Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/09/20 ve všech sekcích
-
Jak je známo Škoda Fabia 3 facelift dostala ve výbavě STYLE a Monte Carlo Bi-LED světlomety s funkcí přisvěcování při odbočování (Corner). Jedná se o statické LED světlomety bez natáčení do zatáček, pouze s nivelací tj. nastavení výšky podle zatížení. A Škoda opravdu nekecala a použila do Fabie a stejně tak i do Scale LED diody od firmy Osram. Složení světlometu: Low beam: potkávací světla, výkon 15W – skládá se ze 7mi LED Osram Oslon Black Flat - LUW HWQP High beam: dálková světla, výkon 17W – skládá se ze 5ti LED Osram Oslon Black Flat - LUW HWQP Corner light: přísvit do zatáček, výkon 6W – 1 LED, Osram Oslon Black Flat - KW H3L531.TE Směrové světlo: žárovka PWY24W DRL/POS: denní svícení/poziční světla, 12V 4/0,4W – výrobce a označení použitých LED se mě nepovedlo identifikovat. Dostalo se mě do ruk poškozené světlo z bouračky, takže koho zajímá co je uvnitř je tu několik fotek: Zarazilo mě, že LED diody pro potkávací a dálkové světlo nejsou narozdíl od LED diody pro přísvit do zatáčky na hliníkové DPS, ale pouze na klasické cuprexitové DPS, sice je to přišroubované k chladiči, ale i tak. No snad se to neupeče. Low beam: 15W - 7led - tj. cca 2,14W/led - tj. cca 240Lm/led - tj. světelný tok cca 1680Lm Měření na laboratorním zdroji: U=20,6V I=0,7A High beam: 17W - 5led - tj. 3,4W/led - tj. cca 330Lm/led - tj. světelný tok cca 1650Lm Měření na laboratorním zdroji: U=15,2V I=1,05A Corner light: 6W - 1led složená ze 3 čipů - tj. světelný tok cca 750Lm Měření na laboratorním zdroji: U=8,9V I=0,7A Uvedené hodnoty jsou pouze orientační.4 body
-
3 body
-
2 body
-
To vis ze jo, to jsou takove komplexi prazske cechackovske mindracky. Delame neco pro projektanty DE BMW ohledne toho planovaneho polygonu, sefove jezdi do Mnichova do BMW Rapidem a co jako, nikoho to nezajima. Projektanti z BMW sem zase prijeli v Sharanu. Mnohem vetsi vahu ma povest firmy, jeji spolehlivost a preference. Strejda zase krom jine vozi pro DE postu nejake letaky uz roky. Vzdy si vyzadaji jeho, pac s nim jsou spokojeni, vzdy vse dovezl v poradku a vcas. A kazdej sere na to, ze osobne jezdi ve Skodovkach. A objem te prace uz bylo taky za miliony. A ti u kterych by se mozna koukalo jakym autem prijedou uz davno litaji letadly. Tak ze takovy pristup maji mozna u nas par rado by podnikatelu s rocnim obratem milion korun co jeho zamestnanci delaji za minimalni mzdu a on je ten big boss co ukazuje co na toho 2roky ojeteho BMW ma.2 body
-
Vubec to neres. Nestoji to za ty starosti. Kdyz zustane stat mesic, bude to pro baterku porad lepsi, nez kdyz bude kazdy treti den startovat na kratkou trasu. Za 3 km se nedobije.2 body
-
než kodiaqa za 1.2 mega, tak radši tohle ;-) https://www.tipcars.com/ds/asuper/mercedes-benz-tridy-e/sedan/benzin/mercedes-benz-53-amg-320kw-4matic-burmester-37110590.html?dsgetdata=am1lbm9fZHM9YXN1cGVyJmtvZF9maXJlbT0nMzcxMScmaGw9biZ0aT1u2 body
-
@Čečulák H7 do potkavacek CZK 1,070.07 32% Off | Novsight 90W 12000LM Car LED Headlight H7 H11 LED Light Bulbs for Cars D1S D2S D5S 9005/HB3 9012(HIR2) LED Car Lights 6500K 12V https://a.aliexpress.com/nOIiExc471 bod
-
1 bod
-
Ahoj, chci dát nové žárovky do mlhovek h8, rozhoduji se mezi osram night brake 150% a led, na led jsem našel starší odkazy, máte prosím někdo aktualnější doporučení. Díky.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Joscer i ben06, každý máte svým způsobem svoji pravdu, nedělejme z toho konfrontační fórum.1 bod
-
Humor což........ a nejvíce jich uvidíte na nádvoří výrobního podniku Škoda, tedy kdyby jste je cíleně hledali.1 bod
-
On ten dotaz není aktuální a není můj, to je staženo z netu někde z archivu na jejich stránkách. Takže pokud to shrneme, na Scalu, která má v TP index V, je možné s klidem použít zimáky T.1 bod
-
