Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/29/19 ve všech sekcích
-
Včera jsem zakoupil nový Speciál světa motorů: https://www.ceskatrafika.com/Svet-motoru-special-Fabia-slavi-20-let-d18947.htm Nevěděl jsem, co číst dřív. Martin Vaculík se opět vytáhl - už jen úvodník je super. Doporučuji všem !!4 body
-
Nestraš pražáka, ten zná sníh leda z vyprávění??3 body
-
3 body
-
Prej obě ruce na volantu [emoji23][emoji23] S DSG tvl spíš jedna ruka a chlebem se salámem, nebo cigárem a noha pod prdelí [emoji23]2 body
-
Na M převodovce si zapnu 2 stupeň řazení a ten už mě neřadí EKO... takže mě drží otáčky do cca 3000 a pak přeřadí na vyšší kvalt, funguje to dobře... ale manuál je manuál, když ty idioti nemají skladovky s manuálem....2 body
-
2 body
-
Ostřikovače světel nebyly povinné ani u klasických LED a některé trhy je ani v základu neměly. Bylo to lehce matoucí, protože v ČR byly de facto "v paketu", takže to každý bral jako povinnost.2 body
-
DSG je pro dementy a líné jedince, co musí mít za jízdy jednu nohu schovanou pod prdelí a v druhé ruce držet rohlík se salámem [emoji3] Proč budu vyhazovat padesát za tenhle pičus, co se stejně po čase vysype a mačkat trapný pádla, když můžu ušetřit a mít manuál, co mě baví a udělá jen to co já zrovna chci a potřebuji. [emoji6]2 body
-
To jo, ale to jsou právě ty kompromisy, které mě od automatů stále odrazují. Že si to žije svým životem a musíš to dokola nějak umravňovat. Ale kdybych jezdil po Praze, tak bych asi ten automat upřednostnil.2 body
-
2 body
-
No to rozhodně stačit nebude, nebo jsi tak bláhový jako politici v Bruselu a taky žiješ v bludu, že se přestanou prodávat auta se spalovacími motory a vše bude elektrické a hybridní? Nebuď naiva, ani v západních ekonomikách to bez štědrých dotací nepůjde, natožpak u nás. Tolik bezemisních aut žádná automobilka krom Tesly určitě neprodá, aby to vyvážilo ty ostatní.2 body
-
To není pravda. Mám kolem sebe mnoho znamých (včetně mě), kteří jsme měli O3 od novoty, jako soukromé osoby a máme zájem o O4. V mém případě jedině RS, ale znám v mém okolí určitě přes 10 lidí, kteří chtěji obyč a nebo Scout. A na tomto fóru to je určitě podobné.2 body
-
Já si myslím, že mícháš trochu jabka s hruškama. Ano ergo sedačky má už dneska v nabídce hodně aut, ale je potřeba si uvědomit, že se mohou v parametrech dost lišit a to udělá ve finále jinou cenu. Ergo sedačky můohou mít čalounění z kůže, z látky, kombinací alcantary, látky...perforovaný s odvětráváním. Cena za perforovanou kůži je jinde než za látku nebo alcantaru. Můžou být s masážní funkcí, která může vypadat různě, buď ti tam jen jezdí ta bederní opěrka, nebo je to vícebodové. Můžou být elektricky nastavitelné v x různých směrech, s nastavitelným podsedákem nebo bez. S pamětí nebo bez. Navíc ještě tohle všechno jestli je jen u řidiče a nebo i spolujezdec. Já mám jakési ergo sedačky na Golfu 2018, jmenují se nějak ErgoActive. Ale je to jen alcantara/látka, jen řidič, jsou vyhřívané, ale nemají odvětrávání, nemají paměť, "masáž" tam je. A stáli tehdy někde kolem 35k-40k, ale je to parametrově něco jiného.2 body
-
Třeba já design, liftback není ani kupé, ani sedan, nikdy se mi proti kombi nelíbil... Jinak lidi, co vlastně chcete? Kdyby přišla škodovka s ještě ojebanějším, nebo stejně ojebaným (protože více to asi moc nejde) autem jako je OIII, každý by prskal, jaká sračka to je. Když tedy za mě udělá konečně správné rozhodnutí a dá ty prachy na líbivější design a lepší materiály, což jde nutně ruku v ruce se zdražením, zase všichni prskáte, jaká je ta cena sračka. Nechcete rovnou Rolls Royce zadarmo?... Stejně by si každý našel další důvod ke kritice.2 body
