Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/08/19 ve všech sekcích
-
Tu máte foto tej novinky čo sa mení na záruku - už nie len uloženia ale celý stabilizátor ... Ako som už spomínal tvrdia že tieto silenbloky sú navulkanizované a tým pádom nerozoberateľné , od riešenia čo má Octavia to má hodne ďaleko a vyzerá to ako vyrobené na kolene ... Či to bude definitívne riešiť vrzganie ukáže čas . V záruke by vám vždy už mali namontovať tento stabilizátor . Otázka len či tá výdrž skutočne bude , lebo na pôvodnom riešení je oprava vrzgania v podobe dvoch uložení za 5,27€ /ks čo už na tomto novom stabilizátore možné nebude ... Ale nepredbiehajme ... Pár foto . Inak tie uloženia sú rovnaké cca 20rokov od čias Fabie1 a podobne kde tieto vrzgania neboli skoro vôbec , asi kvalitná pryž ...4 body
-
Potvrzuji že vytáhnutí kabelu by opravdu nemělo nic zlého udělat. Jako ověřenou možnost mi toto nabídli v Motopoweru když jsem se telefonicky ptal na možnosti vypnutí start-stopu včetně rekuperace.3 body
-
2 body
-
@stanmar DUNLOPSPORT MAXX RT2 XL - 225/40 R18 92 Y XL MFS. Za ty peníze super. Váha jedna s nejnižších v daném rozměru, přetrvává pořád velká spokojenost s chováním na mokru i suchu. Na hraně krásně čitelný. Životnost lepší průměr. Měním většinou Předek jednou za rok a zadek ob rok dle auta, nájezdu atd.2 body
-
Ne že bych měl něco proti elektrikářům, ale raději Mustang, ideálně s pětilitrem. Pokud to tedy má být auto pro zábavu...2 body
-
@tomik.cesko Ano, bohužel to platilo, když auta nepoužívali rekuperaci, dnes bohužel už dávno neplatí, že se baterie dobije a pak už jen udržuje.2 body
-
Dnes jsem vyměnil olej v převodovce. 1.4 TSI 103 kW 2014 PEQ, najeto 67 tkm. Výměnu jsem prováděl preventivně, protože řazení ve srovnání s O II, kterou jsem měl předtím nebylo tak nějak ono. Měl jsem podezření, že oleje v převodu může být málo. Postupoval jsem podle dílenské příručky. Olej jsem vypustil výpustným šroubem (velký imbus, klíč mám doma, ještě z doby, kdy jsem měl jedničkovou Fabii) a vysunutím čepu řadící vidličky (torx T40), olej jsem nalil přes vymontovaný spínač zpátečky (klíč 22), pomocí hadičky o průměru 10 mm a trychtýře. Olej jsem použil originál G 052527A2, který je strašně drahý 1 500,. za litr a, který podle p.Sixty jako jediný je možno použít. Doživotní nolejové náplně jsem vypustil 1,8 litru, což je málo, olej nikde neunikal, nikdy nebyl měněný ani vypuštěný, asi ve škodovce šetří. Nalil jsem 2,1 l, jak je uvedeno v dílenské příručce. Vypuštěný olej byl černý, můžete porovna s barvou nového. Řazení, celkový dojem z převodovky je výrazně lepší, s výměnou jsem spokojen.1 bod
-
Jediná cesta je, rekuperaci potlačit, aby auto dobíjelo. Nabíjet baterii externě nemá smysl. Za 20 km jízdy ji to inteligentní nedobíjení vybije.1 bod
-
Je opravdu smutné číst v případě nového moderního auta střední třídy (či dnes vlastně jakéhokoliv) o potřebách ručního dobíjení autobaterie. Dnes v době nanotechnologií a umělé inteligence by se mělo uživatelsky dobíjet baterii pouze v případě elektromobilu. Odstrašující způsob fungování tzv zelených.1 bod
-
Autobaterie se může i přebíjet, což jí samozřejmě škodí, v návodu k palubnimu PC ve Felicii jsem měl psáno, že k přebíjení autobaterie dohází při napětí nad 14,5 V. Dnešní baterie EFB a AGM vydrží jistě víc, ale 14,8 V už může být moc i na ně.1 bod
-
ak odpojíš jednotku, tak heslo je VIN auta. následne si ho zmeníš. mne po aktualizácii na Android 9 nefunguje WiFi Direct. čiže môžem buď mať Smartgate zapnutý alebo dáta1 bod
-
@Martin Bednář: mám to tak jak píše @mioa701, vycpané tou dekou, lanem, nabíječka v pytlíku, kabely v obalu, kurtny, vždycky se to tam nějak zapře :-)1 bod
-