tady je přesné znění a počtu rozdílu indexu se nikde nepíše, T je 190 a konstrukční má 70kW tuším 188, takže nejde vůbec o nic. Zkusím ještě najít ten článek, kdy bylo napsáno, že to busí být ale minimálně index 160 km/h, ale stejně se vyrábí všechny gumy v rozměru minimálně od 190 (2) V případě použití zimních pneumatik (M+S) s nižší kategorií rychlosti, než je nejvyšší konstrukční rychlost vozidla, je nutno na tuto skutečnost upozornit dodatkovým označením formou nálepky, která musí být v zorném poli řidiče. Údaj na nálepce stanovuje nejvyšší přípustnou rychlost vozidla s namontovanými zimními pneumatikami, která nesmí být při provozu vozidla překročena. Upozornění formou nálepky může být nahrazeno zařízením trvale nainstalovaným ve vozidle (například palubním počítačem). A tady dotaz a odpověď přímo z MDČR Dotaz – rychlostní index zimních pneumatik Mohu na vozidlo s nejvyšší rychlostí 210 km/h použít zimní pneumatiky s rychlostním indexem 190 km/h ? Ano, avšak pouze při dodržení následujících podmínek, které stanovuje vyhláška č. 341/2002 Sb., kde je uvedeno: „V případě použití zimních pneumatik (M+S) s nižší kategorií rychlosti, než je nejvyšší konstrukční rychlost vozidla, je nutno na tuto skutečnost upozornit dodatkovým označením formou nálepky, která musí být v zorném poli řidiče. Údaj na nálepce stanovuje nejvyšší přípustnou rychlost vozidla s namontovanými zimními pneumatikami, která nesmí být při provozu vozidla překročena. Upozornění formou nálepky může být nahrazeno zařízením trvale nainstalovaným ve vozidle (například palubním počítačem).“ Nutnou podmínkou pro použití takových pneumatik je tedy vyznačení rychlosti alespoň nálepkou v zorném poli řidiče. Povinnost umístit tuto nálepku je v tomto případě na provozovateli vozidla, který se rozhodne pneumatiky s nižší kategorií rychlosti na vozidlo namontovat. Další podmínkou je, že nesmí být použito zimních pneumatik s kategorií rychlosti nižší než 160 km/h, pokud nejvyšší rychlost vozidla tuto hodnotu překračuje, ani s vyznačením této rychlosti nálepkou (směrnice EHS 92/23 o pneumatikách a jejich montáži). Přehled základních kategorií rychlostí, které jsou vyznačeny na pneumatice: Q 160 km/h, R 170 km/h, S 180 km/h, T 190 km/h, U 200 km/h, H 210 km/h, V 240 km/h.1 bod
-
Díky za info, mohu poslat ještě soukromou zprávu a v něčem se ujistit? Děkuji.1 bod
-
tady je citace z materíálů od Škody, vyloženě podmínky v čislech tam ale nejsou: U benzinových motorů je zdrojem tepla pouze motor, u naftových jednotek pomáhá tzv. přídavný otopný element. Označuje se PTC a je to vlastně takový kompaktní přímotop, který automaticky podle údajů z několika čidel (vnější teplota, teplota chladicí kapaliny, zvolená vnitřní teplota a čas od spuštění motoru) přihřívá vzduch od motoru ve třech stupních po 300 W. Důvodem je mimořádná účinnost současných naftových jednotek, které pracují s minimem odpadního tepla.1 bod
-
Pokial viem, nikto zatial neprelomil novy typ ochrany. Vsetky tieto verzie treba v Lucky Patcheri odomknut.1 bod
-
spína to od 9,5°c a nižšie (zabudol som sa spýtať naposledy v servise to prestavenie na 15°c) nie je nutné dať na max., spína to mne aj pri 22°c. Ale pri max. to spína spolahlivo, pri 22°c si to vyhodnocuje. Ak je okolo 0°c bez problemov. Ak je 7-8 tak nie. Najrýchlejší ohrev dosiahnem ak dám manuál a fúkať cez stred len. Po 3min je auto teple, potom prepínam na režim auto a stahujem na pozadovanu teplotu. Nezavisle topenie pre scalu nie je od vyroby v ponuke1 bod
-
1 bod
-
Světla 25 -otevres a tam pak sjedes až dolu na Typ_of_load25 a to změníš na AllgemeineLEDmitOpenLoadDiagnose1 bod
-
Ten Medved peknej, za servis u nich sice nechas polovinu hodnoty toho auta, ale nevadi. Tyhle hratky na snobarnu nemusim. To si vetsinou hraji zbohatlici, rychlokvazky, co nekde neco zdedili nebo k majetku prisli snadnym zpusobem. Ne Ti co zacinali od piky a neco sami dokazali. Osobne si vazim spis tech druhych. Co kdybych je neznal osobne nevim ze jsou to milionari. Chovaji se stejne jako ja ci vy, nenadrazuji se nad ostatni, nemachrujou a nepotrebuji si neco dokazovat. Znam takoveho, bohuzel u jejich deti uz je tomu jinak.1 bod
-
1 bod
-
