Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/28/19 ve všech sekcích
-
4 body
-
2 body
-
Tak nakonec jsem rozebral levý roh střešního tapce a u levého odtoku byla vypadlá hadička. Vítězoslavně jsem jí nacvaknul zpět, zopakoval vodní test a voda neodtékala (ale ani nevytékala do interiéru). Takže šel dolů i zbytek tapce. Levá odtoková hadice jde kolem horní hrany čelního skla a téčkem je napojená na hadici pravou, která ústí ven. Zjistil jsem, že hadice je z jakési pryže a (předpokládám) vlivem velkých teplot pod střechou došlo na úseku mezi levým odtokem a téčkem k jejímu vytahání. Tím, že byla v oblasti zpětného zrcátka přichycená, tak byla prověšená. Takže jsem hadici trochu povytáhl směrem k téčku a zdá se, že jsem vodu nakonec zkrotil :-D tipnul bych si, že do té levé hadice někdy v zimě natekla voda a zůstala v ní kvůli prověšení, přes noc to zmrzlo a hadice vypadla.2 body
-
Mám ten istý motor, predpis neviem, ale po výmene sme doliali cca 4,5L a bolo v strede rysky, po prejdení cca 50km hladina trochu klesla a dolial som ešte asi 3-4 deci. Takže 5L bandaska.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
dělá se z toho mýtus a zbytečná složitost...tím, že se zeptáš v servisu nic nenaplánuješ..protože servis leje olej jen podle specifikace, nikoliv viskozity či dokonce značky..takže co zrovna levněji nakoupí v 200l sudech, to zrovna lejou..takže když to bude VW504.00 tak ti tam nalejou jednou 0W-30 a příště třeba 5W-30 a vůbec to řešit nebudou..co budou zrovna mít v sudu, to tam nalejou..1 bod
-
1 bod
-
Preto som písal že skúsiť treba obyčajnú bateriu nakoľko tá odporuje rekuperácii z dôvodu konštrukcie. Len ju treba nakodovať podľa postupu nie len zmeniť typ.1 bod
-
K variantě 3 ( i když ta je spíše do jiného tématu) - zbytečně drahý vůz, mezi ročními jsou totiž 1,8 TSI ve Style plus i s DSG. Takže dávat 530 tisíc jen za 1,4 Tsi....1 bod
-
Lahka jazdenka ma zmysel len vtedy, ak cena je zaujimavo nizsia nez cena, za ktoru dokazes kupit nove auto. Osobne by som si isiel vyskusat 1,0 aj 1,5 a podla toho sa rozhodol. Pripadne podla toho, ci DSG je nieco, co musi byt. Osobne by som isiel radsej do 1,5TSI s manualom nez 1,0 s DSG, ale to je na zvazeni kazdeho ake trasy jazdi a kolko km/hodin v aute presedi.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
DSG má evidentně výhodu právě u těch slabších motorizací jak se tu u některých členů potvrdilo, protože potom výrazně smazává ten nižší výkon rychlostí svých reakcí proti pádlování rukou u manuálu. Ale to je zde už popsáno v jiných tématech jak moc pěkně si 1,0TSI rozumí s DSG.1 bod
-
Prechadzal som si stare posty a ja by som do tohot celkom aj siel :D ani nie tak pre skubanie a poskakovanie (to nastastie nemam)ako pre rychlejsiu odozvu na plynovy pedal. Na zahranicnom fore som cital ze je to celkom zmena. Len ked citam "steering assistance" tak mne to pride ako nastavenie volantu a nie ako odozvu na plynovy pedal. (ale som laik a mozem sa mylit). na zahranicnom fore sa este spominal nejaky "audi" mod, ktory ma opat zlepsit reakcie na plyn. Neviem ci to bolo toto nastavenie alebo nieco ine.1 bod
-
Trochu sa bojím že to nepomôže. Ešte ma napadlo čo tak ísť opačnou metodou, nakodovať úplne obyčajnú bateriu, v tom prípade by mala nastúpiť ochrana aby bateriu neničilo a odstavi rekuperaciu.1 bod
-
Okolo 14.2V - jak přidávám plyn, jde to až na 14.5 V (battery voltage)... ráno bude nicméně opět okolo nuly, takže test až tak jedině odpoledne opět1 bod
-
To ne, on potřebuje něco v ropě, aby jezdil za klasických 3.9 litrů na sto.1 bod
-
1 bod
-
Já bych to taky řešil přes pojišťovnu. U operáku by neměl být systém bonus/malus.1 bod
-
1 bod
-
Tohle platí v případě, že poškozený nezavolá Policii. Pokud to Policie řeší, pojišťovna to bere tak, že jsi udělal vše proto, abys viníka zjistil a škodu vede jako nerozhodnou, tzn. bez dopadu na bonusy a výši pojistného.1 bod
