Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/02/19 ve všech sekcích

  1. Na všech dálnicích u nás jsou úseky, kde se dá bezpečně jet klidně třeba 180 km/h. Vše to závisí na počasí a provozu. Pokud tím nikoho neohrožuje, nijak mě jeho jeho jednání nepobuřuje. Je daleko víc nebezpečnějších manévrů a činností spousty řidičů než je rychlejší jízda.
    3 body
  2. Dobré je odmašlit všechny plasty a pořádně to kompresorem vystříkat plastizolem i pod něma. Měl jsem vše zdemontovaný hned po převzetí z autosalonu a těch míst je tam dost. Včetně vystříkání dutin u předních blatniků, přední blatníky zevnitř, nosníky atd. (U O3 a S3, ale platí to u všech modelů). Na druhou stranu, antikorozní ochrana je lepší jak u dvojkových řad.
    2 body
  3. Pokud jede někdo na dálnici nad 200 tak automaticky sebrat papíry a ahoj.Jako jsou nějaka pravidla a rychlostni limity a ty se maji dodržovat.Pak to na cestách vypada jak v Buschi.Když někdo jede 250 a přiřiti se k někomu kdo předjíždi a jede 140 a ještě na něho začne to hova.. blikat tak to už je fakt moc.Některým asi nestači ten chaos,agresivita a arogance co je ted.A navíc my na to nemáme ani cesty,same díry, muldy.
    2 body
  4. A teď si vem kamion, co jede 80 a ostatní jedou 130. Naproti tomu auto co jede 130 a druhé co jede 180. Výsledek je stejný. A to nemluvím o autech co mají legálně neomezenou rychlost.
    2 body
  5. Prvním problémem kterým jsem v autě chtěl řešit byl chybějící "smartlink" to mě mrzelo, hlavně kvuli navigaci ale nedalo se nic dělat. Dlouho jsem uvažoval co s tím a měl několik možností ... 1) modul Adaptiv 2) výměna Bolera 3) rozšíření android 4) výměna celého radia Po zvážení jsem se rozhoupal a objednal "3) rozšíření android" pro originální infotainment.... níže tedy pár informací a postřehů které po pár dnech používání mám. Protože nemám v Boleru smartlink, byla to zajímavá možnost jak zprovoznit navigaci a trochu zvýšit užitnou hodnotu bez výměny celého rádia. Vzhledem k "akční ceně" jsem objednával u 2din.cz. Vše mi bylo předem předvedeno a vysvětleno na jejich služební Fabii. V ceně je zahrnutá montáž narozdíl od levnější varianty, kterou nabízí srncuvkram.cz. Jedná se o krabičku připojenou k infotainmentu, takže rádio neztrácí žádné originální funkce ani možnosti nastavení. Android vyvolám stiskem tlačítka hlasového ovládání na volantu, tažením 2 prstů po displeji nebo přidržením tlačítka "menu" na Boleru. Zvuk z navigace se mixuje do zvuku z radia popřípadě BT, SD, AUX... pokud chci hrát hudbu z androida musím aktivovat Media -> AUX. Posouvání skladeb na androidu funguje klasicky přes MuFu volant. Zvuk z rádia případně hudbu nic neomezuje je tedy možné hrát rádiem a při tom volně listovat v androidu. Krabička jako taková má 2 sloty na SIM karty ze kterých by mělo být možné vytvořit přes android WiFi hotspot pro zařízení ve voze. To se mne netýká, jelikož mám Chytré auto s WiFi, je tok dat opačný. Rozšíření nemá ale BT, tedy mám telefon připojený k originálnímu zařízení v autě. Nicméně BT v androidu nepotřebuji, hudbu mohu hrát tak, jak jsem byl zvyklý. Současně mám v přihrádce spolujezdce vyvedené 2 USB sloty pro připojení externího úložiště. Aplikace je možno dostahovat na známém Google Obchod dle libosti :-) Navigace - používám Google Maps, díky propojení s účkem Google poskytuje spoustu možností. :-) signál i přesnost jsou pro navi v autě dostatečné. Tolik zatím "první dojmy" ... :-)
    1 bod
  6. Ano, je to Kombi, ale fotka je za zadním kolem mezi blatníkm a nosníkem.
    1 bod
  7. z praxe? že niektoré autá majú 200tis km a čistú kvapalinu a niektoré 50tis km a úsady, neriešil by som to , škodováci tvrdia že je tepelne zdegradovaná , možnože v určitom mieste - zrejme intercooler .... osobne by som to neriešil skôr ako pri výmene rozvodu pumpy alebo niečoho iného ... rozumne vypustiť to bude problém a kopa tam aj tak ostane aj pri veľkom odpájaní , a potom to zase naplniť a odvzdušniť , dá sa to , otázka či to za to stojí ak nie je problém
    1 bod
  8. aký je to rok? ofiko návod ráta s plnením podtlakom cez prípravok ktorý nemáš , a rozumne to celé bez výmeny pumpy a kopy rozoberania neurobíš
