Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/29/19 ve všech sekcích

  1. Včera jsem zakoupil nový Speciál světa motorů: https://www.ceskatrafika.com/Svet-motoru-special-Fabia-slavi-20-let-d18947.htm Nevěděl jsem, co číst dřív. Martin Vaculík se opět vytáhl - už jen úvodník je super. Doporučuji všem !!
    4 body
  2. Nestraš pražáka, ten zná sníh leda z vyprávění??
    3 body
  3. Loni jak kapku naprašilo tak jsme i z Radkem zapadli :D
    3 body
  4. Prej obě ruce na volantu [emoji23][emoji23] S DSG tvl spíš jedna ruka a chlebem se salámem, nebo cigárem a noha pod prdelí [emoji23]
    2 body
  5. Na M převodovce si zapnu 2 stupeň řazení a ten už mě neřadí EKO... takže mě drží otáčky do cca 3000 a pak přeřadí na vyšší kvalt, funguje to dobře... ale manuál je manuál, když ty idioti nemají skladovky s manuálem....
    2 body
  6. Myslíš ty plecháče? Jedny mě zbyly ve sklepě ? tu radlici chci na Supa.
    2 body
  7. Ostřikovače světel nebyly povinné ani u klasických LED a některé trhy je ani v základu neměly. Bylo to lehce matoucí, protože v ČR byly de facto "v paketu", takže to každý bral jako povinnost.
    2 body
  8. DSG je pro dementy a líné jedince, co musí mít za jízdy jednu nohu schovanou pod prdelí a v druhé ruce držet rohlík se salámem [emoji3] Proč budu vyhazovat padesát za tenhle pičus, co se stejně po čase vysype a mačkat trapný pádla, když můžu ušetřit a mít manuál, co mě baví a udělá jen to co já zrovna chci a potřebuji. [emoji6]
    2 body
  9. To jo, ale to jsou právě ty kompromisy, které mě od automatů stále odrazují. Že si to žije svým životem a musíš to dokola nějak umravňovat. Ale kdybych jezdil po Praze, tak bych asi ten automat upřednostnil.
    2 body
  10. Sabizo upřímně, proč bych měl dokola mačkat pádla, to radši ten manuál...
    2 body
  11. No to rozhodně stačit nebude, nebo jsi tak bláhový jako politici v Bruselu a taky žiješ v bludu, že se přestanou prodávat auta se spalovacími motory a vše bude elektrické a hybridní? Nebuď naiva, ani v západních ekonomikách to bez štědrých dotací nepůjde, natožpak u nás. Tolik bezemisních aut žádná automobilka krom Tesly určitě neprodá, aby to vyvážilo ty ostatní.
    2 body
  12. To není pravda. Mám kolem sebe mnoho znamých (včetně mě), kteří jsme měli O3 od novoty, jako soukromé osoby a máme zájem o O4. V mém případě jedině RS, ale znám v mém okolí určitě přes 10 lidí, kteří chtěji obyč a nebo Scout. A na tomto fóru to je určitě podobné.
    2 body
  13. Já si myslím, že mícháš trochu jabka s hruškama. Ano ergo sedačky má už dneska v nabídce hodně aut, ale je potřeba si uvědomit, že se mohou v parametrech dost lišit a to udělá ve finále jinou cenu. Ergo sedačky můohou mít čalounění z kůže, z látky, kombinací alcantary, látky...perforovaný s odvětráváním. Cena za perforovanou kůži je jinde než za látku nebo alcantaru. Můžou být s masážní funkcí, která může vypadat různě, buď ti tam jen jezdí ta bederní opěrka, nebo je to vícebodové. Můžou být elektricky nastavitelné v x různých směrech, s nastavitelným podsedákem nebo bez. S pamětí nebo bez. Navíc ještě tohle všechno jestli je jen u řidiče a nebo i spolujezdec. Já mám jakési ergo sedačky na Golfu 2018, jmenují se nějak ErgoActive. Ale je to jen alcantara/látka, jen řidič, jsou vyhřívané, ale nemají odvětrávání, nemají paměť, "masáž" tam je. A stáli tehdy někde kolem 35k-40k, ale je to parametrově něco jiného.
    2 body
  14. Třeba já design, liftback není ani kupé, ani sedan, nikdy se mi proti kombi nelíbil... Jinak lidi, co vlastně chcete? Kdyby přišla škodovka s ještě ojebanějším, nebo stejně ojebaným (protože více to asi moc nejde) autem jako je OIII, každý by prskal, jaká sračka to je. Když tedy za mě udělá konečně správné rozhodnutí a dá ty prachy na líbivější design a lepší materiály, což jde nutně ruku v ruce se zdražením, zase všichni prskáte, jaká je ta cena sračka. Nechcete rovnou Rolls Royce zadarmo?... Stejně by si každý našel další důvod ke kritice.