-
Je to dopravní nehoda jako každá jiná. Viník ujel z místa nehody, což je závažný přečin. Tzn. zavolat Policii, vše sepsat a oznámit na pojišťovnu. Viník se na 99.99 % nenajde (jestli není na parkovišti kamera, která zachytila auto a obličej jeho majitele), takže škodu uhradíš ze svého havarijka, ale pojišťovna bude vést škodu jako nerozhodnou a nesníží ti bonusy či nezvýší pojistné.1 bod
-
RS TSI mělo vždy na každé straně jednoduchou koncovku nebo se pletu?1 bod
-
Zbytečně vysoko se studeným motorem je nad 3000. Těch 1500 v podstatě motor podtáčíš a tím i pomaleji zahříváš.1 bod
-
s tím, že kola dělají auto, naprosto souhlasím. u předchozího auta byla následující anabáze: šestnáctky alu se na auto nevešly (135kW motor = větší brzdové kotouče), na sedmnáctky nebyl rozpočet, plecháče jsou fuj => hybridy od Alcaru jenže protože tehdy (2015) patrně neměl výrobce úplně vychytanou povrchovou úpravu, už druhou zimu začaly disky kropenatět a postupem času se to opravdu nezlepšovalo. laurina na rezavých ráfkách je oku lahodící, elegance jako de*il :-) uklidňovalo mě jen to, že na služebáku to člověk tak nějak překousne. pneu byly nejdřív michelin alpin 5 (myslím), pak continental wintercontact ts850. dohromady jsem na zimákách měl tak 90tis, ani s jedněma nebyl zásadnější problém, continentaly se podle mě o něco rychleji sjížděly. s jinou, než prémiovou značkou zkušenost nemám, máme je předepsané. u nového auta byla změna - žádné náhradní disky, prostě zimáky na originály osmnáctkové ráfky z výroby (i leasingovky šetří, ať to stojí, co to stojí) na zimu to prostě nedoporučuju...výtluky se objevují už teď, auto mám necelé dva měsíce a už jsem musel kvůli vymetené díře na geometrii... takže za mě - na zimu klidně 16 palců. materiál samozřejmě hliník, vzhled ráfků je na preferenci každého soudruha. hybrid jedině na služebák a z donucení a plecháč v případě, že nejsou peníze, nebo je vám jedno, že auto, které stálo klidně přes půl míče, je skoro půl roku hnusné jak to hnůjdaj :-)1 bod
-
Dnes sem navštívil servis a za 14 dní tam auto minimálně týden zůstane. Podle zvuku je to pravděpodobně něco okolo vstřiků. Tak potom dám vědět, co se měnilo.1 bod
-
Aktuálně: Na blbečky parkující na invalidech byť žádný invalida v autě nesedí a ani není nikde vidět tabulka za oknem, že by o invalidu šlo, jsem si tak nějak zvykl - je to pro dnešní mladé řidiče naprosto normální (i když mě je 32 a nikdy bych si na invalidu nestoupl), ale aby přijel borec a zablokoval hned 4 místa, když o 30m dál jsou prázdné kóje, to chce být hodně vymaštěný...1 bod
-
Na webu Škoda auto.com , po výběru země Germany v konfigurátoru pro motor 1.5 TSI se dá otevřít "i" informace jak to bývalo i na cz stránká Škoda a je tam tabulka nové spotřeby podle emisní normy WLTP Hodnoty spotřeby / emisí podle NEDC Spotřeba paliva ve městě (NEDC) 6,6 l / 100 km Spotřeba pohonných hmot mimo město (NEDC) 4,9 l / 100 km Kombinovaná spotřeba paliva (NEDC) 5,5 l / 100 km Kombinované emise CO2 (NEDC) 124 g / km Třída účinnosti (NEDC) B emisní třídy Euro 6 Tabulka nové spotřeby podle emisní normy WLTP Celková spotřeba paliva 6,8 l / 100 km Spotřeba pohonných hmot pomalá 7,9 l / 100 km Průměrná spotřeba paliva 6,2 l / 100 km Spotřeba paliva je 5.9 l / 100 km Velmi rychlá spotřeba paliva 7,5 l / 100 km Emisí CO2 sdružili 153 g / km Je to přeloženo Google překladačem ,tak to je asi nepřesný překlad ,slouží to jen pro informaci že se to objevilo Dodávám původní znění: Verbrauchs-/Emissionswerte nach NEFZ Kraftstoffverbrauch innerorts (NEFZ) 6,6 l/100km Kraftstoffverbrauch ausserorts (NEFZ) 4,9 l/100km Kraftstoffverbrauch kombiniert (NEFZ) 5,5 l/100km CO2-Emission kombiniert (NEFZ) 124 g/km Effizienzklasse (NEFZ) B Emissionsklasse Euro 6 Verbrauchs-/Emissionswerte nach WLTP Kraftstoffverbrauch kombiniert 6.8 l/100km Kraftstoffverbrauch langsam 7.9 l/100km Kraftstoffverbrauch mittel 6.2 l/100km Kraftstoffverbrauch schnell 5.9 l/100km Krafstoffverbrauch sehr schnell 7.5 l/100km CO2-Emission kombiniert 153 g/km1 bod
