Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/01/19 ve všech sekcích
-
A proto si ji plačka nemůže dovolit. A to je taky dobře aby jezdili lidi v octavii co pijou krabičáky není dobrý ?. Peťo všechno nejlepší k narozeninám dodatečně ?4 body
-
To ja budu kupovat na jare tez nove. Zatim mam v merku Bridgestone Turanza aktualni model T005 Jezdit po meste ve stredoceskem kraji kde 2cm je kalamita taky bych volil celorocni. V Clintove pripade jezdit na celorocnich muze jen blazen. I kdyz on blazen je velkej dost kdyz jezdil na barumach. [emoji23][emoji23][emoji23]3 body
-
3 body
-
Clinta neposlouchej, od té doby co na ranveji zlomil koště a lopatu už si taky nemůže dovolit novou Octávii - než to splatí to bude ještě nějakou dobu trvat.2 body
-
No hlavně že máš sportovní podvozek a 18" kola ...dědkovatíš nebo s tím jezdíš jenom jak s hnojem2 body
-
Stringo už krade dávno. Akorát v domnění, že roky nosí domu do kůlny kusy plutonia, tak omylem bral uhlí [emoji23][emoji23]2 body
-
2 body
-
Nj ale platy nám šly hodně nahoru. Tedy nám pražákům, ve Varech šly nahoru jenom nájmy [emoji23]2 body
-
To mě tady ti šetřílci které 10km nemůžu předjet taky v obci ujíždí, ikdyž jedu tacho 55... Takže zřejmě jedou pořát dál svých 60-65 aby měli co nej spotřebu na jejich oblíbený převod či co. Sami se cítíte bezpečně, pro okolí jste ale extrémně nebezpeční. A pocit, že nikoho nezdržují je stejnej jako pocit, že před 30 lety bylo lépe. A výsledek? Tím, že visím za někým kvůli kterému musím zbytečně brzdit tam kde běžně plachtím, minimálně +0,5l. Když ještě začnu předjíždět tak se nebojím říct +1l. Jezděte prosím bezpečně, dodržujte doporučenou rychlost. Díky.2 body
-
Zdravotní test pro muže: Jděte čůrat ven na zahradu. Pokud se mravenci shromáždí: cukrovka. Pokud močíte na nohy: prostata. Pokud to voní jako gril: cholesterol. Pokud vás při potřesení bolí zápěstí: osteoartritida. Pokud se vrátíte do svého pokoje s penisem mimo kalhoty: Alzheimer.2 body
-
Omlouvám se za OT, ale za někým takovým radost jet, hlavně že to jede za 4,5... [emoji849]2 body
-
Teda tady se to rozjelo. Clinte, sorry, neuvědomil jsem si, že máš 18ky, Stane, díky za opravu.1 bod
-
1 bod
-
Jj jsem sice jak vy říkáte "Pražák", ale pravdu má ten chlapec. Nejsem ani o chlup bohatší, než je Plačka z té vesnice na konci světa a všude dluhy, kam se jen podíváš. [emoji6] Vlastně by se dalo říct, že jsem učiněnej žebrák. Loni jsem se snažil dostat k Barbuchovi na kocábku jako lodník, ale když mě poslal na záď cvičně zkontrolovat šrouby, stál jsem na přídi a vočumoval šroub na zábradlí. Tak mě nevzal. A přitom z cesty do Hamburku bych měl na nové auto, jako má Barbucha. Holt jsem k ničemu.1 bod
-
to je dobrá úvaha,je vidieť že sa v tom dobre vyznas,každopádne sa ťa niečo opýtam,mám BGU a zaujíma ma prečo má riadiaca jednotka požiadaviek na 640 ot.? však je to na dolnej hranici a preto má zasklby keď to kolíše 640 až 608,keď som to kúpil držalo krásne 750,po štartu 1100 a teraz po štartu 800 a za tepla 640,čo donúti riadiacu jednotku nastaviť to tak nízko? musí tam dojčiat k nejakému elektrickému problému predca či?1 bod
-
Nj Stringo, ale tebe vycucly ty neustálé opravy aut, co pravidelně posíláš do škarpy. To víš, to jde z jedné šrajtofle1 bod
-
[emoji3] jako chápu že je dnes všechno dostupnější, ale to bych si musel jít koupit Dácii Logan v holotě a to jsem vybavově někde v roce 1995 a ne v roce 2020...1 bod
-
Jinak mám tyhle letní pneu Dunlop Zatím spokojenost - po jedné sezóně tj cca. 13 300 najetých km je hloubka dezénu od minimálně 6,5 mm na přední nápravě do 7 mm na zadní nápravě.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Kokta, že by z BMW přešel na francouzskou kundu z ryby? [emoji3] Tvl to je skok přímo megastický [emoji38]1 bod
-
já na 100% vím, že už si škodovku nikdy nekoupím. 2x stačilo :-) to si radši koupím auto s logem píči....1 bod
-
Však to říkám, že to není pro obyčejné lidi, protože ti si raději koupí něco jiného. S tím, že poměr Cena/výbava je u Octavie nějak výrazně lepší než u konkurence už tolik nesouhlasím. Jediné v čem Škodovka ve všech segmentech kraluje je prostornost. Cena rozhodně ne...1 bod
-
A budu se opakovat a vím, že je to trapné, ale Octavia není prostě cenově určena fyzickým osobám, ale nejvíce prodejů jde na IČO. Na IČO jde koupit ta 85kw verze v TDI za cca. 450 tisíc bez DPH. A to je dneska více než dobrá cena.1 bod
