Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/26/19 ve všech sekcích
-
3 body
-
1 bod
-
Upozorňoval jsem na to mnohokrát. Pokud na to nemáte vybavení a nemáte zkušenosti s mikroelektrinikou, měřením, pájením, co používat atd... není pomoci. Zapájet vodič od žárovky není to stejný, co pájet mikroelektroniku. Po tom, co do toho někdo "vrazí" s trafem a vypáli cesty, urve kdejaký SMD...tak po tom je to skoro pokaždé neopravitelné. Nehledě na to, že když se nekomu podari "oprava" tak, ze za dva dny na vstup tech MOSFETů upadne pecka apod., tak si koleduje o problemy. Nekde mozna najdu fotky, jak se dokáže PTC vypálit do fialova, kdyz se "opravuje". A pokud to uz tak dopadne, zadna tepelna pojistka neni. Vypnutim klicku se nic nezastavi- PTC tohoto typu je primo spojene na baterku auta pres proudovou pojistku, ktera pred touto chybou neochrani.1 bod
-
obepsal jsem nějaký servisy emailem, jedná se o oblast Pardubice a okolí: Auto Mercia v Chrudimi bere vlastní olej --> "výpalný" 500 Kč s dph Auto Louda - směr Staré Hradiště --> berou, ale s dovětkem "Vlastní olej tolerujeme,ale nedoporučujeme z důvodu neznámé kvality oleje a v případě záručních oprav může být problém s uznáním záruky." Autocentrum Barth Pardubice--> "Ohledně Vašeho dotazu na vlastní olej, tak to již naše firma nenabízí" Dryml Pardubice --> "Olej donesený zákazníkem bohužel neakceptujeme." Hybeš Dřenice --> "Vlastní olej neakceptujeme i když je v originálním balení." Olfin Car Hradec Králové --> "Ano, akceptujeme vlastní olej ale účtujeme si likvidační poplatek 400,- bez DPH."1 bod
-
1 bod
-
Až se divím, že udělali vedle sebe takhle podobné modely s Karokem. Jasně, je to o 7 nebo kolik cm užší rozvorem, nemá to el. ruční brzdu, 4x4. Ale vnitřním prostorem na délku je to totožné a 400l kufru bude spoustě lidí stačit (berme to tak, že jsme zhýčkaní a jinde na ten kufr zas takový akcent nedávají). A můj subjektivní názor - je to postavené tak, že si to ani moc nehraje na SUV. Tak jak je Kokodák dělaný á la zvýšené kombi, tohle je o pár cm zvýšený hatchback.1 bod
-
V Áčku je to lepší vést se sundaným plastem (sám to ale mám jak Malta) a vést to nějak aby to nekolidovalo s airbagem. Pod stropnici jsem to jen nastrkal.1 bod
-
Hello! I would like to present you my Octavia I Tour Engine: 1.6 MPI 102 HP; Colour: Silver brilliant; Equipment (original): parking sensors; exterior mirrors electric steering and heating; manual AC; windows electric steering in frontal doors; ABS; two frontal air bags; radio SONY (CD, RDS) installed by dealer for "special wish" (let's say: almost original) Equipment added later: Philips Daylight 9 Have a nice watching!1 bod
-
1 bod
-
Urcite. Roli tam bude hrat vice faktoru. Tlak, teplota, rosny bod... :-) Ale i to treba, jestli parkuju v garazi, venku, ve stinu, atp.1 bod
-
.. a něco opačného, co by eliminovalo nežádoucí zvuky (motor, podvozek, kola,...) by nebylo? Formuli nechci....1 bod
-
Ahoj, v minulém týdnu jsme se s Ferdou25 pokusili o zprovoznění Soundactoru v mé 1.4TSI. Vycházeli jsme z "návodu" který, je na předchozí straně u Ferdova příspěvku. Nebyla to však taková procházka růžovým sadem, jak tam píší. Samotná instalace zařízení, je vcelku jednoduchá - ovšem problém nastal při kódování. Není to rozhodně o těch dvou krocích ve VCDS - znamenalo to zásadní výpočetní činnost, za kterou patří obrovský dík právě Ferdovi - bez něho bychom to nedokázali zprovoznit. Případně detaily asi může popsat Ferda. Nyní je každopádně systém soundactoru v plné síle :) Zvuk u 1.4TSI to má příjemný - natočil jsem včera večer dvě videa - koho by to více zajímalo, mohu poskytnout i více. https://youtu.be/5eKY6_FqSQU https://youtu.be/ojCvilrH6D01 bod
