Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/25/19 ve všech sekcích
-
Chlapáci, nezapomeňte zítra sraz v Žilině (ta u Kladna), aby někdo z mamlasů nejel na Slovensko Penzion Žilina Od pěti hodin! (odpoledne, aby někdo z mamlasů nepřijel ráno) Účast nutná! To nemusím připomínat2 body
-
Ano, chtěl bych vidět stát, jak oželí sp. daň z paliv. Dopadne to tak, že budeme platit jak mourovatí. Jezdit sračkama s dojezdem 300km. Baterka vydrží jak u mobilu, za 2 roky bude nafouklá a na výměnu. Zdroje drahých kovů zdrancované. A cena elektriky jako takové trojnásobná. Ekonomika začne propadat. A to všechno proč proBoha?2 body
-
Synycy bo už aji mě kvuli nepřehlednosti tematu delsši dobu sere co se děje , tak jsem založil něco kolem Jizby myslim že se všihni sejdem i zde1 bod
-
@honzik Nastuduj si článek, který nedávno vyšel ve SM a kde se přímo věnují problému jménem inteligentní nabíjení. Zjistíš, že ač vypadá stav baterií stejně, přeci jen se drasticky liší. Někde zde na fóru je nascenovaná dvoustrana.1 bod
-
Vím ,že tady převládá názor, že je nutno co nejvíce omezit inteligentní nabijení,respektive jeho funkci. Ja osobně bych se však zastal tohoto systému řízení nabijení. Myslím že v provozu je baterie spíše zatěžována cyklicky a tedy by nemela být nabijena na 100 a vice procent.(ubytek vody,nemožnost dorovnání článků na shodné U). Proto je dobré použít nějaký způsob řízení nabíjení na např 60-70procent. To zajistí min ubytek vody a pokud je dobře dimenzovana (Ah) ,tak to zvýší její životnost a na výkonu se to nepozná... Protože baterie nabita jen na polovinu by mohla v zimě zamrznout , system ji v zime nabíjí na 90-100procent,tedy opět bez problémů. Co se mi na tom systému nelíbí je nemožnost kontroly nabití a otazkou je taky "kvalita" techto baterii. (taky se dost divné že baterie EFB se přímo nedoporučují k cyklické zátěži (start-stop) a přesto jsou ted běžně montovány..) Dle mého je velmi vhodné omezit funkci Start-Stop (i s ohledem na výdrž startéru...) a další úpravy řízení dobíjení už řeší jej jednotlivá procenta životnosti baterie a to ještě jen v některých případech provozu auta.. (PS. na firemních autech mr16/17 jsou vytazene konekttory a baterky tam jsou ve stejnem stavu jako na tech co vytažený konektor nemají...tedy všechny fungují)1 bod
-
@ka_r_los Ano je, však jsem dával odkazy kde je to vyfocené... Swing: Bolero: @whiscool Sundej tu lištu z palubní desky, nalevo od rádia je nalepené číslo dílu palubní desky tak podle toho hledej.1 bod
-
1 bod
-
z výroby už od cca 12/2016 vyjíždějí auta s olejem specifikace VW508.00 0W-20..1 bod
-
Dneska mè zase pokoušel belzebub. Ale odolal jsem. Benzín navždy.[emoji41][emoji6]1 bod
-
1 bod
-
Nová beta,použít LP Carista.ver.3.9.beta-3.build.390003.apk nebo https://uloz.to/!unTGvo0QRnLZ/carista-ver-3-9-beta-3-build-390003-apk1 bod
-
jen pro ilustraci, zkuste si projet i poslední HTP řady CGPx . Tomu se pak říká prodleva plynu. A turbo efekt tam fakt není.1 bod
-
Ak zvysovat rychlost tak jedine spolu s dalsimi opatreniami ako napr. zakaz predbiehania pre kamiony, povinne rozostupy medzi vozidlami. Moznost predbiehania pre kamiony je hlavnym dovodov pre zlu plynulost premavky v CZ. A rozostupy.... je absolutne nebezpecne ak niekoho mam takmer v kufri, pripadne ide vlacik kamionov, do ktoreho sa potrebujem zaradit a nemozem. Myslim si totizto, ze samotna vysoka rychlost nie je hlavnym dovodom nehod, ale prave nedodrziavanie bezpecnej vzdialenosti a nevenovanie sa riadeniu vozidla.1 bod
