Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/22/19 ve všech sekcích

  1. Tak, tak.......dávám plně za pravdu, mám ve Fabii III jen ten přiblblý Front Assist a od té doby co ho tam mám, tak má moje partnerka trochu strach se mnou jezdit. A to z důvodu, že mi to již párkrát samo úplně bezdůvodně zabrzdilo na vrcholku stoupání, před zlomem silnice (asi si ten zlom silnice vyhodnotilo jako překážku). Partnerka mi tvrdí, že jak stárnu, tak mi ježdění již nejde, a nedá si vymluvit, že to je autem a tím jeho, pro mne hloupým a zbytečným asistentem. Bohužel to jsem to dopracoval. Jo a to zabrždění za odbočujícím autem, no to je taky dílo..........
    4 body
  2. Bohužel zatím není v erwinu manuál na facelift, nicméně správný postup seřizování světel tady už byl popsán a shoduje s i s tím, co platí na xenony na předface OIII. Jakýkoli jiný postup odporuje servisnímu manuálu výrobce vozidla. Podle škodováckého manuálu na předfacelift NENÍ součástí předprodejního servisu u autorizovaného prodejce jakékoli seřizování světel. Provádí se pouze tyto úkony týkající se světel: "Zkontrolovat jas, barvu a funkci osvětlení: světlometů, regulaci sklonu, mlhových světlometů, ukazatelů směru jízdy, varovných osvětlení, koncových světel, mlhových koncových světel, zpětných světel, brzdových světel, parkovacích světel a denních světel (pokud jsou ve výbavě vozidla). Zkontrolovat funkci světlometů do mlhy s funkcí rohového světla „Corner“ (pokud jsou ve výbavě vozidla). Zkontrolovat funkci automatických světel." O seřizování tam není ani čárka. Lze tedy předpokládat, že u FL tomu bude stejně tak. Pro ilustraci postup na xenony u předfaceliftu: Kontrolní a seřizovací podmínky • Správně nahuštěné pneumatiky. • Krycí skla světlometů nesmí být poškozená a znečištěná. • Reflektory a žárovky v pořádku. • Zatížit vozidlo. Zatížení: Jedna osoba nebo 75 kg na sedadle řidiče při jinak nezatíženém vozidle (pohotovostní hmotnost). Pohotovostní hmotnost je hmotnost k provozu připraveného vozidla s naplněnou palivovou nádrží (min. 90 %) včetně hmotnosti všech v provozu dodávaných dílů (např. rezervní kolo,nářadí, zvedák a pod.). Pokud není palivová nádrž naplněna palivem minimálně na 90 %, nastavit zatížení následujicím postupem: – Zjistit na palivoměru množství paliva v nádrži. – Zatížit vozidlo vložením příslušného závaží nad palivovou nádrž dle následujicí tabulky: Ukazatel množství paliva v nádrži Váha závaží (kg) rezerva 35 1/4 30 1/2 18 3/4 7 plná nádrž 0 Poznámka ♦ Jako závaží lze použít např. plastové nádoby nebo kanistry naplněné vodou. Váhový přepočet je 1 litr vody = 1 kg. ♦ Při vkládání závaží na zadní sedadla je nutné dbát zvýšené opatrnosti, aby nedošlo k poškození nebo znečistění potahů sedadla. Vozidlem několik metrů popojet, příp. několikrát vpředu a vzadu propružit, aby se pružicí jednotky nastavily do správné polohy. • Vozidlo a seřizovací přístroj musí stát na vodorovné ploše. • Vozidlo a přístroj pro seřizování světlometů musí být navzájem vyrovnány podle údajů výrobce přístroje. • U vozů s adaptivními (natáčecími) světlomety je nutné provést nejprve základní nastavení ⇒ Strana 141 . • Seřídit úhel sklonu. Základní nastavení Toto nastavení se provádí na stojícím vozidle pomocí diagnostického přístroje -VAS- s příslušným diagnostickým vedením ⇒ Vozidlový diagnostický tester. – Zapnout zapalování a připojit diagnostický přístroj ⇒ Vozidlový diagnostický tester. – Rozsvítit potkávací světla. – Zadat na diagnostickém přístroji: „Řízené funkce“ → „Škoda“ → „Octavia 2013►“ → „Motorizace“ a dále →„Karoserie“ a dále →„Elektrická zařízení“ a dále →„ 01 Systémy s vlastní diagnostikou.“. – Zvolit dále „ 55 Natáčecí světlomety J-745.“ a následně „Základní nastavení“. – Spustit test a postupovat podle pokynů na displeji diagnostického přístroje. Úhel sklonu: Na tělese světlometu je vyražen úhel sklonu v „%“. Na tento úhel musí být hlavní světlomety nastaveny. Procentní údaj se vztahuje k projekční vzdálenosti 10 m. Při úhlu sklonu např. 1,0 % je to přepočteno 10 cm. Kontrola a seřízení světlometů Hlavní světlomet xenonový: – Zkontrolovat zda nejnižší část světelného obrysu -1- při zapnutých potkávacích světlech vytváří hranici světlo/stín na vodorovné čáře -2- zkušební plochy. – Zkontrolovat, zda bod zlomu -4- mezi levým vodorovným obrysem a obrysem, stoupajícím vpravo vzhůru je na kolmici, spuštěné ze středové značky -3-.
    4 body
  3. Chlapi, nikdo z nás s Octavií 4 ještě neujel ani metr (přispěvatelům ze Škoda Auto se omlouvám) a už mate jasno jak to bude fungovat? Neee... počkejme si ?
    4 body
  4. Nove vydani slabikare pro prvni tridu... Ema ma maso... a podobne jiz nevyhovuje a bude nahrazeno. Ema ma burku. Tata je mama. Mohamed je tu doma. Greta ma pravdu.
    3 body
  5. Jak může ŘJ vyhodnocovat jak vysoko to svítí? Ona může vyhodnocovat maximálně nějakou diferenci proti základní poloze, ale když je špatně nastavená ta výkladní poloha, ŘJ s tím nic neudělá a pojede si jen podle svého "naložené auto, sklopím světla více dolů". Leda že by ty světla měli v sobě nějaké snímání absolutní polohy náklonu. Ale to by pak na nich nebyli ty imbusy, kterými se dají nastavit manuálně...
    3 body
  6. Mňam. Já to říkám furt: Dokud neochutnám lva, tak je pro mě králem zvířat prase ?
    3 body
  7. S tým výhľadom ACC sa mi to už stalo tiež. Keďže mám aj iné problémy týkajúce sa elektriky-elektroniky vo vozidle budem riešiť všetko naraz. Uvidíme čo nato povedia v servise.
    3 body
  8. Vracím se po dlouhé době na toto vlákno, po dlouhé době používání všelijakých automatů a nyní i DSG v práci ve služebních vozech. A zjišťuji, že můj názor na auta s automatickou převodovkou se nezměnil ani po letech. Domů bych to nechtěl a další auto bude zase manuál. DSG mi prostě nevyhovuje, nebaví. ;) Také mě trochu štve, že ten výkonný dvoulitr v benzínu, co bude v O4 bude jen s DSG a 4x4. Obě dvě věci jsou mi uplně k ničemu. :(
    2 body
  9. A to já vím, jak péci v peci....
    2 body
  10. Tak tak, proto i vyhrivane sklo u e-up v zakladu ... vyplati se vyhrat jen okno a zadek a intros nechat studenejsi ...
