Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/28/19 ve všech sekcích

  1. Přesně, mě se taky líbí víc jiná auta než jsou škodovky, třeba Mazda 3, 6, nebo některá Volva a mohl bych pokračovat dál a pokud to vezmu v koncernu tak raději Atecu než Karoq i Leon ST je hezčí než OIII...
    3 body
  2. To je zase debata... Průvlak zde tímto končí. Scala vs Spaceback.pdf
    2 body
  3. Právě, že autům rozumějí. Proto umějí zatajit, co jde, a oblbujou lidi.
    2 body
  4. Můj kolega si šel téměř rozhodnut pro Scalu /skladovku/ a díky tomu, že nemá průvlak, tak nevzal. Po zjištění, že průvlak není ani v nabídce se začal poohlížet po něčem jiném a Scalu zavrhl. Je nepochopitelné, že se na takovou věc pozapomnělo. Jan R.: Né každý jezdí na hory ve čtyřech a průvlak já osobně používám na kde co a již bych auto bez něj nechtěl.
    2 body
  5. Tak to si dobrej já bych si tam nekoupil ani párátka na tož auto. Tam rozumí autům jak já letadlum . Neříkám že se tam nedá najít i pěkný auto ale na ten počet tam je dost vraků atd. Já nejsem tak bohatý abych si mohl koupit auto v mototechne nebo AAA což je to samé. Mají to na druhou stranu propracované slušně to jako jo . Několikrát jsem odmítl se jít s někým podívat na auto do AAA a podobné firmy. Když jsem kupoval auto pro mladou tak jsem se byl dohromady podívat na asi 10 aut v bazarech a soukromé. Slušný skóre. Asi 4x složenina po ráně, 3x totálně neodpovídajíci km, 1x ponorka . Mě naštěstí neojebe nikdo. Takže výlet do AAA by byla slušná story .
    2 body
  6. Passat s Hyundaiem, no to jsou taky designový skvosty
    2 body
  7. To bych neřekl. Pro mě je to furt hnusný auto.
    2 body
  8. většina lidí se rozčiluje, že automobilky dávají fake koncovky výfuků. A když tam nejsou, tak je dají sami
    2 body
  9. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Elektrika a schémy: S0066430015-Základní výbava (8T0) (8T2) (8T6) (8T9) (1MM) (1MA) (2FS) (2PK) (2PV) (2ZA) (AW5) Karoséria: D4B8091482E-Opravy karosérie.pdf D4B8091E476-Opravy karosérie.pdf S0051870015-Opravy karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf Podvozok: D4B8090F114-Kola, pneumatiky.pdf D4B80903260-Brzdové_systémy.pdf Prenos sily: D4B80513DFA-Prevodovka 02S.pdf D4B80513E0E-Prevodovka 0AJ.pdf D4B809032B4-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B809032C4-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B809032B5-Motor 1.0 70-85 kW TSI.pdf D4B809032C5-Motor 1.6 85 kW TDI CR.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8090B8DD-Topení - Klimatizace.pdf D4B806338AC-Klimatizace s chladicím prostredkem R1234yf.pdf S0051890015-Klimatizace s chladicím prostredkem R134a.pdf Vlastná diagnostika: D4B8090B963-Komunikace.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf
    1 bod
  10. 1 bod
  11. Barunko na Tebe bych si čas udělal strašně rád ;) akorát tady ten výjezd mám naplánovaný už od loňska :D
    1 bod
  12. @graun klidně dojeď, vítán je každý PS: o auta přece nejde, hlavní je se sejít, dobře se najíst a ještě lépe pokecat
    1 bod
  13. Tož to se tam hezky opravilo od té doby co jsem tam byl naposled. V Bohumíně jsem bydlel 27let a pak se přestěhoval kvůli práci. Pokud by mi to vyšlo, tak bych se stavil. Otázkou je, zda a jak budu přijat a taky čím přijet [emoji3]
    1 bod
  14. Na žádost Barči posílám foto z místa kde bude sraz. Praha a lidé ze zahraničí (Brna) by měli dojet stejně jako je pohled na fotku. Auta bych nechal tím pádem jak stojí felda, místa je tam hromada, ještě více než v Sedlišti No a potom pohled z druhé strany (směrem od nemocnice)
    1 bod
  15. @Barenasparenaooo tak to děkujeme,ale nejspíš to nevyjde. Ale kdyby náhodou se udelalo misto aspon třeba na hodku urco dam vědět a sjel bych aspon na pokec. A musím ukázat stejne jak ty nove papuce ????