    1 bod
  9. Asi máš ještě dobrou baterku. Moje se chýlí ke konci.Díky té reku.
    1 bod
  10. Je to už trochu OT, ale když jsi to sem dal, tak Vision iV na tom nebude o mnoho lépe. Alespoň dle skic...
    1 bod
  11. Na D5 i D1 jsou dlouhé rovné úseky, kde se i těch 250 klidně jet dá a pokud to je ještě ve chvíli, kdy před sebou nikoho nemáš, tak proč ne. Mělo by se to vždy posuzovat v konkrétním případě, pokud ve špičce letí jak hovado a vyblikává všechny a najíždí na ně, je to problém, pokud v podvečer nebo ráno kdy jede pár aut, si trochu provětrá laufy a zjevně nikoho neohrožuje, nemělo by se dít nic... Ale chápu, že většina řidičů i když se nic dít nebude, bude tvrdit jak je rychlou jízdou někdo ohrožuje a že je to potencionální vrah...
    1 bod
  12. Nové beta verze , upravit přes LP https://uloz.to/!nSnsEJiRJMis/carista-3-8-beta-28-apk https://uloz.to/!JClKBax2y4Ic/carista-3-8-beta-29-apk Carista++3.8+beta-28.apk Carista++3.8+beta-29.apk
    1 bod
  13. Ja se nepripojim 160 i 180 bych bral i s tim co pisete. 220 je uz moc. Podle vas by si mohl i clovek v Bugatti to valit 350 v provozu. S touhle teorii nesouhlasim. Souhlasim ale s tim, ze policie neni jako filmova kobra 11 navic nechapu proc nemaji pustene majaky a houkacku uz pri tom kdyz nekoho dojizdi pro prestupek.. Taky souhlasim s tim, ze jsou jine nebezpecnejsi manevry a ty bych trestal neuprostne. Tedy chlast za volantem nad 0.3 a drogy, jizda v protismeru na dalnici, vjezd na zeleznicni prejezd pri cervene, nebezpecne predjizdeni a vybrzdovani atd. Okamzite na 2 roky bez ridicaku. Pri poruseni zakazu rizeni po druhe, hned do chladku. Takhle se to ma trestat a ne jako ta novela, kde zase bude platit ze kdo ma prachy se ze vseho vyplati jak se neumerne u nekterych prestupku maji snizovat body a zvysovat pokuta. A ten debil s Audi, pokud uz ma prestupek vyznamne prekroceni rychlosti s tim ze pri dalsim mu hrozi sebrani ridicaku a on jede 220 tak je to uplnej debil a dobre mu tak. Dobre ze o nej prijde. Uz to samo o sobe znaci ze neco s nim neni v poradku. Ja to tak mit tak jezdim jak svatek abych o ten ridicak neprisel.
    1 bod
  14. LED jsou jen s vnitrnim LED paketem. Stanson: z ceho jsou ty se zdirkou na obou stranach?
    1 bod
  15. Myslím, že mezi 0W30 a 5W30 budou minimální rozdíly, je jedno, který dáš, interval výměn bych držel jako byl dosud. A ještě info, hlavně pro ty s motorem ze začátku výroby (podle ETKA do 9.3.2014), dostala se ke mě zajímavá zkušenost s nemazající 1.8 GenIII CJSA, což je v tomhle stejný jak tyto 2.0 CHHA. Motor na volnoběh mazal 0 bar, a přestože v systému byla zapsaná sporadická chyba olejového čidla 3 (pro ostřikové trysky pod písty), tak se EPC nerozsvítilo a zahlásil se až nízký tlak oleje červenou olejničkou a stopkou ... Po identifikaci, že za to může mechanický přepínací ventil seklý v otevřené poloze, který má na starosti přívod oleje ke tryskám, a je umístěn v držáku příslušenství a olejového filtru, tak po jeho vyhledání v katalogu je tu zajímavá informace o zákazu používání revize 06K103208B, která byla od 10.3.2014 nahrazena verzí 06K103208D ... Tak kdyby někdo někdy hledal, proč mu GenIII 1.8 a 2.0 TSI nemaže a kazí ložiskovou stěnu, hřídele s hlavou a další, tak tenhle ventil stojí za to prověřit také, stejně jako trn a a víko olejového filtru, které také měly x revizí ...