Úplně jsem zapomněl přidat info o své kameře. Po dlouhém vybírání a ještě delším doručování jsem vybral Viofo A119 kvůli velikosti a kvalitě videa, která mi nejvíce vyhovovala + GPS. Instalace tradičně jako všichni zde, tedy skrytá kabeláž tažená pěkně souběžně s originálními svazky v A sloupku tak, aby nic nemohlo kolidovat s airbagy. Zapojení z pojistkové skříně na spínaném napětí a kostřícím bodu přes měnič napětí 12V->5V. Nalepeno na "černé tečky" na skle tak, aby šla vidět vyloženě jen nejnutnější část kamery, tedy jen optika. Fotky jsem dnes jen v rychlosti bliknul při cestě z práce, protože jsem se k tomu za celou dobu nedostal, tedy kvalita nic moc, ale pro názornost stačí. Nebýt dvouměsíčního dodávání kvůli tomu, že bylo objednáno 2x přes Ebay odkud vždy jen dorazilo na poštu do ČR a bylo opět odesláno zpět prodejci a až na třetí pokus přišlo během týdne z Alíka, tak už jsem od listopadu natáčel. Takhle to bylo až od ledna, ale aspoň skoro za třetinovou cenu co tady v eshopech.1 bod
-
RT2 mají teď něco kolem 12 tis a vzorek 4mm. Na můj styl jízdy je super výsledek a hlavně mají rovnoměrně opotřebení což teda může mít i vliv šíře disku který já mám 8. Jinak Dunlop za mě celkově na pneumatikách poslední dobou slušně zapracoval jak u automobilových tak motocyklových.1 bod
-
Tak oni nevedi, ze ta chyba znamena umyslne odpojeni konektoru, muzou si domyslet treba, ze tam byl nekdy v minulosti nekde spatny spoj, studeny kontakt a zaznamenalo to chybu do pameti zavad, nic vic a nic min to stejne neznamena. Ja mam v pameti zavad treba trvale chybu kvuli tomu, ze jsem si tam instaloval autoradio a nenakodoval ho, pri servisni prohlidce jim to nevadilo. Tu chybu bych mohl vymazat z pameti zavad, kdybych to autoradio zase odpojil, anebo kdyby mi ho nekdo nakodoval.1 bod
-
To je klasická ukázka toho, že bez výpisu z VAGu jsou jakékoliv spekulace o možné závadě zcela zbytečné :-)1 bod
-
Já jezdil v těchto rozměrech Continental ContisportContact 5 (a předchozí generace). Opotřebení relativně malé, jízdní vlastnosti nejlepší ze všech gum co jsem jezdil, hluk nic moc. A právě na ten hluk bych navázal. Já si totiž nikdy dříve neuvědomoval, že by ty Contíky vlastně byly hlučné, až do doby co jsem koupil O3 s Michelin Energy Saver, které jsou naprosto úžasně tichoučké. Ty letní Contíky byly o trochu méně hlučné jak zimní gumy, ale zase to byly zcela jiné šířky gum, tak jsem to ani tak nebral. A nikdy mi to hlavně nevadilo že gumy nejsou absolutně tiché ale trošku hučí. Až s těmi Mišáky mi to ale najednou přišlo jako extrémně tiché auto. To mi došlo hlavně při přezutí auta na zimní, kdy najednou kola začala být slyšet, což jsem z letní sezóny u O3 neznal na Mišákách neznal. Takže budu rád, když někdo napíše o nějakých opravdu tichoučkých gumách, protože to pro mě teď hned po jízdních vlastnostech začíná být další důležité kritérium klidně i za cenu horší výdrže a ceny. Už se nemůžu dočkat až zase konečně přezuju na léto a bude ticho.1 bod
-
@Petr AMF no to je taky dost diskutabilní, protože taky hodně záleží na jaké jízdy člověk to auto používá...ano, pokud někdo to auto používá denně na dlouhé trasy, hlávně dálnice apod. tak pak ano souhlasím s 5W-40, ale na tenhle způsob jízdy se asi MPi nekupuje..pokud člověk jezdí jen jak se říká kolem komína, takže převážně jen couračky po městě, časté studené starty apod. tak je rozhodně lepší třeba ten 0W-30, protože prostě a jednoduše je řidší a tudíž se rychleji dostane na potřebná místa..to je zase můj osobní názor ?1 bod
-