    2 body
  15. Octavia IV - mezigenerační změny cen combi verze: Ambition včetně paketu Plus zvýšení ceny 1.5TSI/110kW +58 000Kč zvýšení ceny a změna motorizace 1.6TDI/85kW na 2.0TDI/85kW +44 000Kč zvýšení ceny 2.0TDI/110kW DSG +38 000Kč změna výbavy: do základní výbavy přibývá vyhřívaná přední sedadla Smartlink DAB příjem rádia digitální budíky změna displeje Swingu z 6,5 palce na 8 palců elektronická ruční brzda s funkcí auto hold LED přední světla, bez funkce AFS a automatické regulace sklonu vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla Lane Assist - udržování v jízdním pruhu Isofix na sedadle spolujezdce startování tlačítkem ze základní výbavy odpadá síťový program odjištění opěry zadních sedadel ze zavazadlového prostoru vnitřní zpětné zrcátko automaticky odcloněné Style včetně paketu Plus zvýšení ceny 1.5TSI/110kW +54 000Kč zvýšení ceny a změna motorizace 1.6TDI/85kW na 2.0TDI/85kW +40 000Kč zvýšení ceny 2.0TDI/110kW DSG +34 000Kč změna výbavy: do základní výbavy přibývá vyhřívané čelní sklo zadní parkovací kamera adaptivní tempomat do 210km/h matrix LED přední světla + corner funkce předních mlhovek v LED provedení Navigace Columbus s desetipalcovým displejem digitální budíky elektronická ruční brzda s funkcí auto hold stříbrné provedení střešního nosiče ambientní osvětlení DAB příjem rádia bezdrátová varianta Smartlinku palubní deska potažená látkou vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla Lane Assist - udržování v jízdním pruhu Isofix na sedadle spolujezdce 2xUSB vzadu USB u vnitřního zrcátka prahové lišty volba jízdního režimu ze základní výbavy odpadá potah sedadel v kombinaci látka/kůže odjištění opěry zadních sedadel ze zavazadlového prostoru ostřikovače čelních světel nové prvky výbavy headup displej za 13 500Kč matrix přední světla za 28 000Kč resp. v paketu Style Plus třízónová klimatizace za 6000Kč blind spot => side assist roletky pro zadní okna a spací paket další výbavy náběh později barvy shodně zdražení o 200Kč
    1 bod
  16. Koupil jsem octavku 2 a bylo v ni nandano DVD v operkach prednich sedadel. Nejprve to bylo mrtve, hledal jsem a nesel rozpojene kabely. V ridicovo sedacce jeden a ve spolujezdcovo dva, ten druhy oznacen jako OUT. Po zprovozneni prehrava DVD i film z flashky v avicku. Problem je ze u te spolujezdcovo z ktere film poustim nejde zvuk. Jde pouze z te druhe telky. Rozebral jsem viz foto a dratky se tam zdaji jsou k reprackum, presto nehraje. Druhy problem jsou ovladace, jdou na nich zvlastne tlacitka a nektera nejdou vubec, pise to neco jako ze to tlacitko nezna. Coz znamena ze to jde obtizne ovladat, nejdou vypnout titulky atd. Celkove ty ovladace nejak nesedi, jelikoz je to nejaka herni verze a je cd s hrama, tak tomu ovladace nesedi. Dalsi co jsem myslel a nejde tak je prehravani z columbuse i kdyz prepnu na AV tak se nic nedeje. Foto prikladam. Nevim co s tim dal delat. Jestli by nekdo ten zvuk dovedl opravit a sehnat nekde korektni ovladace. Ale nenasel jsrm nikde presny typ, je tam.jen nazev SONY takze jsem nic nevygooglil.
    1 bod
  17. 1.5 TSI s automatem mi neškube a odpojování válců necítím. Jel jsem na dva válce i při cca 140 km/h na dálnici na klesání.
    1 bod
  18. Tož další pátek tady. Tohle byla Pepina...[emoji12]
    1 bod
  19. Clinte, tak my máme vlastně lodě s manuálem ???
    1 bod
  20. Cena CNG není předmětem tohoto tématu.
    1 bod
  21. Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu ?
    1 bod
  22. Jj. Zatím to vypadá na neděli 8.,večer to Clintovi potvrdím. Nebylo by pivo, ale koleno jo ?.
    1 bod
  23. Už na tom pracujeme, večer dám termín a ostatní když budou chtít, tak je rádi uvidíme [emoji6]
    1 bod
  24. To zas já jo ? od 3.12 - 27.12 jsem doma tak dej něco dohromady s Bautickem a já přijedu na koleno bez piva
    1 bod
  25. Tak nebuď retard, Clinte a třeba to dej vědět 3 týdny před srazem a nedávej to na konec roku. V lednu nebo v únoru rád dojedu.
