Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/12/19 ve všech sekcích
-
7 bodů
-
Cildo, mě přijde, že někteří uživatelé to tady ani nečtou a nebo nechápou ... A k těm servisům, pokud nejde o nějaká nedorozumění, tak každý autorizovaný servis, který dnes pro předokolkový Karoq vyrobený po 30.7.2018 bude tvrdit, že update není, ten bych minimálně zveřejnil, to jsou opravdu "odborníci", co jenom kazí ŠA jméno víc, než si dovolí sama ...3 body
-
O tom se nepřu, to je ten největší idiot. Jenže dnes je to také dost o tom, kdo a jak sleduje provoz, a myslím si, že o tom docela i něco za ta léta ježdění vím a ty určitě taky.2 body
-
2 body
-
Že zastavil kde neměl a nesmí je fakt, ale je otázka co se stalo nebo dělo pár vteřin před začátkem videa. I kdyby zastavil úmyslně (no hold de.. l) tak to nic nemění na výsledku dané situace. Škoda že odjel protože si mohl s tím zbytkem podat ruce a pozdravit se (Dobrý den jsem debil...těším mě já taky). Takže kdyby náhodou tam vběhl pes.. Kočka... Spadlo kolo na držáku... Vypadl pytel brambor s vozíku.... Motorce zadní kufr.... Atd atd tak nezastavovat ?????? protože za vama jede dost dobrých řidičů co to mají v ruce a jezdí hlavou2 body
-
Presne. Pan z Boleslavi prijede tehdy a tehdy v tolik a tolik. Hodi se Vam to? Ne? V poradku, pojdme zkusit najit jiny termin.... Ale on bude problem jinde. V servisech radi experimentuji... Takze si umim predstavit, ze konkretne v tomto pripade by chteli zkusit prehodit obrazovku z jineho vozidla, aby videli, co to udela... A tech 14 dni je pro ne luxusni doba na to, aby jim tam prijelo jine vozidlo, z ktereho se ten dil vypujci. Ale abychom nekrivdili servisum, k tomuto jednani je mnohdy Skodovka sama vybizi. Uz jsem to v par TPI videl.2 body
-
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/praha-tunelovy-komplex-blanka-dopravni-nehoda_1904121730_pj Versus https://www.autoweb.cz/vybrzdeni-na-dalnici-odpovednost-za-nehodu/1 bod
-
1 bod
-
@Pawouk jeden čas to bylo v pražských tunelech atd dost častý jev. Změna rychlistniho značení bez upozornění.1 bod
-
V tom případě jsou to taky debilové - nedodržení bezpečné vzdálenosti. I když tu udržovat v takovém provozu dá fušku.1 bod
-
Na to existuje tzv. servisní poloha stěračů, ale to bys musel nahlédnout do manuálu, kde je to bezpochyby popsáno v kapitole "Výměna stíracích lišt čelního skla".1 bod
-
Po vypnutí zapalování páčku stěračů dolů, vyjedou nahoru a ty je můžeš odklopit. Ta knížka v přihrádce tam není jen tak. :-)1 bod
-
https://www.autorevue.cz/mazda-3-jako-ostry-hatchback-automobilka-to-pry-nakonec-opravdu-zvazuje1 bod
-
mpatrik : ano, zpetne vedeni spalin se u BSE resi zpozdenim na vacce, ale jde o to ze nemame zakakanou celou saci cestu az do valce od karbonu a jinych nesmyslu. Verim tomu ze zvyseni volnobeznych otecek pomuze a proto to skodovaci zpristupnili. Poslu video pred a po s co nejvice hodnotami z VCDS.1 bod
-
Zvládneš to doma se šroubováčkem a kleštičkama... Projdi toto téma od začátku - někde tady jsou i fotky, jak to vypadá uvnitř...1 bod
-
Po snížení rychlosti by bylo logické třeba 5 min. Rychlost neměřit, nebo měřit ještě tu původní vyšší1 bod
-
Spíš nádherná ukázka schopnosti řidičů na rovném úseku bez křížení komunikace při 70/80km za hodinu ???1 bod
-
Ne, tolerance neexistuje. Pouze 0.24 promile se považuje za součet nepřesnosti měření a maximální běžné fyziologické hladiny. Pokud nadýcháš do 0.24 a přiznáš, že jsi před jízdou požil, můžeš být shledán vinným z přestupku.1 bod
-
1 bod
-
Koukám křižovatka u Zábřeha. Bohužel tam přesně tento odbočovací manévr řidičů vidím dost často. Jak letí přes most od kruháku, tak to pak rovnou fiknou doleva na Rovensko, aniž by se zařadili do odbočovacího pruhu a dali přednost a pak brzdí kvůli nim jak splašený celý směr ze sjezdu od Postřelmova. Každopádně v tvém případě je vidět že pán od Vekry jel docela pomalu, takže předpokládám klasická jízda ve služebáku, kdy má myšlenky úplně jinde (ideálně při telefonování, kdy se někým na handsfree řeší nějaký pracovní problém)1 bod
-
@Dzarin dneska mi volali z ŠA , a omluvili se že mylně uvedli informace a vydali TPI o opravném sw pro 1,5 bez filtru . Vracejí mi přes servis 2x8eur za nákup info přes Erwin.1 bod
-
Tak jako TSI Evo bude MPI Evo mít místo litinových vložek válců nikasil (keramický povrch) - Výhody - mnohem nižší tření uvnitř motoru a tím pádem nižší spotřeba a vyšší výkon, rychlejší ohřev a chladnutí motoru - Nevýhody - životnost a prakticky neopravitelnost vyběhaného motoru. A hlavně výhody fabriky - bude to levnější na výrobu a sníží to emise Dále tam budou i nějaké drobné změny v elektroinstalaci ( třeba přesun řídící jednotky motoru z motorového prostoru do podběhu) a vylepšení bezpečnostních systémů vozu (hlavové airbagy namísto panoramatické střechy,atd..) MPI Evo samozřejmě bude i benzíňák ale jen ve Fabii tak, aby mohla být základní cena Fabie nižší. V Citigu bude jen CNG verze tohoto motoru.1 bod
-
Doplneni, ACC ma vice modu - napr. v rezimu sport brzdi a zrychluje prudceji, v modu comfort nejdriv sunda nohu z plynu a pak brzdi a rozjezdy jsou pozvolnejsi.1 bod
-
FA nemá brzdit za řidiče, FA na zmírnit následky nehody, tedy reaguje až na samé hraně toho co je možné ubrzdit... A že nevidí auta na horizontu při jízdě to kopce je snad jasné z podstaty fungování systému (resp. záleží na velikosti zlomu, toto by mělo nastávat jen u docela prudkých zlomu kdy radar auto nevidí, řidič na oči výše a ten auto na horizontu vidí).1 bod
-
To skôr vyzerá na nejaké dodatočné brnenie, s ktorým môžeš búrať koľko chceš a auto sa nepoškodí. Len akú dlhú to má účinnosť? V hrách to zvyklo trvať nejakých 30sek a potom sa to niekoľko minút dobíjalo.....1 bod
-
1 bod
-
Proc by to nebylo baterkou? baterka muze byt ve stavu, kdy kontrolky rozsviti, ale startérem uz neotoci. když jsem před casem zapomel na pujcenym aute vypnout svetla (bylo to retro auto, nemelo to automaticke denní sviceni), tak autu po prichodu sice kontrolky svitily, ale motorem to uz otocit schopne nebylo.1 bod