› Kompaktní SUV se širokou kapotou, robustní, pro vozy značky ŠKODA typickou maskou a výrazným designem zádě › Premiéra studie VISION IN proběhne na … Continued Zdroj Zobrazit celý článek1 bod
-
No nekomu se muze jevit jako kockopes takovej Fastback nebo jak se to pise. Nemuzes podle svych preferenci posuzovat vyber auta jinych, kteri maji jine preference.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Na OIII je napětí na čidlu deště pořád. Pochybuji, že SIII to má jinak. I kdyby, je to prasárna. Lepší je natáhnout pro kameru napětí sólo z pojistkové skříně. Jestli to dělá nějaká autoelektrikář jinak, je to diletant a dobytek. Nic bych si u něj dělat nenechal.1 bod
-
Rádi bychom vám poděkovali za vaši přízeň a popřáli vám vše nějlepší v novém roce 2020. Zdroj Zobrazit celý článek1 bod
-
› Modely KAMIQ a SCALA přicházejí exkluzivně ve výbavovém stupni Style s ekologickými a úspornými motory uzpůsobenými k provozu na zemní plyn › Doporučené … Continued Zdroj Zobrazit celý článek1 bod
-
Je to nepříjemný a pěkně mě to sere. Musím tankovat na MOLce a když se mně nehodí tankovat - protože potřebuju někam včas dojet a pak v klidu natankovat - tak je to fakt jízda na pytel. Ano, mám asi třicetkrát ověřeno, že při nulovém dojezdu to dá ještě 100km. Ale červíček hlodá ... a hlodá ............ a hlodá.1 bod
-
@csabac Skutečně nic ve zlém, ale podíval jsi se alespoň na ten odkaz na testy co jsem dával kousek výše? Prostě v hodnocení opotřebení je to tak jak to je. A to v těch testech píší vlastní hodnocení uživatelé pneu, ne nějací testeři. A u těch Nokianů vychází špatný názor na opotřebení z celkem 57 recenzí. To je dost velká váha, abych uvěřil tomu, že takový náběh, jako píšeš, prostě ta pneu nemá ve srovnání s mou zkušeností s Barum Polaris. Dva a půl až trojnásobek kilometrového výkonu. prostě NE. Píšeš, že uděláš fotky, ale kde bude vidět, kolik mají najeto? Ukážeš maximálně dezén a stáří, přesněji řečeno rok výroby. Já bych to nechal být. Dál už to nerozebírat.1 bod
-
Jak u Mongolov. Nádrž má papierových 50 l. Reálne sa dá do suchej nádrže natankovať 52 l. Maxidot ukáže 0 a človek natankuje 45-46 l. Oproti O2 (55 l, zmestilo sa 58, maxidot s 0 bol presnejší) citeľný posun k horšiemu. Podľa mňa je tá téma práve o tomto...1 bod
-
Tak pánové vyměněno, zítra nahodím foto, dnes už jsem psychický vyčerpaný. Určitě půjdu do pekla, protože jsem ani sám netušil, že znám tolik sprostých slov kolik jich padlo na výměnu žárovek. Abych to shrnul, zde je návod, protože to opravdu není nic co by člověk zvládl někde u silnice. Co budem potřebovat: 1. Dostatek piva 2. Rukavice 3. Nové žárovky 4. Takový ten malý pičinec, kterým vytáhnete krytku z podběhu 5. Sakra hodně trpělivosti Postup: 1. Napijeme se piva 2. Vezmeme udělátko na sundání podběhu a vytočíme si kolo od řidiče směrem do auta 3. Sedneme si a zastrčíme to udělátko do dírky v tom krytu v podběhu 4. Tlačíme směrem k sobě 5. Nejde, napijem se a tlačíme znova 6. Povolilo, otevřeme kapotu a zapomeneme na myšlenku, že odpojíme baterku 7. Znova se napijeme a vezmeme si rukavice 8. Sundáme gumovou krytku a strčíme dva prsty kolem baterky a dva přes podběh 9. Proklejeme Škodu 10. Vytočíme konektor na nějakou stranu 11. Zapomeneme na kterou jsme točili 12. Otevřeme si další pivo 13. Vyndáme žárovku a zasadíme novou 14. Vložíme zpět a zkoušíme otočit 15. Proklejeme sami sebe, že jsme zapomněli kam točíme 16. Napijeme se piva 17. Povedlo se 18. Vyzkoušíme jestli svítí 19. Nasadíme zpět gumovou krytku a krytku do podběhu 20. Opakujeme na druhé straně Jen z předběžných zpráv a světel, které jsem viděl na garážových vratech jde vidět, že NB Ultimate svítí výrazně bělejším světlem než original Osram, které jsem tam měl z výroby, ale jak jsem psal, zítra více...1 bod
-
Však jo. Je to hádání. Nicméně na netu koluje informace, že snad i GTI bude mít přes 180kw. Každopádně výkon mě netrápí. Tak jak u O3 RS TSI předpokládám, že APR a další tento problém vyřeší. Trápí mě, jak jsem zde již uvedl, zdali TSI (ne hybrid) verze bude i 4x4. To je aktuální nedostatek benzínové RS.-1 bodů