    2 body
  11. Hezký den, zajímalo by mě,zda se někdo z vás setkal s problémem hluku způsobeného podtlakovým čerpadlem. Na lince péče o zákazníka i v servisu mi sdělili, že hluky nad 1500 otáček jsou způsobeny konstrukcí vozu, požadavky na minimalizaci emisí a mají přímou souvislost s tímto dílem. Výměna by nic nevyřešila. Proto by mě zajímalo,zda mám problémy jen já, nebo se s podobnými projevy setkal i někdo jiný, případně jestli se mu podařilo hlučnost odstranit. Díky Odesláno z mého SM-A510F pomocí Tapatalk
    1 bod
  12. Dobrý deň všetkým, ide o škodu octavia3, 1,6tdi, 77kw ,r.v.2013 ,kod motora clha moja otázka smeruje skôr na automechanikov, prípadne skúsenejších ktorí poznajú problematiku rozobratia v resp. skladania motora a majú aj prehľad v cenách... Problémy môjho auta sú mi známe, ide len o to že neviem vzhľadom na jeho trhovú hodnotu či sa mi ho oplatí dať opraviť... Ide o výmenu vstrekovacích trysiek(všetky 4) výmenu EGR ventilu prečistenie DPF filtra pretesnenie motora(guferá) tečie olej Ak by sa medzi vami našiel borec ktorý vie toto naceniť prípadne aj vykonať reagujte prosím, do autorizovaného servisu radšej nejdem lebo by cena opravy prevýšila cenu vozidla
    1 bod
  13. Nazdar Karoqáci, nemá niekto náhodou skúsenosť s touto chybou? Auto mám od 07/2019 a chyba sa mi zobrazila už po 3 krát. Vždy je to pri studenom štarte (ráno pri 10-25 stupňoch celzia). V servise som im o chybe povedal pri prehrávaní nového softu RJ (nemal som klokana), ale odpoveď bola zarážajúca. Vraj som mal málinko paliva v nádrži. Mal som určite 1/3 ale nedali si povedať. Na videu je vidieť, ako málo paliva vlastne mám. Chybu vraj zaznamenanú našli v riadiacej jednotke (len jednu, pritom mi to spravilo už druhý krát) ale nič nebudú robiť, lebo s novým softom sa chyba pravdepodobne neobjaví. A JEJDA! Takže opätovná návšteva servisu ma neminie. Ďakujem za rady. VID_20191113_101228.mp4
    1 bod
  14. Zdravím, chtěl bych se zeptat, zdali již nejsou náhodou k dispozici soubory pro vypálení na DVD pro odblokování obrazu za jízdy pro COLUMBUS SUBERB III. Nebo jestli to někdo nedělá kabelem na severní moravě. Za každou radu předem děkuji. George.
    1 bod
  15. Problémy se softwarem - rozsvícení kontrolky EPC a přepnutí do nouzového režimu vinou chyby v software. Tak dnes po kontrole v servisu mi bylo sděleno, že občasné neočekávané přechody do nouzového režimu jsou způsobeny vadou řídícího SW. tento byl přehrán a do 3 týdnů mi to prý udělá znovu - nový SW prý snad bude k dispozici po Novém roce. Prima ... nové auto, najety 4 tis. km...značka ŠKODA....opravdu to výrobce myslí vážně ????? Proč proboha výrobce nevaruje spotřebitele ??? Zničeho nic na dálnici ten krám jede jen 100km/h - to je opravdu v denšním provozu nebezpečné !!!!!!!!!!!!!!!!!
    1 bod
  16. Ahojte, vysvetlí mi niekto prosím ako funguje vykurovanie v KAROQU (klasické). Mne sa dosť často stane, že mám kúrenie vypnuté (svieti OFF pri ovládači otáčok ventilátora)a aj napriek tomu mi fúka cez mriežky horúci vzduch do interiéru. Hlavne počas horúcich dní je to priam fantastické. Klímu používam minimálne, radšej mám otvorené okno. Keď napríklad uzatvorím všetky mriežky výduchov, horúci vzduch mi ide cez ofuk na čelné sklo. Mne sa to nezdá normálne ako ma chcel presvedčiť jeden pán zo servisu.
    1 bod
  17. no tak to muze byt jeden z problemu kdyz se s ni nemuzes spojit. no a co ti rekl lubo? k nemu to mas bliz ne? ale pokud chces muzu ti nato kouknout ale musis pocitat s tim ze se bude muset vyhodit spolujezdcova sedacka a kouknout pod koberec zdali tam neni zeleno jako oxidace dratu.
