Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/15/19 ve všech sekcích

  1. Cítí se býti silnými. Aby ne, když vidí, jak jsou z nich vlády posrané. Myslí si, že můžou všechno a navíc beztrestně, pakáž jedna levičácká ekoteroristická. Většina ani neví a nezná pojem práce, netáhla jedny. Hnus.
    2 body
  2. V mariánských lázních mají už modrou Titan
    2 body
  3. Za těch skoro 50 let co jezdím, jsem měl vždycky na autě zástěrky a můžu jen doporučit. Investice minimální, funkčnost maximální.
    2 body
  4. Ahoj, Díky ................... mám v ČR první Octavii 3 FL s funkcí prediktivního tempomatu. Fuknce je to pro mě, jezdím cca 5tis měsíčně, velmi ulehčující život a posouvá ACC na novou úroveň. Co kulhá jsou informaci v Amundsenu o rychlostních limitech, mám nejnovější mapy a chyb je celkem dost. Současně mám nyní možnost na ACC nastavit i víc než 160 kmh, nově 210 kmh, toto vítám, jezdím často do DE a tam se to hodí. Videa jsou u kolegů v tématu Superb 3. U mě to vypadá stejně mám též virtual cokpit. https://forum.skodahome.cz/topic/147712-prediktivní-tempomat/ .................. děkuju moc.
    1 bod
  5. Tak ono upřímně, před těmi 50lety (nechci se nikoho dotknout) to smysl mělo, to byli zástěrky opravdu zástěrkami až skoro po silnici. Ale ty dnešní atrapy toho stejně moc nezachrání... Ale ať si každý dá na auto co chce, je to jeho věc a zodpovědnost :)
    1 bod
  6. Zatím prozradím, že jsem z Ústeckého kraje. Díky za nabídku s pomocí při rozborce, ale takové věci dělám rád sám. Celý motor rozložím na plachtu, aby to nebyla jen hromada dílů s těžko identifikovatelným původem. Zatím nebudu nic čistit, pro snazší zmapování karbonových úsad. Jestli budeš chtít, můžeš se potom zastavit. Jinak stooktanový benzín tankuji hlavně kvůli tomu, že auto už toho tolik nenajezdí a benzín bude v nádrži ležet déle.
    1 bod
  7. Nejsem si úplně jistej, ale pokud ten motor táhne konstatně od nízkých rozumných otáček, mohl by to bejt motor s řídicí jednotkou ještě z dob kdy byl namapovanej plnej moment hádám od 1400 ot/min. Poté přišla svolávací akce a přemapovávaly se plné momenty víš protože to sice jezdilo moc krásně ale na životnost klikovky či ojnic to asi nebylo rozumný řešení. Nevím však jestli se tadle pohádka skutečné týká přesně této série TSI .. My máme doma 2 CJZA Oktávky a obě mají "chraplák" osobně ale ten zvuk pociťuju hlavně ve velké zátěži = v okamžicích bez větší momentové rezervy, to znamená na 4-6 rychlost okolo 2 tis ot a min a na 5 a 6 ku i při 2,5-3 tis ot v prudkém kopci. 2013 motory problém s špatně utaženejma šroubama něměly, to se domnívám že mám stejné info. Ten problém byl někde 2014. Emisema projde... auta od Euro 4 když mají elektriku v originalním stavu, tak by měly hlásit závady když mají NOK emise samy.. Toď můj názor, necituju to z příruček..