-
Na Mirrorlink existuje. Floating apps for auto. Aj na tomto fóre sa o tom viac krát písalo.1 bod
-
Moje thajská milenka tvrdí, že jí malý penis vůbec nevadí... Ale já si stejně myslím, že by neměla mít žádný .1 bod
-
Víte, proč Ježíše ukřižovali a ne utopili? . . . Protože kdo by chtěl mít nade dveřmi akvárko?1 bod
-
No, oni by to měli znát i všichni technici od VAGu, je to jen záležitost nenakodování modulu "61 Regulace baterie" pod Gateway J533. Tím se nechá rekuperace / energy recovery / deaktivovat, aby altík dával trvale cca 14,5V. Maj na to i info materiál ... A koukám, že Caster to tady už taky napsal1 bod
-
1 bod
-
To přece není pravda. Nezáleží jen na velikosti profilu, ale i na šířce, typu pneu atd. atd.1 bod
-
Myslím, že nebude dlouho trvat a v rámci svého koníčku na to příjde i Igor (160R) z Bratislavy.1 bod
-
Při běžném používání není potřeba baterii vůbec dobíjet. Problém je u nových aut to, že se baterie v rámci úlitby ekoteoristům (emise) "inteligentně" nabíjí na max. 80% své kapacity, což ji samozřejmě ničí (sulfatace). Škodovka (a další automobilky) o tom v návodu samozřejmě nikde nepíšou. Pozná se to tak, že je na konci "-" kabelu u baterie sonda proudu, ze které jdou údaje (napětí, proud, teplota) přes konektor do řídící jednotky. Řešení, jak přepnout nabíjení na 100%, je jednoduché, rozpojit konektor u sondy (současně se vypne Start/Stop, pokud je jím auto vybaveno). Ideálním řešením, bez chybové hlášení v systému, je vypnutí "inteligentního" nabíjení (Battery Energy Control Module) v řídící jednotce bez odpojení sondy.1 bod
-
Tak u me nejak takto. I pri investici cca 40.000kc je to porad neuveritelne hlucnej vuz, coz se pri kvalite materialu (kdo da dolu tapacir, vrati se v case hodne, ale hodne daleko) vlastne mozna ne v case. To je blbost. Holt, prijde mi ze muj focus v roce 2001 mel tloustku tapciru vlastne tlustsi. Koncernove cuttovani costu je opravdu znat.) (jizda kolem 200km/h je uz hodne, ale hodne slysitelna, nicmene Canton Cantonuje vyrazne lip.) kdo to dela kvuli tichu v aute, tak v nem uz skoro jde konverzovat nas 180km/h. Kvuli hudbe se to ale vyplati.1 bod
-
Ahoj, jsem po servise na příznaky hučení levého kola. Příjmací technik na Jarově řekl, že jde na 99%o silemblok na převodovce. Druhý den vyměnili a po cestě domu byl klid. Žádné hučení, chrčení nic. Doufám, že už to bude v pohodě.1 bod
-
K předjíždění je třeba v první řadě řidič a předjíždění je tak bezpečný jak rozumnej je ten element co sedí za volantem. O obsahu motoru to zas až tak moc není. Pár aut s různou kubaturou mi rukama prošlo. Výkonově to bylo od 50kw třívalce až po 150kw VW a předjíždět se dalo se vším. Samozřejmě, že všechno chtělo své. Osobně jsem již psal, že rozdíl mezi 1,9TD a 1,6CR(6kv) nevidím vůbec tak dramaticky jak se zde všude propírá. Srovnávám samozřejmě srovnatelné. Tzn 1,9 s 77kW a 1,6 s 77kW. Narovinu musím říci, že nejsem milovník ropy a 1,9 mi nikdy výkonem nějak extrémní nepřišla. Měla své nesporné výhody ve spotřebě a obvykle i spolehlivosti(zejména ty první, ještě poctivé, verze), ale výkon! Pokud někdo vleze ze 100kW káry do auta který má 23 kw méně, tak to asi někde znát bude a je úplně jedno jakej to mělo obsah. Mě výkonově 1,6cr vyhovuje a s předjížděním mám problémy úplně stejný jako v 1,9. Spíš mi nesedí nafta jako taková, ale to je můj osobní problém. Jediné co mě, opět proti většině v této diskusi mile překvapilo, je topení. Jezdím krátké cesty do práce, cca 10km. A měl jsem hrůzu ze zimy. Auto topí takřka okamžitě, protože to má příhřev. A co se týče teploty vody, tak po těch cca10km byla někde na 50C. Ranní teplota byla -10C. Což mi u dieselu přijde jako super. S beznínem jsem na tom byl hůře. Tak nevím co si o tom myslet.1 bod