    1 bod
  16. Namiesto pchamia lediek kde nemaju co robit (hlavne v stretavacich a dialkovych svetlach) , treba s vecsou pravdepodobnostou navstivit ocneho lekara.
    1 bod
  17. LED do parabolických potkávaček je čiré zlo, to si můžeš rovnou zapnout dálková jak někde v Indii. Spíš si to nech odborně seřídit.
    1 bod
  18. Ahoj mate nekdo podrobnosti o standardnich vybavach a priplatcich? Diky!
    1 bod
  19. Lidova cena. Za takovou cenu at si to strci do pr....
    1 bod
  20. @kahuda92 nedávej sem část z prodejního programu, na to už tady jeden člen dojel. Columbus půjde objednat zvlášť
    1 bod
  21. Ono lichva, tyhle budíky musí být pro přizpůsobení nové, použitý díl je tak na poličku
    1 bod
  22. Souhlas. Myslel jsem hlavně prodejce a lidi s kterými člověk při koupi přijde do kontaktu. Ty mají akorát školení jak prodat i pet láhev. Samozřejmě v pozadí jsou lidi co ví jak to ojebat atd. Za mě jedna velká banda hajzlu. Tam může pracovat snad jen zoufalec
    1 bod
  23. Budíky 35000--40000Kč Plus samosrejmně práce a optika doma si to fakt sám neuděláš ?
    1 bod
  24. Byl by k něčemu užitečný? Jestli by se tam lyže 180 vešli a v některých zemích je to zakázaný. Ono jet ve 4 na hory na týden v ,,malém” autě, stejně by to chtělo box na lyžáky atd.
    1 bod
  25. Dobře a co čekají? Koupí si osm let starého Forda za 140 tisíc a čekají, že nebudou další náklady? Ty vole, vždyť koupili auto na náhradní díly. Já kupoval v Mototechně několik aut a nikdy nebyl problém. Vždy auto s nájezdem do 90 tisíc km, servisní knihy, dohledatelná minulost a zatím bez problémů. Prostě je to tak, že člověk nesmí věřit, že za málo peněz dostane hodně muziky. To je jak s Rapidem.
    1 bod
  26. Jako oni tam ty auta pořád lidi kupují? já se tam snad někdy pro prdel pojedu podívat
    1 bod
  27. Active bohužel kuchnutý, Ambition papírově o 35 tis. zlevněno, Style o 45, LaK o 21k. dražší. Uvidíme, co pakety. To, co píšou ve smyslu přidané výbavy už většinou bylo v rámci paketů Plus. https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy/inovovana-skoda-superb-prijizdi-na-cesky-trh-pro-zakazniky-je-atraktivnejsi-nez-kdy-drive/ Jestli je pravdive toto, tak jde zrejme o docela solidni zdrazeni nekterych verzi zakryte snizenou vstupni cenovkou: https://www.autorevue.cz/skoda-superb-3-facelift-2019-cena-vybava-scout-sportline-laurin-klement
    1 bod
  28. 1 bod
  29. Mne to blblo vždy, keď som rozbaľoval priamo na kartu, v aute vyhadzovalo chybné dáta. Teraz to rozbaľujem priamo v počítači a kopírujem na kartu a bez problému /teda, myslím Columbus/.
    1 bod
  30. Ode dnešního dne jde objednávat.
    1 bod
  31. Pokud vidíš jen 5m před sebe, je někde problém, zdroj neovlivňuje dosvit v potkávacím režimu, ten je omezen konstrukcí a požadavky ze zákona na sklon. Jediné co udělá silnější zdroj je, že ta oblast bude více "vysvícená". Pokud přijede auto s LED a vidíš ještě 50m před sebe, tak buď zapomněl dálkové, nebo má adaptivní světla.
    1 bod
  32. No teoreticky se muzou vymluvit, ze tam ta schranka na bryle pri predani vozu byla, co s ni pak udelal zakaznik, uz neni v jejich moci zjistit. Proto servis s bohorovnym klidem zakaznika odpali, at si to da k soudu.
    1 bod
  33. Udělali mi cenu která je výrazně nižší než ta níže zmíněná , protože u nich pravidelně servisuji auto. Reálna cena opravy prahů je okolo 9600Kč za material, 14000Kč přehození a ošetření dutin+ cena lakovaní cca 6000Kč. Blatniky 7800 +1600Kč práce cena za lak cca 6000Kč. Tedy cca 45000Kč a to si myslím že cena lakováni je ve značce často vyšší.