    1 bod
  16. Máš reálnou zkušenost, že se již někomu ten současná 1,0TSI rozpadla, nebo jsou to jen klasické řeči? Ani tady na fóru takový člověk není, tak třeba nám povíš o někom komu se to opravdu stalo, nebo kdo měl s tímto motorem alespoň nějaké špatné zkušenosti. Pro kupujícího by to bylo jistě přínosem. Hlavně si neplést generace, či provedení motoru, ať v tom není chaos. Máš někde vnitřní rozměry nového Ceedu? Všude se uvádí jen vnější rozměry, které nic neřeknou. Nikde tyto údaje raději neuvádějí a jediné čeho se snaží Kia chytat je o 10 litrů větší kufr, který ovšem nikoho nezajímá, protože nikdo nedokáže naplnit ani Octavii v běžném životě. Ty rozměry by mě opravdu zajímaly, neboť reálné zkušenosti při posazení do těchto aut mluví o opaku.
    1 bod
  17. eric odkial si? v okolie ke viem pomoct , mam vcp a ferda tiemwiever
    1 bod
  18. LED v projektorech mají minimálně @wirer, @White_line a nově @kvetosm možná ještě někdo další. https://wirer.sk/f3_led7_vymena/
    1 bod
  19. Tak jsem dnes viděl asi tu slavnou Skálu. Předek OK, ale ta prdel je hnus.
    1 bod
  20. 02.03.2018 - po roku a 4 mesiacoch (cca 34 000km) vypálená žiarovka Philips White Vision Xenon Effect H7 Ak chces presny udaj
    1 bod
  21. Ta má zásadní efekt max na dizajn. Např. v F2 před FL je ta čočka tragédie století, ten kdo to stvořil by měl být souzen za veřejné ohrožení. Ale tím že F3 má 4x H7 tak jsem v rámci možností spokojenej.
    1 bod
  22. Děkuji Všem za sraz, bylo fajn Mám tady i pár fotek Jedna společná A tady je zbytek A nesmí chybět foto jídla Placek výborný, ale je už takový "ojebanější" Horkou čokoládu, díky které si servírka opařila ruku, vyfocenou nemám No a nakonec mi, Pawoukovi a Tomusovi byla zima, tak jsme se vrátili dovnitř a dali si pohár a něco na zahřátíSamozřejmě jsem si neodpustil rýpnutí do servírky a její opařené rukyOdjížděli jsme v 19:30 No a na závěr musím poděkovat rodině Maltovic za přání k svátku
    1 bod
  23. Slušný výkon (jen tak mimochodem s 1,8 Tsi jsem při podobných parametrech tj. průměrná rychlost a o kousek kratší vzdálenost o 1,3 l horší)
    1 bod
  24. Tak jsem si na Jirku včera vzpomněl A určitě nejen já Taky mě defekt cestou na sraz neminul Samozřejmě děkuji všem za sraz, bylo fajn Poslední účastníci srazu (já a Pawouk) jsme odjížděli až pár minut před 21hod. A foto od Michala
    1 bod
  25. Protože většinou mají druhovýrobu, v horším případě druhovýrobu z číny.
    1 bod
  26. Vy jste asi nidy nebyl na STK. Tam je nezajímá nic, ani vykuchaný DPF, nebo cokoliv jiného. Ale s SS systémem je to jinak: Samo sebou to neprojde! Deaktivovaný SS, nebo, nedej Bože invertované tlačítko, ať kódováním, nebo hardwarově je nejtvrdší závada. Zabavují vozidlo na místě a okamžitě posílají na sešrotování. Navíc budete nadosmrti v Bruselu evidováni jako nepřátelé Eurobuzerací, připravte se fízly u baráku non stop, takže se Vaši děti nedostanou na školy a rodiče nevemou do žádného domova důchodců. Navíc okamžtě STK uvědomí autorizovaný servis a ten se postará o to, aby Vám padla záruka i na novou televizi v kuchyni!
    1 bod
  27. Pawouku, sorry za off-topic. Musel jsem je trochu poškádlit a bohužel se toho hned chytili . A nepochopili, že to byl vtip . @omicron je mi už přes 40 a nalítám cca 30 tis. ročně. Na DSG mám, ale nechci ho. A už mlčím
    1 bod
  28. Kolik že je Ti let ? Co má prosím kvedlačka společného s "chlapem" ? Kolik máš ve svém životě najeto km ? Ale jistě chápu, že pro řadu lidí musí být těch 50kKč navíc problém... @j57 DSG není jen návykové, ale především komfortní, bezpečné a ohleduplnější (obvykle) vůči motoru, nějakých nákladů navíc se obávat moc nemusíš, mám ji již na třetím autě a neměnil bych, stejně jako již nikdy "asfalt".
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...