Nečudujem sa @pkey robí dobre, na rady ako že týždeň auto stojí a prejde pár km a dobije bateriu je nezmysel, nemá šancu, merajte a potvrdí sa čo píšem. Lidlacka nabíjačka má dostatočne tenké drôty aby sa dali akože privrieť popod kapotu, nehrozí nič ak sa rozumne umiestnia, robím to tak tiež. Dosť som sa nalaboroval, a zisťoval ako odstaviť rekuperaciu v okolí nieje nikto kto by to vedel a do Strakoníc je ďaleko. Fakt overený spôsob ako na ňu najjednoduchšie vyčúrať a nič sa nestane je odpojiť z - svorky ten káblik. Nastane to že batéria sa bude nabíjať 14.5 - 14,7 V Hodí chybu že nemá signál z merania ale po pripojení sa zmaže chyba a všetko funguje ako predtým s rekuperáciou.1 bod
-
dá sa to normálne urobiť aj bez prípravku , akurát treba pri tom stáť , dolievať , povolovať víčko a ísť to poriadne prebehnúť .... Nie je s tým problém len sa od toho nesmie odísť na obed ...1 bod
-
Ty kabely nabijecky jsou uzke, vejdou se vepredu do skviry mezi kapotou a karoserii.1 bod
-
1 bod
-
Ten polystyrenovy box jsem z rezervy hned vyhodil a narovnal jsem tam veskerou povinnou i nepovinnou vybavu vcetne plazove deky a dalsich veci co by se mohly nekdy hodit, vejde se tam toho dost a v aute se pak nic nevali. A tu rezervu bych koupil, ale nemusis kupovat "original" :D Nejspis ji nepouzijes a pokud jo, ujedes na ni 30km.1 bod
-
Pánové děkuji za informace! Jasně, superb je dálniční parník a jak píše Martin, stačí brnknout na pádlo a bude zakvedláno?V Arteonu za mě OK,.jak rychlost řazení, tak odstupy mezi převody, oproti DSG 6Q (DQ350)v B7 passat nebe a dudy. Jinak k původnímu tématu, mám info ze Škodovky, že S3 MR 2019 má a bude mít DQ500, u FL dotyčný nevěděl, ale zjistí. Vážně to semnou šije že objednám nebo vemu skladovku před face....jako Patrik1971 (taky chválím moc krásné auto!)?1 bod
-
Mám obavu, že na toto by byla ČOI krátká ... V UK vlastníci skokanů píšou na jejich Driver and Vehicle Standards Agency (DVSA), https://www.gov.uk/vehicle-recalls-and-faults/report-a-serious-safety-defect tento úřad to akceptoval a dal výrobci lhůtu 28 dnů na odpověď, bohužel zatím nikdo z nich nemá/neuvedl na foru nic nového. https://www.briskoda.net/forums/topic/446820-15-sel-first-gear-issue/?do=findComment&comment=5207551 A jen pro info, udělejte si představu, co a jak je zohledňováno v konstrukci a jaký to může mít dopad na chod motoru, když si tam hrají se setinkami stupně na vyrobených dílech z časování motoru a tyto odchylky pak zohledňují v ECU motoru. Samotný nastavení rozvodu bude radost jak pro výrobní linku, tak následně pro každý servis ... SSP 555 str. 34 a 36 Tolerance v rozvodovém mechanismu Při výrobě vačkových hřídelí, snímačů polohy, snímače otáček motoru a snímacích kol i při montáži dochází k nepatrným tolerancím. Například vačka může být připevněna na trubici vačkového hřídele s odchylkou setiny stupně natočení. Tyto tolerance ovlivňují řízení plnění válce a nelze je kompenzovat ani přesnou úpravou variabilního časování rozvodu. Aby byly tyto tolerance zohledněny při definování plnění válců, na motorech 1,5 řady EA211 EVO jsou měřeny všechny vačky, tři snímací kola a signály snímačů a tato data jsou zaznamenána v řídící jednotce motoru. Elektronický měřicí systém pro nastavení vačkových hřídelí VAS 611 007 Pro přesné nastavení časování vačkového hřídele u obou 1,5-litrových motorů řady EA211 EVO použijte elektronický měřicí systém VAS 611 007. Tento systém umožňuje samostatné nastavení vačkových hřídelí s přesností do 1/10 stupně otáčení vačkového hřídele.1 bod
-
Mozno to bude ten problem,ze ho stale trapis tym "zajezdom"/zabehom? Stacilo prvych 1500km a mal si mu uz zacat aj trosku davat,nech si zvykne a ozije.Ten zbytocne dlhy zabah mu viditelne neprospieva?1 bod
-