-
Octavia IV - mezigenerační změny cen combi verze: Ambition včetně paketu Plus zvýšení ceny 1.5TSI/110kW +58 000Kč zvýšení ceny a změna motorizace 1.6TDI/85kW na 2.0TDI/85kW +44 000Kč zvýšení ceny 2.0TDI/110kW DSG +38 000Kč změna výbavy: do základní výbavy přibývá vyhřívaná přední sedadla Smartlink DAB příjem rádia digitální budíky změna displeje Swingu z 6,5 palce na 8 palců elektronická ruční brzda s funkcí auto hold LED přední světla, bez funkce AFS a automatické regulace sklonu vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla Lane Assist - udržování v jízdním pruhu Isofix na sedadle spolujezdce startování tlačítkem ze základní výbavy odpadá síťový program odjištění opěry zadních sedadel ze zavazadlového prostoru vnitřní zpětné zrcátko automaticky odcloněné Style včetně paketu Plus zvýšení ceny 1.5TSI/110kW +54 000Kč zvýšení ceny a změna motorizace 1.6TDI/85kW na 2.0TDI/85kW +40 000Kč zvýšení ceny 2.0TDI/110kW DSG +34 000Kč změna výbavy: do základní výbavy přibývá vyhřívané čelní sklo zadní parkovací kamera adaptivní tempomat do 210km/h matrix LED přední světla + corner funkce předních mlhovek v LED provedení Navigace Columbus s desetipalcovým displejem digitální budíky elektronická ruční brzda s funkcí auto hold stříbrné provedení střešního nosiče ambientní osvětlení DAB příjem rádia bezdrátová varianta Smartlinku palubní deska potažená látkou vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla Lane Assist - udržování v jízdním pruhu Isofix na sedadle spolujezdce 2xUSB vzadu USB u vnitřního zrcátka prahové lišty volba jízdního režimu ze základní výbavy odpadá potah sedadel v kombinaci látka/kůže odjištění opěry zadních sedadel ze zavazadlového prostoru ostřikovače čelních světel nové prvky výbavy headup displej za 13 500Kč matrix přední světla za 28 000Kč resp. v paketu Style Plus třízónová klimatizace za 6000Kč blind spot => side assist roletky pro zadní okna a spací paket další výbavy náběh později barvy shodně zdražení o 200Kč1 bod
-
Koupil jsem octavku 2 a bylo v ni nandano DVD v operkach prednich sedadel. Nejprve to bylo mrtve, hledal jsem a nesel rozpojene kabely. V ridicovo sedacce jeden a ve spolujezdcovo dva, ten druhy oznacen jako OUT. Po zprovozneni prehrava DVD i film z flashky v avicku. Problem je ze u te spolujezdcovo z ktere film poustim nejde zvuk. Jde pouze z te druhe telky. Rozebral jsem viz foto a dratky se tam zdaji jsou k reprackum, presto nehraje. Druhy problem jsou ovladace, jdou na nich zvlastne tlacitka a nektera nejdou vubec, pise to neco jako ze to tlacitko nezna. Coz znamena ze to jde obtizne ovladat, nejdou vypnout titulky atd. Celkove ty ovladace nejak nesedi, jelikoz je to nejaka herni verze a je cd s hrama, tak tomu ovladace nesedi. Dalsi co jsem myslel a nejde tak je prehravani z columbuse i kdyz prepnu na AV tak se nic nedeje. Foto prikladam. Nevim co s tim dal delat. Jestli by nekdo ten zvuk dovedl opravit a sehnat nekde korektni ovladace. Ale nenasel jsrm nikde presny typ, je tam.jen nazev SONY takze jsem nic nevygooglil.1 bod
-
1.5 TSI s automatem mi neškube a odpojování válců necítím. Jel jsem na dva válce i při cca 140 km/h na dálnici na klesání.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jj. Zatím to vypadá na neděli 8.,večer to Clintovi potvrdím. Nebylo by pivo, ale koleno jo ?.1 bod
-
Už na tom pracujeme, večer dám termín a ostatní když budou chtít, tak je rádi uvidíme [emoji6]1 bod
-
To zas já jo ? od 3.12 - 27.12 jsem doma tak dej něco dohromady s Bautickem a já přijedu na koleno bez piva1 bod
-
Tak nebuď retard, Clinte a třeba to dej vědět 3 týdny před srazem a nedávej to na konec roku. V lednu nebo v únoru rád dojedu.1 bod
