 bod
-
1 bod
-
Zajímavost z Anglie. Takový "bejby RS" - Octavia Sportline. 1.5 TSI 150PS manual and DSG 2.0 TDI 150PS manual and DSG Výbava: 18-inch Vega black alloy wheels Full LED headlights with adaptive front light system and LED daytime running lights Gloss black grille surround and door mirrors Gloss black front spoiler and insert in rear diffuser Gloss black boot lid lip spoiler (hatch only) Privacy glass 8-inch Amundsen satellite navigation and WiFi (including a one-year Infotainment Online subscription) Three-spoke leather sports multi-function steering wheel with red stitching Sport seats in 'Dynamic' fabric with red stitching Black roof headlining Aluminium pedals1 bod
-
1 bod
-
Možná i 98 oktan. Každopádně můžeš obsluhu pumpy požádat o dodák a uvidíš co je tam za kokteil.1 bod
-
EO prodává bez bio jen naftu, pokud se nemýlím. Benzin je normálka s lihem. Spíš budeš muset koupit 100oktan.1 bod
-
Už som z dlhej doby nevedel, čo ďalej, čo si ešte doplním. Chcel som pred zimou vyhrievané sedačky, no cena zatiaľ odrádza. Ostrekovače pôvodne tiež som chcel skladať materiál postupne, no nedalo mi to pokoj a tak som objednal z troch rôznych zdrojov podľa cien všetko v priebehu dvoch týždňoch… Nie že by som ich extra potreboval. No keď už mám v aute všetky LED-ky, vrátane stretávacích i diaľkových, zbytočne lákať, že je tam niečo čo nemá. Na druhej strane i Rapid má low xenon-y bez ostrekovačov. Ale ja som stále trošku mimo bežný štandard. Zoznam dielov neobsahuje komplet nárazník s otvormi. Ak budete meniť celý nárazník, postup a zoznam dielov si upravte podľa seba. Montáž mi zabrala dosť času, mal som to rozdelené na asi 4 či 5 dní čistého pracovného času po robote. Zoznam dielov: 1x – 6V0 807 055 A – držiak pre vozidlá s ostrekovačom svetlometov vľavo 1x – 6V0 807 056 A – držiak pre vozidlá s ostrekovačom svetlometov vpravo 1x – 6V0 807 923 – spodný rám ostrekovačov svetlometu vľavo 1x – 6V0 807 924 – spodný rám ostrekovačov svetlometu vpravo 1x – 6V0 955 109 A – vrchný kryt vľavo 1x – 6V0 955 110 A – vrchný kryt vpravo 1x – 6V0 955 965 A – tryska, zdvihový valec vľavo – náhrada je už s indexom B 1x – 6V0 955 966 A – tryska, zdvihový valec vpravo – náhrada je už s indexom B 1x – 6V0 955 970 A – hadice, rozdvojka, spojky 9x – 1J0 971 939 H – svorka na uchytenie hadíc 1x – 6R0 955 681 – čerpadlo ostrekovačov predných svetlometov 1x – 443 955 465 – tesniaci krúžok (1x – 6V0 955 449 A – nádobka so snímačom hladiny a pre ostrekovače svetiel) – nie je nutná, ja som nechal pôvodnú 1x – 1J0 973 722 A – konektor čerpadla (odporúčam objednať komplet, vrátane pinov a tesniacich gumičiek) 1x – N 01 713 115 – poistka 30A (pozícia 11) 1x – pin pre poistku 2x – pin pre konektor čerpadla – v mojom prípade súčasť konektora 4x – pin pre relé (s “jazýčkom”, 2x 6,3mm, 2x 9,5mm) 1x – 4H0 937 528 – držiak pre relé 1x – 004 025 129 – relé (Relé 645) – postačí aj napríklad z autokelly 191 937 503 1x – 000 979 009 E – pin – BCM T46B/34 1x – očko – 8 mm – ukostrenie motorový priestor vodič – fialový – 0,5 mm (relé – BCM) – 0,3 m vodič – hnedý – 0,5 mm (relé – kostra) – 0,7 m vodič – hnedý – 2,5 mm (motorček – kostra) – 0,6 m vodič – červeno-žltý (červený) – 2,5 mm (relé – poistka) – 0,5 m vodič – bielo-čierny (čierny) – 2,5 mm (relé – motorček) – 4 m Postup Ten sa opäť asi oplatí rozdeliť na niekoľko dielov. Predsa len ide o časovo náročnejší úkon (demontáž nárazníka, stieračov, BCM jednotky, poistiek, výrez diery, natiahnutie hadičiek a podobne). Najzrozumiteľnejšie mi vychádzajú štyri časti – montáž, zapojenie hadičiek, elektrická časť, kódovanie. Celý návod je na webe: https://wirer.sk/f3_svetla-ostrekovac/ Snažil som sa to rozpísať krok po kroku ako som vedel. Na prípadne otázky zodpoviem. Výslednú sumu zatiaľ spočítanú nemám, no pár ľudí už si zálusk robí. Tak uvidíme... Mix fotiek v skratke Výsledné video Funguje to presne ako na FL F3, z nej som čerpal kódovanie: - musia byť zapnuté stretávacie svetlá. Parkovacie ani DRL nestačí - každé desiate stlačenie páčky ostreknutia čelného skla spustí ostrek svetiel v dvoch fázach tesne po sebe - dlhé stlačenie páčky ostrekovačov čelného skla spustí ostrekovanie svetiel v dvoch fázach tesne po sebe - časy a intervaly je možné upraviť kódovaním PS: som si vedomý toho, že ten výrez nie je dokonalý. Na jar sa bude možno riešiť vytmelenie medzier a nástrek nárazníka, ak nepomôže lokálny rozstrek a rozleštenie. Cez zimu to zatiaľ ostáva ako je. Pár ohlasov mám aj takých, že to nemám vôbec riešiť a ľudia si mysleli, že mám nový nárazník. Takéto správy vždy potešia :)1 bod
-
Tak také hotovo - včera mě to v servise vyměnili, cca hodina práce. Řadička do auta skutečně pěkně pasuje, není nijak zbytečně veliká a designově je docela povedená. K mému interiéru (černý piano lak) se hodí, a je celkem ergonomická, dobře se ovládá celou dlaní, při opření pravé ruky o opěrku funguje jako její komfortní prodloužení, tak jako jsem byl zvyklý v O2FL. Nakonec jsem ji i sehnal za výrazně lepší cenu, než nabízí prodejní síť Škodovky.1 bod
-
1 bod