-
@Čočkyn 2016 alebo 17 neviem a potom dve 2019... hej všetky tri DSG .. staršia 6 stupnová nové 71 bod
-
I po vypojení konektoru auto samozřejmě ví, jaké napětí má baterie a podle toho přizpůsobí nabíjecí proud. Nabíjení na 100% akumulátoru jen prospěje, jak mj. požadují všichni výrobci, a zásadně prodlouží jeho životnost.1 bod
-
Bylo mi meneno toto: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l121111ac-termostat-kompletni-skoda-24138.html1 bod
-
Tak zatím tady nikdo lepší řešení na vyřazení inteligentního odrovnávače baterií nezveřejnil [emoji23]1 bod
-
Vy jste skupina. Jsem zvědav, co odpojíte příště. Tipuji to na odpojení celého alternátoru, nebo na odpojení konektoru levých předních dveří.1 bod
-
Pokud jede někdo do Prahy jednorázově, může jet blíže centru a za parkování si zaplatit (i v zónách to jde). Já neříkám o nikom že je to darmožrout, já to přeji každému ať si vydělá, ale musí počítat s tím, že holt ve vesnici za Prahou nebude mít takový komfort a že bude mít třeba právě problém s dojížděním. Já bych ani nepreferoval velké záchytné plochy - proč taky, nemusí nám tady smrdět další auta, když už tady máme svých dost, ale doladil bych pořádně veřejnou dopravu - tam kde to jde vlaky linek S, příměstské autobusové linky... A s tím bydlením souhlasím - nicméně i kdyby se nakrásně stavělo více bytů, pro běžného občana budou stejně těžce dostupné, doba, kdy zde v paneláku bylo možno koupit 3+1 pod 3 milióny je dávno pryč. Běžně se požaduje 4 miliony a více a to kolikrát i před rekonstrukcí.....1 bod
-
Když jsem před cca. čtyřmi lety začal hledat bydlení, které bych vzal do osobního vlastnictví, byl v hledáčku byt někde na Praze 8, nejlépe Bohnice, Čimice, vrchní část Troji, Dolní Chabry nebo případně Ďáblice. Chtěl jsem alespoň 3+kk nebo 3+1, protože si nemyslím, že něco menšího je pro rodinu, ač s jedním dítětem, solidní. Na výběr byly buď ruiny za 3 miliony nebo podivně řešené byty za 4 a více milionů. A než abych dal za 75m2 přes 4 miliony, to jsem si raději postavil kousek za Prahou (15 minut autem od bývalého místa bydliště) 160m2 na relativně velkém pozemku za 3 a půl milionu. Mám klid, neřeším, že někde vedle, v bytě podemnou, nademnou, jsou idioti a že se věčně hádaj. Vím, že když si večer v létě otevřu flašku vína, sednu si na terasu, můžu si užívat božského klidu a slyším lišky, jak dávají dobrou noc. Jasně, občanská vybavenost je k hovnu. MHD jezdí jednou za rok a to jen v únoru, obchod v obci nemáme, ale máme cestou domů ve Zdibech novej Lidl, doktora mám soukromého od práce a co se týče toho, že jednou za onoho potřebuju do užšího centra, tak nemám problém zaplatit v zelené či oranžové zóna. Dost často jezdíme do Kuchyně od Ambi u Pražskýho hradu a těch 120 korun za parkování mi fakt žíly netrhá. Je to o prioritách a o tom, co hledáš. Já chtěl prostor, kde budu mít obrovskou kuchyň, obývák, dvě koupelny, spižírnu, vlastní šatnu a další blbiny. To v bytě v životě nedostanu. Ne za 3 a půl milionu.1 bod
-
1 bod