    1 bod
  18. Zdravím, měl bych prosbu mám Octavii 2 krátce a stává se mi že při vypnutí motoru se ozve bouchnutí, většinou se to děje po delší jízdě. Motor jinak funguje bez problému. Jen mám tento problém..
    1 bod
  19. Odrazky najprv musíš zacvaknut do hlavného čierneho dielu a potom na auto a ohľadom toho brusenia alebo vŕtania záleží len na tebe, to sú detaily, ak sa ti bude zdať že odrazky su v oblukoch moc vypuklé tak budeš musieť obrusiť 2-3 mm zobačky na lište alebo navrtať diery pod listou aby poriadne priliehala.
    1 bod
  20. Všetko je ok, akurát bod 2 som začal demontovať z boku a nie vstrede ako si napisal.
    1 bod
  21. problém vlakové dopravy se nehodí pro just in time a podobné techniky řešení skladových zásob
    1 bod
  22. 1 bod
  23. Brambory prasátku a prasátko potom zase mě [emoji23]
    1 bod
  24. Normalne som sa dnes isiel pozriet po dlhej dobe do vyroby,ako to tam vlastne prebieha......a...... Kedy uz v tejto teme pochopite,ze aj tieto cool fuul led svetla na Octavii su stale iba klasicke svetla,ktorym staci po montazi diagnostikou nastavena zakladna poloha a nasledne klasicke doladenie inbusami na svetlach podla regloskopu,alebo ineho,na to urceneho zariadenia..Ma to robit a aj robi fabrika/zakladne nastavenie,bez toho auto neodide ako finalne vyrobene/,ale podla reakcii ten posledny ukon viditelne nejaka partia z Boleslavy flaka/to krutenie imbusom/.Takze ziadny predpredajny servis,fabrika ma dodat auto co sa svetiel tyka v takom stave,aby sa do nich nemuselo zasahovat/vynimky samo niesu uplne vylucene a doladenie ma zvladnut kazdy,znackovy servis bez vyhrad.Urcite ale nie zasahom do zakladneho nastavenie.To totiz v poriadku je a ako sa tu uz xxx ludi presveddcilo,nic neriesi.Neriesi sa pri nastavovani ani to,ci je auto prazdne,nalozene,dodankovane.S tymto vsetkym rata nivelacia.Kruti sa aj u tychto svetiel len a len tym imbusom,resp vo fabrike pripravkom,na to urcenym.Nejedna sa predsa v tomto pripade o ziadne mega matrix svetla,ktore uz vyzaduju uplne inu proceduru.
    1 bod
  25. No samozřejme. Nádherně se to čte, konečně tu někdo nekecá. Na imbusu není žádné čidlo polohy. Systém vůbec neví kam světla svítěj, prostě nemá zpětnou vazbu. Systém jen nastavuje parametry svícení podle stanovených proměnných (rychlost, natočení volantu, čidlo nivelace......) a výchozí poloha je daná nastavením imbusy.
    1 bod
  26. Dobrý den chci se zeptat jestli se někdo nesetkal stím že když je auto v tahu začne něco pískat. Jak se zmáčkne spojka přestaneto . Dělá to zřejmě od doby co se rozjelo z 0km/h na 2. Díky za případné rady Fabia 1 1.4 mpi
    1 bod
  27. Přídavné topení neohřívá kapalinu, ale je to elektrický přímotop před samotným tepelným výměníkem, respektive je až za (ve směru proudění vzduchu) radiátorem topení, tj. vzduch jde nejprve přes radiátor topení, pak přes přímotop, který okamžitě topí a během ohřívání vody zvyšuje rychlost náběhu topení jako celku, ve velkých mrazech pak kompenzuje i nedostatečně topící podchlazený motor (tato situace nastává např, ve velkých mrazech při delších klesáních se zařazeným stupněm, kdy i ohřátý motor se začne ochlazovat). Vodu v okruhu ohřívá právě až nezávislé topení.
