Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/24/19 ve všech sekcích
-
3 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Dovoluji si reagovat na debatu ohledně natankovaného množství paliva O2 vs O3. Jak zde již padlo, O3 má o 5litrů menší nádrž. Ale taky má o 6, nebo 8litrů (nepamatuji si to číslo, ale koho to zajímá, mohu dohledat) větší tzv. nevyčerpatelné množství. Proto je běžné,, že kdo přesedlal z O2 na O3, tak zpravidla tankuje o 10litrů paliva méně u O3, než O2, při zachování stejného dojezdu. U O3 došlo ke změně vyhodnocení rezervního stavu paliva. A je to proto, že spoutsy lidí jezdilo až nadoraz a občas došlo k úplnému vyčerpání nádrže, nebo nasátí kontaminovaných zbytků paliva, zkondezované vody atd. A s tím se pojí zvýšené náklady na opravy, protože se zákazníkovi nedá dokázat, že čerpadlo přidřel úplným vyčerpáním paliva, nebo nasátím kondenzátu. Staré motory si s tím poradily, ale ty nové s tím mohou mít problém. Zejména commonraily se mohou zavzdušnit a špatně znovu nasávají palivo. A když budete startovat do nasátí paliva, tak poběží čerpadlo naprázdno bez mazání, vznikají drobné šponky, atd. A to je důvod, proč celý koncern zvýšil množství paliva, které v nádrži zůstane ve chvíli, kdy máte dojezd nula. To vyhodnocení stavu paliva se dá upravit v panelu přístrojů změnou kalibrační konstanty pro palivoměr. Na různých fórech se to probírá, takže stačí googlit, nebo specialisti z tohoto webu to určitě znají a úpravy dělají..... Ale je třeba pak mít na mysli, že nesmíte spoléhat na to, že při dojezdu nula ještě dojedete několik desítek KM, jako doposud. To si pak můžete zadělat na problém, když to vyjedete úplně všechno. Snad neopakuji informaci, která už tu možná je. Pokud ano, pak se omlouvám za zbytečné řádky. ...... taky mně tenhle "pokrok" zpět štve, ale to je asi vše, co s tím nadělám.2 body
-
@Twisted Jo pardon, na mobilu jsem přehlédl ten příspěvek nad tvým. Myslel jsem že se v obou viskozitách (5w30/40) mluví o VW 502.00.1 bod
-
Ahoj. Chtěl bych se zeptat jaký je rozdil, jestli je vůbec nějaký v dílech 6V0 809 957 C oproti dílu 6V0 809 957 F ? V obojím případě se jedná o dil: panel podběhu levého předního kola. První je však bez přídavného tlumení hluku do interiéru a druhý s tlumením. Obojí se prodává na stránkách skoda-dily.cz Fotky mají jen k jednomu dílu. Idea je taková jestli se už náhodou nedá koupit díl odhlučňěný z výroby ?1 bod
-
Pardon. Chtěl jsem napsat, že nový Kamiq je designérský skvost a extrémně se povedl.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Chci se zeptat Ferdy25 zda by problém s KESSY nešel vyřešit překodóváním? Pokud se zamkne přes DO, tak by se deaktivovalo odemykání KESSY a opětovným odemknutím přes DO opět aktivovalo KESSY? Bylo by to daleko pohodlnější než zamykání s DO a pak ještě dotýkáním kliky.1 bod
-
rozmerovo to bude podľa mňa rovnaké ako Swing (len má väčší displej) alebo ako Bolero (rovnaká veľkosť displeja). zatiaľ som nemal tú česť držať ho v rukách, teda je otázne uchytenie. chcelo by to facelift so Swingom a vybrať displej von. konektory predpokladám že budú stále rovnaké1 bod
-