-
OT to zas tak není, ptal se na možnosti co s tím. A sorry, ale to jsi Mirek Dušín, že mluvíš o podvodu? Takhle to řeší spousta lidí a nejen u aut, že to "někdo" někomu poškodí, rozbije. Pojišťovna ti taky v případě odcizení nedá cenu jakou má tvoje konkrétní auto. Dokonce i když máš GAP tak se s tebou dohadují a platit nechcou (zkušenost). Tečka0 bodů
-
To nechápu proč mi píšeš, že nemám pravdu, když píšu, že po něm společnost od které má auto (myslím leasingovku) po něm může chtít spoluúčast,když to potom vlastně taky píšeš...? A ta pojistka na blbost nemusí být jen na firemní auto, nemusí být jen na "výkon z povolání", ale jako běžný občan ji uzavřeš a třeba poškození cizí věci v běžném životě (třeba i něčí auto) tam je. Auto není tvoje - je leasingovky, tudíž není problém.0 bodů
-
Nevím jak to má společnost, u které to auto na operák je, ale my máme u pojišťovny auta tzv ve flotile a na nějaké bonusy se nehraje. Zaplatí se max spoluúčast a tím to končí. Když je to na operák, tak ty jako nájemce nejsi majitelem a pojistné platíš ve splátkách, tudíž pojišťovna ti nic sebrat (bonus) nemůže. Nějakou spoluúčast (píšeš max 3000) po tobě může chtít společnost od které auto máš. Asi bych to řešil s nimi jestli to opravit nebo nechat. A nebo si udělat pojistku "na blbost", říct, že jsi to udělal ty a vyjde tě to levněji :-)0 bodů
-
Len kratko. Cas prijazdu Kosice - Bratislava sa s pouzitim aj bez pouzitia dopravnych info online lisi oproti realite podla predpisov o 1hod 50min. Pre mna je cele skoda riesenie nepouzitelne, preto ho nepouzivam. Je mozne, ze niekomu to staci, ale zial stale vyhrava Waze, ktory je zadarmo. cela tato tema uz ale nema s virtual cockpitom nic spolocne.-1 bodů
-
Moj radar na predface (obdlznikovy) urcite vyhrievanie nema. Aspon nie zapnute, pretoze sa na to lepi uplne vsetok bordel a za 3 minuty na dialnici je to totalne nepouzitelne. Moze mi niekto prezradit kodovanie vyhrevu predFL? Auto je teraz na garancke, tak ci to reklamovat, alebo si to zapnut ked sa vrati. Zial musim suhlasit, ze aj tato funkcia je oklamana oproti premiovejsim autam koncernu, kde to naozaj vyhrieva a bezproblemov funguje aj v zime a za snezenia. Tu sa usetril jeden odporovy drotik ta pol eura, a ako sami vidime, najdu sa tu uzivatelia, ktori budu do zodratia klavesnice tvrdit, ze to nie je chyba, ale vlastnost. Je to akurat normalny odrb na zakaznika.-1 bodů
-
To mi uz pride ako offtopic, ale vadne rozvody som este nikdy na ziadnom aute nemal. Toto je prvy krat. Edit na Tvoje PS: s prenajatym je podla mna ta starost rovnaka. Aj tak to musim niekam odniest a cakat a riesit. Ziadna zmena, je fuk komu to patri. Ci mi da nahradne auto servis alebo leasingovka mi pride rovnake. Som zmiereny, ze to je spotrebak. Len Miele sa kazi menej a zakaznicky servis je lepsi, ako na Bosch. Rovnako sa nedrbe Siemens, a to je len vyssia trieda Boschu. Takze evidujem, ze Octavia je Bosch, a upozornujem na to ostatnych. To je vsetko.-1 bodů
-
Ja neplatil nic, jen jsem vytahl konektor z minusoveho polu autobaterie, prace na par sekund.-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
Doporučit někomu, ať si koupí do Octavie 1.0 TSI je čiré bláznovství. Já myslel, že chceš auto, ne sekačku na trávu, která Ti na delší cestě vyplivne motor do škarpy. Kup si roční vůz, který má pětiletou záruku a máš vyhráno. Zkrať si výměnu oleje z 30 tisíc na 15 tisíc a auto bude jezdit dalších X desítek tisíc kilometrů bez problémů. Nebo kašli na Octavii a za 560 tisíc si kup úplně nového Ceeda nebo i30 s výbavou, o které by se Ti ve Style Octavii může jen zdát. A jako bonus u Kie dostaneš sedmiletou záruku na celý auto.-2 bodů