    1 bod
  28. Přesně tak, beztak to je auto předurčené na městské či příměstské popojíždění. A vůbec bych se nedivil, že topení zrovna nebude jeho doménou, nehledě ke zmiňovanému zkracování dojezdu, takže proto jsou tam výhřevy všeho možného včetně čelního skla.
    1 bod
  29. Tak zrovna u EV to má smysl, díky tomu se nemusí tolik vytápět celý interiér a dají se ušetřit km (idea je taková, že v interiéru bude o pár stupňů méně, ale díky vyhřívání sedadel bude posádce stále příjemně, což stojí méně energie, než vytopit interiér na vyšší teplotu). A ano, asi na každý jiné preference, já používám vyhřívání sedaček pravidelně od podzimu do jara.
    1 bod
  30. To už je na tobě, vždy záleží na konkrétní úpravě, pokud je ověřený a úprava je OK, tak proč ne.
    1 bod
  31. U halogenu a žárovky může být rozdílné spektrum dáno teplotou vlákna, materiálovém složení vlákna, poměrů prvků v inertní směsi plynů. Tudíž dohadovat se, jak vypadá spektrum halogenu a žárovky je stejně užitečné jako někoho přesvědčovat, že jediný správný tvar auta je sedan. Spektrální modulaci halogenu mohu navrhnout tak, že bude vypadat jako žárovka a nebo bude podobná zářivce, stačí když vyberu jiný materiál nebo použiji vyšší poměr kryptonu v plynné směsi a zvolím filtr. Nicméně je pravdou, že: Pod to bych se podepsal. To je ten důvod, proč rozdíly v osvětlení jsou u suché a mokré vozovky tak propastné. Neboť to "nespojité" spektrum LED zdroje, kde světelný výkon se "opírá" o vlnové délky kolem 400 až 600nm, je "požírán" smáčeným povrchem. To je taky důvod proč v hloubkách 50 až 150 metrů pod vodou je už pouze modrá část spektra. Je to jediná složka viditelného světla, která vodou prochází. Tak to byl hezký off topic. Ale myslím, že poučný. Já kupříklad u mondea mám úplně stejný problém, taky mi ledková světla svítí hodně dolů. Jako jsem štastnej, že broukům vypaluji sítnice a 2 metry před autem to vypadá jako ve dne, ale moc toho dopředu nevidím. Berličkou je, že se natáčejí, mají bleskovou dynamickou nivelaci a trochu "spolupracují". Automatika dálkových je na dálnici nepoužitelná a za deště i okresky jí nedělají dobře. Dálková světla svítí spíš podprůměrně. Takže to jen tak, aby jste si nemysleli, že problémy se světly se týkají jen Škody.
    1 bod
  32. Já bych v těch asistentech až takový problém neviděl, kdyby opravdu fungovaly jak mají. Mi v Passatu stačí Front Assist a adaptivní tempomat.. Adaptivní tempomat je v našich končinách vlastně nevyužitelný, mezeru, kterou na dálnicích nechává, ihned zaplní nějaký pitomec z pravého pruhu pořád znovu a znovu. Když mi tam někdo vletí jako debil a "kontrolovně" s nohou připravenou na brzdě mu to dám pocítit nalepením se, řve to jako posraté pořád dokola klidně ještě i X sekund poté, co to auto přede mnou už vůbec není, nebo se vrátím zpět na bezpečný odstup. Nebo.. Auto uhne do pravého pruhu a je mezi čárami, tedy nemá ani kolo přes čáru. Auto? Brzdí a brzdí než aby začalo promptně přidávat plyn. Protože mu přišlo, kdoví proč, že auto neuhlo. Někdy se to stává na rovinkách, v zatáčkách vlastně pravidelně.... No a Front Assist mimo dálnice? Auto přede mnou odbočuje, není potřeba brzdit. Moje auto začne ale ječet a dupe na brzdy. Někdy z ničeho nic dupne na brzdy i samovolně, i když přede mnou nic není. A tak dále, a tak dále... Obecně spousta problémů a hloupostí, které kolikrát způsobují mnohem větší nebezpečí nehody než kdyby tam ty systémy nebyly. A to údajně dle různých vyjádření patří systémy v Passatu k tomu nejlepšímu co ve střední třídě je. Pokud je to pravda, jsem také skeptický ke všemu, co je povinně instalované do OIV. Až bude vše fungovat tak, jak má aspoň z 90% a ne tak z 50% jako teď, nebudu mít problém s tím, aby mě to střežilo pro případ nepozornosti.