Když ti to nabízí i metody B a C, tak je vyzkoušej ne? Vše co jsem přes Caristu kdy nastavil, tak šlo stejným způsobem vrátit zpět, zbytečné strachy. Mě také nejde přes Caristu SSS vypnout, tak jsem ho vypnul hardwarovou metodou. Můžeš to zkusit také, je to ta nejjednodušší cesta.1 bod
-
Dle mého prodejce Škoda, by měla základní cena překročit základní cenu Scaly. Takže jsem rád , že si ve čtvrtek jdu pro novou skladovou Fabii combi s 25% slevou z původní ceny. Původně jsem si říkal, že bych si na to nové malé SUV od Škodovky počkal, ale takhle mi zbyde ještě aspoň na 2 roky na benzín. Kašlu na módní trendy, účel světí prostředky.1 bod
-
KO je, pokud nekolik hodin po jizde nebo po odpojeni nabijecky bude mit napeti na svorkach mensi nez 12V, ale resil bych to az pred zimou, v lete to tak nevadi a zima uz defakto skoncila, tak jestli ti to startuje, neres to do pristi zimy.1 bod
-
1 bod
-
Nevim, ale když vyndáš vybitou baterii a vrátíš nabitou, tak to je logicky vždy stejná změna, ať už je ta nabítá nová nebo stará.1 bod
-
Pokud je to treba, budes muset nakodovat i tu starou, kdyz ji vyndas vybitou a vratis nabitou.1 bod
-
Normalne nabijim vzdy autobaterii v aute, nic neodpojuji, staci na to nabijecka z Lidlu za par stovek. Plus na plus, minus na kostrici bod.1 bod
-
Jako nový malitel O II FL 2011 bych mel dotaz. Co je vlastně ta jednotka getway a k čemu slouží? Děkuji za odpověď1 bod
-
Vypne to SSS, rekuperaci i inteligentni dobijeni do 80%, cili prestane to pri jizde vybijet autobaterii (napeti kolem 12 V az 13 V) a nebo naopak prebijet autobaterii pri napeti kolem 15 V. Nastavi to alternator na nejakou zakladni hodnotu dobijeni neco mezi 14 V az 14,6 V a autobaterie se dobiji do plna.0 bodů
-
Tak musím říct, že tohle se Škodě opravdu nepovedlo. Myslím tím čistě design. Nerozumím tomu, proč je předek ala "citroen" to fakt nechápu. To už jsou na tom tak špatně, že musí opisovat od jiných automobilek? Proboha, vždyť je to do oči bíjící.....i Hyundai Kona má přední část podobnou, myslím tím rozdělené světlomety..... Podle mně to nařídili Germáni aby udělali něco nepěkného, protože se Škodě moc daří.....? jinak si to nedovedu vysvětlit. Seat Arona zepředu fakt povedená, VW T-rock hezké auto, ale co to proboha upatlala Škoda, tak to je něco.... Teď jsem zrovna ve Světě Motoru četl v rubrice bazar o citroenu cactus a říkal jsem si jaká je neskutečná podoba s vozidlem o několik stránek před ním, kdy tam představují Kamiq. Zkrátka takový český Cactus, nicméně věřím, že si své ortodoxní příznivce tento model najde. Ale abych jenom neškodil, interiér se mi moc líbí a zadní část karoserie je také povedená, ale kvůli divně koukající světlometům s ledkovým obočím bych si tohle auto nekoupil čistě z důvodu nepovedeného designu.-1 bodů
-
Tak musím říct, že tohle se Škodě opravdu nepovedlo. Myslím tím čistě design. Nerozumím tomu, proč je předek ala "citroen" to fakt nechápu. To už jsou na tom tak špatně, že musí opisovat od jiných automobilek? Proboha, vždyť je to do oči bíjící.....i Hyundai Kona má přední část podobnou, myslím tím rozdělené světlomety..... Podle mně to nařídili Germáni aby udělali něco nepěkného, protože se Škodě moc daří.....? jinak si to nedovedu vysvětlit. Seat Arona zepředu fakt povedená, VW T-rock hezké auto, ale co to proboha upatlala Škoda, tak to je něco.... Teď jsem zrovna ve Světě Motoru četl v rubrice bazar o citroenu cactus a říkal jsem si jaká je neskutečná podoba s vozidlem o několik stránek před ním, kdy tam představují Kamiq. Zkrátka takový český Cactus, nicméně věřím, že si své ortodoxní příznivce tento model najde. Ale abych jenom neškodil, interiér se mi moc líbí a zadní část karoserie je také povedená, ale kvůli divně koukající světlometům s ledkovým obočím bych si tohle auto nekoupil čistě z důvodu nepovedeného designu.-1 bodů