    1 bod
  8. Taky jsem už taky řešil servo Koyo na Fabii I s motorizací 2.0, vydrželo cca. 220 000km, aniž by teklo, nebo jinak zlobilo. Nicméně u téhle motorizace se na konektory serva přes mlhovku nedostanete a je to neskutečný opruz, díky 2x tak velké nádrže na vodu pro ostřikovače (skla i světla), která tak zakrývá i konektory serva. Takže musí dolů nejen levý podběh, ale i nárazník a nádržku odšroubovat a povytáhnout. Pak se teprve dostanete na ty 3 konektory serva. Měl jsem na VAG chybu 00566 a u serva odešel pouze motor nebo jeho ovládání, protože jeho ŘJ s VAG komunikuje. Příčinou byl totálně zoxidovaný kontakt pro zem na prostředním silovém konektoru (pin 2) a také v uzlové svorce nad ním, odkud je tento vodič do konektoru tažen. Bohužel nestačilo vše očistit, servo bylo kaput, Píší hlavně proto, že v tom servisním manuálu pro proměření konektoru serva je chyba (záměna) u měření odporů na těch dvou konektorech, tak aby to někoho nemátlo. Měření napětí na konektorech je uvedeno správně. konektor 1 (vlevo): pin 4 a kostra = nekonečno ohm, správně má být 60 ohm (pokud je více ohm, tak stačí několikrát vytáhnout a zasunout pojistku č. 7 v kabině vozidla na straně řidiče) konektor 2 (prostřední): pin 1 a 2 = asi 60 ohm, správně má být nekonečno ohm, protože jinak by pin 1 a kostra muselo být taky 60 ohm a ne nekonečno ohm. Tak pokud měníte servo, určitě si nejdříve zkontrolujte stav kontaktů v konektorech a v těch zemnících svorkách (uzlech) nad servem, ať to servo pak kvůli tomu za chvíli neměníte znova, nebo vám neblbne. Jsou to dvě šroubové svorky nad sebou, hned pod levým světlem.
    1 bod
  9. Bez nastavitelné tolerance rychlosti je to u nás k ničemu, jen na štvaní lidí okolo.
    1 bod
  10. Jestli jezdíš 5 tis. km měsíčně, s tou hovadinou budeš při striktním dodržováním značek štvát spoustu normálních řdičů. Nebo už někdo domyslel i B stranu věci, tzn. možnost nastavit nadlimit rychlosti?
    1 bod
  11. Nechápu jak někdo může napsat vzhled je pro mě druhořadý a řešit že mu vadí poškrábané auto ?. Buď mi na vzhledu záleží a plastiky na auto nedávám a nebo mi na něm nezáleží a odřeniny neřeším...auto 13 let vydrží i snima. Navíc odrbané to auto bude i snima... jen to z 90% vypadá tragicky. Hezký to bylo jen na té bílo černé MC.
    1 bod
  12. To tady budeme příznivci jen my dva, ti mlaďoši vidí jen estetično a parádu. (Já tahám navíc za svými auty vlastní vleky takže bez diskusí ano pro zástěrky). csabac> Jezdit bez nich je bezpečnější? To je zase teorie k zasmání! A navíc od dob co se jezdí bez zástěrek všichni se jen diví, že ty skla dnes nic prý nevydrží, proč? Asi dříve létaly vzduchem menší šutry.
    1 bod
  13. Uz je na to zvolavacia akcia? Bol som v tom ze je len vydane tpi a ked sa clovek stazuje a zastavi v servise tak proste prehraju sw. Nemyslel som si ze uz aj sami zvolavaju
    1 bod
  14. Rád bych tohle téma oprášil se zjištěním stavu podvozku po 3 letech provozu. Po koupi krátké FIII vyrobené 13.9.2016 (tj dnes 3 roky a 1 den) , jsem se rozhodl po zkušenostech s OIII nechat Fabku taky ošetřit podběhy a podvozek přípravkem Body 933. Po sundání podběhů bylo příjemné zjištění, že oproti OIII má FIII v předním podběhu dostatek plastisolu kolem misky tlumiče, i na dalších exponovaných místech. Po sundání zadního podběhu ale čekalo nepříjemné zjištění. Zadní podběh není plastisolem ošetřen vůbec a pod plasty již vesele dařilo korozi kolem bodových svarů karoserie. Foto je po hrubém obroušení koroze.. Na polovině ostatních svarů byly také puchýře a pod nimi taktéž rez... Napadené svary se tedy obrousily, naříkaly 2K epoxidem a navrch již zmíněné Body 933. O zrezlých napravách snad nemá ani cenu mluvit. Na 3 roky staré auto je to katastrofální zjištění a potvrzuje se jen to, že i dnešní auta pořád reznou..... Btw: Omlouvám se za nekvalita fotek, ale fotil to kamarád, který to ošetřoval, postarším telefonem a tak taky ty fotky vypadají.
    1 bod
  15. No já nevím, jestli je nerozhodnost normální pro moderní motory. Jel jsem s O III MT a tímto motorem na služebku. Úžasná spotřeba v plně naloženým autě, plynulý a rychlý zátah na plyn. Táhnul hezky od spodu. Skoro jako nafta.Tak jsem si říkal, tohle chci do Karoqu. V testech samé superlativy. Tak ten motor mám, akorát ho nepoznávám.