    1 bod
  33. Díky za uznání mé osoby jako odborníka, ale asi bych se tak netituloval. Jen říkám, když někomu svítí světla 5m před auto, může je horizontálně imbusem mírně přizvednout a jet se project, aby zjistil zdali neoslňuje . Sorry, ale to není obtížnost raketového inženýra. Koneckonců jsme to dříve dělali všichni kolečkem pod palubkou a nikoho to nepohoršovalo. Něco jiného je světla měnit a nastavovat od nuly. Ale o tom tu nikdo nemluví. Stejně tak nikdo nechce oslňovat. marně vzpomínám, zdali mě diodáci někdy oslnili. Jediný kdo vehementně oslňuje a to i za bílého dne jsou motorkáři a dodávky přetížené na zadku. Takže bych zůstal v klidu. Ještě je tu sorta šmejdů co si do halogenových světlometů nastrkají diodové žárovky. Tam jdi hejtovat a dám ti lajk. :-)
    1 bod
  34. On nezná tyhle věci, jak se dát upéct v peci. Ale brzy pozná, až si koupí nové auto. Naučí se i vypínat válce a další lahůdky moderní doby. [emoji6]
    1 bod
  35. tiktak: Můžeš prosím napsat, jaký máš přesný datum výroby vozu? Kolik stál ten silenblok? Děkuji.
    1 bod
  36. Na co internet do auta? Například na solidní navigace. Výrobci aut konečně chápou, že jejich staré navigace stojí za starou belu a pokud nejdou s dobou, budou muset do aut stále integrovat Android Auto, atd. Díky připojení k internetu je to rázem mnohem jednodušší. Do auta si mohu nainstalovat solidní navigaci, která mi dává reálná data z provozu, mohu si pustit Spotify, mám možnost vytvářet WiFi hotspot pro další cestující nebo třeba připojit lepší sledovací zařízení a nemusím vyhodit z okna 15 tisíc za solidní GPS. Škoda má celý tým lidí, kteří dělají hacker free věci. Zatím se jim to daří relativně dobře. Hacking automotive je v plenkách a kupodivu většina jednotek je od ostatních zcela nezávislá. No a samozřejmě je jejich případně spojení dobře šifrováno.
    1 bod
  37. Mám to již 2 roky na O3FL. Žádný problém s tim nemám, nic mě netahá, naopak pomáhá s udržením auta ve správném jízdním pruhu. Občas to upozorní, když je např. nepozornost. Trvale aktivované přes profil řidiče. Manželka to má na svůj profil vypnuté, a zapíná si to volitelně občas. Po nastartování vždy v takovém stavu, jako naposledy, samozřejmě vždy u správného řidiče. Ovládání jednoduše přes JEDNO tlačítko na volantu, kde se vyvolají všechny asistenty na MaxiDOTu. Pro neznalé či náhodné řidiče možná jen drobný nezvyk. A zbytečné nářky...
    1 bod
  38. Auto by se zamknout nemělo, bohužel to funguje tak na 80% cca kdy se někdy jednoduše zamkne (dle zákona schválnosti přesně v ten moment, kdy se to nejméně hodí).