už sa objavil prvý Swing z facelift verzie v ponuke https://www.mihocar.cz/radio-skoda-fabia-iii-6v0-6v0035871h-izy/d-1519801 bod
-
Je to mozne, ze pokud ma FA s ACC, tak tu informaci muze pouzit ale bez ACC ne. Nejblize mam ACC u znameho v Karoqu, ale ten ma i navigaci, takze amundsen nebo neco lepsiho.1 bod
-
1 bod
-
Já používám mikrovláknové utěrky Vileda ze sady asi 8 kusů (nemám ke značce žádný osobní vztah, prostě to měli naproti v marketu) a Pronto multi surface proti prachu (leželo doma, opět cesta nejmenšího úsilí) a funguje to i bez NASA. Ale na oběžnou dráhu bych se s tím asi nepouštěl : )1 bod
-
1 bod
-
nemáš o tom vôbec šajnu , je vadný mikrospínač v kulise nič iné ... ostatok ako som povedal , vytrhni reproduktor a o mesiac neplač že ti nejde von kľúč alebo zamknúť auto cenotvorba je aká je , samostatne sa to objednať nedá a mení sa kulisa , ale podľa toho čo čítam si šikovný tak ju pekne rozober , zožeň podobný mikrospínač a dopasuj , a ušetríš1 bod
-
čo nie je isté ? je to určite vadná kulisa , raz to skončí tak že nebudeš vedieť vytiahnuť kľúč zo spínacej skrinky alebo ho vytiahneš a nezamkneš auto ... zaujímavý nápad riešenia1 bod
-
Kotouce (zadni) jsem menil loni asi po 80tis a nerekl bych, ze ty nove se nejak zasadne lisi. Proste kdyz mi auto tyden stoji venku a je vlhko, tak kotouce oreznou a chvili to pak drhne a vydava pazvuky, nez se to obrousi.1 bod
-
1 bod
-
Myslím, že nebude dlouho trvat a v rámci svého koníčku na to příjde i Igor (160R) z Bratislavy.1 bod
-
1 bod
-
Budiž, ono se to nejspíš probírá v tématu o servisních prohlídkách, takže tady bych rád viděl diskusi čistě jen o motorovém oleji ve smyslu názvu tématu. Cokoli jiného bude smazáno.1 bod
-
Užívejte si tento pohodlný odemknuti a startu, nepremyslejte o zlodejich. Nová auta jsou pojištěna a 4 roky stare mrchy nikdo s drahou rusickou krást nebude. Tyto paranoidní nesmysly se řešily i před 12 lety,kdyz sem kupoval Renault Espace s Kessy ovládáním odemknuti a startu. Všichni mi radili Tohle s kartou ti někdo ukradne není nad klasickém klíček. (U Skodovek byl v te době vrcholem sklopný klíček) Nikdo mi ho neukradnul(kdo by kradl Renault) Jak mi říkal kamarad z kriminálky,kdyz si zloděj profík vyhlídce auto tak s nim odjede,at je zabezpečeno jakkoli. Nov1 bod
-
Při běžném používání není potřeba baterii vůbec dobíjet. Problém je u nových aut to, že se baterie v rámci úlitby ekoteoristům (emise) "inteligentně" nabíjí na max. 80% své kapacity, což ji samozřejmě ničí (sulfatace). Škodovka (a další automobilky) o tom v návodu samozřejmě nikde nepíšou. Pozná se to tak, že je na konci "-" kabelu u baterie sonda proudu, ze které jdou údaje (napětí, proud, teplota) přes konektor do řídící jednotky. Řešení, jak přepnout nabíjení na 100%, je jednoduché, rozpojit konektor u sondy (současně se vypne Start/Stop, pokud je jím auto vybaveno). Ideálním řešením, bez chybové hlášení v systému, je vypnutí "inteligentního" nabíjení (Battery Energy Control Module) v řídící jednotce bez odpojení sondy.1 bod
-
Opraveno, brutální ránou pěstí do palubky. Prostě ve 120kmh rychlosti na dálnici mě ruply nervy a byla to taková rána že by to zabilo i slona........ A je ticho :-)1 bod