-
A já si dovolím nesouhlasit. Jezdil jsem s tím motorem (náhradní vozidlo), když jsem "testoval tuhost karosérie" u svojí 1,8 TSI-DSG, v práci jezdím 1,9 TDI a nemůžu říct, že by ten motor byl pocitově slabý. A co se týče převodovky, ať se na mě nikdo nezlobí, ale umí jet ve spodních otáčkách (1500) i nahoře (3500-4000). Jeho nevýhodu-pomalé zahřívání jste již popsali a jako výhodu vidím příznivou spotřebu při jízdě dle předpisů (pod 5 l/100 km). Asi budu protivný, ale komu ten motor nesedí, ať si pořídí co je jeho srdci bližší. Mě osobně jako zarytého benzíňáka ten motor příjemně překvapil. Ale možná je to tím, že stav mého bodového konta mi nedovolil jezdit v pružnějším režimu (jako prase).1 bod
-
TOM1969: Dobře jsi to napsal. Vystihl jsi to naprosto přesně. V podstatě to potvrzuje moje slova. Nemluvím do větru a z neznalosti věci. Soused tenhle motor má ve služebáku v combi a musel 1,9 TDI 77KW vrátit. Dostal jí zhruba stejně, jako já koupil 1,8 TSI. Takže nové auto. Rozebírali jsme to s ním několikrát. Kromě toho, že truchlí nad bílou barvou, tak doslova roní slzy nad ztrátou té 1,9 TDI. To topení potvrzuji, co říkal, že to topí po strašně dlouhé době a co je hlavní, v zácpách v Praze, když běží motor na neutrál, tak ztrácí v zimě provozní teplotu, z cca 90 st. mu to padá na 50...tím pádem i méně topí. Říkal, že musí prošlapávat pedál plynu, aby se motor zahřál. Co se týče výkonu, je to přesně tak jak píšeš. Nemůže předjíždět, motor prý musí točit ve vyšších otáčkách a ze spoda je to totálně mrtvé. prostě soudruzi u tohoto motoru šlápli do hovna (omlouvám se). Možná jediné plus je ta spotřeba, i když i o tom pochybuji. Já měl auto s 1,9 TDI 96KW, to byla raketa, když jsem měl auto v servisu, půjčili mi oktávku 1,9 TDI 77KW a já se bál, že to bude šnek. No musím přiznat, že mě tehdy ten motor velmi příjemně překvalpil. Nebyl to takový zátah jako u té mé původní, ale jelo to slušně, velmi slušně a předjíždět se s tím dalo. A že to bylo hlučné? Nijak zvlášť, celkem ok. Nemyslím si, že tyhle 1,6 CR TDI jsou tak výrazně tišší. No jak píšeš, škoda, že tyhle 1,9 skončily..... Co se týče mého benzínu 1,8 TSI, mohu s klidem prohlásit, že topí téměř okamžitě a motor záhadně nevychládá A předjíždět se dá s ledovým klidem a úsměvem na tváři Ono je tu spousta majitelů, co hlásí, že ta 1,6 TDI je raketa, každý to vidí pocitově jinak, obzvlášť, když přejdou třeba s felicie, nebo jiného podobného auta s malým motorem. Ale věř mi, že není nad horší pocit, když předjíždíte, šlapete na plyn a modlíte se, aby předjížděné auto nepřidalo a nejelo něco v protisměru...1 bod
-
Mozna zalezi na tom, v jakych povetrnostnich podminkach se vyskytuje vozidlo?0 bodů
-
Vykašli se na to nech auto. Čím víc s tím něco děláš tím se to hůř chová. Když zcela vypneš klimu, zvedá se v autě vlhkost- zápach v klimatizačním systému- už se toho nezbavíš. Automatika se o vše postará protože když vypneš AC tak se ani nereguluje vlhkost vzduchu atd. Pokud je teplota pod nějakou úrovní tak má stejně kompresor nejmenší odpor. Realita je že pokud máš climatronic tak nejlepší co můžeš udělat je nastavovat pouze teplotu a každé jaro měnit filtr. Budeš mít nejméně potíží.-1 bodů