    1 bod
  39. Děkuji všem co reagovali :D dneska jsem se na to vrhl a za 30min hotovo ;)
    1 bod
  40. Jak jsem psal, každému co mu vyhovuje. Nemám v tom úplně přehled, ale dnes jsem měl připojený WLAN a přitom jsem současně telefonoval. Bez problémů mi šlo připojit ke Škoda connect a aktualizovat počasí, zprávy. Zkoušel jsem i vyhledat čerpací stanice a bankomaty v okolí. To vše fungovalo při současném volání. Co jsem zjišťoval na netu, tak u rychlých sítí by mělo jít volat i data současně. Nevím, jak je to u car stick, ale když třeba zastavím u benzinky, vypnu zapalování a vytáhnu klíček, tak je logické, že se mi hot spot odpojí, když se vypne celé zapalovaní. Po natankování a nastartování se datové připojení automaticky asi za 20 vteřin připojí aniž bych musel něco na telefonu znovu zapínat. Podle mě vše funguje jak má a zatím jsem nenarazil na žádný problém, proto nevidím důvod kupovat Car Stick.
    1 bod
  41. Jsem tady nový a zajímalo by mě jaký je rozdíl připojení k netu přes car stick nebo hot spot. Mám v autě nastavený hot spot přes android telefon a auto se mi automaticky spojí s telefonem do několika vteřin. Samozřejmě musím mít ve stavovém řádku fci hot spot aktivní. To jsou ake dva clicky na telefonu. Po připojení se mi červená ikonka zeměkoule změní na bílou a vedle ní se objeví nápis WLAN. Mám neomezený tarif, tak data nejsou problém. Přijde mi potom zbytečné platit za car stick. Navíc, jestli jsem dobře četl popisek, tak po připojení car stick už nejde použít další externi zdroje s USB vstupem. Škoda connect mi funguje, počasí, vyhledávání čerpacích stanic nebo bankomatů. Již jsem to několikrát použil. Proto nevidím žádné výhody car sticku proti hot spotu. Právě naopak. Nebo má hot spot nějaké omezené funkce proti car sticku? Zatím jsem na žádné nenarazil.
    1 bod
  42. Taky zdravím, to dokáže každá, ale musí se podle toho zapojit mapájení. Některé kamery navíc využívají detekci pohubu a začnou nahrávat když se před autem něco děje. Sám teď uvažuji o výměně za tuto: http://kameravaute.cz/detail/330-excam-nano-q-fullhdwifigpsg-senzorparking/ ta nahrává při parkování trvale, sníženou rychlostí - ale také vyžaduje speciální zapojení. Pokud ji koupím, tak se ještě ozvu...
    1 bod
  43. Podle té grafické signalizace vidím co mi to tam vlastně pípá. Dost často parkuju bokem k popelnici, takže to vezme ten krajní pípák a řve, ale já nevím jestli už nejsem moc blízko k autu za mnou. Takže se podívám na rádio a vidím že mi to píská kvůli popelnici a ještě můžu o kousek víc dozadu. Až se mi rozsvítí i ten zadní odstup tak vím že nemám couvat protože je to to auto za mnou. Jednoduché :-)
    1 bod
  44. Kabinovy filter je v schranke pred spolujazdcom. Treba odmontovat dvierka a tak sa dostanes k filtru.
    1 bod
  45. špatně ses díval, ten chip je pro O II, pokud sis tedy nespletl sekci fóra... 1,6 TDI 77 kW pro O III (3) tato firma v nabídce doposud nemá, alespoň né na webu!!!
    1 bod
  46. kamarád ma fabii 1.9 tdi myslim ze rok 2004 a sviti mu kontrolka rizeni motoru. mam amaterskou diagnostiku ELM a po napichnuti se ukazal ch.kod p0600 (prenos sily) chybu jsem vymazal a po x km se opet rozsvitila tak bych se chtel zeptat jestli nekdo nevite co a kde hledat dik
    1 bod
  47. 1 bod
  48. Zkus taky třeba doplnit o jaký se jedná motor, rv a podobně, pak už by se možná dalo něco vymyslet ....takhle naslepo ti určitě nikdo neporadí..
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...