-
Je snazsi, dat vyssi cenu na 1L oleje, nez dat 1h prace za dva litry. Ty lidi co tam delaji se z neceho zaplatit musi a jen z prodeju by se to v zivote neutahlo. A jen pro info, uctuji se uz i drobnosti typu serizeni ostrikovacu (150kc bez DPH), nad tim se ale koukam nikdo nepozastavuje. Jasne ze servis ma ve vysledku 1L oleje za ~100kc a kazdy kdo kdy podnikal/prodaval vi, ze zaklad je minimalne 100% marze, idealne 200% K tomu si pripocteme pronajem skladovacich prostor kde ty sudy jsou, cas cloveka co to z toho nakladaku slozi a da do toho skladu a nasledne z nej zase vyveze. Nasledne energie za osvetleni/vytapeni a najednou se dostavame na uplne jine castky. Nikdo nerozporuje (ani ja) ze cena oleje pro koncoveho zakaznika je jina nez ma ten servis, ale nedivim se, ze to tolik servisu zakazuje kdyz jim na tom utikaj logicky prachy. Vstricna varianta je, ze se to vymeni ale pozmanena do servisky. Predpokladam (jak je zvykem) ze v pripade nejakeho problemu s motorem, se skodovka zacne otacet na tom, ze servis vymenil olej, ale neni od nich schvaleny, takze zadna kulance ani plne proplaceni ze strany automobilky.1 bod
-
1 bod
-
Tak u nas nejak neslo dohromady ani deti a kocarek:) nakonec jsme skoncili u satku, Manducy a ted obcas Skaldino pripadne pro starsi Skaldino XL. Proste s kocarkem porad trapeni, starani se o neho, doufat zda do DPO ci CSAD bude misto a nekdo pomuze.1 bod
-
Já ti z normálního uvažování řeknu kde je háček. Motor 1,2 L TSI je už tak přebušený výkonem na ten objem že už tak je jeho životnost kritická a škodovka odhaduje že se dožije něco okolo 200 000 - 250 000km. Navíc na výkon 81 kw je tam dělaná spojka, setrvák, brzdy i další věci které přenášejí výkon a to by bylo potřeba vše samozřejmě vyměnit kdyby jsi chtěl aby takové auto najelo tolik co bez úprav. Navíc ten motor musí podávat stejný výkon v jakékoliv oblasti. Ať je to 2000 m. n. m. nebo -50 m. n. m. kde je samozřejmě velký rozdíl tlaku vzduchu a taky za jakékoliv teploty se nesmí přehřívat i s extrémním stylem jízdy. A stále výkon nesmí klesnout pod deklarovaný. Proto taky z výroby má ten motor přes 81 kw. Někde kolem 85-87 kw tipuji že má a krouťák je taky o něco vyšší. Takže vlastně ta úprava vylepší hodnotu motoru jen o nějaké 4kw a pár Nm. Jenže lidi po tak nízké úpravě výkonu na to více šlapou (nevědomky) a proto je taky hned po úpravě o dost vyšší spotřeba a k tomu se taky přidává přidání dávky paliva. Spotřeba časem klesne protože na to přestaneš tolik šlapat a zvykneš si na těch pár kw navíc. A taky začneš zase jezdit úsporně takže ti to o nějakou decku klesne. A jak zde bylo řečeno, každý má jiný styl řízení a jezdí na jiném typu povrchu. Někdo řadí vyšší stupeň u omezovače, někdo naopak motor dusí a vše toto musí ty díly v motoru i další vydržet. A jaká by asi byla slavná pověst motoru který škoda vyrobila a on se nedožil po chipu od ŠKODA AUTO ani 150 000km nebo motor se dožil ale půl hnací nápravy bylo vyměněno .. Z toho důvodu já bych po čipu moc netoužil. Zvlášť ne u tak nízkého objemu motoru který už je tak vyhnaný na výkonu.1 bod