    1 bod
  16. Nepovolená reklama - příspěvek upraven.
    1 bod
  17. Jednoduše, STK nemá co seřizovat světlomety, má kontrolovat, že vozidlo neoslňuje. Navíc u nově homologovaných světlometů není ani klasický 15° lom, ale ostrá hrana i v režimu tlumeného světlometu, tj. jsem strašně zvědavý jak se s tím pánové popasují, protože ani DEKRA ani centrum služeb které to primárně pro STK školí netuší, o čem je řeč. A regloskop se dneska z vybavení které je certifikované, mění na vybavení které musí mít předepsané vlastnosti, tj. servis VW group má větší volnost v nákupu, Na druhou stranu je Škoda poslední kdo nevyžaduje digitální regloskop a pořád si vystačí s např. VAS 5047, což je eqivalent toho zeleného, který nabízíme pro normální servisy. Jinak pro moderní inteligentní světlomety je potřeba matnice, která umí zobrazit referenční segment, dle kterého se jen SW zadává adaptační hodnota. Nicméně toto není případ O III FL a neměl by být ani u O IV.
    1 bod
  18. OIII Fl jde nastavit na každém normálním regloskopu, jde dokonce i na zdi, je to jen o základním nastavení a pečlivosti mechanika. Co na zdi nelze je DLA, Matrix a vicezdrojové světlomety, jako má například SEAT. Jinak dosvit tlumenych světlometů má být okolo 55-65 m. EDIT:
    1 bod
  19. Už jsem to našel https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/n91150301-ucpavka-7x17-5x18-skoda-23428.html
    1 bod
  20. Jenom malá poznámka a už jsem to sem tuším jednou psal - to že na mě nikdo nebliká, není záruka, že někoho neosluňuji. Konkrétně já mám (subjektivní) pocit, že mně oslňuje kde kdo, takže se už ani nenamáhám někoho problikávat. Beztak bych si maximálně vykoledoval probliknutí zpátky....
    1 bod
  21. Jaky graf? Kdyz jedu s vypojenym konektorem, tak mi Voltmetr zapojeny do autozasuvky ukazuje napeti kolem 14,2 V az 14,4 V. Ony i ty AGM, EFB a GEL baterie jsou stale olověné baterie, pouze uz nejsou olovené desky umisteny v kapaline, ale v jine latce, u AGM je to separator ze skelnych vlaken, u EFB je to separator z polyesterovych vlaken a u GEL je to kremicity gel.
    -1 bodů
  22. Mozna ma i Hnujdej rozpojitelny konektor u minusoveho polu autobaterie? Jedine co me dnes jeste stve, ze jsem to nevedel uz pri koupi auta a rozpojil to az po roce a pul. Dnes bych nemel napul odrovnanou autobaterii, co ma par hodin po vypnuti motoru napeti jen 12V. Jsem zvedav, jestli prezije jeste pristi zimu.
    -1 bodů
  23. Ja mam Yeti v holobytu, tedy bez jakekoliv priplatkove vybavy, mozna to ma vliv i na palubni napeti, tedy malo pristroju znamena logicky jednodussi elektroinstalaci a nizsi odber energie.
    -1 bodů
  24. Tiez som zvazoval 8rokov dozadu zasterky na 1. Astru J, no pochopil som preco to nemci maju zakazane. Aby sa blbci hlavne na dialnici nelepili na fest zozadu. Uz len preto z hladiska bezpecnosti som ostal zastanca bez zasteriek.
    -1 bodů
  25. Ac24 je kvalitní zdroj. Asi jako parlamentní listy nebo sputnik...
    -1 bodů
  26. No pokud to správně chápu tak předřečník chtěl napsat že "normální" řidič po vesnici 50 nejezdí (prostě nejsme jako v cizině kde to není problém). Taky je otázka zda se rychlost bere z GPS nebo z tacha. Klasický tempomat u benzinu neumí držet rychlost i z mírného kopce takže je téměř k ničemu. Když jsem měl půjčenou Vitaru tak se tempomat nastavoval dle GPS a mátlo mne že tacho ukazuje jinou rychlost.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...