-
Brát ceny naprosto vybavených aut je zcela irelevantní. Ty si kupuje málokdo. Hlavně za milion a sto tisíc si snad Octavii nikdo nekoupí, když za to může mít Superba, Passata, 508 nebo třeba XEčko. Ruku na srdce, ta cena Octavie je stále dobrá za to, co má všechno v základu. Vždyť ještě na O3 FL byla u klasické Active výbavy halogenová světla... Díky bohu, že od toho ŠA opouští. Dneska se dá říct, že tak dobře vybavené auto je fakt zázrak. Hlavně za ty peníze.1 bod
-
1 bod
-
Aktuální verze 4.1 beta 1, funkční. Carista.v.4.1.beta-1.b.410001[1].apk1 bod
-
Tak Octavia nebyla s cenou nikdy v žádné generaci typickým rodinným vozem pro běžného člověka pokud by se kupovala jako nová.1 bod
-
1 bod
-
Zdravím pánové. Tak jsem se konečně rozhodl....a nechal si udělat chiptun. Předesílám,že mi vůbec nešlo o navýšení výkonu jako takového,ale o zlepšení průběhu kroutícího momentu a zlepšení chodu motoru. Původně jsem jezdil různé škodovky a na konec F3 1,2/81kW a to byl povedený motor,který mi ve městě seděl ze všech dříve používaných nejlépe. U Rapida mi vadil spodek výkonového spektra a hrubý chod tříválce než se pohnul přes 1800 ot. Po úpravě toto všechno zmizelo! Motor běhá jako 1,2 ve Fábii-zátah od spodku je nesrovnatelně lepší a příjemnější. Rozjezdy plynulejší a chod motoru od 1500- 4500ot je velice kultivovaný. Samozřejmě jízda mimo město ve vyšších rychlostech je také citelně lepší,ovšem jak jsem již psal to nebylo hlavním cílem,protože tohle auto používám jako pracovní a z 80% jezdím po městě. Spotřeba po přezkoušení je zhruba stejná ...nemá cenu tady řešit +/- desetiny litru,bylo by to naprosto neobjektivní. Všechna svá auta servisuji u ŠA,olej/filtr po 15,000km (jednou já,jednou servis).1 bod
-
On nakonec stejně každej zjistí, že Oktávka nabízí hodně místa, velký kufr a ovládání už máme tak nějak podvědomě v hlavě, logické uspořádání, ještě rozumné zpracování, když to vezmu na tu dnešní bidu... Navíc to auto se mi líbí. No akorát doufám, že rozumné motory budou v manuálu [emoji52]1 bod
-
1 bod
-
Stále nechápem, že prečo riešiš nejaké etikety, a čo tam bolo a tak. Jednoducho tam daj nejaký olej ktorý bude mať schválenie VW 502.00 alebo VW 504.00 ak chceš mať premenlivý interval! Či to bude Castrol alebo iná značka, je úplne jedno.1 bod
-
Já ale říkám 3-4 roky, to bude ok. A jestli bude FL zase čtyřočko, tak potěš koště ?1 bod
-
A zanedlouho, za pár měsíců, se už po tom nikdo neohlídne. Protože jich zase bude jako máku. [emoji6] Stan prodá čtyřokou, pač zjistí, že se unáhlil (myslel, že víc světel, víc vidět) a rovnou mrskne rezervačku na novou [emoji3]1 bod
-
Tak to jsou šmejdi, že s tím dělají takové sraní, jak kdyby šlo o nové Lambo a bylo vyrobené ve dvou kusech [emoji23]1 bod
-
No je vidět že jsi tam ještě nebyl, tam jsou silničky, které v zimě silničáře rozhodně nikdy neviděly, tak možná někoho místního s traktorem max ?1 bod
-
Dobrý den. Škoda skutečně představila MirrorLink přes WiFi už v roce 2016, ale byla to pokusná verze s Miracast protokolem. Ta se pak ukázala jako vývojově slepá větev a Škoda od ní ustoupila. První vůz s MirrorLink 1.2 TM ( tj. s podporou WiFi) je tak implementován až do Škoda Scala a následných modelů. Problém je ovšem v tom, že MirrorLink 1.2 neumí žádný telefon, zatím. V brzku by se měl podle zákulisních zpráv objevit u vyšších modelů Samsung.1 bod
-
I zvýšení o 2 Kč na kg je ale brutální. Tím spíše, že se jedná o nejvíce ekologicky přijatelné palivo ze všech fosilních. Prostě ekologie na prvním místě.1 bod
-
osobne si myslim ze zacne byt octavia i na firemni klientelu pomerne draha a hodne obchodnich zastupcu bude muset presedlat do Scaly nebo se podivat do jine staje.1 bod
-
Tak zrovna u EV to má smysl, díky tomu se nemusí tolik vytápět celý interiér a dají se ušetřit km (idea je taková, že v interiéru bude o pár stupňů méně, ale díky vyhřívání sedadel bude posádce stále příjemně, což stojí méně energie, než vytopit interiér na vyšší teplotu). A ano, asi na každý jiné preference, já používám vyhřívání sedaček pravidelně od podzimu do jara.1 bod
-
1 bod
-
To si uděláš sám, rozpoj malý konektor u konce "-" kabelu baterie. Vypne se Start/Stop a současně se přepne nabíjení na max. 80% na 100% ;-).-1 bodů