    1 bod
  34. Náčelník má s policajty hodinu fyziky a ptá se: "Víte, proč vlak na kolejích drncá?". Následně pokračuje: "Rozebereme si problém: Vlak, to je vlastně lokomotiva a vagóny. Vagóny se jenom vezou, takže je zanedbáme. Zbývá nám lokomotiva to je vlastně motor a kola, zbytek je nepodstatný, ten zanedbáme. Po kolejích jedou jenom kola, takže motor taky zanedbáme. Kola si zjednodušíme na jedno kolo, a to je vlastně kruh, že? Kruh, to je Pí Er na druhou. Pí je konstanta, tu zanedbáme a zůstalo nám Er na druhou, což je čtverec. A co dělá čtverec, když se otáčí? Drncá!
    1 bod
  35. Předáním zpravidla všechny úsměvy prodejce a servisu skončí, ještě si řeknou o pozitivní vyplnění trapného dotazníku od ŠA a už nás neotravuj.
    1 bod
  36. Je to prasárna a nechtěl bych tě s tím pak potkat v provozu. Proto nezískáš homologaci, protože to prostě oslňuje. Tečka. V tom tě tu nikdo nepodpoří. Sorryjako.
    1 bod
  37. @filippatrik když zrovna tebe Sandru a junióra jsem chtěla vidět ??
    1 bod
  38. O prázdninách to bude ještě horší. Prostě dej termín a kdo dojede, dojede. Nikdy se nesejdeme všichni
    1 bod
  39. Cesta z Toskánska, plne naložený Karoq 1.5tsi manuál, občas 150km/h tachometrovych. Na priemer 105km/h spokojnosť.
    1 bod
  40. Ahoj všem, trošku sem prohledal web ale bohužel sem nenašel nic moc o instalaci samostmívacího zrcátka do O1, resp. z čeho použít zrcátko bez úprav držáku nebo odsekávání původního držáku od skla, co vím je že se origo samostmívací nikdy do O1 nedělalo..měl by někdo nějaký nápad z čeho to vzít..ideálně kdo už tohle provedl na autě ? Děkuji moc všem
    1 bod
  41. Tak jsem to už taky dodělal. Kryt kapoty, vzpěra a těsnění. Samolepící těsnění jsem nakonec koupil za nějakých 53kč/m v místním železářství (bylo toho 2 metry a ještě mi kousek zůstal). Pouze jsem jej částečně vyřízl v místě dotyku odjištění kapoty. Těsní to dobře. Doplněno o drobnosti z aliexp. [emoji3]
    1 bod
  42. Tak ono to má dvě strany mince, ano, drahé to je, to bez debaty, na druhou stranu to má dvojnásobný dojezd proti eUP!, výkonnější motor a ten při uvedení stál myslím kolem 630tis, minulý rok kolem nějakých 550tis. A i v základu bude mít elektro nejspíš věci jako automatická klimatizace, vyhřívání sedadel (většinou to elektromobily mají kvůli úspoře). A s podobnou výbanou vyjde 1.0 MPI ASG na nějakých 280tis ceníkově. takže to taky není 2x tolik (ale ano, bude záležet co bude ten základ u eCitigo, toto je jen spekulace, ale očeklával bych stejnou výbavu jako u toho eUP!u).
    1 bod
  43. Zajímavá debata nad velmi tragickou situací. Pokud mohu říci svůj názor, tak chování debila v BMW samozřejmě nemá smysl komentovat, tento člověk už měl dávno chodit maximálně pěšky, ne-li sedět ve vězení nebo ho možná nejlépe postavit ke stěně. Takto zničit život tolika lidem. ?. Jinak ale ta situace dále byla typická pro situaci na českých dálnicích. Jeden lepič vedle druhého. Ta audina jela hodně rychle, o kus rychleji než ti ostatní a hlavně jela ukrutně blízko, takže při náhle se zjevívší situaci dvou v podstatě stojících aut už neměl šanci zareagovat. Kdyby jel pomaleji a nelepil se, vyhne se taky. A možná by napálil do nich někdo jiný za chvíli, protože nedodržování bezpečné vzdálenosti je opravdu velký nešvar. Pozornost řidičů je čím dál více odváděna lákadly, které ještě před pár lety nebyly. Mobily, přechytralé palubní počítače xy dalších věcí. Provoz je čím dál hustější a debilů na cestě přibývá. Na cestě trávím mraky času (jen od začátku roku přes 25 tis. km, letos to je ještě náročnější než jindy), za těch 22 let a více než milion km po Evropě mám s čím srovnávat a je to čím dál horší. I řízení pod vlivem alkoholu a jiných návykových látek je na úplně jiném levelu než kdysi. Je to boj na těch silnicích. A spousta lidí neumí předvídat, spousta z nich nedohlédne