    1 bod
  26. Prej srdcař s dehtem ??? mě tu už hrabe v pondělí konečně domů, kdy že budou ty kolena Kliente ?
    1 bod
  27. My srdcaři uznáváme jen čistý a nefalšovaný manuál. Řidič s DSG není řidič, ale jen cestující [emoji3]
    1 bod
  28. Co máte pořád proti DSG, víme všichni že to není super automat bez chyby. já mám manuál rád ale nestyska se mě po něm a když zatoužím po manuálním řádění vezmu manželce fobii nastartuju bez spojky zařadím jedničku se špatně došlaplou spojkou a hurá přískokem do města kvedlat vařečkou ?
    1 bod
  29. Zas to tak neprožívejte vy jelimánci [emoji3]
    1 bod
  30. Jj. A taky, že benzín a nafta je fuj, protože vždy toužil po autě na baterky s dálkovým ovládáním.[emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  31. A přesto ji bude vychvalovat až do nebe a říkat, že je to nelepší auto na světě a nic lepšího neexistuje.
    1 bod
  32. On už bude mít oktávku s motorem z pračky a tam nebude ani ta převodovka.[emoji23]
    1 bod
  33. Ty si budeš kupovat Octavii i kdyby neměla kola a jezdila na špalcích. Tam jsem úplně klidnej.
    1 bod
  34. Ale to nic nemění na tom, že mě nebaví. My je máme pár let v práci a tak vím, že prostě nefungují. Tím myslím to, že nedělají to, co si představuji. Nevím opravdu, co budu jednou kupovat. Je to smutné. Asi budu brečet. [emoji6]
    1 bod
  35. Ale vím že to udělá přesně to, co chci [emoji2]
    1 bod
  36. Můj rádce řazení věří kde čemu. Jedu 55kmh na trojku a on radí vrazit tam za 6. V tu chvíli jsem rád, že nemám automat, jinak bych jel okamžitě na 1100 otáček.
    1 bod
  37. Pod kolonkou firem je ve statistikach vedeny soukrome pracujici lekar, zivnostnik s jednim obchodem nebo treba samostatny architekt. Cokoli s ICO je brane jako firma. V jedne kolonce s firmami, ktere na ctyrlety OL pravidelne obmenuji park a auto i k soukromemu uziti je naprosta samozrejmost. Ale to je obecne znama vec, ta statistika nerika vubec nic. V ceniku me nejvic prekvapil standard isofixu u spolujezdce. Jsem zvedavy na kontrukcni reseni.
    1 bod
  38. Vidím že to tam můžou patnáctého zavřít a na dveře dát cedulku uzavřená společnost ?
    1 bod
  39. Do Motose se nepouštěj, ten jezdí jenom v automatech [emoji3]
    1 bod
  40. Google + Fabie II + Dílenská příručka
    1 bod
  41. @motosman A ty máš DSG nebo jen studuješ fakebook se zkušenostmi jiných?
    1 bod
  42. jak říká můj kolega, dvojnásobná útrata, poloviční zábava
    1 bod
  43. no začínínám mít obavy, že gutské parkoviště už vám bude malé
    1 bod
  44. A to si představ, že tuhle štreku jezdí Pawouk pravidelně ?
    1 bod
  45. Kto chce jazdit ekologicky, tak je mozne aktivovat ECO-typy na maxidote (podla mna tam ma v infotainmente byt tiez makke I). Zatial mi vybehli 2 hlasenia. O zaradenej rychlosti pravidelne, nie je to teda len jednorazovo Modul 17 - Coding 07 - Long Coding Calculator - Byte 1 - bit 7 zaskrtnut (z 0 na 1) - Modul 19 - Coding 07 - Long Coding Calculator - Byte 13 - bit 0 zaskrtnut (z 0 na 1) - Adaptations 10 - skontrolocat aktivaciu jednotlivych poloziek: - Show the efficiency program -Tip - aerodynamic drag: close the glass / sunroof. - Show the effectiveness program-Tip - torm. dvig .: vyzh. clutch only at rev. less than 1300. - Show the efficiency program -Tip - when starting the engine, do not press the accelerator pedal. - Show performance program -Tip - include recommended gears (INC only). - Display program effectiveness-Tip - use the start-stop system. - Display program effectiveness-Tip - turn on the start-stop system. - Show the efficiency program -Tip - climate control: close the glass / sunroof. - Display program effectiveness-Tip - use position D. - Show the efficiency program -Tip - do not press the accelerator pedal while the vehicle is stationary. - Show the effectiveness program -Tip - the roof is open: turn off the climate. installation (AC key). Skontrolovat zobrazovanie na infotainmente cez rádio v casti Car - Nastavenie - Zdruzene pristroje - ECO-typy
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...