-
Prej srdcař s dehtem ??? mě tu už hrabe v pondělí konečně domů, kdy že budou ty kolena Kliente ?1 bod
-
My srdcaři uznáváme jen čistý a nefalšovaný manuál. Řidič s DSG není řidič, ale jen cestující [emoji3]1 bod
-
Co máte pořád proti DSG, víme všichni že to není super automat bez chyby. já mám manuál rád ale nestyska se mě po něm a když zatoužím po manuálním řádění vezmu manželce fobii nastartuju bez spojky zařadím jedničku se špatně došlaplou spojkou a hurá přískokem do města kvedlat vařečkou ?1 bod
-
1 bod
-
Jj. A taky, že benzín a nafta je fuj, protože vždy toužil po autě na baterky s dálkovým ovládáním.[emoji23][emoji23][emoji23]1 bod
-
A přesto ji bude vychvalovat až do nebe a říkat, že je to nelepší auto na světě a nic lepšího neexistuje.1 bod
-
On už bude mít oktávku s motorem z pračky a tam nebude ani ta převodovka.[emoji23]1 bod
-
Ty si budeš kupovat Octavii i kdyby neměla kola a jezdila na špalcích. Tam jsem úplně klidnej.1 bod
-
Ale to nic nemění na tom, že mě nebaví. My je máme pár let v práci a tak vím, že prostě nefungují. Tím myslím to, že nedělají to, co si představuji. Nevím opravdu, co budu jednou kupovat. Je to smutné. Asi budu brečet. [emoji6]1 bod
-
1 bod
-
Můj rádce řazení věří kde čemu. Jedu 55kmh na trojku a on radí vrazit tam za 6. V tu chvíli jsem rád, že nemám automat, jinak bych jel okamžitě na 1100 otáček.1 bod
-
Pod kolonkou firem je ve statistikach vedeny soukrome pracujici lekar, zivnostnik s jednim obchodem nebo treba samostatny architekt. Cokoli s ICO je brane jako firma. V jedne kolonce s firmami, ktere na ctyrlety OL pravidelne obmenuji park a auto i k soukromemu uziti je naprosta samozrejmost. Ale to je obecne znama vec, ta statistika nerika vubec nic. V ceniku me nejvic prekvapil standard isofixu u spolujezdce. Jsem zvedavy na kontrukcni reseni.1 bod
-
Vidím že to tam můžou patnáctého zavřít a na dveře dát cedulku uzavřená společnost ?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
jak říká můj kolega, dvojnásobná útrata, poloviční zábava1 bod
-
no začínínám mít obavy, že gutské parkoviště už vám bude malé1 bod
-
A to si představ, že tuhle štreku jezdí Pawouk pravidelně ?1 bod
-
1 bod
-
Kto chce jazdit ekologicky, tak je mozne aktivovat ECO-typy na maxidote (podla mna tam ma v infotainmente byt tiez makke I). Zatial mi vybehli 2 hlasenia. O zaradenej rychlosti pravidelne, nie je to teda len jednorazovo Modul 17 - Coding 07 - Long Coding Calculator - Byte 1 - bit 7 zaskrtnut (z 0 na 1) - Modul 19 - Coding 07 - Long Coding Calculator - Byte 13 - bit 0 zaskrtnut (z 0 na 1) - Adaptations 10 - skontrolocat aktivaciu jednotlivych poloziek: - Show the efficiency program -Tip - aerodynamic drag: close the glass / sunroof. - Show the effectiveness program-Tip - torm. dvig .: vyzh. clutch only at rev. less than 1300. - Show the efficiency program -Tip - when starting the engine, do not press the accelerator pedal. - Show performance program -Tip - include recommended gears (INC only). - Display program effectiveness-Tip - use the start-stop system. - Display program effectiveness-Tip - turn on the start-stop system. - Show the efficiency program -Tip - climate control: close the glass / sunroof. - Display program effectiveness-Tip - use position D. - Show the efficiency program -Tip - do not press the accelerator pedal while the vehicle is stationary. - Show the effectiveness program -Tip - the roof is open: turn off the climate. installation (AC key). Skontrolovat zobrazovanie na infotainmente cez rádio v casti Car - Nastavenie - Zdruzene pristroje - ECO-typy1 bod