dále než na své čelní sklo a nepřemýšlejí za ostatní. Spousta z nich jednoduše nezná pravidla provozu, většina lidí neumí zvládat krizové situace, ať už díky tomu, že jednají zkratkovitě v dané chvíli (zavřít oči, držet pevně volant a čekat, jak to jako dopadne) nebo neumí zvládnout své vozidlo v krizové situaci (tomuto alespoň trochu pomůže škola smyku, alespoň pro udělání si představy, že opravdu není jednoduché vozidlo zvládnout, když se dostane mimo kontrolu, že je opravdu dobré držet volant oběma rukama atd. Za jednu, dvě školy jízdy ale samozřejmě nikdo nedostane pod kůži zvládání smyku, ale alespoň budou mít představu, co ho může způsobit a že je dobré jet tak, ať se to nestane). Situace, které zažívá bojler samozřejmě zažíváme všichni. Mne už to ani nevzrušuje, jen občas pronesu ostřejší slovo, ale to nemá smysl se rozčilovat. Z bodu A do bodu B se většinou dostanu rychleji než jiní řidiči, ale vždy tak, abych nikoho neohrozila, předvídání a bezpečná vzdálenost v každé situaci je základ, slušné a ohleduplné chování, v obci striktně podle pravidel, na dálnici tak, aby bylo volno přede mnou i za mnou, pokud to jen trochu jde. Moc bych si přála, aby tak jezdil každý, ale bohužel svět není dokonalý, takže nezbývá, než se modlit Bohužel mám s podobnou nehodou osobní zkušenost a jen díky tomu, že jsem v té době neměla děti (je to už 19 let) nebo někoho na zadních sedačkách, tak nehoda neskončila tragicky. Dávala jsem přednost chodcům na přechodu a za mnou jel kamion plně naložený dřevem. Byl za mnou dobrých 200 metrů. Viděla jsem ve zpětném zrcátku, že se na mne žene a že prostě nečumí a hlavně nezpomaluje. Troubila jsem, aby se alespoň chodci stihli rozutéct. Pak přišla šílená rána. Šílená. Kamion mi z felicie combi udělal cupé. Brzdná dráha nula, jel asi 80. Čuměl do mobilu, tehdy to byly pořádné mobily, tak na to potřeboval asi všechnu pozornost. Těžko říci. Chodci se naštěstí stihli rozutéct. Odhodil mne asi 15 metrů za přechod. Auto bylo úplně slisované až za přední sedačky. Kdokoliv na zadních sedačkách by neměl nejmenší šanci přežít. Já jsem si odnesla trvalé následky na krční páteři, posun obratlů. No a docela trauma, s kterým jsem roky bojovala. To, že to v sobě pořád mám jsem zjistila před pár týdny, když jsem přebrala služební oktávku a chyběl na ní objednaný zadní stěrač. Na výhled dozadu jsem díky těžké nehodě extra citlivá a opravdu jsem to nemohla zpracovat, že nebudu mít 100% čisté sklo. Až do dnešních dnů mám úchylku, že 50% času trávím koukáním do zpětných zrcátek. Je to naprosto automatická činnost a díky přehledu, kterou v každou chvíli mám o tom, co se děje ze všech stran auta už mi to mockrát zachránilo zadek auta. Ale kolik lidí takto kouká do zrcátek? Onehdá mi nějaká mladá dívčina vjela přímo pod kola na dálnici. Sjela na výjezd a když jsem ji už skoro míjela (cca ve 130), tak si to najednou rozmyslela a hup mi zpátky do pruhu (jela tak 40). Jen rychlá moje reakce a úhybný manévr nás zachránily od pořádné nehody. Ve služebním autě nemám kameru, těžko by se vina prokazovala. Je to prostě džungle. Ještě si vzpomínám na situaci z mých mladých nezkušených let, kdy jsem taky nepřizpůsobila rychlost stavu na silnici a za mlhy jsem jela po D1 moc rychle. A za horizontem najednou kolona, poslední auto kamion. Plné brzdy, úhybný manévr doleva mezi kamion a středová svodidla. Skončila jsem až na úrovni jeho kabiny. Od té doby jsem se řádně poučila, ale už jsem tu taky být nemusela několikrát. ?
    1 bod
  44. Pry tomu jiz nekolik let neni!! Ze by auto melo lepsi prevodovku, chladic a alternator, diky taznemu!!
    1 bod
  45. Souhlas. Na telefonovani proto pouzivam origo funkcionalitu infotainmentu. Ono teda vubec to prostredi AA od Googlu vypada jak omalovanky pro deti. Dobra je jenom ta navigace.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...